quote:Op maandag 8 november 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
maarreh maanlicht, wanneer ga je zwemmen in een bad vol @:geerd z'n zaad?
dat gingen jullie toch afspreken, gezellig samen zwemmenquote:
Hahahaha ik weet niet of ik met een fokker ga afsprekenquote:Op maandag 8 november 2021 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat gingen jullie toch afspreken, gezellig samen zwemmen
ohquote:Op maandag 8 november 2021 10:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet niet of ik met een fokker ga afspreken
Niet iedereen is slecht natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat het niet goed voelt om te doen danquote:
quote:Op maandag 8 november 2021 10:12 schreef dud0r het volgende:
maarreh maanlicht, wanneer ga je zwemmen in een bad vol @:geerd z'n zaad?
je moet het wel binnen houden gekkiequote:
Nee iddquote:Op maandag 8 november 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet iedereen is slecht natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat het niet goed voelt om te doen dan
post dan ook niet van die onsmakelijke dingenquote:Op maandag 8 november 2021 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet het wel binnen houden gekkie
Ik kan er niks aan doen dat geerdje dat hele zwembad vult zodra hij maanlicht in bikini zietquote:Op maandag 8 november 2021 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
post dan ook niet van die onsmakelijke dingen![]()
![]()
![]()
ik ben een beelddenker
quote:Op maandag 8 november 2021 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat geerdje dat hele zwembad vult zodra hij maanlicht in bikini ziet
ga je naakt zwemmen danquote:
ik dacht meer zo'n chinees pak.. zo n duikpak die chinezen dragen in de zonquote:
Foto?quote:Op maandag 8 november 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht meer zo'n chinees pak.. zo n duikpak die chinezen dragen in de zon
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
quote:Op maandag 8 november 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]Nee niet iedereen nee !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watquote:Op maandag 8 november 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht meer zo'n chinees pak.. zo n duikpak die chinezen dragen in de zon
Hoest met jou?quote:Op maandag 8 november 2021 16:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Alles oke, wat fijn dat jij er weer bent
Superquote:Op maandag 8 november 2021 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoest met jou?
Je had mij getagd en natuurlijk reageer ik dan op jou
Ik was ook ziekjes vorige week, mijn zoon en schoondochter ook , allebei een corona test gedaan maar gelukkig negatief .quote:Op maandag 8 november 2021 16:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Super
Ziekjes, maar dat komt wel weer goed
oh bah zegquote:Op maandag 8 november 2021 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was ook ziekjes vorige week, mijn zoon en schoondochter ook , allebei een corona test gedaan maar gelukkig negatief .
Vanmiddag mijn ogen laten testen , rechteroog is slechter geworden![]()
En ik mag weer een nieuwe bril uitzoeken , maar ik koos de duurste , dus ik ben wel weer klaar mee![]()
Van de week maar eens op zoek naar bril binnen mijn budget
Dat is een rot gevoel als je oor dichtzitquote:Op maandag 8 november 2021 16:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
oh bah zegheb ook wel corona test gedaan maar was ook negatief. Hier ook iedereen ziekjes. Verkouden en mijn oor zit pot dicht.
Is altijd zo he als je wat nieuws uit moet zoeken dat je op het duurste uit komt![]()
ik hoop dat je wat vind wat in je budget past !
Ja, morgen langs de assistente hopelijk kan ze er wat mee ! Ben laatst ook al geweest maar hij zit dus alweer dichtquote:Op maandag 8 november 2021 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is een rot gevoel als je oor dichtzit![]()
Ik ben nogal moeilijk met nieuwe dingen zoals een bril zoeken , vorige keer heb ik halve dag in die winkel zitten zoeken , en er waren zoveel mooie brillen . nu dacht ik heb makkelijker aan te pakken ,maar dus zwaar boven mijn budget![]()
Zal je altijd zien![]()
Waar zijn naakt pics?
oh ja ik zou nog een foto zoekenquote:
quote:
ja vandaar dat ik ervan af wistquote:
Dragen ze dat op t strand?quote:Op maandag 8 november 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja vandaar dat ik ervan af wist
quote:
Ahaquote:Op maandag 8 november 2021 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Chineze vrouwen willen niet bruin worden
Heb je al gewonnenquote:
Goed zoquote:
Forum Opties | |
---|---|