En een Spaanse zanger ook ///quote:Op donderdag 4 november 2021 02:32 schreef mario390 het volgende:
en speler van de oostenrijkse
icehockeyliga met italie,en slowenie,czechie
is overleden
quote:
Morguhquote:
Behoorlijk de goede kant op maar ik ben niet gauw tevreden hahahaquote:Op donderdag 4 november 2021 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
MorguhHoe gaat het nu met je Chanel?
Fijn te horenquote:Op donderdag 4 november 2021 07:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Behoorlijk de goede kant op maar ik ben niet gauw tevreden hahaha
Eind van de maand nieuwe longfunctie test, ben ik benieuwd naar.
Hoe is het aan die kant?
Hier alleen maar héél laag hangende bewolking.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Wie heeft die grote gaten in de hemel geprikt?![]()
Niet normaal wat er naar beneden komt![]()
Goedemorgen allen
Tsss, ik was om 4 uur al wakker en toen regende het al en nu nog. Het is echt herfst.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier alleen maar héél laag hangende bewolking.
Goedemorgen
Was wel behoorlijk koud buiten. Hier op kantoor wel lekker warm. Ik had een wollen trui + colbertje aangetrokken, maar dat was een beetje teveelquote:Op donderdag 4 november 2021 08:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tsss, ik was om 4 uur al wakker en toen regende het al en nu nog. Het is echt herfst.
IK heb de gaten hier dichtgestopt, misschien lopen ze daarom bij jou overquote:Op donderdag 4 november 2021 08:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Wie heeft die grote gaten in de hemel geprikt?![]()
Niet normaal wat er naar beneden komt![]()
Goedemorgen allen
Had een stropdas omgedaan en de rest uitquote:Op donderdag 4 november 2021 08:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Was wel behoorlijk koud buiten. Hier op kantoor wel lekker warm. Ik had een wollen trui + colbertje aangetrokken, maar dat was een beetje teveel
Bedanktquote:Op donderdag 4 november 2021 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb de gaten hier dichtgestopt, misschien lopen ze daarom bij jou over
Met liefde gedaan,quote:Op donderdag 4 november 2021 09:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Het wordt hier nu ook wat lichter. Binnen kunnen ze uit in ieder geval.
Morguh Sodequote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Hier komt het zonnetje door.
Mogge
Stropdassen zijn voor accountants en autoverkopers.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had een stropdas omgedaan en de rest uitben je toch gekleed.
Buiten het feit dat ik het een onzinnig gedoe vind, ben ik er wel weer aan gewend.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog iemand last van de wintertijd?
Ik heb liever zomertijd. Veel warmer!quote:Op donderdag 4 november 2021 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik merk daar nooit wat vanquote:Op donderdag 4 november 2021 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omminomquote:Op donderdag 4 november 2021 11:52 schreef D. het volgende:
Met vreugde kan ik melden dat vandaag niet gehaktballoos voorbij gaat
Eet je hier?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:52 schreef D. het volgende:
Met vreugde kan ik melden dat vandaag niet gehaktballoos voorbij gaat
Ik eet hier jaquote:
ook lekkerquote:Lekker, hier ook een bal met andijvie stamppot
Lekker, tenminste met een schep mayo eropquote:Op donderdag 4 november 2021 12:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eet hier ja
![]()
[..]
ook lekker
Ik had ‘m ‘gewoon’ op brood
Mayoquote:Op donderdag 4 november 2021 12:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker, tenminste met een schep mayo erop
Mosterd eet ik eigenlijk alleen op een broodje kroket en als ik kaaskroketten maak. Oh en ik smeer de sudderlappen er mee in, maar dat eet ik toch nietquote:Op donderdag 4 november 2021 12:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mayo
Nee. Deze was in jus.
En anders ging ik voor mosterd
Afgietsysteem?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:11 schreef Deisyy het volgende:
Over eten gesproken, ik heb een nieuwe pannenset nodig, heeft iemand een advies? Ik heb nu een goede van BK en die bevalt goed, dus ik overweeg dezelfde te kopen, maar je hebt tegenwoordig ook pannen met een afgietsysteem, heef iemand hier daar ervaring mee?
Ik moest eerst even koekelenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:11 schreef Deisyy het volgende:
Over eten gesproken, ik heb een nieuwe pannenset nodig, heeft iemand een advies? Ik heb nu een goede van BK en die bevalt goed, dus ik overweeg dezelfde te kopen, maar je hebt tegenwoordig ook pannen met een afgietsysteem, heef iemand hier daar ervaring mee?
Dan heb je dus geen doek meer nodig en kan je de deksel gewoon laten liggen, lijkt me best handig.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Afgietsysteem?
Da’s handig, nu doe ik dat steeds zelf
Of met theedoek, maar aardappels heb ik nog nooit in een vergiet geflikkerd, wel pasta en rijstquote:Op donderdag 4 november 2021 12:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest eerst even koekelen![]()
Ik heb dat niet![]()
Of ik pak het beet met ovenwanten en giet af of ik flikker de aardappels even in een vergiet.
Typisch eigenlijk wel. Waarom wel je pasta en niet je aardappels. Groente kan ookquote:Op donderdag 4 november 2021 12:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of met theedoek, maar aardappels heb ik nog nooit in een vergiet geflikkerd, wel pasta en rijst
Ik had al even geGoogledquote:Op donderdag 4 november 2021 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen doek meer nodig en kan je de deksel gewoon laten liggen, lijkt me best handig.
[ afbeelding ]
Ja die zwarte van BK kwam ik ook tegen, die is mooi, maar inderdaad duur, maar als je dan kijkt hoelang je met zo'n set doet (als je niet overstapt van warmtebronquote:Op donderdag 4 november 2021 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Wel mooi. Kosten wel ¤ 300,-, maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]
Omdat ik dan een vergiet af moet wassenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Typisch eigenlijk wel. Waarom wel je pasta en niet je aardappels. Groente kan ook
Stap je over?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die zwarte van BK kwam ik ook tegen, die is mooi, maar inderdaad duur, maar als je dan kijkt hoelang je met zo'n set doet (als je niet overstapt van warmtebron)
Ik heb al 20 jaar dezelfde set en er mankeert niets aan. Ondanks, dat de glazen deksels gemiddeld 4 x per week uit het kastje pleuren op de plavuizen... maar niet kapot te krijgenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die zwarte van BK kwam ik ook tegen, die is mooi, maar inderdaad duur, maar als je dan kijkt hoelang je met zo'n set doet (als je niet overstapt van warmtebron)
Dat je aardappels koud zijn voordat ze helemaal afgegoten zijn, ja daar zeg je wat, dat is dan weer niet handig.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had al even geGoogled
Ik gebruik bijna altijd een vergiet
Vraag me wel af, duurt het afgieten niet erg lang door zo’n kleine opening?
Fatima wast altijd af voor mij.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik dan een vergiet af moet wassenEr zijn inderdaad groentes die ik er ook in gooi.
Ja ik begin een luie vrouw te worden, ik kook nu op gas en ga over naar inductie, omdat ik het zo'n rotklus vind om die kookplaat schoon te maken.quote:
Koud zal wel meevallen in een afgesloten pan, maar ik ben nogal ongeduldig, dus langer dan een minuut met die pan in de hand blijven staan tot ie uitgedrupt is is niets voor mijquote:Op donderdag 4 november 2021 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je aardappels koud zijn voordat ze helemaal afgegoten zijn, ja daar zeg je wat, dat is dan weer niet handig.
Ja precies, dus waarschijnlijk is dit de laatste pannenset die ik koopquote:Op donderdag 4 november 2021 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb al 20 jaar dezelfde set en er mankeert niets aan. Ondanks, dat de glazen deksels gemiddeld 4 x per week uit het kastje pleuren op de plavuizen... maar niet kapot te krijgen![]()
Dus voor nu vind ik het zonde om nieuwe te kopen.
Is Fatima je vaatwasser?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Fatima wast altijd af voor mij.
Ik dacht dat jij allang inductie hadquote:Op donderdag 4 november 2021 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik begin een luie vrouw te worden, ik kook nu op gas en ga over naar inductie, omdat ik het zo'n rotklus vind om die kookplaat schoon te maken.
quote:
Godver D. moet ik nu echt uit gaan leggen dat die koude aardappels een grapje was?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
Koud zal wel meevallen in een afgesloten pan, maar ik ben nogal ongeduldig, dus langer dan een minuut met die pan in de hand blijven staan tot ie uitgedrupt is is niets voor mij
Nee ik zit aan het gas, maar alles is nu voorbereid en er hoeft alleen nog maar een inductieplaat aangeschaft en ingelugd te worden.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang inductie had
Verbaasde me er hier gisteren nog over hoeveel mensen nog op gas koken
Ja, ik wil ook een nieuwe keuken en dan iets met een plaat. Het liefst met een kok, maar dat gaat hem niet worden. Echt waardeloos dat schoonmaken van een gasstel.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik begin een luie vrouw te worden, ik kook nu op gas en ga over naar inductie, omdat ik het zo'n rotklus vind om die kookplaat schoon te maken.
Kon zijn dat je dacht dat ik dat dachtquote:Op donderdag 4 november 2021 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver D. moet ik nu echt uit gaan leggen dat die koude aardappels een grapje was?
Ik ga er eens even in CUL naar vragen, daar zag ik laatst ook een afgietpannentopic.
Misschien moet ik ook eens over namen nadenken, ik heb wel een vaatwasser namelijk, maar ik doe mijn vergiet er bijna nooit in want zonde van de ruimtequote:Op donderdag 4 november 2021 12:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
De vorige heette Truus. Voordat Sylvana op hoge poten binnen komt zeilen
Jij bent dan ook een stukje jonger dan onsquote:Op donderdag 4 november 2021 12:29 schreef D. het volgende:
Ik heb bijna geen glazen deksels, ik kan zo wel onthouden wat er in de pan zit
Lol...quote:Op donderdag 4 november 2021 12:29 schreef D. het volgende:
Ik heb bijna geen glazen deksels, ik kan zo wel onthouden wat er in de pan zit
Gas ruled sowiesoquote:Op donderdag 4 november 2021 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang inductie had
Verbaasde me er hier gisteren nog over hoeveel mensen nog op gas koken
Ik kon wel een keuken met kok krijgen, maar kreeg er dan ook een zooi andere ellende bij, dus ik heb gepastquote:Op donderdag 4 november 2021 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook een nieuwe keuken en dan iets met een plaat. Het liefst met een kok, maar dat gaat hem niet worden. Echt waardeloos dat schoonmaken van een gasstel.
Kan ze ook een beetje afwassen of koken?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:29 schreef chufi het volgende:
Fati is leuk .... tenminste die Sevillaanse die ik ken
Zonder deksels? Er kookt eigenlijk nooit iets over juist door die glazen dekselsquote:Op donderdag 4 november 2021 12:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol...
Ik kook meestal zonder deksels, tegen het overkoken. En voor de zekerheid klein stukje boter in het water, dan schuimt het niet.
Voel je niets vanquote:Op donderdag 4 november 2021 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een stukje jonger dan ons![]()
Ik heb ook zelden de deksels erop moet ik zeggen.quote:En ik vind het gewoon fijn om te zien wat er in de pan gebeurt.
Ik moet toegeven dat dat schoonmaak voordeel dat Dees daarnet aangaf me wel een handig lijktquote:Op donderdag 4 november 2021 12:37 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, tot je inductie gewend bent
Maar zonder deksel gaat er toch warmte verloren, dat is toch zonde van het gas of elektra?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Voel je niets van
[..]
Ik heb ook zelden de deksels erop moet ik zeggen.
Scheelt weer in de vaatwasser, kan het vergiet er makkelijk bij
Dan blijf je erbij staan? Ik breek mijn nek om weer uit de keuken te komen. Binnen staat mijn drankje....quote:Op donderdag 4 november 2021 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder deksels? Er kookt eigenlijk nooit iets over juist door die glazen deksels
Grappig hoe ieder zo zijn eigen gewoontes heeft.
Alles is ook sneller op temperatuurquote:Op donderdag 4 november 2021 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat dat schoonmaak voordeel dat Dees daarnet aangaf me wel een handig lijkt
Die kutpitten die je daarna dan weer moet schurenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan blijf je erbij staan? Ik breek mijn nek om weer uit de keuken te komen. Binnen staat mijn drankje....
en dan denk ik pas weer aan het eten als ik het water hoor sissen op die kutpitten
Ja dat lijkt me dus weer geen echt voordeel. Aan de grootte van de pit en de vlam kan ik altijd prima bepalen hoe hard alles suddert of bakt. In een oogopslag ook.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:40 schreef D. het volgende:
[..]
Alles is ook sneller op temperatuur
En alle standjes kennen scheelt
Dat zal voor mij ook wel even wennen zijn, maar inductie reageert volgens mij net zo snel als gas, in tegenstelling tot elektrisch.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dus weer geen echt voordeel. Aan de grootte van de pit en de vlam kan ik altijd prima bepalen hoe hard alles suddert of bakt. In een oogopslag ook.
Ietsje wellicht, maar verwaarloosbaar denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zonder deksel gaat er toch warmte verloren, dat is toch zonde van het gas of elektra?
Ik heb ze ooit in Fatima gepropt, dus ze zijn niet meer glimmend te krijgen. Eén doet het ook niet meer. Dus ben echt aan vervanging toe.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kutpitten die je daarna dan weer moet schuren![]()
Ik heb een open keuken en mijn glas wijn op het aanrecht staan als ik ga koken
Ik draai geen extra vaatwasbeurt voor de dekselsquote:Op donderdag 4 november 2021 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ietsje wellicht, maar verwaarloosbaar denk ik.
Zeker als je rekent hoeveel extra vaatwasbeurten je op jaarbasis draait voor al die deksels
Ergens deze winter ga ik ook weer eens iets nieuws aanschaffen. Zal e og eens goed over nadenkenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal voor mij ook wel even wennen zijn, maar inductie reageert volgens mij net zo snel als gas, in tegenstelling tot elektrisch.
In mijn herinnering was dat toch altijd een beetje finetunenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me dus weer geen echt voordeel. Aan de grootte van de pit en de vlam kan ik altijd prima bepalen hoe hard alles suddert of bakt. In een oogopslag ook.
Vervang dan ook alleen je kookplaat, opa is handig tochquote:Op donderdag 4 november 2021 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit in Fatima gepropt, dus ze zijn niet meer glimmend te krijgen. Eén doet het ook niet meer. Dus ben echt aan vervanging toe.
Ondertussen ook voor de meet bezig![]()
[ afbeelding ]
Geen aparte neequote:Op donderdag 4 november 2021 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik draai geen extra vaatwasbeurt voor de deksels
Ik ben ook tevreden over gas, maar niet over de gaskookplaatquote:Op donderdag 4 november 2021 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ergens deze winter ga ik ook weer eens iets nieuws aanschaffen. Zal e og eens goed over nadenkenBen altijd tevreden geweest over gas
Ja, iedereen is altijd super blij en tevreden met hem...quote:Op donderdag 4 november 2021 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervang dan ook alleen je kookplaat, opa is handig toch
Lekker aan het sabbelen![]()
Maar de vaatwasser gaat sowieso 's avonds aan, met of zonder dekselsquote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Geen aparte nee
Maar als het goed is is jouw vaatwasser dus net ietsje eerder vol nu dan wanneer je geen deksels gebruikt
Dat hoor je wel vaker ja, en zie maar weer eens een passende keuken te vindenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, iedereen is altijd super blij en tevreden met hem...![]()
Hier dondert er van alles uit elkaar![]()
Die keuken is ook al 20 jaar oud en één die ik niet eens uitgezocht had. Deze was in de aanbieding en paste precies
![]()
Iedere dag? Dan kan het vergiet er wel bij toch?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de vaatwasser gaat sowieso 's avonds aan, met of zonder deksels
Gaat jouw vaatwasser niet elke dag aan?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:53 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere dag? Dan kan het vergiet er wel bij toch?
Zo'n afgietgleuf lijkt me juist helemaal niet handig. Ik heb niet heel goed gekeken hoor, maar ik zie echt het voordeel niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat jouw vaatwasser niet elke dag aan?
Mijn vaatwasser is meestal wel vol als ik gekookt heb, maar ook als die nog niet helemaal vol is gaat hij toch aan, anders vind ik het goorquote:Op donderdag 4 november 2021 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Dat kost pas energie
Gewoon als ie (bijna) vol is
Deze heb ik in metaalkleurig, zijn fijne pannenquote:Op donderdag 4 november 2021 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
En als je uit eten gaat, dan sla je wel een dagje over neem ik aan?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser is meestal wel vol als ik gekookt heb, maar ook als die nog niet helemaal vol is gaat hij toch aan, anders vind ik het goor
Ja want dan kook ik nietquote:Op donderdag 4 november 2021 13:08 schreef D. het volgende:
[..]
En als je uit eten gaat, dan sla je wel een dagje over neem ik aan?
Gieten ze lekker af?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze heb ik in metaalkleurig, zijn fijne pannen
Heb je de premium? Wij vroegen ons af of het afgieten via zo'n systeem een stuk langzamer gaat dan afgieten met de deksel schuin op de pan.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze heb ik in metaalkleurig, zijn fijne pannen
Nee daarom zei ik ook dat ie meestal wel vol is als ik heb gekooktquote:Op donderdag 4 november 2021 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dan staat ie bij jou dus ook niet iedere dag aan
Maar, wel een stuk vaker dan hier
Nee, ik heb exact dezelfde als die zwarte, maar dan niet zwartquote:Op donderdag 4 november 2021 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de premium? Wij vroegen ons af of het afgieten via zo'n systeem een stuk langzamer gaat dan afgieten met de deksel schuin op de pan.
[ afbeelding ]
Mooie set hoor en bedankt voor deze info, hier kan ik iets meequote:Op donderdag 4 november 2021 13:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik heb exact dezelfde als die zwarte, maar dan niet zwart![]()
En het afgieten gaat misschien iets langzamer, maar minder kans op verbrande handen of een deksel die er toch nog tussenuit glipt....
Die zijn ook mooi.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:24 schreef Flory het volgende:
Wij hebben deze https://www.fonq.be/produ(...)nset-5-delig/120695/
Maar ook hier gaat veel in de stomer.
Een ei koken op inductie vind ik altijd een gedoe. Stand 6 is net niet hoog genoeg. Bij stand 7 borrelt het weer te hard. Dus ik zit constant te switchen van 6 naar 7.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal voor mij ook wel even wennen zijn, maar inductie reageert volgens mij net zo snel als gas, in tegenstelling tot elektrisch.
Hoi Soury.quote:
Daarvoor heb ik een eierkokerquote:Op donderdag 4 november 2021 17:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een ei koken op inductie vind ik altijd een gedoe. Stand 6 is net niet hoog genoeg. Bij stand 7 borrelt het weer te hard. Dus ik zit constant te switchen van 6 naar 7.
Pasta , bijna klaar .quote:Op donderdag 4 november 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooizo,
En wat ben je aan t koken?
Skatje poepie ik heb je gemistquote:
Birtanem.quote:
Nee dank jequote:
quote:
Mwa.Ze had zich wel even af mogen melden.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit meer, vind je dat niet jammer
Ze is tot stof geworden door de vulkaanquote:Op donderdag 4 november 2021 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit meer, vind je dat niet jammer
Hoe dan als ze een perm ban kreeg?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwa.Ze had zich wel even af mogen melden.
Nou niet volgens mijquote:Op donderdag 4 november 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe dan als ze een perm ban kreeg?
Er is meer social media.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe dan als ze een perm ban kreeg?
Blijkbaar heeft ze er geen behoefte meer aan, maar wel raar want jij was wel close met haarquote:
Haar leugens gingen wat te snelquote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 4 november 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze er geen behoefte meer aan, maar wel raar want jij was wel close met haar
Bosbranden toch?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is tot stof geworden door de vulkaan
Oh ja dat kan ookquote:
Ik ben gewoon keihard gedumpt.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze er geen behoefte meer aan, maar wel raar want jij was wel close met haar
Ah gossiequote:Op donderdag 4 november 2021 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben gewoon keihard gedumpt.![]()
Jajajajajajaquote:Op donderdag 4 november 2021 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Irritant is dat, helpt het ook niet als je bij stand 7 de deksel een beetje schuin zet?quote:Op donderdag 4 november 2021 17:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een ei koken op inductie vind ik altijd een gedoe. Stand 6 is net niet hoog genoeg. Bij stand 7 borrelt het weer te hard. Dus ik zit constant te switchen van 6 naar 7.
Ik doe geen deksel op de pan, als ik eieren kookquote:Op donderdag 4 november 2021 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant is dat, helpt het ook niet als je bij stand 7 de deksel een beetje schuin zet?
Ik ben ook gedumpt, door Souryquote:Op donderdag 4 november 2021 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haaiquote:
Ik kook mijn eitjes energiezuunigquote:Op donderdag 4 november 2021 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe geen deksel op de pan, als ik eieren kook
Ah dat kan ook jaquote:Op donderdag 4 november 2021 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kook mijn eitjes energiezuunig
Ach het slijt na een tijdje wel hoor.quote:
Een eierkoker is dan de oplossingquote:Op donderdag 4 november 2021 17:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja echt, ze heeft me laat zitten voor de meetquote:
Het heeft tijd nodigquote:Op donderdag 4 november 2021 18:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach het slijt na een tijdje wel hoor.
Eigeel is wel lekker als t nog lekker zacht isquote:
Ze heeft ons allemaal voor de meet laten zitten. Nu voel ik de pijn ook en het was vorig jaar zo gezellig.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt, ze heeft me laat zitten voor de meet
Tijd heelt alle wonden, om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt, maar komt wel goed hoor.
@Soury hoe kunnen we er voor zorgen dat je je bedenkt?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze heeft ons allemaal voor de meet laten zitten. Nu voel ik de pijn ook en het was vorig jaar zo gezellig.
Heel subtiel hoor.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, om er maar eens een dooddoener tegenaan te gooien.
O echt. Ik zet hem hoog tot water kookt en dan zet ik hem op stand twee en doet het perfect. Sudderen van vlees heb ik dan wel moeite mee stand 1 doet niets stand 2 brand aan.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Daar heb ik een slowcooker voor.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik zet hem hoog tot water kookt en dan zet ik hem op stand twee en doet het perfect. Sudderen van vlees heb ik dan wel moeite mee stand 1 doet niets stand 2 brand aan.
Ik heb daar een multicooker voor ( gekregen voor verjaardag) Maar ik krijg er echt geen smaak aan. Kruid het op dezelfde manier als in de gewone pan. Zo frustratie is datquote:Op donderdag 4 november 2021 18:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar heb ik een slowcooker voor.
Ja je moet het wel meer kruiden. Alleen ik verpruts rundvlees in de sudderpan, kan gewoon niet koken.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar een multicooker voor ( gekregen voor verjaardag) Maar ik krijg er echt geen smaak aan. Kruid het op dezelfde manier als in de gewone pan. Zo frustratie is dat
Ik kon op gas goed rundvlees en hachee maken. Maar op inductie is een ramp.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja je moet het wel meer kruiden. Alleen ik verpruts rundvlees in de sudderpan, kan gewoon niet koken.
Poeh, een halve eetlepel. Alleen ik gebruik heel weinig zout.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kon op gas goed rundvlees en hachee maken. Maar op inductie is een ramp.
Hoeveel meer kruiden gebruik je.
Waar zou dat door komen . Ik heb vorige keer het vlees een avond van te voren al gekruid. En nog zat er geen smaak aan. Of ik het in de multicooker op slowcooken, sudderen of bakken zet het maakt niet uit geen smaakquote:Op donderdag 4 november 2021 18:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Poeh, een halve eetlepel. Alleen ik gebruik heel weinig zout.
Morguh marcb ☕️quote:
Ja dat is apart.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zou dat door komen . Ik heb vorige keer het vlees een avond van te voren al gekruid. En nog zat er geen smaak aan. Of ik het in de multicooker op slowcooken, sudderen of bakken zet het maakt niet uit geen smaak
Heb ook vlaamsstoofpotje gemaakt. Zoals ik hem altijd maakte maar in die multicooker zat er geen smaak aan. Zo zonde.quote:
Ik was vandaag een keer rond jouw tijd uit bedquote:
Nee joh, dat kan toch nog helemaal niet?quote:
Helaas welquote:Op donderdag 4 november 2021 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was vandaag een keer rond jouw tijd uit bed
[..]
Nee joh, dat kan toch nog helemaal niet?
O jee. Hoe kwam dat toch niet …….quote:Op donderdag 4 november 2021 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was vandaag een keer rond jouw tijd uit bed
[..]
Nee joh, dat kan toch nog helemaal niet?
Moest weer eens naar kantoor,quote:Op donderdag 4 november 2021 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. Hoe kwam dat toch niet …….
Ja dat is ook zonde. Daarom baalde ik ook als ik draadjesvlees maakte en dat het rundvlees een schoenzool was.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook vlaamsstoofpotje gemaakt. Zoals ik hem altijd maakte maar in die multicooker zat er geen smaak aan. Zo zonde.
O gelukkig. Beter dat je daar voor opstaan moet dan voor …..quote:Op donderdag 4 november 2021 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest weer eens naar kantoor,
dan sta ik om half 6 op
Nou ik baal dubbel nu 😜quote:Op donderdag 4 november 2021 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat is ook zonde. Daarom baalde ik ook als ik draadjesvlees maakte en dat het rundvlees een schoenzool was.
Had je gezien dat de gratis update voor animal crossing al beschikbaar is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Voor dat andere sta ik zeker niet zo vroeg opquote:Op donderdag 4 november 2021 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig. Beter dat je daar voor opstaan moet dan voor …..
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Had je gezien dat de gratis update voor animal crossing al beschikbaar is?Morgen maar even kijken hoe en watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Nee het is 4 novemberquote:Op donderdag 4 november 2021 19:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oja het is 5 november
Morgen maar even kijken hoe en wat
Ik kan dan echt niet blijven liggen. Ik ga er altijd uitquote:Op donderdag 4 november 2021 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor dat andere sta ik zeker niet zo vroeg op
Die moet ik nog eens aanschaffen. Lees er goede recensies over.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die wel eens moeite met kruiden heeft, deze boeken als tip (zijn er 3 van).
Allemaal kruidenmixen voor eten zonder zout, die je dus zelf kan maken.
[ afbeelding ]
NIet? Ook niet na een tijdje?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan dan echt niet blijven liggen. Ik ga er altijd uit
Ik eet gewoon zout. Zoutloos is miets voor mij.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die wel eens moeite met kruiden heeft, deze boeken als tip (zijn er 3 van).
[ afbeelding ]
Zal ik hem wel ff pakkenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee het is 4 novemberWas ineens vandaag al beschikbaar
Ik heb vanmiddag al een tijdje gespeeld, het is echt leuk
Dan doe je er wat zout bij. Het is alleen echt niet nodig hierbijquote:Op donderdag 4 november 2021 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet gewoon zout. Zoutloos is miets voor mij.
Heb ze hier alle 3 staanquote:Op donderdag 4 november 2021 19:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens aanschaffen. Lees er goede recensies over.
Nope. Dan bonkt de hartslag door mijn hoofd. Ik ga liever zittenquote:
Ben binnenkort jarig, dus maar op mijn verlanglijstje zetten.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doe je er wat zout bij. Het is alleen echt niet nodig hierbij
[..]
Heb ze hier alle 3 staan
Ook goed dan toch als je je daardoor iets minder slecht voelt.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope. Dan bonkt de hartslag door mijn hoofd. Ik ga liever zitten
Als je met het bootje gaat varen moet je maar eens op A drukken. Ik moest zo lachenquote:
Heb nog geen update melding gekregenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Als je met het bootje gaat varen moet je maar eens op A drukken. Ik moest zo lachen
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb nog geen update melding gekregenen ik heb kakkerlakken in mijn huisje
Hij is nu bezigquote:Op donderdag 4 november 2021 19:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat snap ik niet zo goed. Verder kan iedereen die wel al spelen.
Ja die kakkerlakken zijn altijd maar irritant
Dan moet je de bestrijdingsdienst ff bellenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb nog geen update melding gekregenen ik heb kakkerlakken in mijn huisje
Weet niet of die bestaat in Animal Crossingquote:Op donderdag 4 november 2021 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je de bestrijdingsdienst ff bellen
Yessquote:
Er is met de update wel een mogelijkheid gekomen om in één keer al het onkruid van je eiland te verwijderen. En je kunt je inwoners vragen mee te helpen met opruimen...dat heb ik gedaan dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 november 2021 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet niet of die bestaat in Animal Crossing
Oh dat is wel handig, want ik heb best wat onkruidquote:Op donderdag 4 november 2021 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Yess
[..]
Er is met de update wel een mogelijkheid gekomen om in één keer al het onkruid van je eiland te verwijderen. En je kunt je inwoners vragen mee te helpen met opruimen...dat heb ik gedaan dus ik ben benieuwd
Het is wel wat prijzig. Kost 100.000 bellsquote:Op donderdag 4 november 2021 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig, want ik heb best wat onkruid![]()
quote:
Aangezien ik ruimte nodig heb morgen zit nu toch de kip met chorizo en roerbakgroenten in de panquote:
wel witte strepen?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, adidas in actie.
Kan een product bestellen in 7 kleuren, best wel leuk
Alleen al die 7 kleuren zijn zwart
Totaal geen moeite met kruiden of met zoutquote:Op donderdag 4 november 2021 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zijn die boeken niets voor jouquote:Op donderdag 4 november 2021 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Totaal geen moeite met kruiden of met zout
Ik heb al andere boekenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn die boeken niets voor jou
Ook uit de Himalaya?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb al andere boeken![]()
En 4 soorten zout
Die zit er ook tussen, mooi roze zout.quote:
Ik heb 2 soorten.. dun en dikquote:Op donderdag 4 november 2021 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zit er ook tussen, mooi roze zout.
Puur en in een pepermix heb ik die.
Henry Ford approvesquote:Op donderdag 4 november 2021 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, adidas in actie.
Kan een product bestellen in 7 kleuren, best wel leuk
Alleen al die 7 kleuren zijn zwart
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik doe alle lampen uit en noem het zwarte pieten verlichting
triest ditquote:Op donderdag 4 november 2021 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel slechter kan haast niet ... wat spelen ze slecht ..
hoeveel staat het daar?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... bakken regen uit de lucht ...
halloquote:
netjesquote:
Arme Rotterdammmers .. helemaal voor niets naar Berlijn gegaan ...quote:Op donderdag 4 november 2021 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
netjes
in Berlijn dus ook noodweer zie ik net
het lijkt erop dat ze wel gaan spelen??quote:Op donderdag 4 november 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Arme Rotterdammmers .. helemaal voor niets naar Berlijn gegaan ...
Hoezo voor niets? Ze hebben toch kunnen doen waarvoor ze kwamen?quote:Op donderdag 4 november 2021 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Arme Rotterdammmers .. helemaal voor niets naar Berlijn gegaan ...
Oh ja ... tuigquote:Op donderdag 4 november 2021 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo voor niets? Ze hebben toch kunnen doen waarvoor ze kwamen?
Een glockquote:Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah.. voetbal , jeeh!![]()
Ff iets anders.. ik wil iets 3d printen.. maar ben ff door ideeën heen.
Iemand een suggestie? Niet te groot hè.. anders duurt het dagen .
Zwarte Piet. Ik mis die man 🥲quote:Op donderdag 4 november 2021 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik doe alle lampen uit en noem het zwarte pieten verlichting
@Stoorzenderquote:Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een mooie spaghettimeterquote:Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ja hoi.quote:Op donderdag 4 november 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Stoorzender
of @:Fogel
die zijn van het 3 d printen
dus GOA een spinquote:Op donderdag 4 november 2021 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja hoi.
Het laatste wat ik geprint heb waren spinnen
Voor Halloween?quote:Op donderdag 4 november 2021 21:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja hoi.
Het laatste wat ik geprint heb waren spinnen
Dat zou nooit in me opkomenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Of zoals ik zei een glock, of iig een pistoolquote:
Halloweenthema schaakbord.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou nooit in me opkomenOh..da's te langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met je "dat zou nooit in me opkomen "..
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou nooit in me opkomenlaatst een filmpje gezien van mensen die dat proberen een wapen printenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schijnt niet te werkenThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar... waarom zou ik spaghetti eigenlijk meten ?
Werkt prima, je moet alleen wel een loop hebben en een slagpin.quote:Op donderdag 4 november 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
laatst een filmpje gezien van mensen die dat proberen een wapen printen
schijnt niet te werken
Het lijkt mij iig àltijd het proberen waardquote:Op donderdag 4 november 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
laatst een filmpje gezien van mensen die dat proberen een wapen printen
schijnt niet te werken
dat ding plofte uit elkaarquote:Op donderdag 4 november 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Werkt prima, je moet alleen wel een loop hebben en een slagpin.
Maar het word niet zo op prijs gesteld.
Je speelt dus niet mee met de Postcode loterijquote:Op donderdag 4 november 2021 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar... waarom zou ik spaghetti eigenlijk meten ?
Die heb ik hier al aan een paar luchthaken hangenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:04 schreef Fogel het volgende:
Je kan een plintenladder printen, duur niet zo lang want die zijn maar een paar cm.
of een kannetje om de waterpas te vullenquote:Op donderdag 4 november 2021 21:04 schreef Fogel het volgende:
Je kan een plintenladder printen, duur niet zo lang want die zijn maar een paar cm.
Wel door mij, of mensen zoals ikquote:Op donderdag 4 november 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar het word niet zo op prijs gesteld.
quote:Op donderdag 4 november 2021 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Je speelt dus niet mee met de Postcode loterij
de ui van Prishaquote:Op donderdag 4 november 2021 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik maak het jullie makkelijk... hier kun je iets kiezen:
https://www.yeggi.com/
Bier natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2021 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komodo dragon skeletonquote:Op donderdag 4 november 2021 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik maak het jullie makkelijk... hier kun je iets kiezen:
https://www.yeggi.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |