abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 2021 @ 17:32:51 #1
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_202045897

nu al game van 2022?

_O_
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_202045931

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2021 17:36:00 ]
pi_202048931
Het lijkt wel alsof de combat met elke souls game trager wordt. Als je zwaardje zo zwaar is, neem dan een ander zwaard
  vrijdag 5 november 2021 @ 21:22:43 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202049013
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:14 schreef Gutanoth het volgende:
Het lijkt wel alsof de combat met elke souls game trager wordt. Als je zwaardje zo zwaar is, neem dan een ander zwaard
Heerlijk dat trage van DS1 juist.

Heb echt hoge verwachtingen van dit spel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tyr80 op 06-11-2021 00:39:37 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_202050702
Instabuy

Ik zag wat rumoer dat mensen het wel heel erg op op dark souls vinden lijken maar ik was juist bang dat ze er nog meer afstand van zouden nemen.
-nee-
pi_202052902
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 23:53 schreef Marsenal het volgende:
Instabuy

Ik zag wat rumoer dat mensen het wel heel erg op op dark souls vinden lijken maar ik was juist bang dat ze er nog meer afstand van zouden nemen.
Als deze game dark souls 4 had geheten had niemand raar opgekeken.
Wat helemaal niet erg is overigens.
  Eindredactie Games zaterdag 6 november 2021 @ 10:18:20 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_202053033
quote:
Dat is altijd al de afweging geweest, of je neemt een snel compact zwaard/dolk met minder damage of je neemt een halve boomstam als wapen die weliswaar traag is maar wel meteen de meeste enemies verpletterd. Dat maakt het juist tof, beetje kutten met verschillende builds.

Snap trouwens niet waarom TS één of ander gaar filmpje post van een opname van de echte trailer > hier de eckte voor wie 'm nog niet gezien had

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_202053034
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:04 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Als deze game dark souls 4 had geheten had niemand raar opgekeken.
Wat helemaal niet erg is overigens.
Ik snap dat die game qua lore e.d. echt aan zijn einde kwam, maar vanaf hier beschouw ik Elden Ring gewoon als DS4 :P
-nee-
pi_202053084
quote:
Fatroll-shaming :o
-nee-
  zaterdag 6 november 2021 @ 10:30:27 #10
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202053143
Oh niet goed gelezen. :@

Maar ziet er wel tof uit vind ikz mss dan eindelijk eens de trigger om te kijken naar een ps5.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 november 2021 @ 12:00:54 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202067773
Ziet er schitterend uit, zo te zien ook prima gameplay en een boel te ontdekken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_202067830
Als er quicksave in zit ben ik verkocht.
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 12:10:59 #14
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202067962
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:04 schreef ems. het volgende:
Als er quicksave in zit ben ik verkocht.
Want…?
  zondag 7 november 2021 @ 12:11:23 #15
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202067972
Al een CE te koop ergens?

Edit: Lamaar, gevonden bij bol, 2 besteld.

Jammer dat die ultimate edition al op is…

[ Bericht 39% gewijzigd door Tyr80 op 07-11-2021 12:33:02 ]
pi_202068136
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 12:10 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Want…?
Vond ik een grote tekortkoming van Dark Souls. Ik heb niets tegen moeilijkheid, maar als ik dan elke keer progress kwijt ben en ik moet weer een heel stuk lopen om dat te herstellen is dat niet zo mijn ding.

Als er een eenvoudige quicksave functie in zat had ik de DS games waarschijnlijk helemaal kapot gespeeld :P
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 12:34:02 #17
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_202068397
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:18 schreef ems. het volgende:

[..]
Vond ik een grote tekortkoming van Dark Souls. Ik heb niets tegen moeilijkheid, maar als ik dan elke keer progress kwijt ben en ik moet weer een heel stuk lopen om dat te herstellen is dat niet zo mijn ding.

Als er een eenvoudige quicksave functie in zat had ik de DS games waarschijnlijk helemaal kapot gespeeld :P
Ieder z’n ding.
pi_202068547
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2021 12:34 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Ieder z’n ding.
Zeker. En Dark Souls is in principe 'mijn ding' behalve dat kleine gemis. Al geef je mensen gewoon de optie met verschillende moeilijkheidsgraden.
Conscience do cost.
pi_202068948
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 12:40 schreef ems. het volgende:

[..]
Zeker. En Dark Souls is in principe 'mijn ding' behalve dat kleine gemis. Al geef je mensen gewoon de optie met verschillende moeilijkheidsgraden.
Fair enough, alleen het gebrek aan quicksave is juist zo'n belangrijke gameplay-mechanic, dat maakt voor mij dark souls zo uitdagend en uniek.
-nee-
pi_202069281
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2021 13:04 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Fair enough, alleen het gebrek aan quicksave is juist zo'n belangrijke gameplay-mechanic, dat maakt voor mij dark souls zo uitdagend en uniek.
Dat begrijp ik! Daarom vind ik het jammer dat ze niet gewoon een optie hebben gehad, zoals gezegd met verschillende moeilijkheidsgraden, waarbij zowel de casual als de hardcore player van de game kan genieten.

Ik ben met andere games ook hardcore, alleen niet met single player rpg's achtige games :P
Conscience do cost.
pi_202069758
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Dat begrijp ik! Daarom vind ik het jammer dat ze niet gewoon een optie hebben gehad, zoals gezegd met verschillende moeilijkheidsgraden, waarbij zowel de casual als de hardcore player van de game kan genieten.

Ik ben met andere games ook hardcore, alleen niet met single player rpg's achtige games :P
Tuurlijk, ieder z'n ding. Op de pc komt er ook vanzelf weer een mod die je helpt daarmee. Echter, bij dark souls zijn de levels wel echt ontworpen met de moeilijkheidsgraad en gebrek aan save-mechanic in gedachten :P
-nee-
  Eindredactie Games zondag 7 november 2021 @ 14:06:28 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_202069790
Wat idd één van de meer frustrerende dingen is voor Souls-beginners is vaak opnieuw van de bonfire naar (bijv.) de boss area moeten lopen (want onbekende boss, moeilijk, vaak dood, movesets leren herkennen etc.) en dus iedere keer weer door hordes enemies moeten roeien voor je opnieuw bij de fog gate staat. Ik vond dat bij Nioh nog irritanter trouwens. Zodra je de routes goed kent wordt het makkelijker om gewoon te rushen.

Daarnaast natuurlijk je souls verliezen bij doodgaan en die zien terug te krijgen, maar dat zijn wel echt mechanics die inherent zijn aan de franchise. Er zijn wel mods voor de pc-versie om handmatig te kunnen saven maar dat voelt wel heel fout om op een eerste playthrough te doen. Moeten mensen zelf weten uiteraard, maar Dark Souls blinkt juist zo enorm uit in dat gevoel van voldoening dat je krijgt na een lange lijdensweg.

Maar behalve kunstmatig alles makkelijker maken zijn er in Souls-games zat mogelijkheden om te cheesen. Wat mij betreft in is in online mode spelen al "easy mode" aangezien je dan gewoon andere lui kunt summonen om je te assisteren bij boss battles. Ook kun je in Souls-games vrij eenvoudig grinden tot je overleveld bent, er zijn ontzettend OP magic builds, etc.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 7 november 2021 @ 14:10:33 #23
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_202069826
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 13:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Onmogelijk. From Software zou zichzelf daarmee de das omdoen.
Dit, dus.
pi_202070892
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 14:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Onmogelijk. From Software zou zichzelf daarmee de das omdoen.
Hoe? Door meer mensen een compleet vrijblijvende optie te geven om het spel op een "eenvoudigere" manier door te lopen?

Sommige games hebben zoiets al. Dan heet het "ironman mode" oid en dan speel je het 'echte' spel.
quote:
2s.gif Op zondag 7 november 2021 14:06 schreef 2dope het volgende:
Wat idd één van de meer frustrerende dingen is voor Souls-beginners is vaak opnieuw van de bonfire naar (bijv.) de boss area moeten lopen (want onbekende boss, moeilijk, vaak dood, movesets leren herkennen etc.) en dus iedere keer weer door hordes enemies moeten roeien voor je opnieuw bij de fog gate staat. Ik vond dat bij Nioh nog irritanter trouwens. Zodra je de routes goed kent wordt het makkelijker om gewoon te rushen.

Daarnaast natuurlijk je souls verliezen bij doodgaan en die zien terug te krijgen, maar dat zijn wel echt mechanics die inherent zijn aan de franchise. Er zijn wel mods voor de pc-versie om handmatig te kunnen saven maar dat voelt wel heel fout om op een eerste playthrough te doen. Moeten mensen zelf weten uiteraard, maar Dark Souls blinkt juist zo enorm uit in dat gevoel van voldoening dat je krijgt na een lange lijdensweg.

Maar behalve kunstmatig alles makkelijker maken zijn er in Souls-games zat mogelijkheden om te cheesen. Wat mij betreft in is in online mode spelen al "easy mode" aangezien je dan gewoon andere lui kunt summonen om je te assisteren bij boss battles. Ook kun je in Souls-games vrij eenvoudig grinden tot je overleveld bent, er zijn ontzettend OP magic builds, etc.

[ afbeelding ]
Begrijp en respecteer ik :P Maar ik wil lekker solo en bovendien ken ik niemand anders die DS speelt.
Conscience do cost.
  zondag 7 november 2021 @ 15:57:09 #25
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_202071467
quote:
0s.gif Op zondag 7 november 2021 15:22 schreef ems. het volgende:

[..]
Hoe? Door meer mensen een compleet vrijblijvende optie te geven om het spel op een "eenvoudigere" manier door te lopen?
Het is ongeveer hetzelfde als stellen dat Mario Kart een mode moet krijgen voor een wat volwassen publiek door een Carmageddon-achtige optie in te brengen.

De hele ziel van een From Software is dat het één speldmodus heeft. Aan jou om goed genoeg te worden om die baas te verslaan of een gebied te kunnen doorlopen. Armor, wapens, ringen en aanpassingen aanbrengen aan dit alles zorgt voor gameplay. Moeilijkheidsgraad aanpassen haalt de hele ziel eruit.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')