quote:
geen zorgen ik took one for the teamquote:Op donderdag 8 december 2022 21:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga nu niet meer posten hoor, straks heb ik het te pakken met een nietszeggende post, en dan zit je daar tot in de eeuwigheid weer mee.
Gefeliciteerd dan maar met je prestatie.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen zorgen ik took one for the team
Edit 'm dan even tot een feestelijke post.quote:
dank u dank uquote:Op donderdag 8 december 2022 21:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar met je prestatie.
done met editredenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Edit 'm dan even tot een feestelijke post.
vermoeid, normaal slaap ik al om deze tijdquote:
het moest feestelijk zijn van Arceequote:
ow enne..... the postman always rings twicequote:
Ja want verder zijn hoeveelheid posts op een forum natuurlijk iets wat heel volwassen is.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:46 schreef Solotovski het volgende:
Beetje sneu dat zo'n mijlpaal dan weer 'verpest' moet worden door oude mensen die letterlijk gaan aftellen in de hoop dat ze die mijlpaal hebben en dan achteraf die post wijzigen.
Laat het lekker een oprechte post zijn, remember vis een optie?
Volwassen kleuters
zegt hij.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:46 schreef Solotovski het volgende:
Beetje sneu dat zo'n mijlpaal dan weer 'verpest' moet worden door oude mensen die letterlijk gaan aftellen in de hoop dat ze die mijlpaal hebben en dan achteraf die post wijzigen.
Volwassen kleuters
valt wel wat voor te zeggen hoor, misschien niet het meest vaardig verwoord maar goedquote:Op donderdag 8 december 2022 21:46 schreef Solotovski het volgende:
Volwassen kleuters
Ik ga niet een beetje zitten aftellen in de hoop dat ik de 270 miljoenste post heb hoorquote:
gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga niet een beetje zitten aftellen in de hoop dat ik de 270 miljoenste post heb hoor
Is toch ook zo.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig niet nee.
ik had het dan ook over de volwassen kleuter uitspraak
dat duurt ook nog wel eventjes ... als we het ooit halenquote:Op donderdag 8 december 2022 21:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga niet een beetje zitten aftellen in de hoop dat ik de 270 miljoenste post heb hoor
Oooh, ik las toch echt 270. Excuusquote:Op donderdag 8 december 2022 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
dat duurt ook nog wel eventjes ... als we het ooit halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |