Afkoopsom Xavi bedraagt 5 miljoen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef tja77 het volgende:
Wat hebben ze afgetikt om Koeman te laten oprotten en Xavi binnen te hengelen?
En Koeman? Of is die vrijwillig opgestapt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Afkoopsom Xavi bedraagt 5 miljoen.
Hij betaalt de helft daarvan dacht ik zelf.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Afkoopsom Xavi bedraagt 5 miljoen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395978quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
En Koeman? Of is die vrijwillig opgestapt?
Dat kost ook ettelijke miljoenen. Gelukkig heeft Barca geld zat.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
En Koeman? Of is die vrijwillig opgestapt?
Mikky moet dolgelukkig zijn dat ze een miljonair aan de haak heeft geslagen en verder gewoon haar mond houden.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:methodmich Mikky moet even de heer des huizes een corrigerende tik verkopen.
En haar knieën even nummerenquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:19 schreef Shreyas het volgende:
Mikky moet dolgelukkig zijn dat ze een miljonair aan de haak heeft geslagen en verder gewoon haar mond houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLAP IN HET GEZICHT VAN DE ZORGquote:Op zaterdag 6 november 2021 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
De altijd zeurende Frenkie.quote:Op zaterdag 6 november 2021 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Sinds jij dat laatst zei, ben ik er op gaan letten. Helaas moet ik toegeven dat je wel gelijk had.quote:
Barca is nog een tandje erger. Gras.quote:Op zaterdag 6 november 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
Ging nog bijna fout zoals met Barca ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |