Ja was ook best emotioneelquote:Op donderdag 4 november 2021 10:17 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Oh wat erg! Dit vind ik nou zo zielig...
Ja en de tweede keer was in de periode dat hij eigenlijk nog veilig moest zijn van de eerste keer. Gebleken is dat corona doet wat hij wil doen. Hij is pas 12 en al twee keer gehadquote:Op donderdag 4 november 2021 10:30 schreef Cygne het volgende:
[..]
Wat verdrietig en lastig. Twee keer ook nog.
Morguh ☕️quote:Op vrijdag 5 november 2021 05:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... weer een hele nacht wakker... komende nacht een slaappil. Dit is niet meer leuk... wel lekker aan het borduren
Morguh Mori2quote:Op vrijdag 5 november 2021 06:21 schreef Morri2 het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben zoals gewoonlijk vroeg in slaap gevallen, en vroeg op. Dagje vrij. Beetje opruimen en dan eens kijken wat ik ga doen voor leuks.
Wat ontzettend vervelendquote:Op vrijdag 5 november 2021 05:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... weer een hele nacht wakker... komende nacht een slaappil. Dit is niet meer leuk... wel lekker aan het borduren
Lijkt me echt heel vervelend, slecht slapen. Als ik een nacht slecht geslapen heb, dan ben ik de dag erna gebroken.quote:Op vrijdag 5 november 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Mori2
Was om 4.30 al weer op. Slecht geslapen deze ronde. Maar zo heb ik wel wat aan de dag.
Lekker dat je een dagje vrij bent, geniet er van
In het begin wel, maar ik weet niet meer beter. IK heb de afgelopen dagen voor mijn doen redelijk geslapen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 06:25 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel vervelend, slecht slapen. Als ik een nacht slecht geslapen heb, dan ben ik de dag erna gebroken.
Twee uurtjes kunnen slapen bedoel je?quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach net twee uurtjes weg kunnen tikken en ben weer enorm blij
Ja en vanavond gaat er een lange nacht aankomen heb ik beslotenquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Twee uurtjes kunnen slapen bedoel je?
Lekker toch.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en vanavond gaat er een lange nacht aankomen heb ik besloten
(Slaapmedicatie)
Jep... alleen dan moet ik het niet vergetenquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch.
ALs je dat in huis hebt is het fijn om ook te gebruiken indien nodig.
Nee, dat is wel zo wijs om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 04:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep... alleen dan moet ik het niet vergeten
Maar ik heb lekker geslapen en ben uitgerust.quote:Op zaterdag 6 november 2021 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is wel zo wijs om dat niet te doen.
Fijn dat je lekker geslapen hebt, dat doet een mens altijd goed.quote:Op zaterdag 6 november 2021 06:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ik heb lekker geslapen en ben uitgerust.
Vanmiddag komt er een goede vriendin langs. Ik verheug me echt er enorm op
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je lekker geslapen hebt, dat doet een mens altijd goed.
Gezellig kletsebetsen met een vriendin is altijd leuk.
IK ga vanmiddag naar Enschede naar mijn vader. Misschien ook nog even langs mijn dochter, maar die heeft nachtdienst dus weet niet of ze al wakker is dan.
Klinkt gezellig. \quote:Op zaterdag 6 november 2021 06:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jasamen aan onze bulletjournals werken en heel veel thee
Klinkt alsof jij ook een fijne dag gaat hebben!
Werkt je dochter in de zorg?
Dat wordt een gezellig dag, rij voorzichtig en vooral geniet er vanquote:Op zaterdag 6 november 2021 07:09 schreef Morri2 het volgende:
Goeiemorgen! Zo meteen de auto in, naar Duitsland. Vriendin daar is jarig en ik ga er blijven slapen. Heel veel zin in!
Ooooh! Dat was mijn studiequote:Op zaterdag 6 november 2021 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. \
Ja mijn dochter werkt met mensen met een niet aangeboren hersenletsel.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:09 schreef Morri2 het volgende:
Goeiemorgen! Zo meteen de auto in, naar Duitsland. Vriendin daar is jarig en ik ga er blijven slapen. Heel veel zin in!
O wat een toeval. Ja mijn dochter vindt het ook heel mooi, maar soms ook heel zwaar als ze jongeren binnen krijgtquote:Op zaterdag 6 november 2021 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh! Dat was mijn studie
Dat is een prachtige doelgroep
Het zijn wel heftige problematieken. Hoe iemand zijn hersens zo belangrijk zijn en de schade die mogelijk is.quote:Op zaterdag 6 november 2021 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een toeval. Ja mijn dochter vindt het ook heel mooi, maar soms ook heel zwaar als ze jongeren binnen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |