Als mensen nou gewoon eens stoppen met testen.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:18 schreef josja het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen, hoe krijgen we het voor elkaar, 10k allemachtig.
Werkelijke aantallen of "dagcijfers" ?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef Tijn het volgende:
Denk je nog steeds dat we de 12k niet gaan aantikken, @:_serial_?
Een percentage positief van 17,1% toont nou niet bepaald aan dat er een overdaad aan testbereidheid is, he.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als mensen nou gewoon eens stoppen met testen.
Nou, dit ja... Mijn hemelquote:Op donderdag 4 november 2021 15:18 schreef josja het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen, hoe krijgen we het voor elkaar, 10k allemachtig.
Yep, totallyquote:
Uiteindelijk ontlopen die elkaar toch ook niet veel, of wel?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Werkelijke aantallen of "dagcijfers" ?
Dan komen er geen mensen meer in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als mensen nou gewoon eens stoppen met testen.
10K is om te huilen.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
Dames en heren. Ik hoef er denk ik weinig woorden aan vuil te maken.
Alstublieft:
[ afbeelding ]
Lekker in de buitenlucht. Fris briesje op je snoet.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef KingRadler het volgende:
11devande11 is 1 grote superspreader feest.
Dan kunnen we straks de verpleegsters van de grond rapen.
Je weet toch niet hoeveel zelftests er uitgevoerd worden?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een percentage positief van 17,1% toont nou niet bepaald aan dat er een overdaad aan testbereidheid is, he.
dan maken de ziekenhuizen ook minder winst.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan komen er geen mensen meer in het ziekenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |