Jawel, 250.000.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:26 schreef golfer het volgende:
Er werd volgens mij niet verteld voor hoeveel zij dat huis en die lap grond met mangobomen gekocht hadden?
250k geloof ikquote:Op donderdag 18 november 2021 21:26 schreef golfer het volgende:
Er werd volgens mij niet verteld voor hoeveel zij dat huis en die lap grond met mangobomen gekocht hadden?
Wel dat ze een verbouwingshypotheek hadden van 35.000 euro en dat ze daar op het eind al 25.000 euro overheen waren gegaan.
Veder wel een mooie plek en gelukkig spreken ze wel de taal.
Oh, dat heb ik dan even gemist. Valt mee voor zo'n in redelijk goede staat verkerende finca met boomgaard erbij.quote:
Dat blijkt ook wel uit de update.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:21 schreef PirE het volgende:
Ik heb het idee dat zij best veel is afgevallen.
Inderdaad, niks mis meequote:Op donderdag 18 november 2021 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Al met al wel een leuke aflevering.
Dat is in heel veel landen de bedoeling. De riolering is er niet op berekend, het papier zorgt voor verstoppingen.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:13 schreef nils7 het volgende:
Niet je plee papier mogen doorspoelen is een pass voor mij
Misschien omdat stront aan een papiertje in een prullenbakje vies is, zomaar een idee.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is in heel veel landen de bedoeling. De riolering is er niet op berekend, het papier zorgt voor verstoppingen.
Ik was pas nog in Griekenland, daar was het precies zo. Ik snap ook niet echt wat er op tegen is om het in een prullenbakje te gooien.
In die regio doen er velen aan mangoteelt, gewoon kennis ingewonnen bij iemand denk ik. En is geen rocket science verder zolang die schimmel bestreden is.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
Een keer normale mensen, met een redelijk stel hersens, die de taal spreken en moeite doen om te integreren.
Ik dacht even dat het helemaal niks zou worden, toen ze in Nederland zei: 'we weten niks van mango's, maar ik denk dat we dat daar allemaal wel leren'.
Bleek nog waar te zijn ook. OK, kennelijk wat te vroeg geplukt, maar verder hebben ze die boomgaard toch weer aardig op weten te kalefateren. Kennelijk wisten ze precies wat er mis was en wat er moest gebeuren om er weer iets van te maken.
Ja, daarom gooi je het in de prullenbak. Gebruikte tampons spoel je ook niet door de wc.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien omdat stront aan een papiertje in een prullenbakje vies is, zomaar een idee.
Is het alsnog viezig, en ben net als jij in Griekenland geweest dus weet het. Maar hangt af van het soort prullenbak, of mensen het netjes deponeren en of de mensen een normale drol draaien of aan de schijterij hebben gezeten.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, daarom gooi je het in de prullenbak. Gebruikte tampons spoel je ook niet door de wc.
Ik heb de uitzending ook net gezien.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In die regio doen er velen aan mangoteelt, gewoon kennis ingewonnen bij iemand denk ik. En is geen rocket science verder zolang die schimmel bestreden is.
Is meer omdat je dit zei in je post: 'Kennelijk wisten ze precies wat er mis was en wat er moest gebeuren om er weer iets van te maken.'quote:Op donderdag 18 november 2021 22:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending ook net gezien.
Och, ik denk dat een accommodatie als dit over het algemeen wel net publiek aantrekt. En zo niet, dan zijn wc-papiertjes waarschijnlijk niet je grootste probleem. Je zou de verhalen moeten horen van wat de housekeeping in hotels aantreft. Sommige mensen zijn zwijnen - en dan zit de stront helemaal niet op wc-papier, maar in de gordijnen of zo. Gelukkig is dat wel de uitzondering.quote:Op donderdag 18 november 2021 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het alsnog viezig, en ben net als jij in Griekenland geweest dus weet het. Maar hangt af van het soort prullenbak, of mensen het netjes deponeren en of de mensen een normale drol draaien of aan de schijterij hebben gezeten.
Ik woon in Griekenland en kan het bevestigen. Ook in China was het zo.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is in heel veel landen de bedoeling. De riolering is er niet op berekend, het papier zorgt voor verstoppingen.
Ik was pas nog in Griekenland, daar was het precies zo. Ik snap ook niet echt wat er op tegen is om het in een prullenbakje te gooien.
Niet?quote:Op donderdag 18 november 2021 22:02 schreef Sodemieters het volgende:
Gebruikte tampons spoel je ook niet door de wc.
In Spanje moet je in het binnenland idd juli en augustus doorstrepen.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In de zomer wel bloedheet op zo'n heuvel?
Maar gratis hulp nodig bij het plukken van familie en vrienden.quote:Op donderdag 18 november 2021 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
Een keer normale mensen, met een redelijk stel hersens, die de taal spreken en moeite doen om te integreren.
Ik dacht even dat het helemaal niks zou worden, toen ze in Nederland zei: 'we weten niks van mango's, maar ik denk dat we dat daar allemaal wel leren'.
Bleek nog waar te zijn ook. OK, kennelijk wat te vroeg geplukt, maar verder hebben ze die boomgaard toch weer aardig op weten te kalefateren. Kennelijk wisten ze precies wat er mis was en wat er moest gebeuren om er weer iets van te maken.
Je zit daar op een kleine punt, de rest van die berg is nergens voor te gebruiken. Kinderen kunnen niet fietsen of voetballen, veel te steil.quote:Op donderdag 18 november 2021 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus, wat een prachtig stuk land!
Nou, als je een septic tank systeem hebt, zou ik het niet doorspoelen. Een verstopte septic tank is geen prettige ervaring.......quote:Op donderdag 18 november 2021 21:13 schreef nils7 het volgende:
Niet je plee papier mogen doorspoelen is een pass voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |