SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het blijft ook een lekkere plaat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:13 schreef Rafeiro het volgende:
Toen Raf nog Raffie was, was een nicht echt fan en maatje had album dus heel veel heel hard gehoord.
1 paste op mij en mijn zusje, neef wisselde floppy's uit met me en grote nicht was danslerares.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je zoveel contact met je neefjes en nichtjes?
Al mijn familie woonde in Limburg, dus ik zag mijn neefjes en nichtjes niet zo vaak.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1 paste op mij en mijn zusje, neef wisselde floppy's uit met me en grote nicht was danslerares.
En ze woonden toentertijd in de zelfde straat. Geen van de 3 al jaren meer gezien.
Maar was heel close.
Ja was voorheen alleen nog op de verjaardag van wijlen oma "mem" naar haar overlijden nog 2 jaar voortgezet daarna ook afgelopen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Al mijn familie woonde in Limburg, dus ik zag mijn neefjes en nichtjes niet zo vaak.
Nu zie ik ze nog maar 1x per jaar op familiedagen. Maar vanwege corona is dat ook al 2 jaar niet meer doorgegaan. Jammer hoor.
Dan is het volgende nummer mijn advies aan jou. Het is tevens de plaatsvervangster van Anniequote:Op zaterdag 6 november 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Dit nummer past een beetje bij hoe ik me nu voel. Ik heb het koud en ben moe. Letterlijk dus: 'bring me to life!'.
Het heeft me wel weer op een idee gebracht voor een nummer. Is het toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:35 schreef livelink het volgende:
Vest aangedaan en sjaal om. Dat moet de kou verdrijven. Nu nog de moeheid. Anders haal ik de show van Melting vanavond niet.
Deze versie vind ik eigenlijk fijner. Ik wist niet dat één van hen ziek was trouwens.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Voordat Status Quo er een wereldhit mee scoorde, brachten de gebroeders Bolland hun eigen versie uit. Helaas is één van beiden ernstig ziek.![]()
Bolland & Bolland - You're In The Army Now
Er komt straks nog een Noorse artiest voorbij, maar dat nummer komt uit 2021.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:39 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin vroeg zich af waarom Maria Haukaas Mittet (tegenwoordig Storeng) op de Nederlandse radio was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |