SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat is het alternatief dan? In delen van Iran heeft 150% van de bevolking corona gekregen. Zonder vaccins duurt het gewoon langer voordat de bevolking een redelijke mate van immuniteit heeft gekregen en ondertussen komen er veel meer mensen om.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ben het wel eens met mensen die vaststellen dat de geloofwaardigheid van "prikken prikken prikken" aan het afbrokkelen is ja. Dat is geen raketwetenschap.
Ik denk ongeveer 42 neefjes van US.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
45 miljardairs telt Nederland daar zit vast een neefje van US bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij gelooft echt ALLES hequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:33 schreef Recce het volgende:
In delen van Iran heeft 150% van de bevolking corona gekregen.
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat overquote:
ja joh denk jij nou, die heeft aan elke vinger een grietjequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat over
ja hij heeft dacht ik langer een relatie met een mooie dame :pquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat over
Ja, leuk. Maar je moet niet zeggen dat 150 % van de bevolking het gekregen heeft want dat is gewoon onzin. Iedereen is 100 % en meer kan niet, klaar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.intellinews.c(...)cludes-study-224560/
Kelly Piquet is z'n vriendin.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar nooit tijd voor een wippie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja joh denk jij nou, die heeft aan elke vinger een grietje
Ja, dat kan natuurlijk niet, maar met 150% bedoelden ze dat het aantal besmettingen 150% van de bevolking is. Bij groepsimmuniteit zou het moeten stoppen bij 60%-80%, maar de immuniteit gaat dus achteruit (en nieuwe varianten ontsnappen eraan).quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar je moet niet zeggen dat 150 % van de bevolking het gekregen heeft want dat is gewoon onzin. Iedereen is 100 % en meer kan niet, klaar.
En ja, ik ben het heus wel met je eens dat prikken goed isVooh-al dooh-gaan
![]()
En verder gewoon precies wat ik zei: het blijkt gewoon niet, of in ieder geval niet meteen, HET ei van Columbus te zijn. Dat is een constatering, niets meer en niets minder
Dat is de ex van Kvyat. Verstappen heeft eerst het stoeltje bij Red Bull van Kvyat overgenomen en daarna z'n vriendin.quote:
Is geloof ik wel een jaartje of 10 ouder dan Maxquote:
Ja, dat is ook iets waarvan NU iedereen zegt "Dat heeft Nederland verkeerd gedaan". Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk niet, maar met 150% bedoelden ze dat het aantal besmettingen 150% van de bevolking is. Bij groepsimmuniteit zou het moeten stoppen bij 60%-80%, maar de immuniteit gaat dus achteruit (en nieuwe varianten ontsnappen eraan).
we zijn gewoon het haasjequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk niet, maar met 150% bedoelden ze dat het aantal besmettingen 150% van de bevolking is. Bij groepsimmuniteit zou het moeten stoppen bij 60%-80%, maar de immuniteit gaat dus achteruit (en nieuwe varianten ontsnappen eraan).
haha echt waar?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is de ex van Kvyat. Verstappen heeft eerst het stoeltje bij Red Bull van Kvyat overgenomen en daarna z'n vriendin.
Voel je niets van.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geloof ik wel een jaartje of 10 ouder dan Max
Zelfs een kind uit die relatie volgens mij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha echt waar?Dat zou wel een stunt zijn
Van dat stoeltje wist ik wel
Ja als volgende week de myxomatose uitbreekt weten we dat jij ze op het idee gebracht hebt hequote:
Dat is geen geheim of zo! Die hebben al een hele tijd een relatie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha echt waar?Dat zou wel een stunt zijn
Van dat stoeltje wist ik wel
Nah, het duurt lang, maar uiteindelijk wordt het gewoon een irritante ziekte als de griep als er genoeg immuniteit is opgebouwd.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als volgende week de myxomatose uitbreekt weten we dat jij ze op het idee gebracht hebt he
Oh dan ben ik gewoon retarded floepvolk. Dat kan er ook nog wel bij vanavond.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is geen geheim of zo! Die hebben al een hele tijd een relatie.
Nah, weten welke sporters welke vriendin hebben is ook wel weer iets voor retarded floepvolk eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan ben ik gewoon retarded floepvolk. Dat kan er ook nog wel bij vanavond.
Die lekker de Party en de Privé lezen of welke van die roddelmeuk tegenwoordig nog bestaatquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, weten welke sporters welke vriendin hebben is ook wel weer iets voor retarded floepvolk eigenlijk.
wat wil je allemaal kopen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om geld uit te gevenVeel geld
![]()
Maar ik heb geen geld
Of Shownieuws kijken!quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lekker de Party en de Privé lezen of welke van die roddelmeuk tegenwoordig nog bestaat
Waarschijnlijk allemaal nutteloze dingen. En een boot.quote:
Een grote boot?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal nutteloze dingen. En een boot.
Nee het is "C'est passé voor de Fransen!"quote:
Een lekker jachtje van een miljoentje of 5 is wel genoeg voorlopigquote:
tsjonge nee dat kan echt nietquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:56 schreef Karzai het volgende:
per ongeluk twee blokken oude brokkelkaas besteld, naja er zijn ergere dingen in de wereld
Je je had er ook drie kunnen bestellen, de horrorquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:56 schreef Karzai het volgende:
per ongeluk twee blokken oude brokkelkaas besteld, naja er zijn ergere dingen in de wereld
quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je je had er ook drie kunnen bestellen, de horror
bittersarsquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
op werk ook iedereen verkouden en nu begin ik ook te snotteren natuurlijk
Ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:03 schreef bitterbal het volgende:
heb gelukkig nog die gratis overheidstestjes
Moet je dan thuisblijven van je werk of testen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
we schijnen op werk ook heel veel van die testjes te hebben voor personeel
k heb werkelijkwaar geen idee. De meeste leidinggevende coronawappies :pquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan thuisblijven van je werk of testen?
ranzigquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100014099_5e942322
ga je nu al?quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
godver ik ga me toch vroeg slapen vandaag jonges![]()
Het is gewoon niet mijn dag lijkt wel
dat doen mijn bitterballen ook als ze te lang in de frituur zitten..quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
op werk ook iedereen verkouden en nu begin ik ook te snotteren natuurlijk
Ah joh goorlapquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doen mijn bitterballen ook als ze te lang in de frituur zitten..
Lekker lekken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doen mijn bitterballen ook als ze te lang in de frituur zitten..
gooien ze al hun inhoud eruit
bla bla bla kindertjes bla afrika bla blaquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bla bla bla kindertjes bla afrika bla bla
Trek?quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
Alleen thuis vanavond. Zal ik wat bestellen?
dan gewoon gore vette tjap aan laten rukken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje. En geen zin om te kokkerellen voor mijzelf.
frietje met een kapsalonquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
Alleen thuis vanavond. Zal ik wat bestellen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Yoda is ook overal.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja man, Spock, lazers, ruimtescheppen, Yoda. Vet cool
nog een losse zak er bij bestellen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kapsalon is toch altijd met patat?
Nee moet even afwachten wat al die eindafrekeningen doen van energiemaatschappijen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
elektrieke deken al besteld?
Ik krijg er meestal friet bij, maar wat jij wil hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
sstttt..quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat past niet allemaal in mijn buik hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een losse zak er bij bestellen.
hmmm..................quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet even afwachten wat al die eindafrekeningen doen van energiemaatschappijen.
nee, die kapsalon moet je ook direct in de kliko mikkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat past niet allemaal in mijn buik hoor
Wat? Die met patat? Ja dat is foute boel idd. krijg je 5G van en magnetisme en zoquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die kapsalon moet je ook direct in de kliko mikken
quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht even "wat" röstirondjes te nemen. Zitten er maar zeven in zo'n hele zak. Zeven.WTF.
Ja is even niet anders. Hopelijk kan ik hem in januari kopen.quote:
Dat zijn het vast geen mini rondjes.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ik dacht even "wat" röstirondjes te nemen. Zitten er maar zeven in zo'n hele zak. Zeven.WTF.
snap ikquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 350 gram.![]()
Kan nog wel zo'n zak op
nou zal daarvoor ook wel lukkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is even niet anders. Hopelijk kan ik hem in januari kopen.
Hoop hetquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou zal daarvoor ook wel lukken
Is het idee niet dat je het bij iets eet?quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 350 gram.![]()
Kan nog wel zo'n zak op
kom je nu meequote:Op vrijdag 5 november 2021 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het idee niet dat je het bij iets eet?
sushiquote:Op vrijdag 5 november 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje. En geen zin om te kokkerellen voor mijzelf.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
vreemd, want ik heb helemaal niets gezegd over slangensnacks die ik ga opwarmen...
zoals serpentkrokantjes
ja nu anderhalf ons rauwe wortels erbij op.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het idee niet dat je het bij iets eet?
Hier spreekt een wijs manquote:
Hoeft je niet te testen... 'tis 8 uur geweest en wintertijd, ben er vrij zeker van de zon er nu niet is..quote:
Mensen proberen radar erbij te betrekken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je niet OPGELICHT inschakelen?
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeft je niet te testen... 'tis 8 uur geweest en wintertijd, ben er vrij zeker van de zon er nu niet is..
wat een onzinquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:06 schreef datismijnmening het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 november 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
Sushi is zomervoer.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
en dan te bedenken dat slangen geeneens voeten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
En ik heb ook nieuwe schoenen besteld. Vinden jullie ze mooi?SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb chocola met een hersluitbare verpakking en ik ben in de war.
Leugens!quote:
Jammerquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
Kerst is pas over twee maanden
Nee, als ik thuiskom scroll ik het even door maar lette op post van jou omdat jij al op Cyprus bent.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
En ik heb ook nieuwe schoenen besteld. Vinden jullie ze mooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt nu nog mee, maar morgen wel, denk ik.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Hoe laat is de date en houd je ons op de hoogte?
Tijdens kan toch ook als ze ze even naar het toilet is.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt nu nog mee, maar morgen wel, denk ik.
Morgen om half elf ontmoeten we elkaar. Na afloop kom ik wel even verslag doen
Niet tijdens als jij of zij even naar de wc moeten bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boks.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens kan toch ook als ze ze even naar het toilet is.
Hoop dat je een leuke dag hebt
zo vroeg ookquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
en nou nog de fondskosten en de beheerkosten en de transactiekosten en de administratiekosten er vanafquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Binnen 3 dagen 73 cent winst gemaakt op mijn investering van 100 euro. Dat is beter dan mijn spaarrekening
ik had een keer een date met een gast. Nou goed deze wasik wel gelijk van slag. Hij naar het toilet. ik iemand appen hoe leuk hij wel niet was.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het beleggen geslagen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Binnen 3 dagen 73 cent winst gemaakt op mijn investering van 100 euro. Dat is beter dan mijn spaarrekening
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer een date met een gast. Nou goed deze wasik wel gelijk van slag. Hij naar het toilet. ik iemand appen hoe leuk hij wel niet was.
Stuurde ik het naar hem
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had een keer een date met een gast. Nou goed deze wasik wel gelijk van slag. Hij naar het toilet. ik iemand appen hoe leuk hij wel niet was.
Stuurde ik het naar hem
Genoeg plekken waar dat reuze meevalt tegenwoordig. Dit jaar was echt een bizar goed jaar qua beleggen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nou nog de fondskosten en de beheerkosten en de transactiekosten en de administratiekosten er vanaf
Waar heb je in geīnvesteerd?quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het beleggen geslagen?
Had van mij op zich een uurtje later gemogen. Maar goed, zo hebben we lekker de tijd in de Zoo.quote:
ja ben in juni ook begonnen met een startbedragje en maandelijks leg ik wat extra in. Het gaat lekkerquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg plekken waar dat reuze meevalt tegenwoordig. Dit jaar was echt een bizar goed jaar qua beleggen.
DeGiro is wel okquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb een rekening geopend bij DeGiro en 100 euro gestoken in een paar trackers om te zien hoe het spelletje werkt en een beetje gewend te raken aan die app.
Ben je sneller van de zenuwen afquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had van mij op zich een uurtje later gemogen. Maar goed, zo hebben we lekker de tijd in de Zoo.
ETF’s. Dat lijkt me een redelijk veilige manier om het spelletje een beetje te leren.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar heb je in geīnvesteerd?
De absolute topper bij mij is NVIDIA, die heeft de verdubbelaar ingezet. ASML doet het ook niet slecht.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ben in juni ook begonnen met een startbedragje en maandelijks leg ik wat extra in. Het gaat lekker
Belangrijkste is om zo min mogelijk te gaan handelenquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ETF’s. Dat lijkt me een redelijk veilige manier om het spelletje een beetje te leren.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ben in juni ook begonnen met een startbedragje en maandelijks leg ik wat extra in. Het gaat lekker
Kom maar door met jullie tips hoorquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
DeGiro is wel ok
Ik ben begin van dit jaar zelf begonnen; en vlak voor Corona wat bij de bank.
Op lange termijn is een index altijd goed. Maar je stapt wel op recordhoogtes in.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ETF’s. Dat lijkt me een redelijk veilige manier om het spelletje een beetje te leren.
Yes. Ik wil voorzichtig gaan uitbreiden en risico een beetje spreiden over commodities, gewone aandelen en vastgoed.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Belangrijkste is om zo min mogelijk te gaan handelen
Alvast veel plezier gewenst!quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij commodities valt het mee. Die gaan juist stijgen als de beurzen straks weer gaan kelderenquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op lange termijn is een index altijd goed. Maar je stapt wel op recordhoogtes in.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op lange termijn is een index altijd goed. Maar je stapt wel op recordhoogtes in.
Vanguard S&P 500 ETF of Vanguard Total Stock Market Index Fund ETF. Maar zoals Dimmy aangeeft stap je hoog in. Ik heb ook nog wat ETFs van markten waar ik wel wat toekomst in zie: Sustainable Food; Sustainable energy; Healthcare Innovation; Cybersecurity; Automation&Roboticsquote:Op vrijdag 5 november 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Kom maar door met jullie tips hoor
Oh ik doe gewoon makkelijk bleggen bij ING. Lekker offensief want op de lange termijn rendeert dat het best.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De absolute topper bij mij is NVIDIA, die heeft de verdubbelaar ingezet. ASML doet het ook niet slecht.
Dat doe ik ook bij de Rabobank; met wat inleg begonnen dan iedere maand 100 euro erbij en dan zien we wel op het eind.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik doe gewoon makkelijk bleggen bij ING. Lekker offensief want op de lange termijn rendeert dat het best.
Ja, het is zeker geen ideaal instapmoment. Commodities misschien uitgezonderd. Analisten verwachten dat die verder doorstijgen door vluchtkapitaal als de beurzen een keer onderuit gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Vanguard S&P 500 ETF of Vanguard Total Stock Market Index Fund ETF. Maar zoals Dimmy aangeeft stap je hoog in. Ik heb ook nog wat ETFs van markten waar ik wel wat toekomst in zie: Sustainable Food; Sustainable energy; Healthcare Innovation; Cybersecurity; Automation&Robotics
Qua beleggen heb ik ongeveer 50/50 verdeling van ETF's en aandelen. Aandelen zijn AMD; Apple; ASML; Ford Microsoft; NVIDIA; Paypal; Pfizer; Sanofi; Shell; Square; Taiwan Semi Conductor en een aantal in moederbedrijf van mijn werkgever zodat ik daar ook wat te zeggen heb als aandeelhouder. Dat is voornamelijk richting tech
Allemaal leuk, maar zodra de markt in elkaar klapt dan voel je de klappen overal. Over dit jaar ongeveer +20% maar dat blijft natuurlijk niet ieder jaar.
Mijn aandelen Tesla had ik wat langer vast moeten houdenmaar achteraf is mooi wonen.
Ik voel me standaard nummer 1quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
Welke ben jij morgen @:Budapestenaar?
[ afbeelding ]
Die tweedequote:Op vrijdag 5 november 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
5 is een raaf tochquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ik meestal nummer 6 afgewisseld ook met 1quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me standaard nummer 1
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
En als ik morgen die laatste trein binnenstap en mijn date zit toevallig in die coupé nummer 9
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hoor, kijk maar goed. Dat is een kat die omhoog kijkt
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik meestal nummer 6 afgewisseld ook met 1
Hopelijk is zij dan niet 7quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
En als ik morgen die laatste trein binnenstap en mijn date zit toevallig in die coupé nummer 9
"Ben je een maandje bij de Burger King wezen kamperen?"quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij dates is het sowieso even de vraag hoe recent foto's waren. Kan zomaar een kilo of 10 geleden zijn.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
"Bow for me you disgusting human"
https://i.imgur.com/G7VSKtO.jpg
Is dit je kat?quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Me like plastic bags a very very lot"
https://i.imgur.com/47TumDA.jpg
awwwwquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Me like plastic bags a very very lot"
https://i.imgur.com/47TumDA.jpg
Liefquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is Nina mijn wilde gekke poesje.
Nina, het meisje waar ik haar van heb noemde haar Beyoncé omdat ze een wat korter achterpootje heeft en als ze hard rent lijkt ze daaropquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief![]()
Wel dikke pupillen, die heeft sowieso stiekem aan de drugs gezeten.
Ik heb kakelverse foto’s van mijn date gezien van afgelopen weekendquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bij dates is het sowieso even de vraag hoe recent foto's waren. Kan zomaar een kilo of 10 geleden zijn.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb kakelverse foto’s van mijn date gezien van afgelopen weekend
Moest ze een bordje vasthouden met Budaddy?quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn LinkedIn-fotoquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je daar nog een jonge wulpse schone?quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn LinkedIn-foto
Blonde godinquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je daar nog een jonge wulpse schone?
Nou nee, maar het was een heel verslag op facebook van een tripje afgelopen weekend. Denk niet dat ze dat heeft geplaatst om mij voor het lapje te houdenquote:Op vrijdag 5 november 2021 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest ze een bordje vasthouden met Budaddy?
Misschien is het een 70+ die je catfished met de foto's van haar kleindochterquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou nee, maar het was een heel verslag op facebook van een tripje afgelopen weekend. Denk niet dat ze dat heeft geplaatst om mij voor het lapje te houden
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien is het een 70+ die je catfished met de foto's van haar kleindochter
Als ze veel geld heeft even paar jaar uitzitten. Of ze zoekt een man voor haar dochter.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien is het een 70+ die je catfished met de foto's van haar kleindochter
Smeerpijp.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je in de bosjes gelegen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of er stapt morgen een enorme Gambiaan de trein in, zo eentje die alleen maar kan grommen met een piel als een jong babyolifantje.quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze veel geld heeft even paar jaar uitzitten. Of ze zoekt een man voor haar dochter.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of er stapt morgen een enorme Gambiaan de trein in, zo eentje die alleen maar kan grommen met een piel als een jong babyolifantje.
Zou ook een Ghanees kunnen zijn iddquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dit is niet waar hoor @:Budapestenaar
Moeten we al een bijnaam gaan verzinnen?quote:
Best raar om de originele versie hiervan te horen als je de Derb versie zo gewend bentquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
Zin in McD. Geen zin om in de auto te stappen.
Even afwachten maarquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we al een bijnaam gaan verzinnen?
zijn ook tig versies vanquote:Op vrijdag 5 november 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Best raar om de originele versie hiervan te horen als je de Derb versie zo gewend bent
Ja maar ik ben 'opgegroeid' met deze versiequote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Jinek is best een knappe vrouw niet?
Goed bezig met weekend vieren!quote:Op vrijdag 5 november 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
In slaap gevallen op de bank en liggen kwijlen.
Ik ben er mee gestopt. Kon alle DM's van de Foksters niet meer aanquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Piemelmannetje strikes again.
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Lagen de caafs ook lekker te pitten?
Dat is altijd wel schattig, als ze het eten met die handjes vasthouden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaEn nu zitten ze te eten.
Pitaatje was ook even wakker. Die zie ik zelden, maar ze hoort het als het hok opengaat en dan komt ze kijken wat er te vreten valt.
Pitaatje heeft haar zaadjes en een klein stukje andijvie. Cavia's hebben een hok vol vers hooi, bak vol brokjes en erwtenvlokken, en andijvie en witlof.quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is altijd wel schattig, als ze het eten met die handjes vasthouden.Wat schaft de pot vandaag?
Pita is een hamster toch? Klinkt alsof ze het luxe hebben daar!quote:Op vrijdag 5 november 2021 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pitaatje heeft haar zaadjes en een klein stukje andijvie. Cavia's hebben een hok vol vers hooi, bak vol brokjes en erwtenvlokken, en andijvie en witlof.
Maar je hebt net een omelet opquote:Op vrijdag 5 november 2021 23:46 schreef mschol het volgende:
over vretrn gesproken.. appelflap voor mn neus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |