Zal ook wel voor een groot deel fysiek zijn waarbij Kramer in het verleden ook goed kon rijden als het fysiek zwaar was, maar dat dat de afgelopen jaren steeds lastiger werd en z'n goede dagen waren als hij fysiek geen problemen kende.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:19 schreef pietkanarie het volgende:
Blijft een raadsel waarom het bij Kramer zo wisselt. Soms bijna winnen en soms ergens achteraan eindigen en echt strugglen.
Ik ben wel benieuwd of ze de oorzaak daarvan weten en er niks over willen zeggen of dat ze het dus niet weten. Het blijft altijd vaag.
Is toch niet echt een raadsel, die rug is gewoon compleet naar de klote dus op goede dagen gaat het goed en op de slechte dagen (die waarschijnlijk in de meerderheid zijn) kan die geen kracht geven aan zijn benen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:19 schreef pietkanarie het volgende:
Blijft een raadsel waarom het bij Kramer zo wisselt. Soms bijna winnen en soms ergens achteraan eindigen en echt strugglen.
Ik ben wel benieuwd of ze de oorzaak daarvan weten en er niks over willen zeggen of dat ze het dus niet weten. Het blijft altijd vaag.
Schijnt wel dat ze betaald worden om te pratenquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:38 schreef Toby56 het volgende:
Wat zou ik het, in z'n algemeenheid, fijn vinden als die oudehoeren een beetje stiller waren tijdens zo'n live uitzending.
Ik word er bij tijd en wijle doodzenuwachtig van.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schijnt wel dat ze betaald worden om te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |