SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Wat moeten dit pijnlijke dagen zijn zeg, dat Ajax het zo goed doet en PSV werkelijk niets laat zien. Ik ben er voor je.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vindt dit kunnen?
Als centrale verdediger niet, nee. Rechtsback gewoon verdienstelijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan Veltman niet.
Jeugdige overmoedigheid, kan gebeurenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vindt dit kunnen?
Daar vond ik het ook pure armoede.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als centrale verdediger niet, nee. Rechtsback gewoon verdienstelijk.
Schmidt en John de Jong moeten ontslagen worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moeten dit pijnlijke dagen zijn zeg, dat Ajax het zo goed doet en PSV werkelijk niets laat zien. Ik ben er voor je.
Ik kan er wel om lachen.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jeugdige overmoedigheid, kan gebeuren
En Toon?quote:Op donderdag 4 november 2021 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Schmidt en John de Jong moeten ontslagen worden.
Wie moet de opvolger worden?quote:Op donderdag 4 november 2021 21:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Schmidt en John de Jong moeten ontslagen worden.
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Toon mag blijven, ik moet lachen om die man.
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat ze binnenkort weer de bus opwachten of iets dergelijks. Er is weinig aandoenlijker dan boze Brabanders.
Ja maar dan staat alles weer recht wat Schmidt al heeft omgegooid.quote:
Boze Belgenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat ze binnenkort weer de bus opwachten of iets dergelijks. Er is weinig aandoenlijker dan boze Brabanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |