Dat laat zich natuurlijk raden. Ze kunnen ook niet meer om die anderhalve meter heen eigenlijk. En dus de boel weer compenseren. Dit gaat wederom miljarden kosten.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er met theaters, congressen etc. gaat gebeuren.
En wat als we dan op code zwart komen? Moeten we dat maar 'gewoon' accepteren?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We moeten sowieso gewoon nooit meer wat sluiten.
Behalve de opnames in de ziekenhuizen natuurlijk. Die moeten wel dicht.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat kun je wel roepen en willen, maar dat gaat gewoon gebeuren..quote:Op donderdag 4 november 2021 15:36 schreef _serial_ het volgende:
[..]
GVDquote:Op donderdag 4 november 2021 15:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Deze is gevuld met pure wanhoop.
Ede de gekste!quote:Op donderdag 4 november 2021 15:26 schreef aartstyle het volgende:
EDE weer netjes hoor. Gaan zich plaatsen voor Europees voetbal. Keurig.
dan zou je vroeg of laat in code zwart komen. Het is een vucieuze cirkel waar geen ene cent naar de zorg is gegaan maar wel 100 miljoen naar ene Van Lienden, de Tweede Kamer moet zich alweer kapot schamen. Maar het enige wat ze kunnen is (pro)moties indienen en Baudet aanvallen omdat hij in een psychotische beu weer eens iets heeft getweet.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan dingen sluiten, maar voor de rest blijft het daar wel bij. Er is nul komma nul draagvlak, mensen bezoeken elkaar toch wel thuis en houden feestjes. Je kan doen wat je wil maar zo veel gaat er niet meer gebeuren. Het is geen maart 2021 meer. Kwestie van accepteren en maar als zorg in oorlogsmodus. Zijn vast zat knappe koppen die hiervoor geleerd hebben: Hoe ga je te werk vanaf nu?
Ik denk dat het hooguit wat omlaag kan, maar voor de rest moeten we het maar accepteren. En bovendien ook onze eigen schuld door ons oh zo fantastische zorgsysteem.
Ja, ik bedoel eigenlijk vooral wanneer de boel weer dicht zal gaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat laat zich natuurlijk raden. Ze kunnen ook niet meer om die anderhalve meter heen eigenlijk. En dus de boel weer compenseren. Dit gaat wederom miljarden kosten.
Zo'n paniekvoetbal verwacht ik niet, hoor. De volgende persco is sowieso al best snel.quote:Het lijkt me dat we dinsdag alweer een persconferentie krijgen mogelijk eerder?
Niks mis mee. Beetje met miljarden strooien en eer dat het een keer terug moet komen is het probleem voor de volgende regering. Zo rollen we lekker door.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:37 schreef Elan het volgende:
Dat laat zich natuurlijk raden. Ze kunnen ook niet meer om die anderhalve meter heen eigenlijk. En dus de boel weer compenseren. Dit gaat wederom miljarden kosten.
Van deze post klopt zo weinig dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:56 schreef zoost het volgende:
[..]
Deze ellende is feitelijk dat oudere (dikke) mensen met onderliggend lijden en dus een zwakke gezondheid een aantal jaren (3?) eerder sterven dan anders doordat er al jaren te weinig (IC) zorgcapaciteit is. Daar helpt geen vaccin tegen.
Interessant gebruik van het woord "gewoon".quote:Op donderdag 4 november 2021 15:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gewoon geen maatregelen en geen opschorting van gewone zorg in het ziekenhuis voor een patient die geen vaccinatie heeft genomen.
Het lost niks op. Al voer je de 2g in, gevaccineerden zullen elkaar massaal besmetten en hun oma's knuffelen.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:38 schreef jcdragon het volgende:
Zijn gerichte maatregelen voor ongevaccineerden taboe?
Nee nog niet helemaal..quote:Op donderdag 4 november 2021 15:38 schreef jcdragon het volgende:
Dit x 100. Accepteren & vaccineren.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan dingen sluiten, maar voor de rest blijft het daar wel bij. Er is nul komma nul draagvlak, mensen bezoeken elkaar toch wel thuis en houden feestjes. Je kan doen wat je wil maar zo veel gaat er niet meer gebeuren. Het is geen maart 2021 meer. Kwestie van accepteren en maar als zorg in oorlogsmodus. Zijn vast zat knappe koppen die hiervoor geleerd hebben: Hoe ga je te werk vanaf nu?
Ik denk dat het hooguit wat omlaag kan, maar voor de rest moeten we het maar accepteren. En bovendien ook onze eigen schuld door ons oh zo fantastische zorgsysteem.
Tja, wacht maar wat er in Limburg uit de gesprekken komt. Als die dingen gaan annuleren, dan staan die journalisten al weer bij de andere burgemeesters op de stoep: hoe kunnen jullie de evenementen nog door laten gaan terwijl zij in het zuiden worden geannuleerd? Is dit niet onverantwoord? Eenvandaag doet nog een onderzoekje onder de leden en vrijdag heb jij de poppen aan het dansen.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig zijn evenementen er dit weekend nog niet af, ik heb er nog eentje.
Maar ik sluit niet uit dat ik op 20 en 24 november al niet meer naar het stadion kan.
Voor veel mensen nog wel, die komen wel tot inkeer zodra ze weer met lockdowns geconfronteerd worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:38 schreef jcdragon het volgende:
Ja nja. Ik bedoel, ik vind niet dat die mensen perse moeten lijden. Maar je kan wel gewone zorg voorrang geven boven corona patienten zonder vaccinatie. Als er plek is prima.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Interessant gebruik van het woord "gewoon".
Dit idd, beter hadden ze toegegeven dat het massavaccineren een canard is gebleken, en rap iedereen gaan testen iig verplichten voor bezoek aan zwakkeren.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:25 schreef Confetti het volgende:
Zolang de overheid doet alsof vaccins GOD-modus activeren zal dit doorgaan. De superspreadevents met QR-codesgaan namelijk gewoon door
Mwah, dit weekend komt te snel. Daar moeten ze eerst nog over vergaderen. Dus dat vind ik ERG MOOI.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
Tja, wacht maar wat er in Limburg uit de gesprekken komt. Als die dingen gaan annuleren, dan staan die journalisten al weer bij de andere burgemeesters op de stoep: hoe kunnen jullie de evenementen nog door laten gaan terwijl zij in het zuiden worden geannuleerd? Is dit niet onverantwoord? Eenvandaag doet nog een onderzoekje onder de leden en vrijdag heb jij de poppen aan het dansen.
Dit. En dan vervolgens doodleuk de schuld geven aan die 5% a 10% die niet is gevaccineerd.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:39 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Het lost niks op. Al voer je de 2g in, gevaccineerden zullen elkaar massaal besmetten en hun oma's knuffelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |