Kink heb ik dan ook nooit geluisterdquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wordt veel gedraaid op Kink.
Donnie is wel lekker bezig met zijn plaatjes met René Froger, Frans Bauer en Frans Duijts. Heerlijk foute muziek
Das mijn LP van de jaren 60 Batman serie met Adam West. Pure pulpquote:
Ik kende m niet totdat ik m bij Ranking the Stars zag.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:41 schreef gcjoel het volgende:
Ja Donnie vind ik wel fout leuk op zich. Gewoon genoeg biertjes drinken.
O wacht.... is dat Frans Duits van hem?quote:
Ja nee dat is leuke muziekquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
Dan liever kris kross amsterdam, maar die zijn dan weer morgen.
Heb je je interesse voor de hoofdrol al kenbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan gecast bent in een toneelstuk en dit weekend de regels veranderen, ook voor amateur toneel --> QR check.
En dan wetende dat de hoofdrolspeler anti vax is. Oeps!
quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan gecast bent in een toneelstuk en dit weekend de regels veranderen, ook voor amateur toneel --> QR check.
Iedereen gevaccineerdquote:Op vrijdag 5 november 2021 14:23 schreef Ang3l het volgende:
De enige die niet over twee jaar dood gaat!quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen gevaccineerdbehalve hij dan.
Zal gezellig worden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De enige die niet over twee jaar dood gaat!
Samen met Bill Gates en George Soros dan natuurlijk.
Is het weer uitgesteld?quote:Op vrijdag 5 november 2021 17:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De enige die niet over twee jaar dood gaat!
Samen met Bill Gates en George Soros dan natuurlijk.
En maar wachten.quote:
En die dilemma's als wel of niet die studieschuld afbetalen enzo. Zul je zien dat we niet doodgaan en er ineens een deurwaarder voor de deur staat. Beetje zekerheid zou fijn zijnquote:
Nu al aan de tequila, coke en strippers of zullen we daar mee wachten totdat we de gepaste leeftijd van 65+ hebben?quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En die dilemma's als wel of niet die studieschuld afbetalen enzo. Zul je zien dat we niet doodgaan en er ineens een deurwaarder voor de deur staat. Beetje zekerheid zou fijn zijn
Genieten moet je nooit uitstellen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu al aan de tequila, coke en strippers of zullen we daar mee wachten totdat we de gepaste leeftijd van 65+ hebben?
Dit zijn toch wel belangrijke vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |