Beter laat dan nooit en dat soort dingen.quote:
Coming Homequote:
Ik ben toch al 10,5 jaar te laat voor de live-uitzending, dan kunnen die anderhalf uur er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit en dat soort dingen.
Wacht, is dit niet live?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben toch al 10,5 jaar te laat voor de live-uitzending, dan kunnen die anderhalf uur er ook nog wel bij
Er stond volgens mij alleen 'voel het ritme van je hart' op een containerquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Wat werd er eigenlijk bij Nederland gezegd in de postcard?
Is het niet steeds hetzelfde, maar dan in de (hoofd-)taal van het betreffende land?quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Wat werd er eigenlijk bij Nederland gezegd in de postcard?
Zelfs ik ben niet zo'n spuit 11quote:
Spuit 2011quote:
Ik pas nu jij het zegtquote:Op zaterdag 6 november 2021 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik zie na 10.5 jaar pas dat die drummer op een zadel zit
Een vertaling is per definitie niet hetzelfde. Soms moet je keuzes maken wat je wilt behouden. Bijvoorbeeld in dit geval: Feel your heart beat heeft de verwijzing naar muziek in het laatste woord. Mogelijke vertalingen in het Nederlands: "voel het kloppen van je hart" is letterlijk, "voel het ritme van je hart" behoud die verwijzing.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is het niet steeds hetzelfde, maar dan in de (hoofd-)taal van het betreffende land?
Het eindigde ook niet zo hoog.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
Dit soort liedjes zie je niet meer zo veel op het esf.
Om @Cee maar even te quoten uit haar artikel.quote:
quote:Met eenzelfde vrolijkheid en positivisme als Sjonni zou hebben getoond staan zijn beste vrienden op 10 mei in de halve finale op het immens grote podium van de Esprit Arena. Uniform gekleed in grijze gilets en pantalons, witte overhemden, zwarte stropdassen en met een brede glimlach op de gezichten. Op het vel van de grote trom van het drumstel prijkt dikgedrukt de tekst ‘LOVE IS YOU’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |