SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat zal ik wel niet voor al te rare verrassingen komen te staanquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ook nietEn die activiteit heb ik ook niet voorbereid en denk ook niet dat dat nodig is.
Buda zit meh 'n ei in z'n broek.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Is best wel al tijd voor een update van onze Buda.
Nee joh, is gewoon iets grappigs, een beetje vergelijkbaar met het segment knabbelvisjes, maar dat is het niet.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zal ik wel niet voor al te rare verrassingen komen te staan
Moet ie em uit gaan "poepen"quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda zit meh 'n ei in z'n broek.
Dat was Leuk!quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon iets grappigs, een beetje vergelijkbaar met het segment knabbelvisjes, maar dat is het niet.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan niet dansen met de ABBA-hologrammen hoor
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet er een Budaddydate plaatje in de OP komen? LT geloven we wel weer inmiddels
Jazeker, dat welquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was trouwens ook super grappig.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
We gaan niet dansen met de ABBA-hologrammen hoor
Nee dat ging ze zelf doenquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]Heeft Liesje je daartoe gedwongen?
Je ging lekker na dat "ontbijtje" in de wachtrij bij de ingangquote:
Dat was bij voorbaat al een verloren wedstrijd om Fles zo ver te krijgen, dat heb ik niet eens geprobeerd.quote:
Oh dat hebben we in Trondheim nog gedaan met die speurtochtquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent vast ook heel goed in karaoke!
Nou....quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent vast ook heel goed in karaoke!
We hebben karaoke gedaan in Trondheim?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hebben we in Trondheim nog gedaan met die speurtochtDat was OOK leuk @:Fogel
Misschien lukt het wel na een wijntje!quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was bij voorbaat al een verloren wedstrijd om Fles zo ver te krijgen, dat heb ik niet eens geprobeerd.
Nee want we hebben wodka genuttigd voor we het museum ingingen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien lukt het wel na een wijntje!
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou....
Maar ik heb wel een keer een karaokewedstrijd gewonnen.
Een gratis cocktail ofzo. En ik denk dat het er mee te maken had dat mijn ex zich had laten ompraten om in de jury te gaan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]Kreeg je ook een bokaal toen? En won je omdat je het hardst zong?
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want we hebben wodka genuttigd voor we het museum ingingen.
Daar was toch wat mee bij dat enorme spel van jou?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben karaoke gedaan in Trondheim?
Ik kan me serieus geen karaoke herinneren. Het spel verder wel trouwens, dat was tof.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar was toch wat mee bij dat enorme spel van jou?
en je kunt altijd nog de Voice-over van Kees Tol de schuld geven als mensen vinden dat je te hard lachtquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de ochtend.Maar eerlijk is eerlijk, het maakte het ABBA museum een stuk vermakelijker.
Je zal maar moeten jureren bij karaoke.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een gratis cocktail ofzo. En ik denk dat het er mee te maken had dat mijn ex zich had laten ompraten om in de jury te gaan.
Ja dat je hevig hijgend en zwetend nog dat vliegtuig in mocht met een tas vol bellenblaas en stoepkrijtquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me serieus geen karaoke herinneren. Het spel verder wel trouwens, dat was tof.
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oversochtends ja, half elf of zo
quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In de ochtend.Maar eerlijk is eerlijk, het maakte het ABBA museum een stuk vermakelijker.
hoe zijn de mondkapjesregels daar?quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik helemaal teruglezen voor een update van Buda, maar niksNou ja geen nieuws is goed nieuws.
Binnen mondkapje op in principe. Maar ze nemen het niet zo nauw met de regels als thuis, want het personeel heeft 'm vaak niet over de neus bijv.quote:Op zaterdag 6 november 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen idee wat er in dat formulier staat trouwens, maar ik ga er vanuit dat mijn internationale QR-code genoeg is.
@:kwiwi hoe zijn de regels daar? Mondkapje op / af / OV / buiten / winkels / musea etc?
Als jullie maar geen oorlog ontketenen op Cyprus.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het wordt wel hoog tijd voor weer wat doldwaze avonturen
Nee hebben ze alquote:Op zaterdag 6 november 2021 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Als jullie maar geen oorlog ontketenen op Cyprus.
Ah, ja, dan kan er weinig meer misgaan.quote:Op zaterdag 6 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hebben ze al![]()
Veiligste plek ter wereld wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |