Enige compensatie is ook wel op zijn plaatsquote:Op donderdag 4 november 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een goal zeg. Deze twee potten stellen niet teleur.
al die jongens is niet veelquote:Op donderdag 4 november 2021 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Daar had ik toch wel meer van verwacht.
Dat probeerde ik ook telkens bij PSV maar dat hielp niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:43 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als JR bij een wedstrijd wegschakelt gebeuren er opeens boeiende dingen.
Niets helpt bij PSV.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook telkens bij PSV maar dat hielp niet.
@Slobeend struikelt nog over een slap gespannen touwtje.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen tuint @:slobeend er weer in.
We hebben onze eigen Shreyasquote:Op donderdag 4 november 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Dat vond ik toen echt enorme kutspelers.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes en Bertrand Traoré genot.
Elke wedstrijd pure ergernis
Terwijl hij in WLR een redelijke user is.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben onze eigen Shreyas
traore had nog wel aardige wedstrijdenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik toen echt enorme kutspelers.
Dat geef ik je op een briefjequote:Op donderdag 4 november 2021 21:46 schreef Tjacka het volgende:
antony gaat hopelijk wel wereldtop worden
hier las u het voor het eerst
Younes was een meme en Traoré kon niet schieten.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een enorm hoog als het draait gehalte.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
traore had nog wel aardige wedstrijden
Heel lang (zeer naïef) gehoopt dat ze ook een keer zouden leren afronden.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als die Nederlandse jongen die we hebben opgepikt bij een middenmoter uit de Eredivisie. Bergmuis?quote:
hahaquote:Op donderdag 4 november 2021 21:46 schreef Tjacka het volgende:
antony gaat hopelijk wel wereldtop worden
hier las u het voor het eerst
Het vervelende is dat Pistolero alles meent.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Dat weet ik niet echt, daar ben ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terwijl hij in WLR een redelijke user is.
die jongen is niet helemaal goed hoorquote:Op donderdag 4 november 2021 21:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Pistolero alles meent.
Ja of over buitenlandersquote:Op donderdag 4 november 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Coco is een enorm leuke user maar als het over Ajax gaat heel zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |