SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat is het alternatief dan? In delen van Iran heeft 150% van de bevolking corona gekregen. Zonder vaccins duurt het gewoon langer voordat de bevolking een redelijke mate van immuniteit heeft gekregen en ondertussen komen er veel meer mensen om.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik ben het wel eens met mensen die vaststellen dat de geloofwaardigheid van "prikken prikken prikken" aan het afbrokkelen is ja. Dat is geen raketwetenschap.
Ik denk ongeveer 42 neefjes van US.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
45 miljardairs telt Nederland daar zit vast een neefje van US bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij gelooft echt ALLES hequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:33 schreef Recce het volgende:
In delen van Iran heeft 150% van de bevolking corona gekregen.
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat overquote:
ja joh denk jij nou, die heeft aan elke vinger een grietjequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat over
ja hij heeft dacht ik langer een relatie met een mooie dame :pquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou die een vriendin hebben eigenlijk? Geld zat dus waarschijnlijk wel maar je hoort er nooit wat over
Ja, leuk. Maar je moet niet zeggen dat 150 % van de bevolking het gekregen heeft want dat is gewoon onzin. Iedereen is 100 % en meer kan niet, klaar.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
https://www.intellinews.c(...)cludes-study-224560/
Kelly Piquet is z'n vriendin.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar nooit tijd voor een wippie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja joh denk jij nou, die heeft aan elke vinger een grietje
Ja, dat kan natuurlijk niet, maar met 150% bedoelden ze dat het aantal besmettingen 150% van de bevolking is. Bij groepsimmuniteit zou het moeten stoppen bij 60%-80%, maar de immuniteit gaat dus achteruit (en nieuwe varianten ontsnappen eraan).quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar je moet niet zeggen dat 150 % van de bevolking het gekregen heeft want dat is gewoon onzin. Iedereen is 100 % en meer kan niet, klaar.
En ja, ik ben het heus wel met je eens dat prikken goed isVooh-al dooh-gaan
![]()
En verder gewoon precies wat ik zei: het blijkt gewoon niet, of in ieder geval niet meteen, HET ei van Columbus te zijn. Dat is een constatering, niets meer en niets minder
Dat is de ex van Kvyat. Verstappen heeft eerst het stoeltje bij Red Bull van Kvyat overgenomen en daarna z'n vriendin.quote:
Is geloof ik wel een jaartje of 10 ouder dan Maxquote:
Ja, dat is ook iets waarvan NU iedereen zegt "Dat heeft Nederland verkeerd gedaan". Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk niet, maar met 150% bedoelden ze dat het aantal besmettingen 150% van de bevolking is. Bij groepsimmuniteit zou het moeten stoppen bij 60%-80%, maar de immuniteit gaat dus achteruit (en nieuwe varianten ontsnappen eraan).
we zijn gewoon het haasjequote:Op vrijdag 5 november 2021 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk niet, maar met 150% bedoelden ze dat het aantal besmettingen 150% van de bevolking is. Bij groepsimmuniteit zou het moeten stoppen bij 60%-80%, maar de immuniteit gaat dus achteruit (en nieuwe varianten ontsnappen eraan).
haha echt waar?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is de ex van Kvyat. Verstappen heeft eerst het stoeltje bij Red Bull van Kvyat overgenomen en daarna z'n vriendin.
Voel je niets van.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is geloof ik wel een jaartje of 10 ouder dan Max
Zelfs een kind uit die relatie volgens mij.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha echt waar?Dat zou wel een stunt zijn
Van dat stoeltje wist ik wel
Ja als volgende week de myxomatose uitbreekt weten we dat jij ze op het idee gebracht hebt hequote:
Dat is geen geheim of zo! Die hebben al een hele tijd een relatie.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha echt waar?Dat zou wel een stunt zijn
Van dat stoeltje wist ik wel
Nah, het duurt lang, maar uiteindelijk wordt het gewoon een irritante ziekte als de griep als er genoeg immuniteit is opgebouwd.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als volgende week de myxomatose uitbreekt weten we dat jij ze op het idee gebracht hebt he
Oh dan ben ik gewoon retarded floepvolk. Dat kan er ook nog wel bij vanavond.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is geen geheim of zo! Die hebben al een hele tijd een relatie.
Nah, weten welke sporters welke vriendin hebben is ook wel weer iets voor retarded floepvolk eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan ben ik gewoon retarded floepvolk. Dat kan er ook nog wel bij vanavond.
Die lekker de Party en de Privé lezen of welke van die roddelmeuk tegenwoordig nog bestaatquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, weten welke sporters welke vriendin hebben is ook wel weer iets voor retarded floepvolk eigenlijk.
wat wil je allemaal kopen?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin om geld uit te gevenVeel geld
![]()
Maar ik heb geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |