Vind ik niet, trouwens. Hier wil je de discussie toegankelijk houden voor iedereen, maar de tweede kamer heeft niet alleen het beleid, maar ook de integriteit en geloofwaardigheid van de bewindspersonen te controleren.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:48 schreef Mammietje het volgende:
Precies, tweede kamer net als op Fok: "Speel de bal, niet de persoon."
Toch zou ik de 2 die dat het meest met verve doen het liefst kwijt zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vind ik niet, trouwens. Hier wil je de discussie toegankelijk houden voor iedereen, maar de tweede kamer heeft niet alleen het beleid, maar ook de integriteit en geloofwaardigheid van de bewindspersonen te controleren.
Ik heb gewoon kunnen sporten als altijd, op 1,5 meter afstand dan.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat zeg je nou precies?
Dat wij uit onze nek lullen dat we vorig jaar niet konden sporten?
Ook "sporten"? Geen dubbelspel dan.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kunnen sporten als altijd, op 1,5 meter afstand dan.
Cheerleading?quote:Op donderdag 4 november 2021 00:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb gewoon kunnen sporten als altijd, op 1,5 meter afstand dan.
Hey... niet iedere sport is een teamsport, he?!quote:Op donderdag 4 november 2021 00:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook "sporten"? Geen dubbelspel dan.
@:lenny_leonard
Het comment over het dubbelspel met de moeder van een user werd helaas gemod.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook "sporten"? Geen dubbelspel dan.
@:lenny_leonard
Darten.quote:
Hey.... het is al meer dan schaken.quote:Op donderdag 4 november 2021 01:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Darten een sport noemen.
Een kroegspelletje.
LOLquote:Op donderdag 4 november 2021 01:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet in de kroeg dan, want die was dicht vorig jaar op deze datum.
Kunnen ze nog een keer weggestuurd wordenquote:Op donderdag 4 november 2021 06:45 schreef asco het volgende:
Kamer wil officieel parlementaire enquête naar corona-aanpak
https://www.telegraaf.nl/w/496016578/
Als zijn motie net zo goed zijn als dat let je op hugo waar hij met een uitgeprint A4 tje met buitenlandse cijfers staat te wapperen is het niet veel.quote:Op donderdag 4 november 2021 00:40 schreef Dutch_view het volgende:
6 moties voorlezen in 2 minuten, best knap
Het wordt echt tijd dat we eens stoppen met Kuipers en Gommers een podium te geven. Het is elke dag meer bagger.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:11 schreef Nielsch het volgende:
Ernst Kuipers wil weer sturen op besmettingen ipv ziekenhuiscijfers. Oftewel heel Nederland mag weer lijden onder het leed van niet-gevaccineerden, ouderen en vadsigen.
Ik zou dat eerder willen voor Hugo en Rutte.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat we eens stoppen met Kuipers en Gommers een podium te geven. Het is elke dag meer bagger.
Die mogen uiteraard ook aansluitenquote:Op donderdag 4 november 2021 07:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder willen voor Hugo en Rutte.
Zoals hier al voorspeld is de QR voor buitensporten het belangrijkste twistpunt geworden en gebruikt als rookgordijn voor de rest van de maatregelen en daarna ingeruild als wisselgeld.quote:
Rookgordijn en voor hoelang? Nog niet zolang geleden waren de terrassen het rookgordijn en nu zijn ze stilletjes het QR-circus ingerommeld.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zoals hier al voorspeld is de QR voor buitensporten het belangrijkste twistpunt geworden en gebruikt als rookgordijn voor de rest van de maatregelen en daarna ingeruild als wisselgeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |