10K plus, niet echt iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 10.214 nieuw gemelde positieve testen
- 146 nieuwe ziekenhuisopnames
- 25 nieuwe IC-opnames
- 23 nieuwe overlijdens
Snel mondkap op bij de kapper, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:16 schreef aartstyle het volgende:
[..]
10K plus, niet echt iets om trots op te zijn.
Toch ergens een dalingquote:Op donderdag 4 november 2021 15:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Groeipercentage zakt ietsje, maar alsnog boven de 30% week op week..
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen die geen vaccin willen, wel die pil slikken?Hoopvol perspectief geven zulke medicijnen. Het genotoxische aspect eraan is nog wel belangrijk om in de gaten te houden voor jonge mensen, maar voor 50+ misschien een topmedicijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
Als mensen nou gewoon eens stoppen met testen.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:18 schreef josja het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen, hoe krijgen we het voor elkaar, 10k allemachtig.
Werkelijke aantallen of "dagcijfers" ?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef Tijn het volgende:
Denk je nog steeds dat we de 12k niet gaan aantikken, @:_serial_?
Een percentage positief van 17,1% toont nou niet bepaald aan dat er een overdaad aan testbereidheid is, he.quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als mensen nou gewoon eens stoppen met testen.
Nou, dit ja... Mijn hemelquote:Op donderdag 4 november 2021 15:18 schreef josja het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen, hoe krijgen we het voor elkaar, 10k allemachtig.
Yep, totallyquote:
Uiteindelijk ontlopen die elkaar toch ook niet veel, of wel?quote:Op donderdag 4 november 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Werkelijke aantallen of "dagcijfers" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |