We hadden er nog wel makkelijk eentje bij kunnen maken met iets scherper uitspelen in die fase ja. Al vind ik dan weer niet dat het feit dat die gasten een paar hoge ballen naar voren schoten betekent dat we door negen man met de rug tegen de muur werden gezet zoals ik alweer her en der lees.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef H.FR het volgende:
Al met al wel een lekkere maar zwaarbevochten overwinning. Maar echt heel genant hoe de spelers het oppakten tegen 9 man.
Dat laatste inderdaad, je had de wedstrijd meteen moeten killen. Ruimte genoeg om die derde te maken.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:57 schreef H.FR het volgende:
Al met al wel een lekkere maar zwaarbevochten overwinning. Maar echt heel genant hoe de spelers het oppakten tegen 9 man.
Volgens mij moet een team minimaal 7 spelers op het veld hebben. Dus na Awoniny hadden er nog 2 af gemoeten dan ^^quote:Op donderdag 4 november 2021 22:53 schreef RvLaak het volgende:
Wat nou als die Awoniny (volgens de regels) z'n 2e geel had gekregen wegens protesteren daarnet? Hoeveel rode kaarten mag je hebben tot je er als team af moet?
Denk dat dat mede te maken heeft met hoe die Duitsers erin klapten, plus dat je al voor staat. Had beter gemoeten, is imo begrijpelijk dat het niet beter ging.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad, je had de wedstrijd meteen moeten killen. Ruimte genoeg om die derde te maken.
Maar goed, drie punten. Vier punten voorsprong op Slavia, dit moet toch goed komen zou je denken.
Dankquote:Op donderdag 4 november 2021 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij moet een team minimaal 7 spelers op het veld hebben. Dus na Awoniny hadden er nog 2 af gemoeten dan ^^
Daarom ben jij dus fan deze club.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:00 schreef Pistolero het volgende:
Kutveld, kuttegenstander, kutwedstrijd. Maar goed, 3 punten en verder nooit meer over hebben.
Die laatste 5 minuten tegen 9 man waren wel echt een parodie op voetbal. Wat een stelletje mental midgets zijn onze spelers toch
Act, negerenquote:Op donderdag 4 november 2021 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom ben jij dus fan deze club.
Onze eigen mental midget
Ik denk dat de pijpjes ook wel leeg waren door het zware veld.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat dat mede te maken heeft met hoe die Duitsers erin klapten, plus dat je al voor staat. Had beter gemoeten, is imo begrijpelijk dat het niet beter ging.
Dat ook uiteraard. Persoonlijk (met mijn 0,0 voetbal inzichtquote:Op donderdag 4 november 2021 23:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik denk dat de pijpjes ook wel leeg waren door het zware veld.
Ik ook, allang blij met het resultaat.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard. Persoonlijk (met mijn 0,0 voetbal inzicht) neem ik het ze niet kwalijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |