quote:Op donderdag 4 november 2021 16:31 schreef capricia het volgende:
De nieuwe resultaten van het Pienter-onderzoek zijn zojuist gepubliceerd:
https://www.rivm.nl/pienter-corona-onderzoek/resultaten
Erg mooiquote:Uit het PIENTER Corona onderzoek blijkt dat bij 90% van de mensen bij wie antistoffen tegen SARS-CoV-2 in het bloed zijn gevonden, bijna een jaar later nog steeds antistoffen in het bloed aanwezig zijn. Het gaat hierbij om het type antistof IgGImmunoglobulin G. Dit is uiteindelijk het belangrijkste type antistof, want deze zorgt voor bescherming op de lange termijn. Ook blijkt dat de antistoffen over de tijd sterker zijn geworden. Ze binden zich beter aan het virus en daarom zijn minder antistoffen nodig om hetzelfde werk te doen.
Ja want innovatie staat volledig stil.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:41 schreef galantis het volgende:
[..]
Besmettingen laag houden is icm een groep koppige antivaxxers gewoon uitstel van de pijn.
Er zijn ook wel wat nieuwe onderzoeken, maar er moet natuurlijk een reden zijn om zoveel moeite te stoppen in een onderzoek.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn allemaal onderzoeken uit 2020, maar nogmaals wellicht is er gewoon niks nieuws te vertellen verder die relevant zijn qua verspreiding.
Dat is wel een ding natuurlijk. En eigenlijk geeft het RIVM model dat ook aan. Alleen het probleem is nu dat ze met teveel tegelijk komen. Maar op een gegeven moment is het een zure appel waar je niet omheen kan omdat de transmissie van het virus in tegenstelling tot eerdere gedachten gewoon blijft.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:41 schreef galantis het volgende:
[..]
Besmettingen laag houden is icm een groep koppige antivaxxers gewoon uitstel van de pijn.
Dat krijg je met een virus dat voor het gros van de mensen niet bepaald een persoonlijk medisch probleem is.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Had me zo'n pandemie alleen wel wat spannender voorgesteld, misschien verpest door alle apocalyptische rampenfilms ofzo. Nu is het meer een soort serie die maar blijft doorgaan en er nóg maar een seizoen erbij plakt met een halfslap verhaal dat maar blijft doorsukkelen.
Ik vond The Road niet zo'n leuke film.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Had me zo'n pandemie alleen wel wat spannender voorgesteld, misschien verpest door alle apocalyptische rampenfilms ofzo. Nu is het meer een soort serie die maar blijft doorgaan en er nóg maar een seizoen erbij plakt met een halfslap verhaal dat maar blijft doorsukkelen.
Even checken.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn ook wel wat nieuwe onderzoeken, maar er moet natuurlijk een reden zijn om zoveel moeite te stoppen in een onderzoek.
https://www.sciencedirect(...)ii/S001393512031505X
Wat een rare conclusie, echt totaal niet wat ik zeg. En die pil geeft mensen geen antistoffen hoor.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want innovatie staat volledig stil.
https://www.nu.nl/coronav(...)-coronapil-goed.html
Als de EMA deze ook goedkeurt scheelt dat potentieel ook weer een enorme bult aan ziekenhuisopnames.
Kijk, als iemand persoonlijk wordt is het meestal op de inhoud niet meer te winnen. Je weet dat ik gelijk heb en hebt inhoudelijks meer.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds niet door hebt dat de discussie puur om het aantal IC plekken gaat dat beperkt is en helemaal niet om de besmettingen ben je echt een zeldzaam dom persoon.
Als je op Google Scholar zoekt op "COVID-19 temperature" kom je een heel eind.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Even checken.
Domme vraag misschien maar mag ik vragen hoe je aan die onderzoeken komt, zoek je die ergens specifiek op, of is het je vakgebied?
The Road was verhaaltechnisch wel echt top, maar niet een film die je op een druilerige novemberavond moet kijken nee, dan zit je direct in een depressie.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond The Road niet zo'n leuke film.
Dat kan, als iedereen incl gevaccineerden meehelpt met het verspreiden van het virus.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Dus die 15% ongevaccineerde gaan voor dezelfde shit zorgen als 100% ongevaccineerde 1 jaar terug? Vreemd…
Dat zou inderdaad vreemd zijn. Het klopt dan ook niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Dus die 15% ongevaccineerde gaan voor dezelfde shit zorgen als 100% ongevaccineerde 1 jaar terug? Vreemd…
Nee maar die zorgt in de toekomst wel voor dat de druk op de zorg potentieel tot wel 50% lager kan uitpakken. Daar gaat het toch om? Niet wie wel of geen antistoffen heeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:45 schreef galantis het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie, echt totaal niet wat ik zeg. En die pil geeft mensen geen antistoffen hoor.
Nee dit is niet perse mijn vakgebied. Je kan op deze google pagina zoeken naar wetenschappelijke publicatiesquote:Op donderdag 4 november 2021 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Even checken.
Domme vraag misschien maar mag ik vragen hoe je aan die onderzoeken komt, zoek je die ergens specifiek op, of is het je vakgebied?
Meestal bij dit soort uitdovende series komen er wat nieuwe hoofdpersonen bij om het weer een beetje op te zwepen. Maar we blijven maar met de zelfde hoofdrolspelers zitten.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Het is o.a. Kuijpers die op het aantal besmettingen wil sturenquote:Op donderdag 4 november 2021 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds niet door hebt dat de discussie puur om het aantal IC plekken gaat dat beperkt is en helemaal niet om de besmettingen ben je echt een zeldzaam dom persoon.
Woow ok.quote:
Het maakt niet zoveel uit waar je op stuurt, het gaat erom bij welke grenswaarden je welke acties onderneemt.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is o.a. Kuijpers die op het aantal besmettingen wil sturen
Geen strengere maatregelen volgens jou? Ik moet het nog zienquote:Op donderdag 4 november 2021 16:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad vreemd zijn. Het klopt dan ook niet.
Maar sommige hoofdrolspelers veranderen wel, kijk maar naar de ruige mannenbaard (en bolle kop) van Hugo, die is wezenlijk veranderd sinds het begin van de seriequote:Op donderdag 4 november 2021 16:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Meestal bij dit soort uitdovende series komen er wat nieuwe hoofdpersonen bij om het weer een beetje op te zwepen. Maar we blijven maar met de zelfde hoofdrolspelers zitten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |