2,8 miljoen ophalen, de maximale score in de poule kunnen behalen, wat nieuwe jongens de kans geven en Besiktas kan er geen reet van.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk dat Ajax met een gelijkspel wel tevreden is
is in 23 toch pot 1quote:Op donderdag 4 november 2021 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha, denken dat Ten Hag zo in elkaar steekt. En iedere zege is er een om in potje 2 te belanden in de CL22/23
Volgend jaar in de top-8 genot.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha, denken dat Ten Hag zo in elkaar steekt. En iedere zege is er een om in potje 2 te belanden in de CL22/23
mwa is toch wel kut uitquote:Op donderdag 4 november 2021 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2,8 miljoen ophalen, de maximale score in de poule kunnen behalen, wat nieuwe jongens de kans geven en Besiktas kan er geen reet van.
Nee dat komt wel goed.
Alvarez is geschorst dus het gaat sowieso wat chaotisch worden achterin.quote:
weet ik veelquote:
Heroïsch zal het toch niet worden daar.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik veel
hoop gewoon dat het een kut wedstrijd is want ik kan er niet heen
Enig hinderlijke voor de pottenindeling van 22/23 is dat Juventus zichzelf qua titelkansen op verre achterstand bevindt.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar in de top-8 genot.
Gelijkspelquote:Op donderdag 4 november 2021 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk dat Ajax met een gelijkspel wel tevreden is
quote:Op donderdag 4 november 2021 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
@:Zipportal gifje van de vallende keeper aub.
Ajax vanuit pot 3 gaat beter dan vanuit pot 2 de laatste seizoenen.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Enig hinderlijke voor de pottenindeling van 22/23 is dat Juventus zichzelf qua titelkansen op verre achterstand bevindt.
Vitesse ook zo te zienquote:Op woensdag 24 november 2021 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Feyenoord heeft een GROOT PROBLEEM.
Ik verwacht een kleine nederlaag voor Feyenoord (de rest boeit me niet zo).quote:Op donderdag 25 november 2021 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
PSV - Sturm Graz
Stade Rennes - Vitesse
Slavia Praag - Feyenoord
FK Jablonec - AZ
Zeg het maar jongens, lijkt mij een pittig programma voor onze Nederlandse troeven
@:fetx @:gurneyisbestoke @:caland @:zipportal @:klaasweetalles @:ggmm @:onlogisch @:elan @:slobeend @:hhh38 @:de_kraam @:lenny_leonard @:drizzt_dourden @:JR-style-93 @:tarado .
0-2.quote:Op donderdag 25 november 2021 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
Slavia Praag - Feyenoord
Zeg het maar jongens, lijkt mij een pittig programma voor onze Nederlandse troeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |