Mwah, zal best kloppen hoor. Maar de vraag is of de risicogroepen daar in de wacht staan of Chantal en Branco van 15quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, krijg ook iedere keer het gevoel dat het allemaal fake news is van die drukke vaccinatielocaties nu![]()
Zal wel niet, maar je staat toch nergens meer van te kijken tegenwoordig.
Misschien heb je wel gelijk....quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat geen enkele maatregel die we nu hebben ons ongeschonden de kerst en de winter door laten komen.
Het is te weinig en te laat.
Dat gaat denk ik niet gebeuren, de groep die niet wil heeft die keuze gemaakt en zal door deze laffe 'maatregelen' niet overstag gaan. Als we straks QR op het werk hebben wordt het een ander verhaal, dan zal een deel wel moeten.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Prima, doen we dit hele circus vier weken tot die hele groep dubbel geprikt is en dan laten we het weer los. Ik denk namelijk dat dat het grootste effect is.
Chantal en Branco denk ik, Henk en Ingrid laten zich niet kennen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah, zal best kloppen hoor. Maar de vraag is of de risicogroepen daar in de wacht staan of Chantal en Branco van 15
Dat kan op twee dingen uitdraaien: of men breekt het verzet of het verhard en wij krijgen avondklokrellen 2.0.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet gebeuren, de groep die niet wil heeft die keuze gemaakt en zal door deze laffe 'maatregelen' niet overstag gaan. Als we straks QR op het werk hebben wordt het een ander verhaal, dan zal een deel wel moeten.
Dat kan toch niet... Hoe kan men dit okay vinden? Hoe kan een rechter dit okay vinden? Ik ben letterlijk al het vertrouwen in het systeem kwijt met dit soort achterlijkheden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik niet gebeuren, de groep die niet wil heeft die keuze gemaakt en zal door deze laffe 'maatregelen' niet overstag gaan. Als we straks QR op het werk hebben wordt het een ander verhaal, dan zal een deel wel moeten.
Mocht er nog een avondklok komen liggen die rellen wel op de loer ja.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:59 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat kan op twee dingen uitdraaien: of men breekt het verzet of het verhard en wij krijgen avondklokrellen 2.0.
Dan krijg je andere vormen van protest. Meer intellectueel. We zijn hier in Nederland namelijk wel gezagsgetrouw, maar niet gek.quote:Op zondag 7 november 2021 00:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mocht er nog een avondklok komen liggen die rellen wel op de loer ja.
Dat was ik al een tijdje. Reken er maar op dat we het allemaal nog gaan krijgen, QR op het werk, G2...quote:Op zondag 7 november 2021 00:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat kan toch niet... Hoe kan men dit okay vinden? Hoe kan een rechter dit okay vinden? Ik ben letterlijk al het vertrouwen in het systeem kwijt met dit soort achterlijkheden.
Ik denk dat de voetbalsupporters hun stad dan niet meer gaan beschermen e.d. Er zullen zeker andere vormen van protest komen, maar ik denk dat die scheidslijn vrij dun is.quote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan krijg je andere vormen van protest. Meer intellectueel. We zijn hier in Nederland namelijk wel gezagsgetrouw, maar niet gek.
Het heeft alleen geen enkele zin. Ook procederen niet. Je weet nu al wie er gaat winnen.quote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan krijg je andere vormen van protest. Meer intellectueel. We zijn hier in Nederland namelijk wel gezagsgetrouw, maar niet gek.
En als je wint, wordt het hoger beroep nog dezelfde dag behandeld.quote:Op zondag 7 november 2021 00:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het heeft alleen geen enkele zin. Ook procederen niet. Je weet nu al wie er gaat winnen.
...quote:Op zondag 7 november 2021 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is juridisch natuurlijk nooit haalbaar.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verklaar je nader.quote:Op zondag 7 november 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat is juridisch natuurlijk nooit haalbaar.
Juich niet te hard dat zeiden we van meer dingen.quote:Op zondag 7 november 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt mensen het genereren van een inkomen niet belemmeren. Dat is indirect gewoon een eerste levensbehoefte. Daarnaast weegt zo'n maatregel ook totaal niet op tegen het 'gevaar' dat een ongevaccineerd iemand vormt op de werkvloer.quote:
Wetgeving kan aangepast. Wordt op voorgesorteerd inmiddels...quote:Op zondag 7 november 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heb je elders in Europa al rondgekeken?quote:Op zondag 7 november 2021 00:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt mensen het genereren van een inkomen niet belemmeren. Dat is indirect gewoon een eerste levensbehoefte. Daarnaast weegt zo'n maatregel ook totaal niet op tegen het 'gevaar' dat een ongevaccineerd iemand vormt op de werkvloer.
Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op zondag 7 november 2021 00:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Verder: we hebben toch de bijstand?quote:Op zondag 7 november 2021 00:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je kunt mensen het genereren van een inkomen niet belemmeren. Dat is indirect gewoon een eerste levensbehoefte. Daarnaast weegt zo'n maatregel ook totaal niet op tegen het 'gevaar' dat een ongevaccineerd iemand vormt op de werkvloer.
Dat is ook helemaal niet het doel, de werkvloer veiliger maken.quote:Op zondag 7 november 2021 00:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Machtsmisbruik, gaan we dat dan ook doen bij mensen uit bepaalde religieuze kringen die andere vaccinaties weigeren?quote:Op zondag 7 november 2021 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wetgeving kan aangepast. Wordt op voorgesorteerd inmiddels...
Wat denk je zelfquote:Op zondag 7 november 2021 00:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Machtsmisbruik, gaan we dat dan ook doen bij mensen uit bepaalde religieuze kringen die andere vaccinaties weigeren?
Dan hoef je de maatregel ook niet in te voeren.quote:Op zondag 7 november 2021 00:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is dan ook helemaal niet het doel, de werkvloer veiliger maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |