Zorg wordt duurder, dat is overduidelijk, maar er wordt wel degelijk enorm bekibbelt op kosten, ook vanwege die grote druk op de begroting, maar dat heeft nogal wat side effects.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:10 schreef Isdatzo het volgende:
En wat betreft die gruwelijke bezuinigingen op de zorg:
[ afbeelding ]
We worden zo lekker Cynisch.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
gelukkig had ie t vaccin genomen anders was t nog slechter met hem afgelopen.
Kloptquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is compleet iets anders dan "in België zijn 4 op de 5 patiënten op de IC gevaccineerd".
Ja heel gezond die anabolen...quote:
Oh ja die aanname mogen we wel makenquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja heel gezond die anabolen...
vooral mRNA anabolen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja heel gezond die anabolen...
Maar een selectieve verzameling anekdotes blijft... precies dat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt
Maar we zien soortgelijke verhalen hier in nl en het buitenland.
Oke ik heb een oprechte vraag voor jequote:Op zaterdag 6 november 2021 18:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar een selectieve verzameling anekdotes blijft... precies dat.
Het aantal IC bedden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moet je ook benoemen over welke aspecten van de zorg je het hebt, want in algemene zin is er absoluut niet op de zorg bezuinigd.
Die zooi is daar net zo standaard als doping bij Wielrennen...quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oh ja die aanname mogen we wel maken
Gewoon een extra booster nemen dan verdwijnt die twijfel vanzelf.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oke ik heb een oprechte vraag voor je
Wat voor bewijs zou je willen zien ?
De media roept dat dit een pandemie van de ongevaccineerden is . Wat als er in de komende maand steeds meer verhalen naar buiten komen , die bevestigen dat het juist de gevaccineerden zijn die de IC overbelasten
Zou je beginnen te twijfelen aan de berichtgeving of is er meer nodig ?
Een snel rondje googlen vertelt mij niks over de status van zijn eventuele vaccinatie.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oh ja die aanname mogen we wel maken
Aan verhalen hebben we niet heel veel, aan gegevens wel. Op dit moment lijkt het Pfizer-vaccin nog 93% bescherming te bieden tegen ernstige ziekte. Dus als er veel gevaccineerden in het ziekenhuis terechtkomen, dan kan je nagaan hoe de situatie eruit had gezien bij een veel lagere vaccinatiegraad. En gegeven het feit dat verreweg het grootste deel van de bevolking gevaccineerd is, is het niet heel gek dat er ook gevaccineerden in het ziekenhuis terechtkomen. De vaccins beschermen immers niet volledig. Daarom is het ook veel zinvoller om te normaliseren naar vaccinatiestatus.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oke ik heb een oprechte vraag voor je
Wat voor bewijs zou je willen zien ?
De media roept dat dit een pandemie van de ongevaccineerden is . Wat als er in de komende maand steeds meer verhalen naar buiten komen , die bevestigen dat het juist de gevaccineerden zijn die de IC overbelasten
Zou je beginnen te twijfelen aan de berichtgeving of is er meer nodig ?
Is en blijft een aannamequote:Op zaterdag 6 november 2021 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een snel rondje googlen vertelt mij niks over de status van zijn eventuele vaccinatie.
Ik zou ook zeggen dat zijn alcoholisme en anabolen een reëlere optie zijn.
Heel eerlijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aan verhalen hebben we niet heel veel, aan gegevens wel. Op dit moment lijkt het Pfizer-vaccin nog 93% bescherming te bieden tegen ernstige ziekte. Dus als er veel gevaccineerden in het ziekenhuis terechtkomen, dan kan je nagaan hoe de situatie eruit had gezien bij een veel lagere vaccinatiegraad. En gegeven het feit dat verreweg het grootste deel van de bevolking gevaccineerd is, is het niet heel gek dat er ook gevaccineerden in het ziekenhuis terechtkomen. De vaccins beschermen immers niet volledig. Daarom is het ook veel zinvoller om te normaliseren naar vaccinatiestatus.
Wat er gek is.. dat zelfs al ligt het ziekenhuis vol met gevaccineerden .. het vaccin volgens jou dus nog steeds prima werkt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je uitleggen wat er zo gek is aan mijn reactie?
Maar als het 70% drukte op de IC verminderd en sterfte dan werkt het toch wel prima. Als minder dan 23% ongevaccineerd zou zijn (en geen antistoffen op een andere manier) zou je in absolute getallen meer gevaccineerden terugvinden op de IC.quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat er gek is.. dat zelfs al ligt het ziekenhuis vol met gevaccineerden .. het vaccin volgens jou dus nog steeds prima werkt.
Het vaccin kan ook gewoon niet goed genoeg zijn hè
Een hypothetisch rekensommetje:quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat er gek is.. dat zelfs al ligt het ziekenhuis vol met gevaccineerden .. het vaccin volgens jou dus nog steeds prima werkt.
Het vaccin kan ook gewoon niet goed genoeg zijn hè
https://assets.publishing(...)e-report-week-42.pdfquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Is inmiddels bekend wat de echte bescherming is van het vaccin?
Ik denk dat 40% (tegen zkh opname) hoog is.
Blijft over een gezonde levensstijl en lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |