Waarom iedereen aan de medicatie als je beter de oorzaak kunt aanpakken? Mensen worden chaggerijnig van het politieke beleid.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:03 schreef _serial_ het volgende:
Ik denk dat het ondertussen een goed plan is om in plaats van Coronatesten mensen een langdurige kuur prozac op te gaan sturen.
2g of mondkapjes?quote:Op donderdag 4 november 2021 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar snap ik werkelijk helemaal niets van. Je leeft in een samenleving en anderen tellen net zo goed.
Bijzonder
Het was een 'vrije keuze', dus eigen verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:19 schreef PzKpfw het volgende:
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk als over een aantal jaar toch blijkt dat een aanzienlijk aantal mensen ernstige bijwerkingen krijgt als gevolg van de vaccinatie?
Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen scope, maar ik mag toch hopen dat mensen wat verder kijken dan hun neus lang isquote:Op donderdag 4 november 2021 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk kiest iedereen toch vooral voor z'n eigen pleziertjes.
China heeft ooit verkondigd dat ze het virus hebben verslagen, volgens mij zijn ze daar nooit op teruggekomen.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja.
Ik vraag het ook met een bepaalde interesse. Ik denk namelijk dat mensen in landen met 0-covid minder belangstelling hebben voor een vaccin.
Want het virus is niet aanwezig daar.
Af en toe gaat er een stad in lockdown in China. Maar de gemiddelde Chinees merkt weinig van COVID (denk ik dan hè).
En dus is er weinig animo om dat vaccin te halen.
En dus moeten de grenzen dicht blijven. En ben je tot in lengte van dagen aangewezen op je 0-covid strategie.
Dat lijkt me heel lastig voor een land als China.
Ja, maar wat ik bedoelde aan te geven is dat die vragen bij online panels vaak zo worden gesteld dat er alleen een binaire uitkomst mogelijk is. Geen nuance.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft iedereen zijn eigen scope, maar ik mag toch hopen dat mensen wat verder kijken dan hun neus lang is
Dan kan je de tyfus genieten.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:19 schreef PzKpfw het volgende:
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk als over een aantal jaar toch blijkt dat een aanzienlijk aantal mensen ernstige bijwerkingen krijgt als gevolg van de vaccinatie?
En sturend, yepquote:Op donderdag 4 november 2021 23:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik bedoelde aan te geven is dat die vragen bij online panels vaak zo worden gesteld dat er alleen een binaire uitkomst mogelijk is. Geen nuance.
Het is een sarcastische opmerking natuurlijk, maar het is niet bepaald een rooskleurig vooruitzicht van de winter.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom iedereen aan de medicatie als je beter de oorzaak kunt aanpakken? Mensen worden chaggerijnig van het politieke beleid.
sowieso overheid meen ik, dat was de dealquote:Op donderdag 4 november 2021 23:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan kan je de tyfus genieten.
Pharmaceuten gaan wijzen naar de overheden en overheden zullen frustreren en frustreren.
Bijzonder. Want er zijn nog steeds lockdowns. En je komt dat land alleen in na een quarantaine.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
China heeft ooit verkondigd dat ze het virus hebben verslagen, volgens mij zijn ze daar nooit op teruggekomen.
Hier zit een flinke adder dat ze goochelen met IgG en IgM die meer specifiek direct gerelateerd geen zak met Covid19 hebben te maken en veroorzaakt worden als algemeen afweerproces.quote:Op donderdag 4 november 2021 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
RIVM gaf toch juist aan dat antilichamen niet afnamen?
Los van dat je niet risicogroepen wmb niet zou hoeven vaccineren
In de discussie 'wat raakt mij het minst?'quote:
En de farmaceuten maar lachen met hun volle zakken.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:21 schreef YT123 het volgende:
[..]
Het was een 'vrije keuze', dus eigen verantwoordelijkheid.
Hrt zal wel een keer weer gaan liggen ofzo... Na wat mutaties de matigende kant op die vast ook komenquote:Op donderdag 4 november 2021 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Bijzonder. Want er zijn nog steeds lockdowns. En je komt dat land alleen in na een quarantaine.
Maar ja. Dat is wellicht ook verslagen in hun ogen. Alleen hoe lang ga je dit doen?
Ja, en als je dan leest dat 70 procent van Nederland een coronacheck wil op de werkvloer, kom je er vervolgens achter dat het allemaal pensionado's zijn die hebben gestemd.quote:
Deze viroloog die ik volg https://twitter.com/wanderer_jasnah woont in Hong Kong en die verwacht dat China het vol gaat houden tot na de olympische Spelen. Vooral om gezichtsverlies te voorkomen trouwens. Daarna verwacht die dat China niet anders kan.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Bijzonder. Want er zijn nog steeds lockdowns. En je komt dat land alleen in na een quarantaine.
Maar ja. Dat is wellicht ook verslagen in hun ogen. Alleen hoe lang ga je dit doen?
Ja ok, daar heb je idd wel heel erg gelijk inquote:Op donderdag 4 november 2021 23:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hier zit een flinke adder dat ze goochelen met IgG en IgM die meer specifiek direct gerelateerd geen zak met Covid19 hebben te maken en veroorzaakt worden als algemeen afweerproces.
Die antilichamen (immunoglobuline) zijn het gevolg van o.a. voortdurende onstekingsreacties door afweerreacties op allerlei ziekteverwekkers en de vraag wordt welk antigeen hier precies wordt bedoeld en gerelateerd aan het SARS-Cov-2 virus.
Hoe het RIVM e.a. kunnen stellen dat in hun PIENTERE waarneming, de antilichamen niet afnemen is mij het raadsel van hun semantische aanpak. Ik snap ook niet de meerwaarde om vol te houden dat antilichamen niet afnemen, als de wereld om ons heen dat anders toont en dit opvolgt door te gaan boosteren.
Antilichamen die niet nodig zijn voor afweer, omdat er bv geen infectie is, nemen altijd af. Het een type, we hebben honderduizenden recepten, wat sneller dan het andere. De schatting van antilichamen irt Corona lig op 4-8 maanden waarna ze onder de 50% komen, gerekend vanaf moment dat ze tot ontwikkeling kwamen. Ze worden afwezig geacht na 1-2 jaar.
Het lichaam gaat geen voorraden van allerlei soort antilichamen aan houden die niet worden gebruikt.
Probleem is dat mensen die een ontoereikende afweer hebben, simpelweg niet snel genoeg zijn om wanneer nodig dan voldoende snel antilichamen te maken die voldoende werkzaam zijn op/voor het SAS-Cov-2 virus.
Ik blijf het herhalen: mensen weren geen Corona af maar pakken viruseiwit daarvan het in en voeren het virus zo onschadelijk gemaakt, inclusief de uitgeschakelde cel daarvan, af via hun cellulaire afweer.
Dan IgG en IgM meten is een secundair gevolg en (ik weet, kort door de bocht) mist zaaien waar men inhoudelijk weer de nodige discussies over kan voeren.
Voor mensen die het niet met mij eens zijn kunnen het virus ook zien dat dit voor het lichaam wel schadelijk maar in eerste instantie NIET zo wordt herkend. Wat daarna wordt herkend zijn de schadelijke gevolgen die het virus veroorzaakt waarop dan het lichaam gaat hagelschieten met primair afwijkende cellen uitschakelen en antilichamen aanmaken om pathogene (zoals viruseiwit) daarvan in te pakken.
Sowieso bizar dat die Spelen weer naar een land als China zijn gegaan. Fuck mensenrechten.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Deze viroloog die ik volg https://twitter.com/wanderer_jasnah woont in Hong Kong en die verwacht dat China het vol gaat houden tot na de olympische Spelen. Vooral om gezichtsverlies te voorkomen trouwens. Daarna verwacht die dat China niet anders kan.
Draait om geld he, WK in Qatar is ook niet echt gelukkig.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso bizar dat die Spelen weer naar een land als China zijn gegaan. Fuck mensenrechten.
Ik kijk oprecht vaak verder dan wat mij als persoon raaktquote:Op donderdag 4 november 2021 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
In de discussie 'wat raakt mij het minst?'
Tja, zelfde situatie als hier. Er gaat niks veranderen tot mensen massaal in opstand komen tegen eindeloze pakketen van maatregelen, of het virus moet opeens verdwijnen, maar de experts verwachten dat het een blijvertje is.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Toegevoegd! Dank.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Deze viroloog die ik volg https://twitter.com/wanderer_jasnah woont in Hong Kong en die verwacht dat China het vol gaat houden tot na de olympische Spelen. Vooral om gezichtsverlies te voorkomen trouwens. Daarna verwacht die dat China niet anders kan.
Zou je dan ook een beloning krijgen?quote:Op donderdag 4 november 2021 23:31 schreef _serial_ het volgende:
Ik hoorde dit van een collega vandaag.
Ondertussen in Nieuw Zeeland:
How do I report a breach of the Covid-19 restrictions for the current alert level?
Heb vaak genoeg kritiek op je posts, maar ben ook man genoeg om te zeggen als ik je post wel echt goed vindt.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hier zit een flinke adder dat ze goochelen met IgG en IgM die meer specifiek direct gerelateerd geen zak met Covid19 hebben te maken en veroorzaakt worden als algemeen afweerproces.
Die antilichamen (immunoglobuline) zijn het gevolg van o.a. voortdurende onstekingsreacties door afweerreacties op allerlei ziekteverwekkers en de vraag wordt welk antigeen hier precies wordt bedoeld en gerelateerd aan het SARS-Cov-2 virus.
Hoe het RIVM e.a. kunnen stellen dat in hun PIENTERE waarneming, de antilichamen niet afnemen is mij het raadsel van hun semantische aanpak. Ik snap ook niet de meerwaarde om vol te houden dat antilichamen niet afnemen, als de wereld om ons heen dat anders toont en dit opvolgt door te gaan boosteren.
Antilichamen die niet nodig zijn voor afweer, omdat er bv geen infectie is, nemen altijd af. Het een type, we hebben honderduizenden recepten, wat sneller dan het andere. De schatting van antilichamen irt Corona lig op 4-8 maanden waarna ze onder de 50% komen, gerekend vanaf moment dat ze tot ontwikkeling kwamen. Ze worden afwezig geacht na 1-2 jaar.
Het lichaam gaat geen voorraden van allerlei soort antilichamen aan houden die niet worden gebruikt.
Probleem is dat mensen die een ontoereikende afweer hebben, simpelweg niet snel genoeg zijn om wanneer nodig dan voldoende snel antilichamen te maken die voldoende werkzaam zijn op/voor het SAS-Cov-2 virus.
Ik blijf het herhalen: mensen weren geen Corona af maar pakken viruseiwit daarvan het in en voeren het virus zo onschadelijk gemaakt, inclusief de uitgeschakelde cel daarvan, af via hun cellulaire afweer.
Dan IgG en IgM meten is een secundair gevolg en (ik weet, kort door de bocht) mist zaaien waar men inhoudelijk weer de nodige discussies over kan voeren.
Voor mensen die het niet met mij eens zijn kunnen het virus ook zien dat dit voor het lichaam wel schadelijk is maar in eerste instantie NIET zo wordt herkend. Wat daarna wordt bemerkt zijn de schadelijke gevolgen die het virus veroorzaakt waarop dan het lichaam gaat hagelschieten door primair afwijkende cellen uitschakelen en antilichamen aanmaken om pathogeen (zoals viruseiwit) daarvan in te pakken.
Best een interessant account niet alleen over virussen maar ook over de situatie in Hong Kong als je dat interessant vind.quote:
https://www.newscientist.(...)on-than-vaccination/quote:Op donderdag 4 november 2021 23:34 schreef Discombobulate het volgende:
Die myocarditis schijnt toch wel een big issue te kunnen zijn, merken we binnen straks en een aantal jaar. Zie artikel Volkskrant. Zal morgen even wat meer aanvullen. Voor degene die zegt dat de kans op myocarditis groter is bij natuurlijke infectie. Nee, zijn dus twee totaal verschillende dingen. Die door infectie kan weinig kwaad.
Misschien is het wel heel dom geweest om jonge en gezonde mensen te vaccineren...
Waarom binnen een paar jaar? Ik deel op zich je conclusie maar de myocarditis komt na de vaccinatie niet pas na jaren opzetten, maar vrij rap erna.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:34 schreef Discombobulate het volgende:
Die myocarditis schijnt toch wel een big issue te kunnen zijn, merken we binnen straks en een aantal jaar. Zie artikel Volkskrant. Zal morgen even wat meer aanvullen. Voor degene die zegt dat de kans op myocarditis groter is bij natuurlijke infectie. Nee, zijn dus twee totaal verschillende dingen. Die door infectie kan weinig kwaad.
Misschien is het wel heel dom geweest om jonge en gezonde mensen te vaccineren...
Welk artikel?;oquote:Op donderdag 4 november 2021 23:34 schreef Discombobulate het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2021 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.newscientist.(...)on-than-vaccination/
Dit zijn wel ê interessante video's die een klein stukje van ons immuunsysteem beschrijven:quote:Op donderdag 4 november 2021 23:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Voor mensen die het niet met mij eens zijn kunnen het virus ook zien dat dit voor het lichaam wel schadelijk is maar in eerste instantie NIET zo wordt herkend. Wat daarna wordt bemerkt zijn de schadelijke gevolgen die het virus veroorzaakt waarop dan het lichaam gaat hagelschieten door primair afwijkende cellen uitschakelen en antilichamen aanmaken om pathogeen (zoals viruseiwit) daarvan in te pakken.
Geef even linkje dan, want myocarditis treedt niet zomaar uit het niets opeens drie jaar later op zover ik het weet.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus twee verschillende myocarditisen. Die na infectie is mild en kan weinig kwaad. Dat zeg ik net... Ik voeg morgen even een en ander toe.
Nou dan ben ik benieuwd naar je toelichting en artikelen als dit artikel schijnbaar heel ergquote:Op donderdag 4 november 2021 23:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus twee verschillende myocarditisen. Die na infectie is mild en kan weinig kwaad. Dat zeg ik net... Ik voeg morgen even een en ander toe.
Die kans bestaat maar het is vooral bij jonge mannen/jongens en vooral na de 2de prik (rond de 80% dacht ik). Dus wil je het voorkomen kan je altijd nog overstappen naar een 1 prik strategie voor die groep.quote:Op donderdag 4 november 2021 23:44 schreef Evenstar het volgende:
Volkskrant en myocarditis levert ook geen recent hits op, dus tsja.
Valt mij ook tegen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:09 schreef PzKpfw het volgende:
Ach zelfs bij een vaccinatiegraad van, laten we zeggen, 99% zal de zorg het nog niet aan kunnen.
Maar vooralsnog wil de regering er niet aan, omdat maatregelen (plan b) kennelijk 800 miljoen euro per week kosten.quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen.
Laatst een artikel uit de UK, met als strekking iets van 'Al is 100% gevaccineerd, delta maakt maatregelen in de winter noodzakelijk'.
Nou, daar word ik niet blij van.
Probeer eens los te komen uit de fabeltjesfuik zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:27 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
Wat denken we hier van?
Ik kan met mijn leken-kennis ook niet goed inschatten of er groepsimmumiteit bereikt kan worden.quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar vooralsnog wil de regering er niet aan, omdat maatregelen (plan b) kennelijk 800 miljoen euro per week kosten.
En daarna gingen de cijfers dalen en afvlakken in de UK.
Jezus. Hebben ze bejaarden een corona injectie gegeven? Mijn god. Waarom?quote:Op vrijdag 5 november 2021 00:27 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
Wat denken we hier van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |