SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat zal ik wel niet voor al te rare verrassingen komen te staanquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ook nietEn die activiteit heb ik ook niet voorbereid en denk ook niet dat dat nodig is.
Buda zit meh 'n ei in z'n broek.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Is best wel al tijd voor een update van onze Buda.
Nee joh, is gewoon iets grappigs, een beetje vergelijkbaar met het segment knabbelvisjes, maar dat is het niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal ik wel niet voor al te rare verrassingen komen te staan
Moet ie em uit gaan "poepen"quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda zit meh 'n ei in z'n broek.
Dat was Leuk!quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon iets grappigs, een beetje vergelijkbaar met het segment knabbelvisjes, maar dat is het niet.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan niet dansen met de ABBA-hologrammen hoor
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet er een Budaddydate plaatje in de OP komen? LT geloven we wel weer inmiddels
Jazeker, dat welquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was trouwens ook super grappig.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan niet dansen met de ABBA-hologrammen hoor
Nee dat ging ze zelf doenquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft Liesje je daartoe gedwongen?
Je ging lekker na dat "ontbijtje" in de wachtrij bij de ingangquote:
Dat was bij voorbaat al een verloren wedstrijd om Fles zo ver te krijgen, dat heb ik niet eens geprobeerd.quote:
Oh dat hebben we in Trondheim nog gedaan met die speurtochtquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent vast ook heel goed in karaoke!
Nou....quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent vast ook heel goed in karaoke!
We hebben karaoke gedaan in Trondheim?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hebben we in Trondheim nog gedaan met die speurtochtDat was OOK leuk @:Fogel
Misschien lukt het wel na een wijntje!quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was bij voorbaat al een verloren wedstrijd om Fles zo ver te krijgen, dat heb ik niet eens geprobeerd.
Nee want we hebben wodka genuttigd voor we het museum ingingen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien lukt het wel na een wijntje!
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou....
Maar ik heb wel een keer een karaokewedstrijd gewonnen.
Een gratis cocktail ofzo. En ik denk dat het er mee te maken had dat mijn ex zich had laten ompraten om in de jury te gaan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]Kreeg je ook een bokaal toen? En won je omdat je het hardst zong?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want we hebben wodka genuttigd voor we het museum ingingen.
Daar was toch wat mee bij dat enorme spel van jou?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben karaoke gedaan in Trondheim?
Ik kan me serieus geen karaoke herinneren. Het spel verder wel trouwens, dat was tof.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar was toch wat mee bij dat enorme spel van jou?
en je kunt altijd nog de Voice-over van Kees Tol de schuld geven als mensen vinden dat je te hard lachtquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de ochtend.Maar eerlijk is eerlijk, het maakte het ABBA museum een stuk vermakelijker.
Je zal maar moeten jureren bij karaoke.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een gratis cocktail ofzo. En ik denk dat het er mee te maken had dat mijn ex zich had laten ompraten om in de jury te gaan.
Ja dat je hevig hijgend en zwetend nog dat vliegtuig in mocht met een tas vol bellenblaas en stoepkrijtquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus geen karaoke herinneren. Het spel verder wel trouwens, dat was tof.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oversochtends ja, half elf of zo
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de ochtend.Maar eerlijk is eerlijk, het maakte het ABBA museum een stuk vermakelijker.
hoe zijn de mondkapjesregels daar?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik helemaal teruglezen voor een update van Buda, maar niksNou ja geen nieuws is goed nieuws.
Binnen mondkapje op in principe. Maar ze nemen het niet zo nauw met de regels als thuis, want het personeel heeft 'm vaak niet over de neus bijv.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er in dat formulier staat trouwens, maar ik ga er vanuit dat mijn internationale QR-code genoeg is.
@:kwiwi hoe zijn de regels daar? Mondkapje op / af / OV / buiten / winkels / musea etc?
Als jullie maar geen oorlog ontketenen op Cyprus.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het wordt wel hoog tijd voor weer wat doldwaze avonturen
Nee hebben ze alquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Als jullie maar geen oorlog ontketenen op Cyprus.
Ah, ja, dan kan er weinig meer misgaan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hebben ze al![]()
Veiligste plek ter wereld wat dat betreft
Nog een excursie doen naar TRNC?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hebben ze al![]()
Veiligste plek ter wereld wat dat betreft
Geen test gehad, ook niemand gezien die er wel eentje kreeg.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb het van de week ook nog gedaan maar doe het ook nog wel even voor ik naar Schiphol ga denk ik. Vooral omdat wanneer positief ik niet de moeite hoef te nemen er heen te gaan en omdat met negatief het toch een wat prettiger gevoel geeft want ik ga er wel vanuit dat we daar bij aankomst getest gaan worden.
@:kwiwi, kreeg jij een test?
Golven lijken me inderdaad niet heel fijn als je probeert te wennen aan duiken. Morgen gaat het vast een stuk beter.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:59 schreef kwiwi het volgende:
Het duiken was niet zo'n succes vandaag. We gingen het in een baai oefenen maar er waren zoveel golven dat het niet makkelijk was voor een beginner zei ze. Dus we mochten kiezen of proberen of uistellen. Toch geprobeerd maar door de golven had je eerst de druk op je oren goed en dan door een golf ineens niet meer. Raakte een beetje in paniek onder water omdat ik het gevoel had dat ik totaal geen controle had over de situatieMorgen gaan we op een andere en rustigere plek proberen. Gergi ging in tegenstelling tot mij als een trein, die zat in z'n eentje rustig alle oefeningen op de bodem te doen
![]()
Voor de echte vieze dikzak.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
Wtf. 10kg zakken bolletje kruidnoten
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
jaren terug al eens gezien in makroquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
De Makro.. in de VS noemen ze dat een gewone supermarkt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
jaren terug al eens gezien in makro
Op het eind niet meer hoor dan zijn het taaibollenquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:10 schreef mschol het volgende:
[..]
lekkere hoeveelheden, voor een jaar
Ah goeie tip! Scheelt denk ik qua testen ook enorm waar je vandaan komt? Wij zijn geloof ik behoorlijk rood en Zwitserland niet?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen test gehad, ook niemand gezien die er wel eentje kreeg.
Bij vertrek is wel op 3 plekken op Zurich airport die flightpass gecontroleerd, toen nog twee keer op Larnaca. Print die flightpass even uit zou ik zeggen, want je moet 'm continu laten zien en ik moest dus steeds die email weer zoeken
ja maar large noemen ze daar smallquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Makro.. in de VS noemen ze dat een gewone supermarkt.
Oh geen idee. Maar Cyprioten houden zich over het algemeen niet aan regels en zijn lui, dus ik denk dat het vooral een regel is die ze eventueel kunnen uitvoeren maar in de praktijk niks mee doen verder. Tenzij je al hoestend over het vliegveld loopt wellichtquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah goeie tip! Scheelt denk ik qua testen ook enorm waar je vandaan komt? Wij zijn geloof ik behoorlijk rood en Zwitserland niet?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze is cute hoor! Maar wel tamelijk klein
Iph?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar jij bent ook tamelijk grootquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja maar bij jou is iedereen tamelijk klein dus dat ligt niet aan haarquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Cypus is zelf ook donkerpurple dus ze moeten niet zeikenquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah goeie tip! Scheelt denk ik qua testen ook enorm waar je vandaan komt? Wij zijn geloof ik behoorlijk rood en Zwitserland niet?
Hier ligt iedereen nog in zee. Zit je dicht bij de zee ergens?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het gaat beginnen![]()
Gemaild of het zwembad open is, beginnen ze met wat de check-in tijden zijn en dat ze eventueel desgewenst een airport pickup service kunnen regelen voor 15 euro. Terwijl ik maanden geleden al had afgesproken dat dat gratis zou zijn
Paar honderd meter lopen denk ik. Maar ik ben niet zo'n natuurwaterzwemmertquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ligt iedereen nog in zee. Zit je dicht bij de zee ergens?
Oeh!quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm las op tripadvisor wel mensen die getest werden maar weet niet hoe recent het is. Denk verder een beetje vergelijkbaar met Albaantje.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar Cyprioten houden zich over het algemeen niet aan regels en zijn lui, dus ik denk dat het vooral een regel is die ze eventueel kunnen uitvoeren maar in de praktijk niks mee doen verder. Tenzij je al hoestend over het vliegveld loopt wellichtEn ze hameren zo op die flightpass, dat lijkt meer hun heilige graal dan een test.
Tijd voor een stiekeme pic zodat we kunnen oordelenquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Je kan toch gewoon met de bus gaan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het gaat beginnen![]()
Gemaild of het zwembad open is, beginnen ze met wat de check-in tijden zijn en dat ze eventueel desgewenst een airport pickup service kunnen regelen voor 15 euro. Terwijl ik maanden geleden al had afgesproken dat dat gratis zou zijn
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar Cyprioten houden zich over het algemeen niet aan regels en zijn lui, dus ik denk dat het vooral een regel is die ze eventueel kunnen uitvoeren maar in de praktijk niks mee doen verder. Tenzij je al hoestend over het vliegveld loopt wellichtEn ze hameren zo op die flightpass, dat lijkt meer hun heilige graal dan een test.
Geloof 1 blok van de zee vandaanquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ligt iedereen nog in zee. Zit je dicht bij de zee ergens?
Die film heb ik al heel lang niet meer gezienquote:
ja of lopen als het lekker weer is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met de bus gaan?
Kan ook maar ik ga voor de bus denk ik.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of lopen als het lekker weer is.
Ja maar Gergi dat kan niet want dolfijnen zijn WEL intelligentquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig echt helemaal in een deukGergi vindt het leuk om in zee als een dolfijn te zwemmen, dus erin springen met hoofd naar beneden en dan met z'n benen 'flipperen'. Was ie lekker aan het flipperen onder water.. *bam* vol met z'n gezicht in het zand op de bodem
Na 4 uur mondlapje wel een ideequote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of lopen als het lekker weer is.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig echt helemaal in een deukGergi vindt het leuk om in zee als een dolfijn te zwemmen, dus erin springen met hoofd naar beneden en dan met z'n benen 'flipperen'. Was ie lekker aan het flipperen onder water.. *bam* vol met z'n gezicht in het zand op de bodem
Multipass klinkt meer NMBSquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nou Multipass of Maxipass?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je dolfijn.
Ik zie je liever in de bus dan er voor hoor..quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ook maar ik ga voor de bus denk ik.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die film heb ik al heel lang niet meer gezien
Hij was toen op de piste ook steeds kwijt toch?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ben m'n dolfijn steeds kwijt omdat ie overal in het water duikt. Kan 'm beter aan de lijn houden
Dat is waar ja die had ik vroegah ook veel.quote:
Hij heeft ADD, echt verschrikkelijk. Is binnen no time afgeleid en wil alles wat ie nog niet kent bekijken. Net een kind eigenlijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was toen op de piste ook steeds kwijt toch?
*zwoele stem* hoi, ik ben Budaddyquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:20 schreef kwiwi het volgende:
Zou Buda al één van z'n legendarische woordspelingen gemaakt hebben?
Wow klinkt niet als een relaxte vakantiequote:Op zaterdag 6 november 2021 13:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft ADD, echt verschrikkelijk. Is binnen no time afgeleid en wil alles wat ie nog niet kent bekijken. Net een kind eigenlijk
ikbweet niet eens zeker of ik hem gezien hebquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die film heb ik al heel lang niet meer gezien
Ik ben het gewend inmiddelsquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow klinkt niet als een relaxte vakantie
Oeiquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Er is hier iets serieus gebeurd volgens mij, eerst ambulance met loeiende sirenes, daarna traumaheli en politiewagens met sirenes
@bitterbal in de buurt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:30 schreef LTVDK het volgende:
Er is hier iets serieus gebeurd volgens mij, eerst ambulance met loeiende sirenes, daarna traumaheli en politiewagens met sirenes
Dat je nog net een hoofd over de stoep zo het gras in ziet rollen, met bal er half struikelend achteraan.quote:
Die moest 'werken'quote:
Klein is toch ook cute?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, maar daar staan tegenwoordig geen adressen en alles meer bijquote:
WAT is bubble tea überhaupt?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Warme bubble tea met gekruimelde speculaas.
Geen idee of het wat is maar ik ga dit morgen halen denk ik.
En gewoon via de eigen website van het hotel?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zaadsysteem bij dat Booking.com zegals je even contact met het hotel wilt opnemen
![]()
Direct contact mag niet want huu stel je voor dat je iets probeert af te spreken buiten booking omMaar "Message the property" leidt tot een foutmelding dat ik geen berichten heb en dat ik eerst een nieuwe boeking moet maken waarna de booking assistant al mijn vragen wel wil beantwoorden
![]()
Mail the property leidt tot een of ander idioot emailadres wat werkt, één keer, want als je daarna op hun reactie wilt reageren krijg je weer een foutmelding "Geen geldige ontvangers voor deze mail".
Krijg het lazarus waardeloos klotebedrijf
Technisch gezien is het volgens mij gewoon thee met veel melk en van die tapiocabolletjes, maar flikkeren ze er allemaal smaakjes en vruchtjes doorheen.quote:
Klik op je profiel en dan naar beoordelingen. Dan krijg je in die blauwe balk bovenin er een chat icoontje bij, klik daarop en je ziet je verstuurde en ontvangen berichten en dan kan je reageren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een zaadsysteem bij dat Booking.com zegals je even contact met het hotel wilt opnemen
![]()
Direct contact mag niet want huu stel je voor dat je iets probeert af te spreken buiten booking omMaar "Message the property" leidt tot een foutmelding dat ik geen berichten heb en dat ik eerst een nieuwe boeking moet maken waarna de booking assistant al mijn vragen wel wil beantwoorden
![]()
Mail the property leidt tot een of ander idioot emailadres wat werkt, één keer, want als je daarna op hun reactie wilt reageren krijg je weer een foutmelding "Geen geldige ontvangers voor deze mail".
Krijg het lazarus waardeloos klotebedrijf
En nog eentjequote:
Ah ik zat aan opgewarmde Lipton ice te denkenquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Technisch gezien is het volgens mij gewoon thee met veel melk en van die tapiocabolletjes, maar flikkeren ze er allemaal smaakjes en vruchtjes doorheen.
Dit doe ik ook altijd ja, gewoon even bellen of mailen via eigen website.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En gewoon via de eigen website van het hotel?
De straat nog wel toch? Op Twitter kun je meestal ook wel vinden wat er dan aan de hand is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar daar staan tegenwoordig geen adressen en alles meer bijBrandweer is ook opgeroepen zie ik
ja dit as bij AHquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
jaren terug al eens gezien in makro
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis de echte pepernoten wel moet ik zeggen. Die sop ik altijd in de chocomel
Waarom is de speculaas gekruimeld? Bestaat er ook ongekruimelde speculaas?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Warme bubble tea met gekruimelde speculaas.
Geen idee of het wat is maar ik ga dit morgen halen denk ik.
ik heb nog 1kg van vorig jaar liggenquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LTVDK heeft 2 zakken van een kilo. Zijn ze al op @:ltvdk?
Nee straat ook niet meer, al staat die bij de traumaheli er wel bij (al zal dat de landplek zijn), gok dat er iets mis is gegaan op het kleine bedrijventerreintje hier om de hoekquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
De straat nog wel toch? Op Twitter kun je meestal ook wel vinden wat er dan aan de hand is.
Dat is gewoon een koekje dat nog heel is toch.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom is de speculaas gekruimeld? Bestaat er ook ongekruimelde speculaas?
Nee de eerste is nog niet eens voor de helft opquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LTVDK heeft 2 zakken van een kilo. Zijn ze al op @:ltvdk?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een koekje dat nog heel is toch.
de neukfouten van de koekjesquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
Gekruimelde speculaas zijn toch gewoon de productiefoutjes?
Over bedrijfsongelukken gesproken. Bij mij om de hoek was ooit iemand van de technische dienst in een verbrandings silo aan het werk, en toen heeft iemand het hele gebeuren aangezet zonder te checken of er nog iemand in wasquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee straat ook niet meer, al staat die bij de traumaheli er wel bij (al zal dat de landplek zijn), gok dat er iets mis is gegaan op het kleine bedrijventerreintje hier om de hoek
Misschien worden die koekjes wel gemaakt uit gekruimelde speculaas!quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een koekje dat nog heel is toch.
Nee. Gewoon nee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien worden die koekjes wel gemaakt uit gekruimelde speculaas!
Dat je niet zo'n koek van 30 cm Huehue in je beker hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom is de speculaas gekruimeld? Bestaat er ook ongekruimelde speculaas?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Welkom in de mooiste stad van deze planeet!
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over bedrijfsongelukken gesproken. Bij mij om de hoek was ooit iemand van de technische dienst in een verbrandings silo aan het werk, en toen heeft iemand het hele gebeuren aangezet zonder te checken of er nog iemand in wasDie man is levend verbrand. Je zal maar degene zijn die het aan heeft gezet, ik zou daar niet mee kunnen leven denk ik
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Mjam ze hebben hier heerlijke cheesecake als dessert bij de lunch
een hele?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog speculaasdeeg in de diepvrieshmm
tijd voor zo'n unit:
[ afbeelding ]
O ja ik heb nog amandelspijs die ik moet gebruiken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog speculaasdeeg in de diepvrieshmm
tijd voor zo'n unit:
[ afbeelding ]
Die man in de silo ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over bedrijfsongelukken gesproken. Bij mij om de hoek was ooit iemand van de technische dienst in een verbrandings silo aan het werk, en toen heeft iemand het hele gebeuren aangezet zonder te checken of er nog iemand in wasDie man is levend verbrand. Je zal maar degene zijn die het aan heeft gezet, ik zou daar niet mee kunnen leven denk ik
quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik heb nog amandelspijs die ik moet gebruiken.
Of misschien was het wel een bewuste actiequote:Op zaterdag 6 november 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die man in de silo ook niet.
Maar jakkes
Hebben jullie een date?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Welkom in de mooiste stad van deze planeet!
Ja dat zal de politie ook wel onderzocht hebben neem ik aan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien was het wel een bewuste actie
Moet je een grotere beker nemen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je niet zo'n koek van 30 cm Huehue in je beker hebt.
Wat is dit, moeten we een swingersclub openen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik een date met de vrouw van @:haags
Wel eens een meet gedaan bij zo'n clubquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is dit, moeten we een swingersclub openen?
Je hebt een kerstUIquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die man in de silo ook niet.
Maar jakkes
Ok deze uitspraak kun je hier niet zomaar droppen zonder verdere detailsquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel eens een meet gedaan bij zo'n club
Nee open dag op kantoor omdat we een nieuw hoofdkantoor hebben.quote:
Nee.quote:
Oh veel plezier.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vroegere KSCer Goldfinger1963 heeft een club in België en organiseerde jaren terug een meetquote:Op zaterdag 6 november 2021 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok deze uitspraak kun je hier niet zomaar droppen zonder verdere details
Beetje een anticlimax wel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroegere KSCer Goldfinger1963 heeft een club in België en organiseerde jaren terug een meet
Nou dat valt wel mee, heb gewoon ikea packing cubes die ik al jaren gebruikquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maarre.. jij was de packingcube connaisseur toch?
Nice.quote:Op zaterdag 6 november 2021 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dat was iemand andersquote:Op zaterdag 6 november 2021 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maarre.. jij was de packingcube connaisseur toch?
Ja ergens wel een iets spannender verhaal dan een gewone meetquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je had een echte Fok Swing party verwacht?
sla em plat op je ruitquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Er zat een dikke vlieg in mijn auto
Had laatst een week een spin in m'n auto. Kon 'm nergens vinden maar elke keer als ik wegreed zat er ergens een nieuw spinnenweb bij een raamquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
Er zat een dikke vlieg in mijn auto
Spannendquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ergens wel een iets spannender verhaal dan een gewone meet![]()
Buda heeft verder niks meer gepost zie ik, dat lijkt me goed nieuws
Irritant is dat ja, stay away from my car ya filthy insect.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had laatst een week een spin in m'n auto. Kon 'm nergens vinden maar elke keer als ik wegreed zat er ergens een nieuw spinnenweb bij een raam
Heb een keer m'n hele badkamer dichtgetaped totdat m'n toenmalige vriend thuis was en de spin kon verwijderenquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Vond laatst trouwens echt zo'n heel dicht web onder mijn bed, zat een gaatje in de houten plint, ik helemaal over de rooie, compleet dicht gekit
Goed bezig daar.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:27 schreef CherryLips het volgende:
178 nieuwe besmettingen in Ede.
100 is al ver weg.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb een keer m'n hele badkamer dichtgetaped totdat m'n toenmalige vriend thuis was en de spin kon verwijderen
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb een keer m'n hele badkamer dichtgetaped totdat m'n toenmalige vriend thuis was en de spin kon verwijderen
Ik vind onze meet ook wel een beetje spannend.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ergens wel een iets spannender verhaal dan een gewone meet![]()
Buda heeft verder niks meer gepost zie ik, dat lijkt me goed nieuws
Stil maar, ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind onze meet ook wel een beetje spannend.
Gaan jullie leuke dingen doen daar of nog niet helemaal volgepland en voorgelezen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer niet eng maar gewoon alleen maar heel leuk! Zo lang elkaar niet gezien.quote:
Nee alleen maar doodsaaie kutdingen. En smerig voedsel eten en kotsbare drankjes drinken. Stel je voor dat we er willen blijvenquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Gaan jullie leuke dingen doen daar
Lol helemaal niets gepland, ik gok dat Fles vooral gaat zwembadhangen. Ik wil nog wel even naar de hoofdstad denk ik. En verder heb ik iets wat ik graag wil gaan doen maar wat Fles nog niet weet wat het is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan jullie leuke dingen doen daar of nog niet helemaal volgepland en voorgelezen?
Kwiwi-Gergi meet is sowieso wel epic.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter gewoon naar het aantal IC opnames, daarna naar sterfgevallen kijken en de rest boeit niet veel, daar gaat het toch om, als niemand echt doodziek wordt dan is het dikke prima allemaal?quote:
The mystery island tourquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol helemaal niets gepland, ik gok dat Fles vooral gaat zwembadhangen. Ik wil nog wel even naar de hoofdstad denk ik. En verder heb ik iets wat ik graag wil gaan doen maar wat Fles nog niet weet wat het is.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol helemaal niets gepland, ik gok dat Fles vooral gaat zwembadhangen. Ik wil nog wel even naar de hoofdstad denk ik. En verder heb ik iets wat ik graag wil gaan doen maar wat Fles nog niet weet wat het is.![]()
Ik zou wel even overleggen van tevoren wat voor foto's er geplaatst worden van dit leuke heuglijke samenzijn, sommige mensen zijn wat meer op hun privacy gesteld dan anderenquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar je hebt al vaak FOK!kers gemeet toch? Ik ben nog een FOK!meetmaagd
Ah je zegt ook: stop met testen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter gewoon naar het aantal IC opnames, daarna naar sterfgevallen kijken en de rest boeit niet veel, daar gaat het toch om, als niemand echt doodziek wordt dan is het dikke prima allemaal?
Ja ik heb ook niks gepland. Veel hangt ook af van het weer denk ik. Ik wil wel even in Larnaca zelf een paar dingen bekijken en die zoutmeren met die flamingo's. Daar is ook een moskee die wel de moeite waard schijnt te zijn. Dat is één van de 827 plekken waarvan gezegd wordt dat het één van de drie heiligste plekken van de Islam is dus dat moet heel wat wezen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:38 schreef liesje1979 het volgende:
Lol helemaal niets gepland, ik gok dat Fles vooral gaat zwembadhangen. Ik wil nog wel even naar de hoofdstad denk ik. En verder heb ik iets wat ik graag wil gaan doen maar wat Fles nog niet weet wat het is.
Ja heel veel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar je hebt al vaak FOK!kers gemeet toch? Ik ben nog een FOK!meetmaagd
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heel veel.Maar is allemaal lang geleden. En meestal vind ik meets sowieso wel spannend. Worden wij je eerste FOKkers die je meet?
Nee testen als je klachten hebt maar dat boeit niet in de cijfers.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah je zegt ook: stop met testen.
O ja, voor we een hele sectie in de travelsnack wordenquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wel even overleggen van tevoren wat voor foto's er geplaatst worden van dit leuke heuglijke samenzijn, sommige mensen zijn wat meer op hun privacy gesteld dan anderen
mijn laatste meet met meer dan 2 fok!kers was in Nijmegen in januari 2014 geloof ik. Of op die atletiekbaan in Zwolle in 2015 met @Ama er ook bij. Allebei best regenachtige meets. Sindsdien alleen nog maar Liesje of Liesje en Fogel meets volgens mij. Nico ken ik ook wel van Fok maar die komt hier echt al tien jaar niet meer of zo dus die telt niet mee.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heel veel.Maar is allemaal lang geleden. En meestal vind ik meets sowieso wel spannend. Worden wij je eerste FOKkers die je meet?
Welke drie zijn dat dan? Volgens mij ben ik ook ooit eens op de tweede heiligste plek geweest. mausoleum van Aga Khan III.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niks gepland. Veel hangt ook af van het weer denk ik. Ik wil wel even in Larnaca zelf een paar dingen bekijken en die zoutmeren met die flamingo's. Daar is ook een moskee die wel de moeite waard schijnt te zijn. Dat is één van de 827 plekken waarvan gezegd wordt dat het één van de drie heiligste plekken van de Islam is dus dat moet heel wat wezen.
Verder veel zwemmen. Gekeken naar een boottochtje maar dat schijnt er niet in te zitten in november
Dat is ook wel een reden dat ik niet meer naar grotere fokmeets ga inderdaad. Altijd dat gezeik achterafquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou wel even overleggen van tevoren wat voor foto's er geplaatst worden van dit leuke heuglijke samenzijn, sommige mensen zijn wat meer op hun privacy gesteld dan anderen
"Kwiwi in bikini terwijl ze in haar neus peutert"quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, voor we een hele sectie in de travelsnack worden
zwarte steen in Mekka, die enorm overgedimensioneerde moskee in Casablanca, Aya Sofia in Istanbul, er is nog wat in Medina en in Marrakech, the list goes onquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke drie zijn dat dan? Volgens mij ben ik ook ooit eens op de tweede heiligste plek geweest. mausoleum van Aga Khan III.
Ik vond ooit een ex terug zo, die was aan het sjansen en meer met een gast waar ik een teringhekel aan hebquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wel een reden dat ik niet meer naar grotere fokmeets ga inderdaad. Altijd dat gezeik achteraf
Ja ok, dus ik ben voor de hek gehouden met dat mausoleum ooit?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zwarte steen in Mekka, die enorm overgedimensioneerde moskee in Casablanca, Aya Sofia in Istanbul, er is nog wat in Medina en in Marrakech, the list goes on
Vond je vast ook een enorm prettige ervaringquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond ooit een ex terug zo, die was aan het sjansen en meer met een gast waar ik een teringhekel aan heb
Die kans zit er dik in jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Ja ok, dus ik ben voor de hek gehouden met dat mausoleum ooit?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kwiwi in bikini terwijl ze in haar neus peutert"
Nou ja was in 2006 en ik was met haar in 2015 dus eigenlijk zou me dat geen kont aangaan en moeten boeien.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vond je vast ook een enorm prettige ervaring
Jij krijgt gewoon eenquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, voor we een hele sectie in de travelsnack worden
Lukt prima zonder jouw bemoeienis thank youquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
Even aftikken met degenen die gaarne foto's plaatsen.
Je eist maar een eind heen. Ga ballie maar klieren of zoquote:Leuke verslagen eis ik wel trouwens
Kunnen we nog even tieten, kont, bikini-gap, kledingkeuze, houding, joie de vivre, buik en haren checkenquote:Op zaterdag 6 november 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon eenover je snuit hoor, net als Fogeltje
![]()
[ afbeelding ]
Rarequote:Op zaterdag 6 november 2021 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lukt prima zonder jouw bemoeienis thank you
[..]
Je eist maar een eind heen. Ga ballie maar klieren of zo
kom zelf maar eens naar een fok!meet voordat je zulke dingen mag zeggen ouwe zolderkamerridderquote:
Dankjequote:Op zaterdag 6 november 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon eenover je snuit hoor, net als Fogeltje
![]()
[ afbeelding ]
Trondheim, eindpunt Lian van de noordelijkste tram ter wereld, augustus 2016
Genoeg vrouwen die me wel heel erg goed kennen, je moet ze alleen op weten te snorren.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kom zelf maar eens naar een fok!meet voordat je zulke dingen mag zeggen ouwe zolderkamerridder
Ja, maar daar hadden we het helemaal niet over.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die me wel heel erg goed kennen, je moet ze alleen op weten te snorren.
Omdat we braaf testen?quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, heb je je schuilkelder al voorzien van proviand?
Keer biertje drinken en kijken of we 9/10 vrouwen kunnen scoren voor een nachtje mens-erger-je-niet?quote:
Nee geboortekaartjes komen van de week wel.quote:
Nee al m'n chocola is weer op.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, heb je je schuilkelder al voorzien van proviand?
nope, ga eten bij een maatje aan de chef's table.. dus we zien wel waar ie mee komtquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al een menuutje voor me om te verlekkeren?
Dat zou nog kunnen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer biertje drinken en kijken of we 9/10 vrouwen kunnen scoren voor een nachtje mens-erger-je-niet?
Oh ja jij kent heel wat topkoks hequote:Op zaterdag 6 november 2021 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope, ga eten bij een maatje aan de chef's table.. dus we zien wel waar ie mee komt
Gewoon droog dan hč, kijken of we nog in de markt liggen bij de mooiste schepsels op Aarde, gaan we voor 't gaatje weer braaf, opgeladen en tevreden naar huis.quote:
ik wil wel een keertje bijlen gooien of zo. Schijnt de laatste teamuitje-hipte te zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer biertje drinken en kijken of we 9/10 vrouwen kunnen scoren voor een nachtje mens-erger-je-niet?
Dat is er toch al best wel eventjes, lijkt me trouwens ook wel leuk voor een keertje, zou me verbazen als ik daar niet schijtgoed in ben.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil wel een keertje bijlen gooien of zo. Schijnt de laatste teamuitje-hipte te zijn.
Pizza met pastaquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:16 schreef dud0r het volgende:
Ik ga viesdik pizza eten denk ik. Of pasta.
dan begint het godenleer pasquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Restaurant gaat pas om 19u open.. Dat is te laat voor dit bejaardenkoppel
Sporrannetje voor je tokus en keilen maarquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is er toch al best wel eventjes, lijkt me trouwens ook wel leuk voor een keertje, zou me verbazen als ik daar niet schijtgoed in ben.
Jullie zijn samen echt zo'n koppeltje dat voor 09:00 uur iedere ochtend al kwakveel geld verdiend heeft, belangrijk zijn geweest, lekker ontbijtje naar binnen heeft geslurpt of geknauwd, twee kinderen heeft proberen te maken en zeventig levendige plannen gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:27 schreef kwiwi het volgende:
Restaurant gaat pas om 19u open.. Dat is te laat voor dit bejaardenkoppel
Die had ik nog meegekregen. Maar dan vanavond maar checken.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is piepklein maar wel cute.
En verder zijn ze hartstikke druk. Nog steeds. Kennelijkquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is piepklein maar wel cute.
Ik zet in op een hotelletje om elkaars geslachtsorganen een beetje te leren kennen zo.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En verder zijn ze hartstikke druk. Nog steeds. Kennelijk
Dat lijkt me wat voorbarig. Misschien dat ze ergens heel romantisch stranden als de treinenboel weer finaal naar de ratsmodee gaat, dat lijkt me reëlerquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet in op een hotelletje om elkaars geslachtsorganen een beetje te leren kennen zo.
Als 't klikt dan klikt 't is mijn ervaringquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat voorbarig. Misschien dat ze ergens heel romantisch stranden als de treinenboel weer finaal naar de ratsmodee gaat, dat lijkt me reëler
Dat vind ik niets voor ons Budaquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zet in op een hotelletje om elkaars geslachtsorganen een beetje te leren kennen zo.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie zijn samen echt zo'n koppeltje dat voor 09:00 uur iedere ochtend al kwakveel geld verdiend heeft, belangrijk zijn geweest, lekker ontbijtje naar binnen heeft geslurpt of geknauwd, twee kinderen heeft proberen te maken en zeventig levendige plannen gemaakt heeft.
Is Gergi ook zo'n ochtendmens?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dit klinkt allemaal wel heel spannend. Maar voor 9u hebben we er wel al een redelijk deel van de dag opzitten ja
Dat wordt nog lastig om een meette plannen op een moment dat jij er al uit bent EN zij nog niet erinquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is Gergi ook zo'n ochtendmens?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt nog lastig om een meet te plannen op een moment dat jij er al uit bent EN zij nog niet erin
Ik heb lekker een stoof opstaan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:49 schreef Karzai het volgende:
trek in aardappelpuree met een kuiltje jus
lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb lekker een stoof opstaan.
Uiteindelijk gaat het daar wel om, als je alle mooie woorden er vanaf haalt, de een doet er een paar weken over en de ander een half uurtje maar het doel is hetzelfde, het is slechts decorum, het is linksom of rechtsom richting hetzelfde doel.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat vind ik niets voor ons Buda
Tuurlijk maar Buda is niet iemand die over 1 nacht ijs gaat. Jij en ik ook wel een beetje zijn daarin wat impulsiever. Nadeel van ons is dat we daardoor ook veel sneller uitgekeken zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar wel om, als je alle mooie woorden er vanaf haalt, de een doet er een paar weken over en de ander een half uurtje maar het doel is hetzelfde, het is slechts decorum, het is linksom of rechtsom richting hetzelfde doel.
Veel plezier met je legbatterij maar weer boer Harmsquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het daar wel om, als je alle mooie woorden er vanaf haalt, de een doet er een paar weken over en de ander een half uurtje maar het doel is hetzelfde, het is slechts decorum, het is linksom of rechtsom richting hetzelfde doel.
Nou zeg, kijk je zo tegen vrouwen aan?quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veel plezier met je legbatterij maar weer boer Harms
Nee, ik kijk zo aan tegen hoe jij tegen vrouwen aankijktquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zeg, kijk je zo tegen vrouwen aan?
Nou nee, ik weet hoe dat werkt en ik vind het niet zo heel erg als een vrouw snel seks heeft maar ik snap het wel, meestal komt dat wel met een mooi compliment hoor of eigenlijk gewoon niks en een stukje geilheid, geen vrouwen veroordelen die snel seks hebben hoorquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik kijk zo aan tegen hoe jij tegen vrouwen aankijkt
@dud0rquote:Op zaterdag 6 november 2021 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat het bord onder je spaghetti een pizza is
Je kunt vooraf niet voorspellen hoe dat loopt. Soms is er meteen een klik, soms komt dat later.quote:Op zaterdag 6 november 2021 16:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee, ik weet hoe dat werkt en ik vind het niet zo heel erg als een vrouw snel seks heeft maar ik snap het wel, meestal komt dat wel met een mooi compliment hoor of eigenlijk gewoon niks en een stukje geilheid, geen vrouwen veroordelen die snel seks hebben hoor
Dat later ken ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt vooraf niet voorspellen hoe dat loopt. Soms is er meteen een klik, soms komt dat later.
Jeeeeeeeeej!quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Geloof dat de date wel geslaagd is
quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind je haar leuk, lief, geweldig, mooi, aantrekkelijk en vooral leuk?quote:Op zaterdag 6 november 2021 17:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |