abonnement Unibet Coolblue
pi_202043571
…. 0800-0188. Het nummer dat iedereen in zijn telefoon moet hebben staan….

Deze TT had ik in de snelheid bedacht.
Té belangrijk!
Want:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202043588
Hey!
MIJN TOPIC }:|

Overigens is centrum seksueel geweld alleen de moeite als je een relatief simpel verhaal hebt. Als het wat complex wordt, haken zij ook af.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043600
Een vuile kaap, dat is het }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043619
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:50 schreef Vanyel het volgende:
Een vuile kaap, dat is het }:|
Das waar. B-)
Mijn post was #300 vandaar.

Soms, heel soms ben ik snel 🤓
pi_202043673
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:50 schreef Vanyel het volgende:
Een vuile kaap, dat is het }:|
Ter compensatie: clip van Maan gezien en geluisterd.
pi_202043676
Ik heb het geluk gehad nooit echt lastig gevallen te zijn. Op 1 keer door een wildvreemde in m'n billen geknepen te zijn na dan. Maar nooit ongewild piemels in m'n gezicht geduwd gekregen (zowel figuurlijk als letterlijk :+ ).

Eigenlijk zijn alle mannen in mijn omgeving altijd heel voorzichtig, en zelfs terughoudend met seksueel getinte woordgrapjes (itt tot de vrouwen) Maar goed, dat zijn bijna ook wel allemaal mannen die meer podcasts over vrouwenrechten luisteren dan ikzelf :P .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben dan verder ook wel een huismus, dus stappen is wat ik altijd vermeden heb, en dat scheelt denk ik wel enorm.
pi_202043732
Zelf ben ik niet zo van de consent. Probeer maar gewoon en ik laat het wel weten als ik het niet zie zitten, is hoe ik erover denk :) Maar goed, dat ik er zo chill over ben betekent niet dat iedereen er zo chill over is, dus ik doe altijd wel mijn best om mijn persoonlijke chillheid niet op de rest van de mensheid te projecteren dus jeuj voor consent :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_202043785
Denk ook wel dat het afhankelijk is van de situatie. Collega (leidinggevende) die dat doet (en niet één keer en niet bij één vrouw) wanneer hij langsloopt is niet prettig. Op een gegeven moment sprak een vrouw er over en toen kwamen er meer verhalen los.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 14:15:01 #9
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_202043791
Is dit nog CUL? Of ben ik in SEX beland?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_202043801
In principe is lichaamstaal aflezen en naar grenzen luisteren ook heel prima natuurlijk. Maar bij twijfel of onzekerheid is consent een veilige keuze natuurlijk. In een goedlopende partnerrelatie niet zo nodig wat mij betreft. Bij kinderen ben ik juist wel weer heel expliciet in consent vragen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 14:17:33 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_202043819
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:15 schreef Clubsoda het volgende:
In principe is lichaamstaal aflezen en naar grenzen luisteren ook heel prima natuurlijk. Maar bij twijfel of onzekerheid is consent een veilige keuze natuurlijk. In een goedlopende partnerrelatie niet zo nodig wat mij betreft. Bij kinderen ben ik juist wel weer heel expliciet in consent vragen.
Wat vraag je aan die kinderen dan?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_202043822
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:07 schreef minilot het volgende:
Zelf ben ik niet zo van de consent. Probeer maar gewoon en ik laat het wel weten als ik het niet zie zitten, is hoe ik erover denk :) Maar goed, dat ik er zo chill over ben betekent niet dat iedereen er zo chill over is, dus ik doe altijd wel mijn best om mijn persoonlijke chillheid niet op de rest van de mensheid te projecteren dus jeuj voor consent :7
Ik heb hetzelfde wel hoor. :Y

Maar ok, ik heb dus nooit een situatie meegemaakt waarin de machtspositie ongelijk was en er wel sprake was van ongewenste intimiteiten. Dan wordt het wel een ander verhaal.
pi_202043830
In goedlopende partnerrelatie vind ik het behalve onnodig zelf ook echt compleet onwenselijk. Ik vind het echt wel meerwaarde hebben om je tenminste een béétje oprecht zorgen te maken over wat er staat te gebeuren als een slaapkamerdeur wordt dichtgetrokken. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_202043864
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar ok, ik heb dus nooit een situatie meegemaakt waarin de machtspositie ongelijk was en er wel sprake was van ongewenste intimiteiten. Dan wordt het wel een ander verhaal.
Ik heb daarentegen wel een aantal wat al te vrijpostige bazen gehad. :') Het is me overigens altijd wel prima gelukt om dat de kop in te drukken, echter niet altijd zonder consequenties voor mijn baan, en dat is natuurlijk wel een sneu gebeuren..
Let me see you stripped down to the bone
pi_202043875
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Wat vraag je aan die kinderen dan?
Ik denk dat het gaat om geen oorbelgaatjes laten schieten bij jonge kinderen, koters niet dwingen om een tante een kus te geven - van die zaken die heel lang heel gewoon waren maar dat gelukkig niet meer zijn.
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 november 2021 @ 14:23:51 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202043884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:22 schreef minilot het volgende:

[..]
Ik denk dat het gaat om geen oorbelgaatjes laten schieten bij jonge kinderen, koters niet dwingen om een tante een kus te geven - van die zaken die heel lang heel gewoon waren maar dat gelukkig niet meer zijn.
Ik kan me niet heugen dat die dingen ooit wel normaal waren in mijn omgeving..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202043890
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:23 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik kan me niet heugen dat die dingen ooit wel normaal waren in mijn omgeving..
Gelukkig!
Let me see you stripped down to the bone
pi_202043896
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:07 schreef minilot het volgende:
Zelf ben ik niet zo van de consent. Probeer maar gewoon en ik laat het wel weten als ik het niet zie zitten, is hoe ik erover denk :) Maar goed, dat ik er zo chill over ben betekent niet dat iedereen er zo chill over is, dus ik doe altijd wel mijn best om mijn persoonlijke chillheid niet op de rest van de mensheid te projecteren dus jeuj voor consent :7
Ligt nogal aan de situatie. Op je werk bij je secretaresse is 'probeer maar gewoon' echt ongepast. Bij een dronken meid die amper nog kan staan ook. Maar als mijn partner eerst consent vraagt, vind ik dat ook wel wat jammer ja.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 14:25:53 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_202043900
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:22 schreef minilot het volgende:
Ik denk dat het gaat om geen oorbelgaatjes laten schieten bij jonge kinderen, koters niet dwingen om een tante een kus te geven - van die zaken die heel lang heel gewoon waren maar dat gelukkig niet meer zijn.
Dat klinkt een stuk logischer ja.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_202043905
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:18 schreef minilot het volgende:
In goedlopende partnerrelatie vind ik het behalve onnodig zelf ook echt compleet onwenselijk. Ik vind het echt wel meerwaarde hebben om je tenminste een béétje oprecht zorgen te maken over wat er staat te gebeuren als een slaapkamerdeur wordt dichtgetrokken. :7
:Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043926
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:23 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik kan me niet heugen dat die dingen ooit wel normaal waren in mijn omgeving..
Ik wel hoor :Y
Net als kerels van middelbare leeftijd die 16jarige vanyels billen graag even van binnen de broek wilden bevoelen etc.
Dat alles uiteraard wel in een zeer degelijk milieu ;(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043929
Maarja, ik was dan ook vet knap.
Eigen schuld dus ¯\_(ツ)_/¯
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202043939
Ik heb echt nog nooit iets tegen m'n zin meegemaakt. En als ik zo lees, dan schrik ik er ook altijd van hoeveel vrouwen wel iets tegen hun zin meegemaakt hebben....
pi_202043942
Van die verplichte knuffels en kussen zie ik dus nog steeds bij mijn schoonfamilie héél erg.
Ik vind dat echt heel naar. Dus ik laat mijn neefjes gewoon zelf beslissen of ze bij me willen komen. (Het is alleen wel zo dat ze het zo gewend zijn, dat ze er vaak wel in meegaan als ze het opgedragen krijgen.)
  vrijdag 5 november 2021 @ 14:31:38 #25
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202043945
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ligt nogal aan de situatie. Op je werk bij je secretaresse is 'probeer maar gewoon' echt ongepast. Bij een dronken meid die amper nog kan staan ook. Maar als mijn partner eerst consent vraagt, vind ik dat ook wel wat jammer ja.
Je gaat ook niet aan je secretaresse vragen of je even aan haar mag zitten, en aan een zwaar bezopen persoon moet je ook niet willen zitten. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Siesta & Fiesta!
pi_202043946
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:29 schreef Vanyel het volgende:
Maarja, ik was dan ook vet knap.
Eigen schuld dus ¯\_(ツ)_/¯
Noem je me nu lelijk?! :{w
pi_202043949
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:31 schreef Bramito het volgende:

[..]
Je gaat ook niet aan je secretaresse vragen of je even aan haar mag zitten, en aan een zwaar bezopen persoon moet je ook niet willen zitten. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Dat zou je denken, ja....
pi_202043956
In ander nieuws: het eerste groen in onze tuin is een feit!

pi_202043958
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:17 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Wat vraag je aan die kinderen dan?
Gewoon, of ze willen worden opgetild, aangeraakt, geknuffeld, op schoot gezet. In situaties van noodzakelijke persoonlijke verzorging of veiligheid vraag ik niets maar doe ik mededelingen, mits daar tijd voor is. Anders achteraf.

Bij mijn eigen kind trouwens niet zo expliciet (hoewel ik NOOIT kussen of knuffels afdwing) omdat we elkaar goed genoeg kennen om grenzen aan te geven en te herkennen. Maar bij mijn nichtjes bijvoorbeeld wel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 5 november 2021 @ 14:33:45 #30
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202043959
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Van die verplichte knuffels en kussen zie ik dus nog steeds bij mijn schoonfamilie héél erg.
Ik vind dat echt heel naar. Dus ik laat mijn neefjes gewoon zelf beslissen of ze bij me willen komen. (Het is alleen wel zo dat ze het zo gewend zijn, dat ze er vaak wel in meegaan als ze het opgedragen krijgen.)
Hier in Spanje zijn ze van het zoenen. Ik doe altijd high fiven met kinderen, vinden ze veel leuker.
Siesta & Fiesta!
pi_202043968
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:33 schreef Jagärtrut het volgende:
In ander nieuws: het eerste groen in onze tuin is een feit!

[ afbeelding ]
Het begin is er! *O* O+ Nog steeds zo verzot op je woonruimte als toen je er net in trok? En de rest van je huisgenoten ook in hun nopjes?
Let me see you stripped down to the bone
pi_202043977
Ik zie mijn oma nog in de deuropening staan met haar wang "uitnodigend" op kindhoogte. Wat een gruwelijke bloedhekel had ik daar aan. Heb ook altijd bij kinderen van familie/vrienden aangegeven dat het kind het helemaal zelf moet weten.

En een hele goede vriend van mijn ouders was ook enorm handtastelijk maar "brave huisvader doet dat niet" dus 12 jarige Kaatje had een grote fantasie. Later dat wel doorgesproken met mijn ouders en ze vonden het zo erg. Maar de ruzies die we hebben gehad dat ik niet mee wilde naar die mensen, of dat ik "onbeschoft want we hebben gasten" op m'n kamer bleef of "Oh komen ze, ik ga huiswerk maken bij vriendinnetje"
We have far more in common than that which devides us..
pi_202043987
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:35 schreef minilot het volgende:

[..]
Het begin is er! *O* O+ Nog steeds zo verzot op je woonruimte als toen je er net in trok? En de rest van je huisgenoten ook in hun nopjes?
absoluut, we genieten ons suf hier! Ook heel erg fijn dat de tuin enige vorm aan begint te nemen, we kijken daar echt in uit naar volgend jaar...
pi_202043990
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Gewoon, of ze willen worden opgetild, aangeraakt, geknuffeld, op schoot gezet. In situaties van noodzakelijke persoonlijke verzorging of veiligheid vraag ik niets maar doe ik mededelingen, mits daar tijd voor is. Anders achteraf.
Jup, hier ook zo :Y En bij stoeien en kietelen ook vaak tussentijds en duidelijk checken of het nog oké is :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 november 2021 @ 14:39:29 #35
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202044005
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In situaties van noodzakelijke persoonlijke verzorging of veiligheid vraag ik niets maar doe ik mededelingen, mits daar tijd voor is. Anders achteraf.

Wat bedoel je hier?
Siesta & Fiesta!
pi_202044028
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:37 schreef minilot het volgende:

[..]
Jup, hier ook zo :Y En bij stoeien en kietelen ook vaak tussentijds en duidelijk checken of het nog oké is :)
Precies. En direct stoppen bij twijfel.

Ik ga ook heel hard op de barricade bij volwassenen die mijn kind willen dwingen tot kusjes, knuffels of handjes geven bij begroetingen. Mijn ouders weten dat gelukkig heel goed.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202044045
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:39 schreef Bramito het volgende:

[..]
Wat bedoel je hier?
Dat ik bij mijn nichtje bijvoorbeeld zeg: 'ik ga nu even je luier verschonen', in plaats van haar zonder context op te pakken en te ontbloten. Of 'je moet me een hand geven als we oversteken'. En als ik bijvoorbeeld heb moeten ingrijpen bij de straat oprennen, dan zeg ik achteraf 'ik pakte je vast want er kwam een auto aan'.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202044049
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Noem je me nu lelijk?! :{w

Ik kan me er echt niks bij voorstellen, nooit zoiets meegemaakt hebben. Van de oom die zijn handen altijd nét raar neerlegde tot de kerel die me 100 gulden bood om even onder de brug (yeah sure, as if) aan mijn geile tieten te mogen voelen, van de hockeyfeestjesgast tot de gast die mijn vriendinnetje ondanks tegenstribbelen op de bek pakte
quote:
want ik heb toch net je drankje betaald
, ik ken het niet anders dan die shit waarvan we vroeger min of meer accepteerden dat er nou eenmaal weinig tegen te doen was.
Zo achterlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202044052
Overigens overlaadt Günther familie, buurkinderen, vrienden van ons en random winkelmedewerkers juist graag met enthousiast gekus en gekroel, dus die moeten we juist leren dat anderen daar niet altijd per definitie op zitten te wachten :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_202044054
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Precies. En direct stoppen bij twijfel.

Ik ga ook heel hard op de barricade bij volwassenen die mijn kind willen dwingen tot kusjes, knuffels of handjes geven bij begroetingen. Mijn ouders weten dat gelukkig heel goed.
Maar ook mensen (ouders/grootouders) die zeggen "geef die en die maar een kusje". Ik kan dan zo genieten van het kind dat dan zegt "nee doe ik niet".
We have far more in common than that which devides us..
pi_202044057
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie mijn oma nog in de deuropening staan met haar wang "uitnodigend" op kindhoogte. Wat een gruwelijke bloedhekel had ik daar aan. Heb ook altijd bij kinderen van familie/vrienden aangegeven dat het kind het helemaal zelf moet weten.

En een hele goede vriend van mijn ouders was ook enorm handtastelijk maar "brave huisvader doet dat niet" dus 12 jarige Kaatje had een grote fantasie. Later dat wel doorgesproken met mijn ouders en ze vonden het zo erg. Maar de ruzies die we hebben gehad dat ik niet mee wilde naar die mensen, of dat ik "onbeschoft want we hebben gasten" op m'n kamer bleef of "Oh komen ze, ik ga huiswerk maken bij vriendinnetje"
Kennis van mijn ouders was ook enorm handtastelijk naar mij. Met zijn (vreselijk leuke!) vrouw hebben ze een maand op mij en mijn broer gepast toen mijn ouders op vakantie waren. Ik heb het nooit durven vertellen, want ik vond haar (zijn vrouw) dus heel lief en wilde niet dat zij wist dat ze zo'n smeerlap van een man had. Leek ook een heel brave huisvader.

Was het niet, want van zijn 3 dochters wilden de twee oudsten geen contact meer. Volgens iedereen omdat zijn ex allemaal leugens verspreidde over seksueel overschreidend gedrag. Heh :X :X Ik weet wel wie ik geloof.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202044060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat ik bij mijn nichtje bijvoorbeeld zeg: 'ik ga nu even je luier verschonen', in plaats van haar zonder context op te pakken en te ontbloten. Of 'je moet me een hand geven als we oversteken'. En als ik bijvoorbeeld heb moeten ingrijpen bij de straat oprennen, dan zeg ik achteraf 'ik pakte je vast want er kwam een auto aan'.
Exact dit ja :Y
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 november 2021 @ 14:45:57 #43
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202044073
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat ik bij mijn nichtje bijvoorbeeld zeg: 'ik ga nu even je luier verschonen', in plaats van haar zonder context op te pakken en te ontbloten. Of 'je moet me een hand geven als we oversteken'. En als ik bijvoorbeeld heb moeten ingrijpen bij de straat oprennen, dan zeg ik achteraf 'ik pakte je vast want er kwam een auto aan'.
ah, zo... logisch, doe ik ook zonder bij na te denken.
Siesta & Fiesta!
pi_202044074
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kennis van mijn ouders was ook enorm handtastelijk naar mij. Met zijn (vreselijk leuke!) vrouw hebben ze een maand op mij en mijn broer gepast toen mijn ouders op vakantie waren. Ik heb het nooit durven vertellen, want ik vond haar (zijn vrouw) dus heel lief en wilde niet dat zij wist dat ze zo'n smeerlap van een man had. Leek ook een heel brave huisvader.

Was het niet, want van zijn 3 dochters wilden de twee oudsten geen contact meer. Volgens iedereen omdat zijn ex allemaal leugens verspreidde over seksueel overschreidend gedrag. Heh :X :X Ik weet wel wie ik geloof.
Yikes! :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_202044078
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Precies. En direct stoppen bij twijfel.

Ik ga ook heel hard op de barricade bij volwassenen die mijn kind willen dwingen tot kusjes, knuffels of handjes geven bij begroetingen. Mijn ouders weten dat gelukkig heel goed.
Zo dit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202044137
Nog even een disclaimer.
Ik was in die tijd nog gewoon hetero en zag er ook zo uit.
Was dus geen corrective action.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 15:02:36 #47
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_202044219
Heb wel meegemaakt dat FOK!sters ongevraagd en vanuit het niets hun borsten tegen m'n gezicht sloegen in een pub. Had daar verder niet zo'n probleem mee destijds.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_202044249
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef Vanyel het volgende:
Nog even een disclaimer.
Ik was in die tijd nog gewoon hetero en zag er ook zo ???uit.
Was dus geen corrective action.
En nu ben je gewoon Vanyel *O* met stekelhaar? In tuinbroek?
pi_202044390
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Van die verplichte knuffels en kussen zie ik dus nog steeds bij mijn schoonfamilie héél erg.
Ik vind dat echt heel naar. Dus ik laat mijn neefjes gewoon zelf beslissen of ze bij me willen komen. (Het is alleen wel zo dat ze het zo gewend zijn, dat ze er vaak wel in meegaan als ze het opgedragen krijgen.)
Ja dit! Bij twee nichtjes van de koude kant vind ik dit echt wel moeilijk om te zien.

Verder herkenbare verhalen inderdaad. Fijn dat het tegenwoordig in ieder geval normaler is om een grens aan te geven. Heb het er van de week nog over gehad met een mannelijke collega, die aangaf nu vaak geen complimenten te geven, omdat het potentiele negatieve effect vervelender is dan het potentiele positieve kan goedmaken. Onderling doen we dat gelukkig wel, maar kennen we elkaar ook een stuk beter.

Ik had van de week ook een collega (waarmee ik Engels sprak), die regelmatig 'dear' tussen zijn zinnen doorgooide ('thanks, dear'), wat ik toch ook wel ongemakkelijk vond. Hoe ik daar dan op moet reageren vind ik wel lastig.
pi_202044465
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
En nu ben je gewoon Vanyel *O* met stekelhaar? In tuinbroek?
:Y :N :N
Maar wel definitely niet met een heterolook.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202044466
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:17 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ja dit! Bij twee nichtjes van de koude kant vind ik dit echt wel moeilijk om te zien.

Verder herkenbare verhalen inderdaad. Fijn dat het tegenwoordig in ieder geval normaler is om een grens aan te geven. Heb het er van de week nog over gehad met een mannelijke collega, die aangaf nu vaak geen complimenten te geven, omdat het potentiele negatieve effect vervelender is dan het potentiele positieve kan goedmaken. Onderling doen we dat gelukkig wel, maar kennen we elkaar ook een stuk beter.

Ik had van de week ook een collega (waarmee ik Engels sprak), die regelmatig 'dear' tussen zijn zinnen doorgooide ('thanks, dear'), wat ik toch ook wel ongemakkelijk vond. Hoe ik daar dan op moet reageren vind ik wel lastig.
Mijn vorige leidinggevende zei altijd "love". Maar vertelde ook toen hij bij ons kwam dat het een soort stopwoordje was. Hij snapte dat het bij ons in Nederland wat vreemd overkwam (was getrouwd met een Nederlandse) en deed ook z'n best om het niet te zeggen maar dat lukte niet echt goed. :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_202044588
Interessant gesprek wel, vooral over kinderen. Ik wist niet dat handen schudden ook al een ding was.

Ik bedacht net nog dat ik een keer in mijn slaap een hand in mijn onderbroek kreeg van een jongen waarmee ik toevallig in een bed sliep. Te weinig slaapplaatsen, zodoende. Die heb ik met mijn elleboog een flinke hoek op zijn kaak gegeven en ben verder gaan slapen. Nu had ik daar toch heel anders op gereageerd.
Spoilers!
pi_202044622
Operatie verjaardags-taarten lijkt te slagen. De brownies zitten in de oven en zijn over 20 minuten klaar. De keuken was geen hele grote kutbende en alles lijkt gaar. Rauw was alles ook lekker. Ik zeg win.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202044642
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:52 schreef Vanyel het volgende:
Nog even een disclaimer.
Ik was in die tijd nog gewoon hetero en zag er ook zo uit.
Was dus geen corrective action.
Gewoon hetero ja?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 5 november 2021 @ 15:44:59 #55
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202044682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Interessant gesprek wel, vooral over kinderen. Ik wist niet dat handen schudden ook al een ding was.

Handen schudden vind ik geen ding. Dat gekroel en dat gedoe en constant aan die kinderen zitten wel.
Siesta & Fiesta!
pi_202044741
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:44 schreef Bramito het volgende:

[..]
Handen schudden vind ik geen ding. Dat gekroel en dat gedoe en constant aan die kinderen zitten wel.
Maar als een kind dat persé niet wil, dat zou ik als "handje krijger" heel vervelend vinden voor het kind.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202044810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Gewoon hetero ja?
Ja.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202044813
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:44 schreef Bramito het volgende:

[..]
Handen schudden vind ik geen ding. Dat gekroel en dat gedoe en constant aan die kinderen zitten wel.
Het gaat er dus juist niet om wat jíj een ding vindt :D
-

Ik vind consent een lastig iets. Ik ben meer #teamreadtheroom, maar tegelijkertijd ook #teamalshetgeenovertuigendejaisisheteennee maar moet ook wel toegeven dat heel veel mensen daar niet toe in staat blijken.

Wat me stoort in de hele situatie is dat het eigenlijke probleem ook niet gaat om de mensen die de kamer verkeerd lezen. Ik zou het bijvoorbeeld het niet zo erg vinden wanneer iemand denkt me te kunnen zoenen, terwijl ik daar niet op zit te wachten. Wanneer die gene het dan verkeerd ingeschat heeft, dan zeg je "oooh shit, my bad" en druipt beschaamd af... Maar over dit soort situaties gaat de discussie volgens mij niet, de discussie gaat over mensen die dondersgoed weten geen toestemming te hebben om verder te gaan, maar dit toch doen. Eigenlijk gewoon om misbruikers en verkrachters, die geen consent zullen vragen en zeker niet naar een nee zullen luisteren.

Ik ben nu een gezapig getrouwd wijf, maar ik had er in mn pillennachten toch niet aan moeten denken dat iemand toestemming ging vragen om eens even lekker te snavelen. Juist dat moment tussen zeker weten dat het snavelen wordt, en het snavelen zelf is het allertofste van rondsloeren O+

Ennnnnnnn een enorme pet peave van me is... het sekse verschil? Het gaat altijd om de man die consent zou moeten vragen, de man die dit de man die zus, dat geeft mij weer zo'n icky-gevoel dat de vrouwen alsnog de deernes zijn die beschermd moeten worden zijn en wanneer je dat omdraait is het "raar". Kid you not, ik ben op een subreddit geband omdat ik, in een topic waarin een man bejubeld werd om het constant consent vragen, vroeg "ok, maar heb jij dan voorafgaand aan al jouw handelingen ook consent gevraagd?" Ook de impliciete suggestie dat een man niet misbruikt kan worden EN dat de boeman altijd een man is stuit me daarin tegen de borst, maar dat heeft vast ook te maken met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202044912
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Interessant gesprek wel, vooral over kinderen. Ik wist niet dat handen schudden ook al een ding was
Niet per se. Maar ik vind het een kleuter best moeilijk uit te leggen waarom je wel nee mag zeggen tegen kusjes en niet tegen handen geven. Dat komt later wel. Overigens is fatsoenlijk begroeten wel een must wat mij betreft.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202044928
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Niet per se. Maar ik vind het een kleuter best moeilijk uit te leggen waarom je wel nee mag zeggen tegen kusjes en niet tegen handen geven. Dat komt later wel. Overigens is fatsoenlijk begroeten wel een must wat mij betreft.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202044971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Het gaat er dus juist niet om wat jíj een ding vindt :D
-

Ik vind consent een lastig iets. Ik ben meer #teamreadtheroom, maar tegelijkertijd ook #teamalshetgeenovertuigendejaisisheteennee maar moet ook wel toegeven dat heel veel mensen daar niet toe in staat blijken.

Wat me stoort in de hele situatie is dat het eigenlijke probleem ook niet gaat om de mensen die de kamer verkeerd lezen. Ik zou het bijvoorbeeld het niet zo erg vinden wanneer iemand denkt me te kunnen zoenen, terwijl ik daar niet op zit te wachten. Wanneer die gene het dan verkeerd ingeschat heeft, dan zeg je "oooh shit, my bad" en druipt beschaamd af... Maar over dit soort situaties gaat de discussie volgens mij niet, de discussie gaat over mensen die dondersgoed weten geen toestemming te hebben om verder te gaan, maar dit toch doen. Eigenlijk gewoon om misbruikers en verkrachters, die geen consent zullen vragen en zeker niet naar een nee zullen luisteren.

Ik ben nu een gezapig getrouwd wijf, maar ik had er in mn pillennachten toch niet aan moeten denken dat iemand toestemming ging vragen om eens even lekker te snavelen. Juist dat moment tussen zeker weten dat het snavelen wordt, en het snavelen zelf is het allertofste van rondsloeren O+

Ennnnnnnn een enorme pet peave van me is... het sekse verschil? Het gaat altijd om de man die consent zou moeten vragen, de man die dit de man die zus, dat geeft mij weer zo'n icky-gevoel dat de vrouwen alsnog de deernes zijn die beschermd moeten worden zijn en wanneer je dat omdraait is het "raar". Kid you not, ik ben op een subreddit geband omdat ik, in een topic waarin een man bejubeld werd om het constant consent vragen, vroeg "ok, maar heb jij dan voorafgaand aan al jouw handelingen ook consent gevraagd?" Ook de impliciete suggestie dat een man niet misbruikt kan worden EN dat de boeman altijd een man is stuit me daarin tegen de borst, maar dat heeft vast ook te maken met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn vorige baan, heul lang geleden was er een dame van de helpdesk die, bij vrouwen, altijd net even te dichtbij kwam wanneer er iets aan de computer gedaan moest worden Dus niet, mag ik er even bij, maar over je heen hangen en dan even met de borsten tegen je rug, iets laten vallen oprapen en dan met de hand aan de binnenkant van je knie bij het rechtop gaan zitten. Ik dacht echt dat ik de enige was, maar een paar jaar later bleek (ze was toen al weg) dat er meerderen last van hadden. Had zoiets echt nooit (nu ben ik wat minder bleu) verwacht van een vrouw.
Wel wanneer ik met een vriend naar een homobar ging. Dan was het even uitleggen, ik zoek hier niet, hij wel en dan gewoon een superavond hebben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_202045034
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
In mijn vorige baan, heul lang geleden was er een dame van de helpdesk die, bij vrouwen, altijd net even te dichtbij kwam wanneer er iets aan de computer gedaan moest worden Dus niet, mag ik er even bij, maar over je heen hangen en dan even met de borsten tegen je rug, iets laten vallen oprapen en dan met de hand aan de binnenkant van je knie bij het rechtop gaan zitten. Ik dacht echt dat ik de enige was, maar een paar jaar later bleek (ze was toen al weg) dat er meerderen last van hadden. Had zoiets echt nooit (nu ben ik wat minder bleu) verwacht van een vrouw.
Wel wanneer ik met een vriend naar een homobar ging. Dan was het even uitleggen, ik zoek hier niet, hij wel en dan gewoon een superavond hebben.
Ik denk zo maar, de huislesbeaus kunnen misschien beter geïnformeerd praten, dat elke homo (tenzij groen als gras) weet of den homoseksualiteit wederkerig is :@

Ik ben dus wel fucking luid geworden en ik heb maniertjes op werk. Ik vind honden supergoor, maar soms is het makkelijker om te zeggen dat je honden vies vindt. Al mijn collega's denken dat ik smetvrees light heb en een hypersensitieve auro heb. Dat denken ze omdat ik het zelf altijd roep, maar ik roep het alleen maar omdat ik gewoon geen enkel misverstand wil laten bestaan over de ruimte waar ze wel en niet welkom zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 5 november 2021 @ 16:15:11 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202045066
Hoe ga je nou zo ineens van groene homo's naar vachterige huismumzels?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202045093
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Niet per se. Maar ik vind het een kleuter best moeilijk uit te leggen waarom je wel nee mag zeggen tegen kusjes en niet tegen handen geven. Dat komt later wel. Overigens is fatsoenlijk begroeten wel een must wat mij betreft.
Duidelijk. Klinkt ook wel logisch.

Ik zal er toch eens op letten of ik kinderen van vrienden niet over de bol aai in het voorbij gaan ofzo. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik dat niet doe.
Spoilers!
pi_202045103
Jaa, ik had mijn beter kunnen structureren :')

Maar ik bedoel meer dat ik om het mezelf makkelijker te maken soms gewoon leugentjes om bestwil gebruik. Zo ben ik niet bang voor honden, maar vind ze goor. Het zeggen dat je ze goor vindt is blijkbaar sociaal onacceptabel, terwijl je met "ik vind ze eng" wel weg kunt komen (met pech krijg je de dezedoetnikshooooor voor je bingokaart, maar soit).

Zo vinden mensen het ook onprettig om te horen "ik wil niet dat JIJ me aanraakt" dus maak ik daar de sociaal wenselijke boodschap "IK BEN DE MALLIE die niet graag aangeraakt wordt en afstand prettig vindt".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202045112
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik denk zo maar, de huislesbeaus kunnen misschien beter geïnformeerd praten, dat elke homo (tenzij groen als gras) weet of den homoseksualiteit wederkerig is :@

Ik ben dus wel fucking luid geworden en ik heb maniertjes op werk. Ik vind honden supergoor, maar soms is het makkelijker om te zeggen dat je honden vies vindt. Al mijn collega's denken dat ik smetvrees light heb en een hypersensitieve auro heb. Dat denken ze omdat ik het zelf altijd roep, maar ik roep het alleen maar omdat ik gewoon geen enkel misverstand wil laten bestaan over de ruimte waar ze wel en niet welkom zijn.
Nou moet ik denken aan een keer op vakantie in Egypte. Er was een man in onze groep, homo, en hij en ik hadden redelijk dezelfde smaak. Maar hij keek op een bepaalde manier naar een man en aan de reactie kon hij zien "die is voor mij of die is voor jou". Alleen, hij deed er wat mee en ik niet _O- En dan kwam hij de ontbijtzaal in met een hele blije grijns en vertelde het eea. Een stel uit de biblebelt vond het maar niets :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_202045196
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaa, ik had mijn beter kunnen structureren :')

Maar ik bedoel meer dat ik om het mezelf makkelijker te maken soms gewoon leugentjes om bestwil gebruik. Zo ben ik niet bang voor honden, maar vind ze goor. Het zeggen dat je ze goor vindt is blijkbaar sociaal onacceptabel, terwijl je met "ik vind ze eng" wel weg kunt komen (met pech krijg je de dezedoetnikshooooor voor je bingokaart, maar soit).

Zo vinden mensen het ook onprettig om te horen "ik wil niet dat JIJ me aanraakt" dus maak ik daar de sociaal wenselijke boodschap "IK BEN DE MALLIE die niet graag aangeraakt wordt en afstand prettig vindt".
Ik vind dat wel handig van je.

Ik heb corona aangegrepen om knuffels en handen schudden in te wisselen voor een boks. De pandemie gaf me het zetje om op die manier voor mezelf op te komen. Ik vond het niet heel erg om mensen te zoenen ofzo maar vooral heel erg onnodig. Vooral mensen die ik alleen maar op de verjaardag van mijn schoonmoeder zie ofzo.
Met echt goede vrienden knuffel ik graag, afhankelijk van de ziekenhuisopnamen.
Spoilers!
pi_202045239
@Candaasje stel nou he, dat ik gebeten ben door een poes… is nat verband met betadine dan een goede eerste hulp? Of ga ik sowieso gruwelijk overlijden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045310
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie mijn oma nog in de deuropening staan met haar wang "uitnodigend" op kindhoogte. Wat een gruwelijke bloedhekel had ik daar aan. Heb ook altijd bij kinderen van familie/vrienden aangegeven dat het kind het helemaal zelf moet weten.

En een hele goede vriend van mijn ouders was ook enorm handtastelijk maar "brave huisvader doet dat niet" dus 12 jarige Kaatje had een grote fantasie. Later dat wel doorgesproken met mijn ouders en ze vonden het zo erg. Maar de ruzies die we hebben gehad dat ik niet mee wilde naar die mensen, of dat ik "onbeschoft want we hebben gasten" op m'n kamer bleef of "Oh komen ze, ik ga huiswerk maken bij vriendinnetje"
O huuu! :X

Ik had een oom die zichzelf erg grappig vond. En naar mijn smaak iets te knuffelig :r Achteraf denk ik niet dat hij kwade bedoelingen had. Maar gelukkig kon ik daar met mijn ouders wel goed over praten en hielpen zij mee om letterlijk wat afstand te houden.

Met het standaard zoenen ben ik ook klaar. Handen schudden was ik net weer mee begonnen, maar doe ik ook niet meer. Ik belde vandaag met mijn tante: in isolatie want COVID. Waarschijnlijk via mijn ouders -O- Gelukkig ook weer nauwelijks ziek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 16:41:09 #70
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_202045337
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:candaasje stel nou he, dat ik gebeten ben door een poes… is nat verband met betadine dan een goede eerste hulp? Of ga ik sowieso gruwelijk overlijden?
Binnen- of buitenkat?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_202045345
Mijn zus zit ook in isolatie. In aanraking geweest met een positief getest persoon en voor de zekerheid nu maar thuis. Zodoende kreeg ik gisteren haar plekje bij de tandarts :D
De assistente zei nog "ga jij nou zo boodschappen doen voor haar" en mijn reactie was "we zijn van dezelfde moeder, ik heb het gevraagd maar ze heeft t/m maandag eten genoeg in huis" _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202045368
Wat doen jullie nu? Ik ben vrij makkelijk in een proactieve HOI IK BEN DEEPEEE met een soort aankijkerig hoofdknikje geschoten :D Mensen lijken dat vrij. makkelijk te kopieren.

(Ook raar dat ik dat eerder deze week bij de masseur deed die me daarna uitgebreid ging bepotelen :') )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202045371
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Binnen- of buitenkat?
Ex buitenkat sinds zes weken (opvanger).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045372
Ik kom even binnenwalsen zonder in te gaan op de (verder wel interessante en zeer zonnige) discussie.. kat deed vanmorgen gek en was voor m'n gevoel wat suf en had niet pluis gevoel, dierenarts gebeld, kon 15u terecht. Rond 13.15 nog keer gebeld omdat nog wat rustiger en wilde niet eten en maakte me zorgen, mocht meteen langsbrengen voor opname en als gaatje was zou dierenarts kijken. Kat is nu al sinds 13.30 al daar en ik heb nog niks gehoord :'( zelf paar keer gebeld maar sinds 15.40 al bandje dat ze nu even de telefoon niet kunnen opnemen. Dus nu maak ik me nog meer zorgen :'(
pi_202045384
Ach jezus Vlindertje -O- wat een stressuren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202045387
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat doen jullie nu? Ik ben vrij makkelijk in een proactieve HOI IK BEN DEEPEEE met een soort aankijkerig hoofdknikje geschoten :D Mensen lijken dat vrij. makkelijk te kopieren.

(Ook raar dat ik dat eerder deze week bij de masseur deed die me daarna uitgebreid ging bepotelen :') )
Zoiets doe ik ook :Y want die elleboogboks vind ik maar een vet onhandig dansje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045396
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zoiets doe ik ook :Y want die elleboogboks vind ik maar een vet onhandig dansje.
De ellenboogdans kan blijkbaar ook nooit zonder een obligaat rondje "o ja hahah mal he allemaal nu?" :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202045398
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:44 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kom even binnenwalsen zonder in te gaan op de (verder wel interessante en zeer zonnige) discussie.. kat deed vanmorgen gek en was voor m'n gevoel wat suf en had niet pluis gevoel, dierenarts gebeld, kon 15u terecht. Rond 13.15 nog keer gebeld omdat nog wat rustiger en wilde niet eten en maakte me zorgen, mocht meteen langsbrengen voor opname en als gaatje was zou dierenarts kijken. Kat is nu al sinds 13.30 al daar en ik heb nog niks gehoord :'( zelf paar keer gebeld maar sinds 15.40 al bandje dat ze nu even de telefoon niet kunnen opnemen. Dus nu maak ik me nog meer zorgen :'(
O nee… hopelijk is het gewoon druk en maakt poes het goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045403
Oh bah wat een zorg @vlindertje89
We have far more in common than that which devides us..
pi_202045404
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
De ellenboogdans kan blijkbaar ook nooit zonder een obligaat rondje "o ja hahah mal he allemaal nu?" :r
Hihi :'( :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat doen jullie nu? Ik ben vrij makkelijk in een proactieve HOI IK BEN DEEPEEE met een soort aankijkerig hoofdknikje geschoten :D Mensen lijken dat vrij. makkelijk te kopieren.

(Ook raar dat ik dat eerder deze week bij de masseur deed die me daarna uitgebreid ging bepotelen :') )
Wat dat betreft hou ik van corona. O+ Bij groepen en weggaan was ik altijd gewoon van het stiekem wegsluipen, alleen doei zeggen tegen de mensen waar ik toevallig mee stond.

Ik moet er bij de werkborrels altijd nog aan wennen dat iedereen apart doei tegen het management zegt.
pi_202045424
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ex buitenkat sinds zes weken (opvanger).
Wanneer heb je voor het laatst tetanusprik gehad? In principe is ontsmetten voldoende en in de gaten houden. Maar kattenbekken zijn wel echt goor. Is "gevaarlijker" dan hondenbeten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202045431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat doen jullie nu? Ik ben vrij makkelijk in een proactieve HOI IK BEN DEEPEEE met een soort aankijkerig hoofdknikje geschoten :D Mensen lijken dat vrij. makkelijk te kopieren.

(Ook raar dat ik dat eerder deze week bij de masseur deed die me daarna uitgebreid ging bepotelen :') )
Ligt er aan. Van de week bij kennissen gaan eten. Was nog niet binnen of er werd al gevraagd of ik gevaccineerd was. En dat werd, bij de dames een knuffel. De man des huizes doet daar niet aan bij vreemde vrouwen en de 2 jongsten zijn prepubers en die knuffelen niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_202045440
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:47 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat dat betreft hou ik van corona. O+ Bij groepen en weggaan was ik altijd gewoon van het stiekem wegsluipen, alleen doei zeggen tegen de mensen waar ik toevallig mee stond.

Ik moet er bij de werkborrels altijd nog aan wennen dat iedereen apart doei tegen het management zegt.
O MIJN GOD HET MANAGEMENT APART GROETEN!! RUN FOR THE HIIIIIILLLLLSSS!! Wat is dit, kleuterschool? O daar zou ik heeeeel slecht op gaan :D

Ihkv onduidelijke vacatures klikte ik hier net op, niet uit interesse in de baan, maar omdat ik me afvroeg waarom er 10 mensen tegelijk nodig zijn.

Waar gaat er nu gewerkt worden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202045442
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wanneer heb je voor het laatst tetanusprik gehad? In principe is ontsmetten voldoende en in de gaten houden. Maar kattenbekken zijn wel echt goor. Is "gevaarlijker" dan hondenbeten.
Een jaar of tien geleden dacht ik. Lig nu onder kittens dus mijn gele boekje is niet toegankelijk.

Eerste keer dat ik zo te grazen ben genomen. Het was best indrukwekkend, wel. Go mamma ^O^ :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik denk zo maar, de huislesbeaus kunnen misschien beter geïnformeerd praten, dat elke homo (tenzij groen als gras) weet of den homoseksualiteit wederkerig is :@
*)
Bijna altijd waar.
Maar, ik heb 1 vriendin (Club doet me onwijs aan haar denken :D) die haske lesbisch is, waar ik het na jaren nog immer niet aan afzie ja nou behalve natuurlijk toen, uhmm, nou je weet wel. Toen straalde het er wel vanaf :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 16:52:23 #87
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_202045463
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ex buitenkat sinds zes weken (opvanger).
Ow sorry, lees nu pas gebeten. Dacht dat je een haal had gekregen. Met een beet maakt het wat minder uit of je een binnen- of buitenkat hebt. Zou het gewoon ontsmetten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 5 november 2021 @ 16:53:11 #88
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202045472
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O MIJN GOD HET MANAGEMENT APART GROETEN!! RUN FOR THE HIIIIIILLLLLSSS!! Wat is dit, kleuterschool? O daar zou ik heeeeel slecht op gaan :D

Ihkv onduidelijke vacatures klikte ik hier net op, niet uit interesse in de baan, maar omdat ik me afvroeg waarom er 10 mensen tegelijk nodig zijn.

Waar gaat er nu gewerkt worden?
Salaris: ¤ 2.300,- tot ¤ 2.600,- per maand
Whut? Daar gaan ze in Amsterdam geen mensen voor vinden op MBO+ HBO niveau
pi_202045479
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:52 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Ow sorry, lees nu pas gebeten. Dacht dat je een haal had gekregen. Met een beet maakt het wat minder uit of je een binnen- of buitenkat hebt. Zou het gewoon ontsmetten.
Lol, voor halen val ik de SC niet lastig. Dan blijf ik bezig _O- En voor een klein gaatje in een onderdeel ook niet. Dit was wat meer level up.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045480
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O MIJN GOD HET MANAGEMENT APART GROETEN!! RUN FOR THE HIIIIIILLLLLSSS!! Wat is dit, kleuterschool? O daar zou ik heeeeel slecht op gaan :D

Ihkv onduidelijke vacatures klikte ik hier net op, niet uit interesse in de baan, maar omdat ik me afvroeg waarom er 10 mensen tegelijk nodig zijn.

Waar gaat er nu gewerkt worden?
Da's wel interessant ja
We have far more in common than that which devides us..
pi_202045489
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Een jaar of tien geleden dacht ik. Lig nu onder kittens dus mijn gele boekje is niet toegankelijk.

Eerste keer dat ik zo te grazen ben genomen. Het was best indrukwekkend, wel. Go mamma ^O^ :')
Ik zou denk ik toch prik halen. Hij is 10 jaar geldig. Je hebt wel goed gebloed als ik het zo hoor maar mwah mwah. Vin altijd wel lastig.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 16:55:55 #92
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_202045501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:47 schreef Myraela het volgende:
Ik moet er bij de werkborrels altijd nog aan wennen dat iedereen apart doei tegen het management zegt.
Moeten jullie op audiëntie of zo?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_202045508
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik zou denk ik toch prik halen. Hij is 10 jaar geldig. Je hebt wel goed gebloed als ik het zo hoor maar mwah mwah. Vin altijd wel lastig.
Buh. Ik zal mijn boekje straks eens opsnorren. Gedoe.
(En waarschijnlijk ga ik leven op de rand: geen prik halen)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045528
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:55 schreef UIO_AMS het volgende:

Moeten jullie op audiëntie of zo?
Ik heb geen idee waarom mensen dat doen. Ze bedanken ook altijd voor de borrel.
pi_202045539
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik heb geen idee waarom mensen dat doen. Ze bedanken ook altijd voor de borrel.
Iesch koeltoer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045540
Als de borrel buiten werktijd is mag de baas mij bedanken :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 17:03:26 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202045569
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:47 schreef Myraela het volgende:


Ik moet er bij de werkborrels altijd nog aan wennen dat iedereen apart doei tegen het management zegt.
Ik zeg elke ochtend gedag tegen al m'n collega's en als ik naar huis ga ook.

Maar goed verdeeld over tween of drie kantoor ruimtes en een werkplaats lopen er 6 tot 10 man
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202045575
Jaloers op mensen die borrels hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 17:06:29 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202045597
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaloers op mensen die borrels hebben.
Geen borrels want iedereen is met de auto.

Volgende maand wel naar een goed/duur steakhouse. En elke vrijdag patat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202045620
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaloers op mensen die borrels hebben.
:W Je bent welkom (we borrelen altijd tot laat door hier)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 5 november 2021 @ 17:08:52 #101
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_202045623
Elke vrijdag date-night met mijn vrouw. Beter dan een borrel.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_202045630
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Geen borrels want iedereen is met de auto.

Volgende maand wel naar een goed/duur steakhouse. En elke vrijdag patat.
Jaloers op mensen met steakhouse en wekelijkse patat friet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045631
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat doen jullie nu? Ik ben vrij makkelijk in een proactieve HOI IK BEN DEEPEEE met een soort aankijkerig hoofdknikje geschoten :D Mensen lijken dat vrij. makkelijk te kopieren.

Dat doe ik ook. Werkt prima.

Ik heb meer te doen met het management van @Myreala geloof ik. Wat een idioot gedoe _O-


Sterkte Vlindertje.
Spoilers!
pi_202045685
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat doe ik ook. Werkt prima.

Ik heb meer te doen met het management van @:myreala geloof ik. Wat een idioot gedoe _O-


Sterkte Vlindertje.
Wel herkenbaar. Organiseer je een joekel van een conferentie in waar dan ook. Bent er maanden druk mee, om 6 uur aanwezig en om weet ik hoe laat naar bed. En dan aan het eind bedankt iedereen de directie voor een goede conferentie _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_202045710
Sterkte @vlindertje89 :*
pi_202045785
Oh. Ik ken iemand die drie weken doodziek in het ziekenhuis lag na een beet van een kat ^O^
Spoilers!
pi_202045797
Oh ik moet al koken. We gaan iets doen vanavond *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202045860
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. Ik ken iemand die drie weken doodziek in het ziekenhuis lag na een beet van een kat ^O^
Loterij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202045883
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Duidelijk. Klinkt ook wel logisch.

Ik zal er toch eens op letten of ik kinderen van vrienden niet over de bol aai in het voorbij gaan ofzo. Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat ik dat niet doe.
Geen dealbreaker toch? Intenties waarmaken lukt mij ook niet altijd ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202045892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld :+ Of in de ogen kijken en een soort van begroeting verbaliseren, daar doe ik het ook voor :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202045929
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Geen dealbreaker toch? Intenties waarmaken lukt mij ook niet altijd ;)
Klopt helemaal. Maar het kan nooit kwaad om af en toe even je eigen gedrag te checken.
Spoilers!
pi_202045954
@vlinder89 ik duim voor je.

@cat_astophe haal een prik. Laatste keer dat ik ruzie had met kat (ik won) zag mijn hand er daarna uit als een bos guppies. En ik had gelukkig een prik gehaald. Tetanus is een nare dood.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202045997
@Cat-astrophe als je vorige prik 10 jaar geleden was, moet je sowieso voor een nieuwe prik, kan je het net zo goed meteen regelen. ;)
pi_202046000
Tetanus hou ik wel netjes bij wat dat betreft. Daarna nog een keer ruzie gehad met een schaapscheermachine (ik verloor).

Nu al een jaar of tien zéér tevreden met m’n scheerder, en hij met ons. Hij heeft vorige week nog een ram bij ons gehaald, en rammen zijn zeer schaars momenteel. Enge ziekte in ons schapenland waardoor alle verplaatsingen van schapen stilliggen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202046036
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaa, ik had mijn beter kunnen structureren :')

Maar ik bedoel meer dat ik om het mezelf makkelijker te maken soms gewoon leugentjes om bestwil gebruik. Zo ben ik niet bang voor honden, maar vind ze goor. Het zeggen dat je ze goor vindt is blijkbaar sociaal onacceptabel, terwijl je met "ik vind ze eng" wel weg kunt komen (met pech krijg je de dezedoetnikshooooor voor je bingokaart, maar soit).
Ik zeg altijd gewoon dat ik ze goor vind. Dan vinden mensen mij raar.
Dat interesseert me gelukkig niet.

Terzijde. Ik was klant bij Welkom. Had een termijnbedrag (niks te hoog of laag ws) van 189 euro.
Eneco komt met 376 :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202046103
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zeg altijd gewoon dat ik ze goor vind. Dan vinden mensen mij raar.
Dat interesseert me gelukkig niet.

Bij dingen/mensen die me verder weinig kunnen schelen kies ik graag de weg van de minste weerstand :Y

JEZUS WAT EEN BEDRAG!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202046126
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zeg altijd gewoon dat ik ze goor vind. Dan vinden mensen mij raar.
Dat interesseert me gelukkig niet.

Terzijde. Ik was klant bij Welkom. Had een termijnbedrag (niks te hoog of laag ws) van 189 euro.
Eneco komt met 376 :'(
Las net op twitter, van 182 naar 631, dat zjn toch geen bedragen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202046136
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh ik moet al koken. We gaan iets doen vanavond *O*
Eten?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202046142
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld :+ Of in de ogen kijken en een soort van begroeting mime-en, daar doe ik het ook voor :D
Ik herken dit ergens van :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202046150
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:37 schreef sigme het volgende:
@:vlinder89 ik duim voor je.

@:cat_astophe haal een prik. Laatste keer dat ik ruzie had met kat (ik won) zag mijn hand er daarna uit als een bos guppies. En ik had gelukkig een prik gehaald. Tetanus is een nare dood.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:41 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe als je vorige prik 10 jaar geleden was, moet je sowieso voor een nieuwe prik, kan je het net zo goed meteen regelen. ;)
Prik blijkt zelfs 16 jaar geleden :@
Maar eens wat gaan regelen dan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202046179
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Eten?
Net op.

Er is een...lichtspektakel? Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Iets met lampjes in een bos en kraampjes en muziek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202046225
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:56 schreef Lonaa het volgende:

Net op.

Er is een...lichtspektakel? Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Iets met lampjes in een bos en kraampjes en muziek.
Kost dit ook 17,50? :+

Hoe is het met taarten maken gegaan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202046239
En die bedragen voor gas en licht gaan idd nergens meer over. Woah :X :X
Ons contract loopt af in januari :') Fun!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202046252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:

Las net op twitter, van 182 naar 631, dat zjn toch geen bedragen
Maar je krijgt gemiddeld 400 euro van de regering in minder belastingbetaling per jaar *O* Dat is eh 33 euro per maand _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202046319
Is het normaal om een tetanusvaccinatie te halen als je niet gewond bent? Wist ik niet.
Spoilers!
pi_202046351
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik herken dit ergens van :D
:D Ik had gezwaaid, als niet handen vol taart en ov-kaart
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202046394
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het normaal om een tetanusvaccinatie te halen als je niet gewond bent? Wist ik niet.
Ik zal maar niet zeggen dat ik het wel wist :')
Maar er vooral niet bij stil stond. Handig, wel. Niet dus :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202046402
Had trouwens wel lekker snelle kliekjes pasta. Met knof, ui, paprika en garnaaltjes :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202046439
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:13 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:D Ik had gezwaaid, als niet handen vol taart en ov-kaart
O+ Ik voelde me heel gezien hoor :Y


Stalker
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 5 november 2021 @ 18:22:51 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202046458
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het normaal om een tetanusvaccinatie te halen als je niet gewond bent? Wist ik niet.
Ze is toch wel gewond?

Zit tevens in het Rijksvaccinatieprogramma voor den jongen mensch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202046476
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het normaal om een tetanusvaccinatie te halen als je niet gewond bent? Wist ik niet.
Ik heb mijne wel gehaald toen die verlopen was, maar ik doe vrij veel sporten waarbij je gewond kunt raken en dan kan het een hoop gedoe besparen. (Zowel bij fietsen/mountainbiken als bij survivalrunning en hardlopen, aangezien straatvuil of aarde in een wond al genoeg kan zijn.)
Als je vaak in contact komt met aarde/mest is het ook aan te raden om je tetanusvaccin op orde te houden, zag ik.
pi_202046580
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het normaal om een tetanusvaccinatie te halen als je niet gewond bent? Wist ik niet.
Had ik nog nooit van gehoord. Ik zorg gewoon dat ik eens per tien jaar dringend een prik moet halen :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202046771
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
O+ Ik voelde me heel gezien hoor :Y

Stalker
JIJ! :{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202046808
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Wanneer heb je voor het laatst tetanusprik gehad? In principe is ontsmetten voldoende en in de gaten houden. Maar kattenbekken zijn wel echt goor. Is "gevaarlijker" dan hondenbeten.
Mijn moeder zei altijd dat kattenbeten ook veel smaller zijn en daardoor sneller dichttrekken waardoor vuil er in gevangen blijft in plaats van eruit vloeien. Geen idee of dat klopt trouwens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202046843
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
*)
Bijna altijd waar.
Maar, ik heb 1 vriendin (Club doet me onwijs aan haar denken :D) die haske lesbisch is, waar ik het na jaren nog immer niet aan afzie ja nou behalve natuurlijk toen, uhmm, nou je weet wel. Toen straalde het er wel vanaf :@
Wil je nu zeggen dat je mijn lesbionisme onzichtbaar vindt totdat ik het tegendeel bewijs? :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202046844
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mijn moeder zei altijd dat kattenbeten ook veel smaller zijn en daardoor sneller dichttrekken waardoor vuil er in gevangen blijft in plaats van eruit vloeien. Geen idee of dat klopt trouwens.
Mogelijke infectie inkapselen is nooit een goed plan nee. Daarom is men ook niet echt fan van bijtwonden hechten. Heb ik wéér geluk: één van de puntjes lekt nog wat bloed. 7 uur na de aanval.

Verder leef ik niet echt gevaarlijk, dus nooit reden gezien om mijn T te verlengen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202046879
Ik reageer nogal op tetanus. Dikke rode arm enzo. Dat weet ik omdat ik probeerde een rennend paard bij te houden. Te voet. :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202046939
Laatste tetanus was tijdens mijn coschappen, dus meer dan 10 jaar geleden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202046975
Trein is te laat *O* serieus bij mee :')

Hij ging tien voor zeven en dan vol tarief. Na 7 uur gratiesch.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202047010
Oh wacht, na half zeven al korting. Kut. Trein heeft vertraging :(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202047058
Isa :D
Spoilers!
pi_202047059
Emotionele achtbaan :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202047069
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:05 schreef Vanyel het volgende: [..] Het is een ding met mijn kind.
Dankjewel :*

Verder geen ervaring met bijtwonden van katten, wel met mensen die het concept lichamelijke integriteit niet begrijpen, maar daar gelukkig nooit op een later moment nog last van gehad qua angst of boosheid of wat dan ook.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_202047077
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik reageer nogal op tetanus. Dikke rode arm enzo. Dat weet ik omdat ik probeerde een rennend paard bij te houden. Te voet. :')
Volgens mij zit er best een leuk boek in de verhalen-waarom-men-met-spoed-een-tetanus-injectie-haalt :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202047095
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Volgens mij zit er best een leuk boek in de verhalen-waarom-men-met-spoed-een-tetanus-injectie-haalt :D
Best een puik idee ^O^ Ik ga er eens op broeden als mijn huidige boek af is 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202047121
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Volgens mij zit er best een leuk boek in de verhalen-waarom-men-met-spoed-een-tetanus-injectie-haalt :D
Hoe heeft poes je trouwens precies gegrepen?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_202047128
Dank jullie O+

Kat ligt naast me op de bank. Hij had verhoging en heeft daar ook nog gebraakt. Bloed geprikt en urine, bloed zag er goed uit, urine was wat troebel, maar geen bacteriën. Ook geen struviet, maar hij (dierenarts, niet kat :D ) zag zelf onder de microscoop wel iets maar hij kon niet echt thuisbrengen wat. Ph van urine was ook niet goed (9.0 en hoort stuk lager te zijn). Ze weten dus niet echt wat het is. Infuus met vocht gehad, antibraakmiddel en eetlustopwekker, en ik heb antibraakmiddel meegekregen ook. Hij heeft hier meteen gegeten :). Ze kunnen ook niet uitsluiten dat hij toch een draadje van de zoom van gordijn losgepeuterd heeft en heeft opgegeten (enige wat ik zelf kon bedenken), maar verhoging past daar niet per se bij zei ie en buik voelde ook normaal. Instructies om spoedlijn te bellen als hij door z'n antibraakmiddel heen toch gaat braken of weer suf wordt of als ik me zorgen maak. En volgende week urine opvangen en langsbrengen voor nog een check (nu hadden ze aangeprikt).

Maar ik ben vooral blij dat 'ie er weer is en voor nu OK lijkt O+

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 05-11-2021 19:30:30 ]
pi_202047142
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:23 schreef Tele6 het volgende:
Als je vaak in contact komt met aarde/mest is het ook aan te raden om je tetanusvaccin op orde te houden, zag ik.
Dit roept vragen op over moestuinieren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202047169
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wil je nu zeggen dat je mijn lesbionisme onzichtbaar vindt totdat ik het tegendeel bewijs? :o
Alleen als dat je stimuleert tot lavacakes dan wel okonomiyaki dan wel gin tonic *) *)


Tevens
JIJ :{w
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202047174
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Emotionele achtbaan :o
Ja :{ nou ja, collega pikt me op op het station. Scheelt een kwartier lopen. We gaan uit eten. Wat het werk dus liever niet heeft ivm corona.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202047192
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik reageer nogal op tetanus. Dikke rode arm enzo. Dat weet ik omdat ik probeerde een rennend paard bij te houden. Te voet. :')
Waaaaaarom?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202047205
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waaaaaarom?
Omdat het niet mijn paard was en aan het einde van het pad waar we liepen, was een drukke weg. Dus wilde ik niet loslaten. Deed ik uiteindelijk wel. :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202047211
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Alleen als dat je stimuleert tot lavacakes dan wel okonomiyaki dan wel gin tonic *) *)

Tevens
JIJ :{w
Hm. Ik weet niet of dat stimulerend is.

Zeg, als ik je zou stalken, zou ik dan zeggen dat ik vlakbij was? :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 5 november 2021 @ 19:30:43 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_202047347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 17:41 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe als je vorige prik 10 jaar geleden was, moet je sowieso voor een nieuwe prik, kan je het net zo goed meteen regelen. ;)
DTP halen. Zit in het vaccinatie programma en kost niets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_202047379
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 16:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
*)
Bijna altijd waar.
Maar, ik heb 1 vriendin (Club doet me onwijs aan haar denken :D) die haske lesbisch is, waar ik het na jaren nog immer niet aan afzie ja nou behalve natuurlijk toen, uhmm, nou je weet wel. Toen straalde het er wel vanaf :@
Nu begrijp ik niet zo goed dat het nodig (?) is of je aan iemand kunt afzien wat de voorkeur is. En bij bi dan?
Met een bevriende collega (van de mannen) op kursus, kom ik een oude collega tegen. Met z’n drieën staan praten en goedendag gezegd. En Ph zei op mijn vraag, dat hij tja, niet in de gaten had of hoe noem je dat. Niks (h)erkend heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202047408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:09 schreef mjan het volgende:

[..]
Hoe heeft poes je trouwens precies gegrepen?
Dook vanuit een hoek helaas niet de carrier in, maar naar mijn hand (en dan vooral duim) die haar in het velletje wilde grijpen. HAP :Y) Ben er nu achter dat de tuinhandschoenen die ik aandoe bij bange moeders prima helpen tegen krassen, niet tegen beten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202047428
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:05 schreef mjan het volgende:


Verder geen ervaring met bijtwonden van katten, wel met mensen die het concept lichamelijke integriteit niet begrijpen, maar daar gelukkig nooit op een later moment nog last van gehad qua angst of boosheid of wat dan ook.
Ik dus ook niet echt.
Maar daar vind ik ook wel iets van. Dat ik dat zo normaal vind.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202047494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hm. Ik weet niet of dat stimulerend is.
Niet?
Dan bedoelde ik dat niet. Ik zei ook alleen maar dat je me aan haar doet denken. Als ik niet wist dat ze alleen een broertje heeft...
quote:
Zeg, als ik je zou stalken, zou ik dan zeggen dat ik vlakbij was? :?
Hmmm. Ik denk het wel. Dan zou je vast willen dat ik wist wat je allemaal voor me over had :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202047519
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niet?
Dan bedoelde ik dat niet. Ik zei ook alleen maar dat je me aan haar doet denken. Als ik niet wist dat ze alleen een broertje heeft...
[..]
Hmmm. Ik denk het wel. Dan zou je vast willen dat ik wist wat je allemaal voor me over had :Y
Ik heb een geheime dubbelganger O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202047596
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nu begrijp ik niet zo goed dat het nodig (?) is of je aan iemand kunt afzien wat de voorkeur is. En bij bi dan?
Nee?
Denk je niet dat het handig is als je een eventuele partner (of leuke avond zoekt) als je weet op wie je je pijlen kunt richten?
Dat is voor onze minderheid een stuk minder makkelijk, als je immers je tijd gaat staan verspillen aan de meerderheid die bij voorbaat al niet geïnteresseerd is, heb je sowieso een saai liefdesleven. Voor mannen is dat nog een stuk gevoeliger. Ik weet niet hoe de reactie van vrouwen op ongewenste avances van een vrouw zijn, maar ik geloof niet dat de gemiddelde heteroman in de kroeg per se lekker gaat op versierd worden door een andere man.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202047619
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb een geheime dubbelganger O+
Ze is heel leuk O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202047647
Beschouw ik als een compliment *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202047742
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee?
Denk je niet dat het handig is als je een eventuele partner (of leuke avond zoekt) als je weet op wie je je pijlen kunt richten?
Dat is voor onze minderheid een stuk minder makkelijk, als je immers je tijd gaat staan verspillen aan de meerderheid die bij voorbaat al niet geïnteresseerd is, heb je sowieso een saai liefdesleven. Voor mannen is dat nog een stuk gevoeliger. Ik weet niet hoe de reactie van vrouwen op ongewenste avances van een vrouw zijn, maar ik geloof niet dat de gemiddelde heteroman in de kroeg per se lekker gaat op versierd worden door een andere man.
Nee! Weet wel drie vrouwen, die met een man waren en tot hun eigen verbazing alsnog met een vrouw samenleven. So what. Het lijkt mij vooral verwarrend.
En SM, fetish etc deel je toch ook niet de eerste keer.
pi_202047814
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nee! Weet wel drie vrouwen, die met een man waren en tot hun eigen verbazing alsnog met een vrouw samenleven. So what.
Ik zie geen enkele relatie tussen wat jij schrijft en wat ik schreef :?
quote:
Het lijkt mij vooral verwarrend.
Wat is verwarrend?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202047959
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zie geen enkele relatie tussen wat jij schrijft en wat ik schreef :?


Er zat een sprongetje in mijn gedachten. Daarom klopt het niet wat ik antwoord.
Sorry.
[..]
Wat is verwarrend?

Daarmee bedoel ik, dat het mij verwarrend lijkt om naar een feestje te gaan met een vaste vriend en naar huis te gaan met een vrouw.
Dat overkwam een mede-studente en die was toch wel in de war daarvan.
Dat is mij bijgebleven.
pi_202048184
Dat zij een relatie had met een man, wil niet zeggen dat ze niet resoneerde op een gaydar..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202048207
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, na half zeven al korting. Kut. Trein heeft vertraging :(
We moeten allemaal verkeersleider worre *G*
pi_202048235
Of dat je gewoon valt op een mens :?

Zie gesprek boven :P
pi_202048306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
Of dat je gewoon valt op een mens :?

Zie gesprek boven :P
Veel mensen zijn daar toch wat meer rigide in. En het is wel handig als van de ander weet of je in het kader past.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 5 november 2021 @ 21:08:45 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202048837
Maan deed het liedje van Vanyel, Mooi!

Verder is dit niet het seizoen voor festivals, kouuuud
pi_202049012
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik dus ook niet echt.
Maar daar vind ik ook wel iets van. Dat ik dat zo normaal vind.
Ik vind en vond het niet normaal. Op de momenten dat het gebeurde wel geschrokken en boos, maar het is niet blijvend geweest en heeft ook geen invloed gehad op mijn relatie met andere mensen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 5 november 2021 @ 22:31:53 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202049857
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:30 schreef z80 het volgende:

[..]
DTP halen. Zit in het vaccinatie programma en kost niets.
Niet voor volwassenen, in Nederland iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 november 2021 @ 22:33:33 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202049869
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 19:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee?
Denk je niet dat het handig is als je een eventuele partner (of leuke avond zoekt) als je weet op wie je je pijlen kunt richten?
Dat is voor onze minderheid een stuk minder makkelijk, als je immers je tijd gaat staan verspillen aan de meerderheid die bij voorbaat al niet geïnteresseerd is, heb je sowieso een saai liefdesleven. Voor mannen is dat nog een stuk gevoeliger. Ik weet niet hoe de reactie van vrouwen op ongewenste avances van een vrouw zijn, maar ik geloof niet dat de gemiddelde heteroman in de kroeg per se lekker gaat op versierd worden door een andere man.
Veel vrouwen achter me aan gehad in mijn leven. Ligt aan de persoon of dat vervelend is bij afwijzing of niet. Wel vaker standvastig in toch proberen dan mannen vind ik, bij mij dan.
Of misschien heb ik gewoon mijn eigen gaydar nog niet zo door, kan ook :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 november 2021 @ 22:42:20 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202049981
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Veel vrouwen achter me aan gehad in mijn leven. Ligt aan de persoon of dat vervelend is bij afwijzing of niet. Wel vaker standvastig in toch proberen dan mannen vind ik, bij mij dan.
Of misschien heb ik gewoon mijn eigen gaydar nog niet zo door, kan ook :T
Op zich vind ik het niet heel raar. De gaydar van mijn collega ging ook af op je :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202050204
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Veel vrouwen achter me aan gehad in mijn leven. Ligt aan de persoon of dat vervelend is bij afwijzing of niet. Wel vaker standvastig in toch proberen dan mannen vind ik, bij mij dan.
Of misschien heb ik gewoon mijn eigen gaydar nog niet zo door, kan ook :T
Nu vind ik het nog jammerderder dat je niet met me naar de tongen wilde. Ben wel benieuwd wat mijn gaydar had gezegd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 5 november 2021 @ 23:10:30 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202050229
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 23:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nu vind ik het nog jammerderder dat je niet met me naar de tongen wilde. Ben wel benieuwd wat mijn gaydar had gezegd.
We zullen het nooit nooit weten. Wellicht :M
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202050251
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 22:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Niet voor volwassenen, in Nederland iig
Ik ben 12, wat is deze?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 01:47:04 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202051230
Zo, net de laatste aflevering van Flikken Rotterdam terug gekeken. Spannende finale van een mooi seizoen.

Vanavond best duur uit eten geweest, ¤430 voor voor- hoofd- en nagerecht met zeven personen. Maar twee wijndrinkers, de rest mocht niet ivm medicatie of moest rijden.

Beetje jammer dat de naam van het gerecht soms nog geen helft uit maakt van de hoeveelheid.

Mijn voorgerecht "slavinnkn van rivierkreeft, Hollandse garnalen en kabeljauw" waren bijvoorbeeld maar twee kleine exemplaren. Met een veel grotere hoeveelheid "salty fingers" en wat spitskool. Daar salty fingers even geregistreerd handelsmerk is zal het niet heel goedkoop zijn. Maar lekker vond ik het niet.

Zelfde eigenlijk voor het nagerecht "witte chocolademousse" dat was uiteindelijk een bolletje van het kleinste formaat ijslepel. Dat lag op een bord. Op het bord stond ook een groot dessertglas met bosvruchtencompote, pistache-mascarponemousse en gesuikerde pistachenootjes. Prima, maar noem het dan niet chocolademousse als iets anders een veel groter onderdeel is. Of ben ik nu een culinair barbaar.

Gezelschap was prima dus leuke avond gehad, maar voor dat geld kun je ook een keer naar een Griek en dan heb je nog geld over om ook nog bij een Duitse Gaststätte een schnitzel te scoren.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202051949
Morgen!

Fris (2gr) en kraakhelder hier.


Er bloeit heide hier!


Voor @Molo
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202052014
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 01:47 schreef derLudolf het volgende:
Zo, net de laatste aflevering van Flikken Rotterdam terug gekeken. Spannende finale van een mooi seizoen.

Vanavond best duur uit eten geweest, ¤430 voor voor- hoofd- en nagerecht met zeven personen. Maar twee wijndrinkers, de rest mocht niet ivm medicatie of moest rijden.

Beetje jammer dat de naam van het gerecht soms nog geen helft uit maakt van de hoeveelheid.

Mijn voorgerecht "slavinnkn van rivierkreeft, Hollandse garnalen en kabeljauw" waren bijvoorbeeld maar twee kleine exemplaren. Met een veel grotere hoeveelheid "salty fingers" en wat spitskool. Daar salty fingers even geregistreerd handelsmerk is zal het niet heel goedkoop zijn. Maar lekker vond ik het niet.

Zelfde eigenlijk voor het nagerecht "witte chocolademousse" dat was uiteindelijk een bolletje van het kleinste formaat ijslepel. Dat lag op een bord. Op het bord stond ook een groot dessertglas met bosvruchtencompote, pistache-mascarponemousse en gesuikerde pistachenootjes. Prima, maar noem het dan niet chocolademousse als iets anders een veel groter onderdeel is. Of ben ik nu een culinair barbaar.

Gezelschap was prima dus leuke avond gehad, maar voor dat geld kun je ook een keer naar een Griek en dan heb je nog geld over om ook nog bij een Duitse Gaststätte een schnitzel te scoren.
Waarom kies je dan in vredesnaam voor zo’n restaurant? Dat soort dingen kun je toch reviewen van te voren en als je iemand bent die kwantiteit boven kwaliteit plaatst, ga dan lekker naar die Griek :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 08:28:47 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202052056
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 08:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Waarom kies je dan in vredesnaam voor zo’n restaurant? Dat soort dingen kun je toch reviewen van te voren en als je iemand bent die kwantiteit boven kwaliteit plaatst, ga dan lekker naar die Griek :D
Kwantiteit gaat niet boven kwaliteit. Maar als je hetgeen wat de naam van het gerecht heeft, in een of twee happen op kunt hebben en dan nog veel "ander spul" noem je mi het gerecht verkeerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202052121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Kost dit ook 17,50? :+

Hoe is het met taarten maken gegaan?
Het kostte 4 euro pp en het was een veredelde braderie. Would not recommend.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 november 2021 @ 08:44:53 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202052155
Als je als restaurant "tasting menu's" aanbied van 6-10 gangen dan is het terecht dat de individuele porties niet erg groot zijn. Echter, als je a la carte eet en een voor, hoofd en nagerecht bestelt mag je ten minste verwachten dat het meer is dan een vuil bord. Wat Tasting menu aangaat, bij een restaurant hier in de buurt waren 10 gangen nog dieetkost. Toen ik de vrouw van de chef vertelde dat wij honger hadden, en graag wat meer wilden dan er geserveerd werd, kwam alleen nog de jongste bediende aan tafel en het enig wat er extra kwam was een klein portie frieten. 10 Gangen en het enige wat een grote portie was, waren de Euros op de rekening.
"dat is in dit soort restaurants zo" was het excuus.
Onzin natuurlijk, heb in veel, zeer goede restaurants gegeten en ben nooit men rammelende maag weggegaan, alleen Villa Copera kreeg dat voor elkaar.
pi_202052349
T-day ofwel (nieuwe) Telephone day *O* na 5 jaar.

Mn.X is om. Na 5 jaar halen we een nieuwe.
Het lastigst is nog de keuze voor een witte in een rode hoes of een rode in een-welke-kleur-dan-hoes.
Beetje jammer van de huidige veelkleurige hoes, die vind ik altijd terug. Alleen past die niet meer.
Al het geld bespaard in de lockdown in één keer pffffft.
pi_202052381
Blijkbaar kunnen ze in de winkel alles van de oude op de nieuwe overzetten in korte tijd. Hoe dan? Het zal betrouwbaar zijn.
De telefoonwinkel bestaat 7 jaar en heeft prachtige reviews.
  zaterdag 6 november 2021 @ 10:10:13 #186
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202052954
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:12 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar kunnen ze in de winkel alles van de oude op de nieuwe overzetten in korte tijd. Hoe dan? Het zal betrouwbaar zijn.
De telefoonwinkel bestaat 7 jaar en heeft prachtige reviews.
Kan je zelf ook hoor, maar fijn als zij het doen ;)
pi_202053367
Van helemaal niks gepland vandaag O+ opeens twee afspraken }:|

Digitaal overleg over vereniging en de nieuwe maatregelen.
En een van de wondjes aan mijn duim (ik blijk er zeven te hebben, zag ik nu :D ) bloedt nog wat en duim is blauw. Niet gek als een kat daar al haar kracht op heeft gezet. Verder goede beweging, geen koorts of andere nare zaken.

Maar omdat tetanusgedoe toch maar even de HAP gebeld en die gaan overleggen of ik alleen door assistent of ook door de arts gezien moet worden. Ik wilde vooral horen dat ik maandag naar de eigen huisarts kon :')

@Candaasje laat me gewoon doodgaan he ;( Gelukkig had ik de rest van de SC nog *;
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202053403
Morgen ook maar weer eens in bad O+

twitter
pi_202053409
En ik schrok net toen ik FOK! opende :o :o

Geen abbo meer vanaf vandaag, dus snel een basic gekocht.. wat vreselijk als je al die popups en reclames anders weer krijgt zag ik ineens :X
pi_202053416
Goedemorgen *O* Ik voel me goed vandaag, voor het eerst deze week *O* De oefeningen van de cesartherapeut kosten me veel energie en leveren veel pijn op. Het heeft best wel impact eigenlijk. Het is voor het goede doel en ik geloof wel dat ik wat aan het wennen ben.

Vanavond gaan we met vrienden uitgebreid eten bij de Argentijn. Vandaag ga ik dus een beetje schoonmaken en hapjes voorbereiden. J gaat wat tegelen in de tuin dus ik zal nog assisteren. Ik ga vooral zorgen dat ik niet weer uitgeput ben tot en met dinsdag.
Spoilers!
pi_202053435
Mijn browser plugin wil steeds dat ik het telefoonnummer in de TT bel.
Spoilers!
pi_202053436
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen *O* Ik voel me goed vandaag, voor het eerst deze week *O* De oefeningen van de cesartherapeut kosten me veel energie en leveren veel pijn op. Het heeft best wel impact eigenlijk. Het is voor het goede doel en ik geloof wel dat ik wat aan het wennen ben.

Vanavond gaan we met vrienden uitgebreid eten bij de Argentijn. Vandaag ga ik dus een beetje schoonmaken en hapjes voorbereiden. J gaat wat tegelen in de tuin dus ik zal nog assisteren. Ik ga vooral zorgen dat ik niet weer uitgeput ben tot en met dinsdag.
Wat fijn dat het nu beter gaat.
Oefeningen zakken na verloop van tijd altijd zo vervelend weg.......

Fijne dag!
/zoals onze ICT meneer op werk wel 2x in een telefoongesprek juichend roept al heb je hem 3 of 4x per dag aan de lijn :D *G*
pi_202053455
En ik voel me ook goed, voor het eerst of tweetst :P deze week stukken beter geslapen *G*
Volgende week ga ik ook nog 3x2 uurtjes naar werk ipv de 3x3 die ook had gekund :+
Heb TL gister voor ik wegging, de gang mee opgenomen en deze mededeling vriendelijk doch direct gemeld. Had natuuuuuuuuurlijk allerlei verdediginsdingen in mijn hoofd voor als ze zou zeggen... maar je kan misschien ook naar de 3 uurtjes?

Maar ze zei gewoon alleen maar 'oké' eh whut :? Niet verwacht :D

Cirkel van invloed _O_
pi_202053487
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 09:10 schreef AnneX het volgende:
T-day ofwel (nieuwe) Telephone day *O* na 5 jaar.

Mn.X is om. Na 5 jaar halen we een nieuwe.
Het lastigst is nog de keuze voor een witte in een rode hoes of een rode in een-welke-kleur-dan-hoes.
Beetje jammer van de huidige veelkleurige hoes, die vind ik altijd terug. Alleen past die niet meer.
Al het geld bespaard in de lockdown in één keer pffffft.
*G* Geld moet rollen en het is toch fijn om goeie spullen te hebben O+ Goeie Telefoons Handcomputers zijn tegenweurdig gewoon onmisbaar.
Welke telefoons zijn het geworden?
pi_202053561
Ik heb op de site van DUO altijd het idee dat het zo'n ouderwetse clickbait website is door hoe de linkjes weergegeven zijn op de bovenste helft. In hun mails zetten ze ook hun website-adres niet helaas. Ik twijfel altijd of het wel goed gaat allemaal.

https://duo.nl/
Spoilers!
  zaterdag 6 november 2021 @ 11:18:45 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202053621
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb op de site van DUO altijd het idee dat het zo'n ouderwetse clickbait website is door hoe de linkjes weergegeven zijn op de bovenste helft. In hun mails zetten ze ook hun website-adres niet helaas. Ik twijfel altijd of het wel goed gaat allemaal.

https://duo.nl/
Had je ook mail vandaag? Vriendje komt niet eens op de site _O-
pi_202053653
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Had je ook mail vandaag? Vriendje komt niet eens op de site _O-
Het is me wel gelukt maar het ging niet heel vlot allemaal :D Ik schrik elke keer weer als ik dat bericht krijg. Ik zit in een aflossingsvrije periode en ik denk altijd dat er iets niet goed is gegaan.
Spoilers!
pi_202053702
DUO is toch iets met studiefinanciering?
pi_202053710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:27 schreef Blues het volgende:
DUO is toch iets met studiefinanciering?
Klopt. Of in mijn geval het terugbetalen daarvan :(
Spoilers!
pi_202053801
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

Klopt. Of in mijn geval het terugbetalen daarvan :(
Nog steeds joh :(
pi_202053807
Goedemorgen :W

Ik heb vanochtend even 18 km hardgelopen. Nu was de keuze eerst ontbijt of eerst douche erg makkelijk, en zit ik dus stinkend te ontbijten. 8-)
pi_202053833
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Nog steeds joh :(
Ik heb tijdens mijn ziekte nog heel lang ingeschreven gestaan omdat ik steeds dacht dat ik beter zou worden. Dat gebeurde niet dus dan heb je gewoon pech, vooral als je je studie niet kunt afronden. Ik werd echt op het verkeerde moment ziek wat dat betreft.
Spoilers!
pi_202053891
Wat ellendig L_S -O- Sowieso is de terugbetaalperiode best lang, ingaand twee jaar na je studie en dan mag het 15 jaar duren (tegenwoordig nog veel langer las is). Als ik een schuld had gehad, dan had ik nu ook nog steeds aan het afbetalen kunnen zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202053894
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:38 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Ik heb vanochtend even 18 km hardgelopen. Nu was de keuze eerst ontbijt of eerst douche erg makkelijk, en zit ik dus stinkend te ontbijten. 8-)
_O_
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202053931
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ellendig L_S -O- Sowieso is de terugbetaalperiode best lang, ingaand twee jaar na je studie en dan mag het 15 jaar duren (tegenwoordig nog veel langer las is). Als ik een schuld had gehad, dan had ik nu ook nog steeds aan het afbetalen kunnen zijn.
Ja, het is wel een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vooral als je bedenkt dat ik na studie 1 geen schuld had. En als ik toen was gaan werken, was ik uiteindelijk gewoon in een traject van ziektewet en (gedeeltelijke) WIA terecht gekomen. Nu heb ik een studieschuld en slechts recht op bijstand (alleen zonder relatie). Dus die tweede studie voor de lol was best een slechte keuze.

Wegens financiële dingen zit ik nu in een aflossingsvrije periode van 5 jaar. Dus die 15 jaar duren bij mij 20. Maar goed, soms moet een mens keuzes maken.
Spoilers!
pi_202053948
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb tijdens mijn ziekte nog heel lang ingeschreven gestaan omdat ik steeds dacht dat ik beter zou worden. Dat gebeurde niet dus dan heb je gewoon pech, vooral als je je studie niet kunt afronden. Ik werd echt op het verkeerde moment ziek wat dat betreft.
Wat vervelend zeg, dit soort dingen zou toch ook maatwerk moeten zijn.
pi_202053952
Ik ga straks boodschappen doen en alvast voor morgen dit in elkaar flansen, zodat het lekker lang kan pruttelen :9
https://www.boodschappen.(...)kastanjechampignons/
pi_202054018
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, het is wel een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Vooral als je bedenkt dat ik na studie 1 geen schuld had. En als ik toen was gaan werken, was ik uiteindelijk gewoon in een traject van ziektewet en (gedeeltelijke) WIA terecht gekomen. Nu heb ik een studieschuld en slechts recht op bijstand (alleen zonder relatie). Dus die tweede studie voor de lol was best een slechte keuze.

Wegens financiële dingen zit ik nu in een aflossingsvrije periode van 5 jaar. Dus die 15 jaar duren bij mij 20. Maar goed, soms moet een mens keuzes maken.
Totaal niet te voorzien natuurlijk, als je jong en tot dan toe gezond bent. Maar het is wel naar hoe ingrijpend bepaalde beslissingen dan kunnen zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202054117
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Totaal niet te voorzien natuurlijk, als je jong en tot dan toe gezond bent. Maar het is wel naar hoe ingrijpend bepaalde beslissingen dan kunnen zijn.
Ja inderdaad. Ik had liever meer genoten van het ontvangen van de hbo en universitaire bachelors destijds als ik geweten dat dat die master me door de neus werd geboord. Ik ben niet eens naar de diploma uitreikingen geweest. Vond ik niet boeiend, dat kwam wel met de master. Maar ja, koe in zijn kont enzo :)

Ik prijs me gelukkig met de situatie waar ik nu in zit. We hebben het niet breed maar er is wel de ruimte en mogelijkheid voor mij om ziek te zijn. Alleenstaand, 3 hoog achter met 4 kinderen en een fabrieksbaantje is veel zwaarder.
Spoilers!
pi_202054152
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
Wat ellendig L_S -O- Sowieso is de terugbetaalperiode best lang, ingaand twee jaar na je studie en dan mag het 15 jaar duren (tegenwoordig nog veel langer las is). Als ik een schuld had gehad, dan had ik nu ook nog steeds aan het afbetalen kunnen zijn.
Tegenwoordig 35 jaar. Met aflossingsvrije periode dus 40 jaar. Mijn lief start komend jaar :X
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_202054187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja inderdaad. Ik had liever meer genoten van het ontvangen van de hbo en universitaire bachelors destijds als ik geweten dat dat die master me door de neus werd geboord. Ik ben niet eens naar de diploma uitreikingen geweest. Vond ik niet boeiend, dat kwam wel met de master. Maar ja, koe in zijn kont enzo :)

Ik prijs me gelukkig met de situatie waar ik nu in zit. We hebben het niet breed maar er is wel de ruimte en mogelijkheid voor mij om ziek te zijn. Alleenstaand, 3 hoog achter met 4 kinderen en een fabrieksbaantje is veel zwaarder.
Wel een harde les in meer op het hier en nu te concentreren -O- Ik vind het wel tof hoor, hoe jullie de boel vormgeven om je ziekte, met de werkprojecten en jullie huis ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202054193
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:12 schreef mjan het volgende:

[..]
Tegenwoordig 35 jaar. Met aflossingsvrije periode dus 40 jaar. Mijn lief start komend jaar :X
Wat lang :o

Zodra mijn aflossingsvrije periode er op zit, hebben we ook meer geld over. Ik betaal dan het liefst zo snel mogelijk af denk ik. Ik moet er niet aan denken om 35 jaar lang elke maand dat op mijn bankafschrift te zien staan.
Spoilers!
pi_202054205
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:12 schreef mjan het volgende:

[..]
Tegenwoordig 35 jaar. Met aflossingsvrije periode dus 40 jaar. Mijn lief start komend jaar :X
Ik las het ja. Er is een hoop veranderd sinds ik studeerden (en toen mopperden we over de week- en weekend-OV's :') ) Mijn zoon mag blij zijn dat we in de gelegenheid zijn om geld opzij te zetten voor zijn studie (mits hij van plan is 'iets verstandigs' met dat geld te doen natuurlijk :X :+ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202054219
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wel een harde les in meer op het hier en nu te concentreren -O- Ik vind het wel tof hoor, hoe jullie de boel vormgeven om je ziekte, met de werkprojecten en jullie huis ^O^
Thanks O+ Ik vind dat meestal ook :)

Over huis gesproken. Misschien moet ik eens iets gaan doen.
Spoilers!
pi_202054272
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat lang :o

Zodra mijn aflossingsvrije periode er op zit, hebben we ook meer geld over. Ik betaal dan het liefst zo snel mogelijk af denk ik. Ik moet er niet aan denken om 35 jaar lang elke maand dat op mijn bankafschrift te zien staan.
Vind het ook echt schrikbarend, tot in je pensioen (if any...) aflossen. Hij zit qua hoogte van het bedrag waarschijnlijk op een vergelijkbaar niveau als jouw beginniveau; wegens omstandigheden studie niet afgemaakt. Ben blij dat ik zelf sinds een paar jaar geheel vrij ben van studieschuld. Hoe zit het met jouw J., heeft hij ook nog een restant?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_202054675
Ben zo blij dat ik a) een huis heb kunnen kopen met de studieschuld die ik had en b) door dat zelfde huis pasgeleden mn laatste paar 1000 euro af heb kunnen lossen na een paar aflossingsvrije jaren.


Als ik kinderen zou hebben zou ik ze studeren geloof ik afraden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 12:58:57 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202054687
Misschien dat er ook eens wat minder gefocust moet worden op "moeten" studeren?

Mezelf als voorbeeld nemend, geen schulden gelukkig, had ik achteraf beter direct HBO kunnen doen ;)

Nu is met iets technisch meestal altijd wel iets te vinden, maar je zult maar met een hoop lenen voor bos- en natuurbeheer of vrijetijdsmanagement ofzo...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202054738
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:58 schreef derLudolf het volgende:
Misschien dat er ook eens wat minder gefocust moet worden op "moeten" studeren?

Mezelf als voorbeeld nemend, geen schulden gelukkig, had ik achteraf beter direct HBO kunnen doen ;)

Nu is met iets technisch meestal altijd wel iets te vinden, maar je zult maar met een hoop lenen voor bos- en natuurbeheer of vrijetijdsmanagement ofzo...
Ik vraag me ook altijd af, er waren al bossen en vrije tijd voor die opleidingen er waren... waaaaarom bestaan die opleidingen... neem gewoon die zeldzame boswachter die nodig is aan en leer die alles wat nodig is.

Sowieso vrije tijd management man :') ik doe veel festivalwerk, komen er stagiaires die geen idee hebben hoe een spanband werkt of hoe je een biertafel openklapt. Wat heb je dan wel geleerd? En dan verbaasd zijn dat ze dat soort dingen wel moeten doen en leren omdat de vakken die zw blijkbaar wel hebben gehad slechts zo'n klein deel vd vrijetijdsmanagings uitmaken dat niemand er een volledige boterham mee kan verdienen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202054889
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 12:22 schreef mjan het volgende:

[..]
Vind het ook echt schrikbarend, tot in je pensioen (if any...) aflossen. Hij zit qua hoogte van het bedrag waarschijnlijk op een vergelijkbaar niveau als jouw beginniveau; wegens omstandigheden studie niet afgemaakt. Ben blij dat ik zelf sinds een paar jaar geheel vrij ben van studieschuld. Hoe zit het met jouw J., heeft hij ook nog een restant?
J heeft nooit een studieschuld gehad. Hij studeerde braaf af in vier jaar en woonde bij zijn ouders.

Bij mij thuis lag de focus enorm op moeten studeren maar dat is niet waarom ik naar de uni ben gegaan. Ik was gewoon niet voldaan na het hbo. Ik had het gevoel dat er veel meer in zat.
Spoilers!
pi_202055036
Ik heb bijzonder weinig aan m'n opleiding gehad. Anders dan dat bedrijven me daardoor hebben aangenomen omdat ze iemand van dat 'niveau' zochten. Schuld wel beperkt door m'n lening stop te zetten bij de vertraging en daarna gelukkig direct kunnen aflossen.

Als ik het zou kunnen veroorloven, zou ik het mijn kinderen wel aanraden. Maar ik zou ze nog harder aanraden om er vooral ook dingen naast te doen.
pi_202055090
Het hangt ook van je interessegebied af natuurlijk. In mijn werkveld is een gerichte opleiding onontbeerlijk, ik had nooit kunnen doen wat ik nu doe als ik niet deze specifieke opleiding had gevolgd. En ik zou niets anders willen O+

Mijn kind heeft hersens genoeg om ooit een universitaire opleiding te volgen, of hij dat ook gaat doen moeten we maar afwachten ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202055106
Overigens heb ik aan die opleiding zelf ook heel weinig gehad. Maar het was wel de enige mogelijkheid om daarna 6 jaar lang opleidingen te volgen die wel nut hebben :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 13:59:12 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202055325
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik vraag me ook altijd af, er waren al bossen en vrije tijd voor die opleidingen er waren... waaaaarom bestaan die opleidingen... neem gewoon die zeldzame boswachter die nodig is aan en leer die alles wat nodig is.

Sowieso vrije tijd management man :') ik doe veel festivalwerk, komen er stagiaires die geen idee hebben hoe een spanband werkt of hoe je een biertafel openklapt. Wat heb je dan wel geleerd? En dan verbaasd zijn dat ze dat soort dingen wel moeten doen en leren omdat de vakken die zw blijkbaar wel hebben gehad slechts zo'n klein deel vd vrijetijdsmanagings uitmaken dat niemand er een volledige boterham mee kan verdienen.
Oh ik was bang weer afgebrand te worden. Ik heb dus bij zo'n bos- en natuurbeheer figuur ingewoond en ook wel eens wat van die soortgenoten over de vloer gehad. Dat is best wel hun eigen bubbel zeg. Boeren en jagers waren per definitie kut. Ik denk dat de gemiddelde jager meer sporen en holen herkent dan zo'n afgestudeerde boskabouter :@

Oh en wat betreft amper praktische vaardigheden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202055442
Een master psychologie met baangarantie? :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202055571
Ik zit in de zon met een wijntje en een liefste. Opleiding is overgewaardeerd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 14:19:09 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202055573
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:08 schreef Clubsoda het volgende:
Een master psychologie met baangarantie? :')
Het zijn niet mijn woorden :P
Mijn reactie was ook dat je vaardigheden meer voor je moeten pleiten dan de plek waar je die hebt opgedaan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 6 november 2021 @ 14:19:57 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202055590
Baangarantie schmaangarantie, ik heb van alles weggereorganiseerd of niet aan de bak zien komen, inclusief mezelf.
Van verpleegkundige tot orthopedisch chirurg.
Mensen die intern wilden doorgroeien maar dat niet mochten omdat het geld kostte (fijn als je werkgever/sector je zo ziet :') ), en toen de zorg maar verlieten

Ben er zelf ook niet voor niets uit gestapt uiteindelijk. En dan nu huilen dat zo weinig mensen nog in de zorg willen (blijven) werken. Ze kunnen dat niet eens structureel, al zouden ze het willen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 november 2021 @ 14:20:55 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202055596
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:19 schreef sigme het volgende:
Ik zit in de zon met een wijntje en een liefste. Opleiding is overgewaardeerd.
Distels echter _O_

Geniet ervan, witte of rooie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202055603
Psychologie met baangarantie O+

Aan de andere kant is dat wel een periode in je leven waarin je juist moet lanterfanten en jezelf moet ontdekken. Ik heb er altijd een beetje te doen met mensen die op hun 22e braaf zijn afgestudeerd en dan al volwassen moeten doen.
Spoilers!
pi_202055670
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Psychologie met baangarantie O+

Aan de andere kant is dat wel een periode in je leven waarin je juist moet lanterfanten en jezelf moet ontdekken. Ik heb er altijd een beetje te doen met mensen die op hun 22e braaf zijn afgestudeerd en dan al volwassen moeten doen.
M'n broertje is net 23, heeft nu een jaar een hbo-diploma en een fulltime baan, en is dit schooljaar begonnen aan een master in de avonden naast z'n baan.

Gelukkig brengt ie z'n was nog naar m'n moeder, dat onderdeel van volwassen doen hoeft nog niet :+

Ik heb hem deze week een van mijn hoeslakens gegeven, want m'n moeder was vergeten hem eentje mee te geven dus hij sliep sinds het weekend op een kaal matras :')
Hij zou ook niet de tijd hebben gehad om er een te kopen, met werk en dan 's avonds school. Online bestellen, maar dan is hij niet thuis om het pakketje aan te nemen.

Ik benijd het hem niet.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 14:29:44 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202055674
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb er altijd een beetje te doen met mensen die op hun 22e braaf zijn afgestudeerd en dan al volwassen moeten doen.
En met mensen die op hun achttiende al hun tegelzetbedrijf hebben? Of alleen met mensen die gestudeerd hebben? Geen persoonlijke aanval hoor, maar dit soort uitspraken hoor ik wel vaker.

Overigens vind ik het vanuit dit perspectief goed, dat de belastingbetaler (dus die 22 jarige leeftijdsgenoot die al vier jaar werkt) niet hoeft te betalen voor dat lanterfanten...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202055696
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Psychologie met baangarantie O+

Aan de andere kant is dat wel een periode in je leven waarin je juist moet lanterfanten en jezelf moet ontdekken. Ik heb er altijd een beetje te doen met mensen die op hun 22e braaf zijn afgestudeerd en dan al volwassen moeten doen.
Bestaat wel, maar niet met een master.

En eens hoor. Ik ben straks 40 als ik opleidingsgewijs ben waar ik zijn wil. Dat klinkt oud, maar ik heb nog steeds DERTJG JAAR werken voor de boeg.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202055709
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:08 schreef Clubsoda het volgende:
Een master psychologie met baangarantie? :')
Ik heb wel het idee dat dat nu heel anders is dan in 'onze' tijd (al denk ik dat jouw tijd nog wat eerder was dan mijne?). Van de masters klinische neuropsychologie waar ik theses (heb) begeleid, hebben steeds meer studenten bij de afstudeerceremonie al een baan, ook degenen waar ik zelf niet per se heel enthousiast over was. Toen ik begon aan de bachelor in 2009 was het vooruitzicht eerst een jaar gratis werken op een werkervaringsplek voordat je er überhaupt maar over na hoeft te denken te gaan solliciteren op een GZ plek, nu ken ik meerdere mensen die een (paar) jaar goedbetaalde baan (beter dan mijn PhD in elk geval) hebben gedaan en daarna zo de GZ zijn ingestroomd.

Ik vond studeren heerlijk. Een jaar biomedische wetenschappen gedaan, wat ik machtig interessant vond maar ik zag mezelf niet in een lab staan, dus overgestapt naar psychologie. Daar zo breed mogelijk vakkenpakket gedaan: minor Cognitieve & neurobiologische psychologie én minor Sociale psychologie, twee keuzevakken van biomedische wetenschappen, twee keuzevakken van Pedagogiek en een vak coachingspsychologie. Daarnaast ook nog twee vrijwillige onderzoeksprojecten ernaast, eentje voor honoursprogramma en eentje gewoon omdat het kon en ik het interessant vond. 3.5 jaar aan studiepunten in 3 jaar gepropt en die onderzoeksprojecten daar dus nog bovenop ook. En heel eerlijk, als ik het over zou mogen doen had ik zo nog een jaar kunnen vullen met extra vakken van onderwijskunde en pedagogiek/ontwikkelingspsychologie.

Of ik met al die kennis echt nog wat doe: mwoah, niet per se. Maar ik had het echt niet willen missen, ik vond al dat leren zo leuk O+
  zaterdag 6 november 2021 @ 14:39:15 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202055734
Ik ben wel benieuwd waar ik zelf als jonge blom (hihaho) ooit nog eens ga eindigen. Tof pad iig de laatste paar jaar

En wat mijn kind gaat doen. Die zie ik ook een zwaar dubieus eigen pad volgen ofzo carrièrewise eigenlijk. Die lijkt veel teveel op mij :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202055967
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat dat nu heel anders is dan in 'onze' tijd (al denk ik dat jouw tijd nog wat eerder was dan mijne?). Van de masters klinische neuropsychologie waar ik theses (heb) begeleid, hebben steeds meer studenten bij de afstudeerceremonie al een baan, ook degenen waar ik zelf niet per se heel enthousiast over was. Toen ik begon aan de bachelor in 2009 was het vooruitzicht eerst een jaar gratis werken op een werkervaringsplek voordat je er überhaupt maar over na hoeft te denken te gaan solliciteren op een GZ plek, nu ken ik meerdere mensen die een (paar) jaar goedbetaalde baan (beter dan mijn PhD in elk geval) hebben gedaan en daarna zo de GZ zijn ingestroomd.

Ik vond studeren heerlijk. Een jaar biomedische wetenschappen gedaan, wat ik machtig interessant vond maar ik zag mezelf niet in een lab staan, dus overgestapt naar psychologie. Daar zo breed mogelijk vakkenpakket gedaan: minor Cognitieve & neurobiologische psychologie én minor Sociale psychologie, twee keuzevakken van biomedische wetenschappen, twee keuzevakken van Pedagogiek en een vak coachingspsychologie. Daarnaast ook nog twee vrijwillige onderzoeksprojecten ernaast, eentje voor honoursprogramma en eentje gewoon omdat het kon en ik het interessant vond. 3.5 jaar aan studiepunten in 3 jaar gepropt en die onderzoeksprojecten daar dus nog bovenop ook. En heel eerlijk, als ik het over zou mogen doen had ik zo nog een jaar kunnen vullen met extra vakken van onderwijskunde en pedagogiek/ontwikkelingspsychologie.

Of ik met al die kennis echt nog wat doe: mwoah, niet per se. Maar ik had het echt niet willen missen, ik vond al dat leren zo leuk O+
(Ik ben afhankelijk van jouw verjaardag 6-7 ouder inderdaad ;) ). Maar ik herken wel wat je zegt. Er zijn echt veel opleidingsplaatsen bijgekomen, er kwam een numerus fixus en studenten zijn ook bewuster in hun studiekeuze. Alle oud-studenten die ik volg komen goed terecht en dat duurt niet eindeloos. Maar dat is ook wel wat vertekend, want wij nemen wel de bovengemiddelde studenten aan voor stage en onze werkplek staat goed op hun cv.

Ik studeerde niet zo eindeloos lang, maar ik promoveerde in een zeer diverse groep en nu wentel ik me ook al vijf jaar in zeer uiteenlopende onderwerpen in mijn cursorisch onderwijs O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202055978
Rood.

Afgezi
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Distels echter _O_

Geniet ervan, witte of rooie?
Rood.

Afgezien van hele goede Chablis blief ik geen witwijn. Of rose. Rood is na derde glas altijd goed, meestal eerder. Deze is lokaal, in plastic ton, per 2 liter. Dus :7
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:07:40 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202056000
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:05 schreef sigme het volgende:
Rood.

Afgezi
[..]
Rood.

Afgezien van hele goede Chablis blief ik geen witwijn. Of rose. Rood is na derde glas altijd goed, meestal eerder. Deze is lokaal, in plastic ton, per 2 liter. Dus :7
Held :D

Ik moet daarbij denken aan glühwein waar ik ook altijd even aan moet 'wennen' :+
Tripje geboekt naar Zürich kerstmarkt, zin in, velen glühwein dit dat O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202056066
Glühwein O+

Vanmorgen toch maar even de HAP gebeld of ik tot maandag kon wachten met naar huisarts gaan voor een tetanusprik.

Nope en nu dus voorzien van prik plus vijf dagen antibiotica. Daar moet De Beet toch mee te overleven zijn, denk ik :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 november 2021 @ 15:17:04 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202056100
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Glühwein O+

Vanmorgen toch maar even de HAP gebeld of ik tot maandag kon wachten met naar huisarts gaan voor een tetanusprik.

Nope en nu dus voorzien van prik plus vijf dagen antibiotica. Daar moet De Beet toch mee te overleven zijn, denk ik :P
Tenzij terrorkat from hell, denk ik het wel ja :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202056131
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:17 schreef Molo het volgende:

[..]
Tenzij terrorkat from hell, denk ik het wel ja :P
Gisteren is er alweer gekroeld O+
En komende tien jaar kan ik me veilig laten bijten *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 november 2021 @ 15:25:04 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202056209
12000 *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202056473
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 13:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh ik was bang weer afgebrand te worden. Ik heb dus bij zo'n bos- en natuurbeheer figuur ingewoond en ook wel eens wat van die soortgenoten over de vloer gehad. Dat is best wel hun eigen bubbel zeg. Boeren en jagers waren per definitie kut. Ik denk dat de gemiddelde jager meer sporen en holen herkent dan zo'n afgestudeerde boskabouter :@

Oh en wat betreft amper praktische vaardigheden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afgebrand? Suggereer je nu dat ik je afbrand wanneer ik een reactie geef om aan te geven dat ik dingen anders zie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202056494
Ik kwam thuis en poes lag op bed. Toen ging ik even bij dr liggen en ipv weghopsen, zoals ze altijd doet, bleefblijftbleef ze liggen en nu is dit dus mn leven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202056672
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kwam thuis en poes lag op bed. Toen ging ik even bij dr liggen en ipv weghopsen, zoals ze altijd doet, bleefblijftbleef ze liggen en nu is dit dus mn leven.
Zo spring bange kat sinds 2 weken vrij regelmatig bij mij op bed en komt ook heel dichtbij. Ik durf dan nauwelijks te bewegen
We have far more in common than that which devides us..
pi_202056690
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo spring bange kat sinds 2 weken vrij regelmatig bij mij op bed en komt ook heel dichtbij. Ik durf dan nauwelijks te bewegen
Ze ligt er nog steeds, heeft zich opgekruld en ik mag haar aaien :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202056768
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ze ligt er nog steeds, heeft zich opgekruld en ik mag haar aaien :o
Wauw (en jaloers)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202056929
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ze ligt er nog steeds, heeft zich opgekruld en ik mag haar aaien :o
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202056931
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo spring bange kat sinds 2 weken vrij regelmatig bij mij op bed en komt ook heel dichtbij. Ik durf dan nauwelijks te bewegen
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202056937
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Kan je zelf ook hoor, maar fijn als zij het doen ;)
Inderdaad…de jongeman/eigenaar heeft het voornaamste gefikst.
Daarna ging mn.X thuis nog even de corona app installeren, want die ging naar het Jordaanse verjaardags lunch feestje.
Hij koos een zwarte en ik een witte. Dit keer beiden met een transparante backcover(?) en silicone bumper. De screensavers kregen wij ‘cadeau’. 😎
En dan nog twee stekkers, want nieuwe connectie aan de snoertjes en voor mij een standaard voor in de ouwe auto zonder navigatie.

Omdat ik toch in het winkelcentrum was, heb ik nog een warme zwarte broek gekocht en warm kort rood vest. Daarin komt tenminste geen kont van het zitten.
Een lang donkerblauw vest is onderweg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 11:03 schreef Blues het volgende:

[..]
*G* Geld moet rollen en het is toch fijn om goeie spullen te hebben O+ Goeie Telefoons Handcomputers zijn tegenweurdig gewoon onmisbaar.
Welke telefoons zijn het geworden?
De iphone SE is geupgrade naar SE 2020. Die kunnen wel weer 5 jaar mee. w/
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:34:58 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202056957
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 14:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Bestaat wel, maar niet met een master.

En eens hoor. Ik ben straks 40 als ik opleidingsgewijs ben waar ik zijn wil. Dat klinkt oud, maar ik heb nog steeds DERTJG JAAR werken voor de boeg.
Ik ben nu 46, en heb al 24 jaar werken -achter de rug- :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202057035
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben nu 46, en heb al 24 jaar werken -achter de rug- :P
Ja, nee, ik werk ook sinds mijn 24e, maar wel met allerhande duidelijke toekomstplannen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202057042
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Glühwein O+

Vanmorgen toch maar even de HAP gebeld of ik tot maandag kon wachten met naar huisarts gaan voor een tetanusprik.

Nope en nu dus voorzien van prik plus vijf dagen antibiotica. Daar moet De Beet toch mee te overleven zijn, denk ik :P
En nu dank je je leven aan de adviezen in de SC. Hoera.hoera.hoera. *O*
Verstandig om er even achteraan te bellen.
  zaterdag 6 november 2021 @ 16:47:50 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202057113
Ok, kroketjes met chorizo en manchego in de oven doen ipv in de frituurpan was geen goed idee

Ik heb nu één grote platte drapkroket :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202057130
Yuck
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202057169
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben nu 46, en heb al 24 jaar werken -achter de rug- :P
Ik stond bij het inschrijven bij UWV ook te kijken dat mijn zaterdag/vakantiewerk en ook het uitzendwerk voordat ik naar schoevers ging meetelde. Dus nu 42 werkjaren
We have far more in common than that which devides us..
pi_202057191
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:47 schreef Molo het volgende:
Ok, kroketjes met chorizo en manchego in de oven doen ipv in de frituurpan was geen goed idee

Ik heb nu één grote platte drapkroket :')
Zou nog steeds eten. :9
pi_202057195
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:47 schreef Molo het volgende:
Ok, kroketjes met chorizo en manchego in de oven doen ipv in de frituurpan was geen goed idee

Ik heb nu één grote platte drapkroket :')
Dat had ik laatst met een kaasschnitzel. Maar daarvoor had moeders een fijn gezegde en het smaakt prima
We have far more in common than that which devides us..
pi_202057199
Ik heb wat cherrytomaten in de oven geroosterd voor een saus. Maar het is nog wat dun. En stiekem ook te lekker, dus ik moet mezelf nu inhouden om het niet gewoon als een soep op te lepelen.
pi_202057279
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:47 schreef Molo het volgende:
Ok, kroketjes met chorizo en manchego in de oven doen ipv in de frituurpan was geen goed idee

Ik heb nu één grote platte drapkroket :')
Bruut ;(
Ovenkroketten hebben extra bijscholing gehad, ongetrainden kun je niet zomaar daaraan blootstellen :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wat cherrytomaten in de oven geroosterd voor een saus. Maar het is nog wat dun. En stiekem ook te lekker, dus ik moet mezelf nu inhouden om het niet gewoon als een soep op te lepelen.
Wrom inhouden? Soep O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202057282
Ik kreeg een voedseldroger voor mijn verjaardag O+ Nu nog uitknobbelen wat ik ga drogen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:00:27 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202057299
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat had ik laatst met een kaasschnitzel. Maar daarvoor had moeders een fijn gezegde en het smaakt prima
_O-
Herkenbaar :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:53 schreef Myraela het volgende:

[..]
Zou nog steeds eten. :9
Hapjes genomen, nog steeds wel lekker :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:01:32 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202057310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wat cherrytomaten in de oven geroosterd voor een saus. Maar het is nog wat dun. En stiekem ook te lekker, dus ik moet mezelf nu inhouden om het niet gewoon als een soep op te lepelen.
Doen wij regelmatig met in olie gebakken uitjes, eten bij pasta met beetje parmezaanse kaas. Godenmaal. Zo simpel maar die smaken zijn zo waanzinnig lekker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:02:21 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202057322
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Bruut ;(
Ovenkroketten hebben extra bijscholing gehad, ongetrainden kun je niet zomaar daaraan blootstellen :D
[..]
Wrom inhouden? Soep O+
Ik had ze door de olie gerold, gaat met gewone bitterballen ofzo best aardig

Maar goed, niet meer doen dus dit _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202057349
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:59 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg een voedseldroger voor mijn verjaardag O+ Nu nog uitknobbelen wat ik ga drogen.
Ananas is echt goddelijk. O+
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:05:40 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202057368
Hier ligt een stukje lokaal gefokte en geslachte bieflap al sinds vanmorgen vroeg in de sous vide...
Straks lekker een bak met groens uit de oven bij, en gebakken aardappeltjes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202057393
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:59 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg een voedseldroger voor mijn verjaardag O+ Nu nog uitknobbelen wat ik ga drogen.
Schijfjes appel en mango, fruitleer maken. Wanneer je nog kruiden in de ruin hebt, die drogen. Zak soepgroenten voor bouillonpoeder, olijven, blauwe kaas (de laatste buiten, erg lekker maar het meurt de tent uit)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 november 2021 @ 17:18:43 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202057477
Gedroogde blauwe kaas??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202057532
quote:
81s.gif Op zaterdag 6 november 2021 15:25 schreef borisz het volgende:
12000 *O*
Wat wordt er bedoeld? Stappen? 12.000 stappen. _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 november 2021 @ 17:50:58 #269
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202057745
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat wordt er bedoeld? Stappen? 12.000 stappen. _O_
Nee besmettingen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202057756
Na 3 grote glazen wijn in de zon en 1 pils bij de kachel aten wij raasdonders, die ik gister in de week zette en die de hele dag op de kachel stonden. Met gestoofde siepels, spekjes en tomaat. En mascarpone toe.

En daarna handgemaakte espresso.
Dit is de leef.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202057809
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 16:34 schreef fietsie het volgende:


Ik ben nu 46, en heb al 24 jaar werken -achter de rug- :P
Ik ben nu 62 en heb al 45 jaar werken -achter den rug- :P :P
Als ik over 4 jaar pensionadia ben, heb ik er 49 jaar opzitten |:) :|W :D
pi_202057817
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:51 schreef sigme het volgende:
Na 3 grote glazen wijn in de zon en 1 pils bij de kachel aten wij raasdonders, die ik gister in de week zette en die de hele dag op de kachel stonden. Met gestoofde siepels, spekjes en tomaat. En mascarpone toe.

En daarna handgemaakte espresso.
Dit is de leef.
:Y :Y) *O*
pi_202057965
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:50 schreef borisz het volgende:

[..]
Nee besmettingen.
:X
pi_202058011
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:18 schreef Molo het volgende:
Gedroogde blauwe kaas??
Ja, en dan verkruimelen. Te gebruiken op salades maar ook in pastasaus. Is dan een beetje knapperig, heel lekker
We have far more in common than that which devides us..
pi_202058020
Dat vest hè…thuisgekomen bedacht ik, dat met wat bollen wol had ik het weekend zelf gebreid. Éen recht, één averecht.
Alleen geen breinaalden meer in huis.

En dan kom ik op
@minilot hoe kwam J op het idee te gaan breien? Hij breit nu op 3/4 naalden rond, zag ik voorbij komen. _O_ En hoest met de burnout?
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 18:21:50 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202058142
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:12 schreef AnneX het volgende:
Dat vest hè…thuisgekomen bedacht ik, dat met wat bollen wol had ik het weekend zelf gebreid. Éen recht, één averecht.
Alleen geen breinaalden meer in huis.

En dan kom ik op
@:minilot hoe kwam J op het idee te gaan breien? Hij breit nu op 3/4 naalden rond, zag ik voorbij komen. _O_ En hoest met de burnout?
Ik las te snel en zag alleen mini en breien. Ik kon het al niet rijmen met de naaldenangst.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202058424
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:21 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik las te snel en zag alleen mini en breien. Ik kon het al niet rijmen met de naaldenangst.
:D
pi_202058449
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Blues op 06-11-2021 18:50:39 (Dubbel, ook rijp voor het vphuis) ]
pi_202058467
Mijn oude verpleeghuis bij 1 vandaag O+ (Voorhoeve, Utrecht)
Ben het voor het grootste gedeelte wel eens met Teun. De student die daar woont.
pi_202058627
Vest af, trui af *O* morgen nog een trui in elkaar zetten (als ik zin heb)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 6 november 2021 @ 19:02:03 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202058723
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, en dan verkruimelen. Te gebruiken op salades maar ook in pastasaus. Is dan een beetje knapperig, heel lekker
Mis je dan het smeuïge van blauwe kaas niet?

Gorgonzola meegenomen net, voor bij de peer morgen :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 november 2021 @ 19:03:35 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202058748
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 18:46 schreef Blues het volgende:
Mijn oude verpleeghuis bij 1 vandaag O+ (Voorhoeve, Utrecht)
Ben het voor het grootste gedeelte wel eens met Teun. De student die daar woont.
Teun is zo leuk, wát een absur goeie mimiek en uitstraling heeft die gozer _O_
En hij haalt echt het mooie uit de mens, hoe verlept die erop uit moge zien aan de buitenkant. Hulde _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 november 2021 @ 19:04:10 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202058754
Hertog Jan Karakter, lekkâh
Komt wel wederom beetje hard binnen zetten *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202058978
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Mis je dan het smeuïge van blauwe kaas niet?

Gorgonzola meegenomen net, voor bij de peer morgen :9
Ik zou nooit stoppen met gewone blauwe kaas, maar dit was een leuk en vooral erg lekker experiment
We have far more in common than that which devides us..
pi_202059537
Dadelijk stokbroodje kruidenboter in de oven gooien en Sarabibiertje opentrekken :9

Moet sowieso tot 23.30 uur wakker blijven ivm telefoontje. En rond 3.30 uur word ik nog een keer gebeld, maar de beller weet al dat ik dan hooguit één oog open heb (hopelijk het goede) en niet sociaal ben :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202059544
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik zou nooit stoppen met gewone blauwe kaas, maar dit was een leuk en vooral erg lekker experiment
:{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202059676
Oudejaarsavond hier, dus ook bier. En taart
Sterkheidsbaas van alles.
pi_202059702
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:{w
Jij hoeft niet hoor, meer voor mij (en anderen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_202060673
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:20 schreef Lonaa het volgende:
Oudejaarsavond hier, dus ook bier. En taart
Veel plezier!
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:27:50 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202061259
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dadelijk stokbroodje kruidenboter in de oven gooien en Sarabibiertje opentrekken :9

Moet sowieso tot 23.30 uur wakker blijven ivm telefoontje. En rond 3.30 uur word ik nog een keer gebeld, maar de beller weet al dat ik dan hooguit één oog open heb (hopelijk het goede) en niet sociaal ben :7
Ik ben benieuwd waarom je weet dat je om die tijden gebeld wordt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:28:42 #291
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202061292
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 17:56 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben nu 62 en heb al 45 jaar werken -achter den rug- :P :P
Als ik over 4 jaar pensionadia ben, heb ik er 49 jaar opzitten |:) :|W :D
Ik verwacht dat het concept pensioen er tegen de tijd dat ik er aan toe ben niet meer bestaat, en dat alle regelingen, zoals mn opgebouwde lijfrentes, tegen die tijd ook ineens niet meer op te nemen zijn maar gewoon aan de belastingen vervallen, als NL als onderdeel van de Westelijke-EU failliet is, overstroomt en China steenrijk en grijszwart gekleurd de aarde bestuurt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:34:18 #292
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202061461
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 20:20 schreef Lonaa het volgende:
Oudejaarsavond hier, dus ook bier. En taart
Welke?

Ik heb appel gebakken. Met de goudreinetten die ik heb gekregen. De taart is echt anders dan met de Lunterse Pippeling, stuk natter (maar geen doordrenkte bodem ofzo) en een stuk zuurder :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:35:16 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202061505
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Welke?

Ik heb appel gebakken. Met de goudreinetten die ik heb gekregen. De taart is echt anders dan met de Lunterse Pippeling, stuk natter (maar geen doordrenkte bodem ofzo) en een stuk zuurder :o
Oow ik begreep dat Loon morgen weer een beetje volwassener is dan vandaag?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202061682
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 10:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Van helemaal niks gepland vandaag O+ opeens twee afspraken }:|

Digitaal overleg over vereniging en de nieuwe maatregelen.
En een van de wondjes aan mijn duim (ik blijk er zeven te hebben, zag ik nu :D ) bloedt nog wat en duim is blauw. Niet gek als een kat daar al haar kracht op heeft gezet. Verder goede beweging, geen koorts of andere nare zaken.

Maar omdat tetanusgedoe toch maar even de HAP gebeld en die gaan overleggen of ik alleen door assistent of ook door de arts gezien moet worden. Ik wilde vooral horen dat ik maandag naar de eigen huisarts kon :')

@:candaasje laat me gewoon doodgaan he ;( Gelukkig had ik de rest van de SC nog *;
Ja hey, heel de dag afzien door die klimaatmars. (Of eigenlijk; door het OV. God wat een ellende was dat :') )
En ik heb begrepen dat overbevolking een ding is, dus ik dacht de Aardkloot een dienst te bewijzen :{w

Maar dan zitten al die poezels zonder pleegmoeder, dus dat is ook wel sneu. ;) :* Dus vooruit, ik had hetzelfde geadviseerd als je HA 8-)
Tetanus kan geen kwaad om te laten zetten, nare rotziekte en als ze echt diep gegaan is dan is dat wel een prettige. Maar de kans op gewoon een lekker smerige infectie is groter.
  Moderator zaterdag 6 november 2021 @ 21:44:37 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202061745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Oow ik begreep dat Loon morgen weer een beetje volwassener is dan vandaag?
Ik bedoelde ook meer welke taart ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 6 november 2021 @ 21:44:54 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202061753
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik bedoelde ook meer welke taart ;)
Ouwe?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202061851
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd waarom je weet dat je om die tijden gebeld wordt.
Werk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202062592
Loon ik neem een oliebol op je! ^O^
pi_202063332
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Welke?

Ik heb appel gebakken. Met de goudreinetten die ik heb gekregen. De taart is echt anders dan met de Lunterse Pippeling, stuk natter (maar geen doordrenkte bodem ofzo) en een stuk zuurder :o
Helpt het als je paneermeel over de bodem strooit, of custard poeder?
Je hebt nog wat appeltaarten te gaan. B-)
pi_202063524
Lekker nacht vd popmuziek kijken *O*
#ouwemeuk O+
pi_202063550
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2021 21:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja hey, heel de dag afzien door die klimaatmars. (Of eigenlijk; door het OV. God wat een ellende was dat :') )
En ik heb begrepen dat overbevolking een ding is, dus ik dacht de Aardkloot een dienst te bewijzen :{w

Maar dan zitten al die poezels zonder pleegmoeder, dus dat is ook wel sneu. ;) :* Dus vooruit, ik had hetzelfde geadviseerd als je HA 8-)
Tetanus kan geen kwaad om te laten zetten, nare rotziekte en als ze echt diep gegaan is dan is dat wel een prettige. Maar de kans op gewoon een lekker smerige infectie is groter.
Doodsverwensing :o Ban }:|
Jammer voor jou dat bij mij de kans groter dan gemiddeld is dat er een onderdeel voortleeft :+ #spreiduwkansen

Verkeersleiders pakten vrij voor jou ja? Wel nog kunnen marsen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')