Ben het hier mee eens ja. Simulation Swarm is wat mij betreft het pareltje denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Denk dat Big Thief er toch beter aan had gedaan de dubbelplaatroute niet te bewandelen. Het zakt soms te veel weg voor mij in ieder geval.
Neemt niet weg dat er absolute parels op de plaat staan. Met name het titelnummer behoort voor mij meteen tot het beste dat ze ooit hebben geschreven.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:24 schreef Maxerazzi het volgende:
Denk dat Big Thief er toch beter aan had gedaan de dubbelplaatroute niet te bewandelen. Het zakt soms te veel weg voor mij in ieder geval.
Neemt niet weg dat er absolute parels op de plaat staan. Met name het titelnummer behoort voor mij meteen tot het beste dat ze ooit hebben geschreven.
Mooi!quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:10 schreef Slobeend het volgende:
Erin Rae heeft ook wel een fijn album uitgebracht afgelopen vrijdag. Iets voor @:beregd
Dit al helemaal.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 15:48 schreef Slobeend het volgende:
Nog meer dan bij Big Thief vind ik het album van Beach House te lang. Staan genoeg mooie nummers op, daarnietvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |