SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
34 miljoen miljard kcalquote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nog zo'n klein bakje B&J liggen
Ik zat nog in de vorige.quote:
BH-soep&Juin?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nog zo'n klein bakje B&J liggen
quote:
Zeker, ik heb dat met Haagen daszquote:
Ben je lactose-intolerant?quote:
cookie doughquote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, ik heb dat met Haagen dasz![]()
Welke smaak?
Hoe weet je dat nou?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou nu ook geen moedermelk meer lusten, jullie wel?
quote:sjarel
sjaˇrel
/ʃarəl/
zelfstandig naamwoord • de m • sjarels
BE; spreektaal
1
deugniet (2), kerel
2
penis
•
aan zijn sjarel snokken
masturberen
quote:snokken
snokˇken
snokte, heeft gesnokt
1599 ‘snikken’, nevenvorm van snikken en snakken
WOORDVORMEN
1
overgankelijk en onovergankelijk werkwoord
BE rukken
2
onovergankelijk werkwoord
zich met rukken of schokken bewegen
3
wielersport een extra krachtsinspanning leveren, het tempo vrij abrupt opvoeren
Waarom ben jij op snokken aan het zoeken?quote:
Omdat sjarel snokkenquote:Op woensdag 3 november 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben jij op snokken aan het zoeken?
Aan wie zijn sjarel gaat ze snokken?quote:
Ik weet niet of ik dat wil weten.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan wie zijn sjarel gaat ze snokken?
Nee ik hoef de details ook niet te weten, maar ben gewoon nieuwsgierig waarom ze er opeens over begint.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil weten.
Begon ze daarom vanochtend over haar lange vingers?quote:
Of een gorgeltje.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Niks zo irritant als iemand die praat met een slisje
Echt die Sywertjequote:Sywert van Lienden is terug. Een tijd lang was hij in opspraak vanwege zijn mondkapjesdeal, en nu de mondkapjesplicht terugkeert, maakt hij daar meteen gebruik van. Meerdere mensen hebben namelijk een mail gehad van zijn bedrijf, Stichting Hulptroepen Alliantie, dat ze wederom mondkapjes verkopen. Met korting.
https://www.metronieuws.n(...)apjesplicht-korting/
Denk dat je die engnek beter bij iedereen weg kan houdenquote:Op woensdag 3 november 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CDA hoofd, bij kinderen weghouden.
De vloer ligtquote:Op donderdag 4 november 2021 06:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna, nog 2 dagen werken. Maar wel in de zonHoe staat het met je badkamer?
Ja bij ons ook, masker op bij verplaatsen ookquote:Op donderdag 4 november 2021 06:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag workshop over een nieuw project. Eindelijk weer eens met het hele team op kantoor.
Regels om te reizen tussen kantoren zijn ook weer wat strenger geworden dus vermoed dat het ook meteen de laatste keer is voorlopig.
Ik drink nog steeds moedermelk: koemelk. Het is net wat je interpretatie van 'moeder' is.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou nu ook geen moedermelk meer lusten, jullie wel?
Jouw moeder is een koe?quote:Op donderdag 4 november 2021 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds moedermelk: koemelk. Het is net wat je interpretatie van 'moeder' is.
Met ooglapje. En dan tegen de date zeggen dat jullie naar de dierentuin gaan om een nieuwe papegaai uit te zoeken.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als eenoog naar je date toe?
quote:Op donderdag 4 november 2021 07:32 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes.![]()
goede samenvattingquote:
Nee.quote:
Zoietsquote:Op donderdag 4 november 2021 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als eenoog naar je date toe?
Dan liever een eitje.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
Melk is eigenlijk ook een raar iets, dat is eigenlijk wit moedersap voor minikoeden.
Raarder dan wit vadersap?quote:Op donderdag 4 november 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
Melk is eigenlijk ook een raar iets, dat is eigenlijk wit moedersap voor minikoeden.
Als je zo gaat denken is elk dierlijk product wel raar.quote:
Komt ook lekker uit.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, heel lang weing last van gehad en vannacht ineens weer wel
Ik heb eigenlijk nooit dat ik zit en denk: 'Ja, dit is een fijn moment voor een irritant kutoog.'quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken is elk dierlijk product wel raar.
Lekker een flinke bilspier vn een varken op mn brood
Stel je hebt een akelig opgezwollen teelbal, dan is het fijner als je twee weken alleen thuis zit dan dat je piemel misschien aan het werk moetquote:Op donderdag 4 november 2021 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit dat ik zit en denk: 'Ja, dit is een fijn moment voor een irritant kutoog.'
Zonnebril opzettenquote:Op donderdag 4 november 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het trekt gelukkig alweer een beetje weg
Goedemorgen mevrouw,quote:
Gaat z'n gangetje, hoe is t met jou of moet ik u zeggen?quote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw,
Alles goed met u ?
Nu sta ik zo bij de Bakker Bart voor een swijzenbrood.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
Keer gezien dat een bejaard mannetje een saucijzenbroodje aan het eten was, die riep steeds swijzenbrood swijzenbrood swijzenbrood maar die kon dat niet goed meer eten dus die kwijlde saucijzenbroodjessap in zijn baard, sindsdien vind ik het wat minder.
Goed, vandaag ben ik 24 uur klachtenvrij dus ik mag straks weer naar buitenquote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t met jou of moet ik u zeggen?
Ah dat is fijn nieuws..quote:Op donderdag 4 november 2021 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed, vandaag ben ik 24 uur klachtenvrij dus ik mag straks weer naar buiten
en zeg maar je
quote:
dat wel, maar ik ben blij dat ik er straks uit mag om te sporten.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is fijn nieuws..
Tis nog wel fris buiten brr..
Ober, er drijft iets in mijn soep!quote:
Wat voor sport doe je?quote:Op donderdag 4 november 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik ben blij dat ik er straks uit mag om te sporten.
In principe kon je toch ook gewoon naar buiten, lekker in het buitengebied uit de buurt van mensen?quote:Op donderdag 4 november 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar ik ben blij dat ik er straks uit mag om te sporten.
Handbal, dus binnen, dus vanaf zaterdag moeten we iedereen op qr codes gaan controlerenquote:
Hier werkt een begeleidster die ook aan handbal doet, weet alleen niet op welk niveauquote:Op donderdag 4 november 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handbal, dus binnen, dus vanaf zaterdag moeten we iedereen op qr codes gaan controleren
Ja, maandag en dinsdag ben ik na werktijd ook wel even een blokje gaan lopen. maar gisteren was het daar niet echt lekker weer voor.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In principe kon je toch ook gewoon naar buiten, lekker in het buitengebied uit de buurt van mensen?
Vandaar je UI dusquote:Op donderdag 4 november 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handbal, dus binnen, dus vanaf zaterdag moeten we iedereen op qr codes gaan controleren
Hebben we ookquote:Op donderdag 4 november 2021 08:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Liever kan koffie, ipv thee
Dat zal afhangen van hoe goed er gecontroleerd wordt op het controleren.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vandaar je UI dus
Ben benieuwd hoe dat gaat en of ze echt iedereen overal gaan controleren..
er is ook nog niet echt duidelijk wie moet gaan controleren of wiens verantwoordelijkheid het is.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van hoe goed er gecontroleerd wordt op het controleren.
Ligt er ook een beetje aan waar je bent denk ik, op een dinsdagmiddag in Schubbekutteveen zal er wat minder gecontroleerd worden dan op een zaterdagavond in het centrum van een drukke stadquote:Op donderdag 4 november 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tja wie controleert dat dan?quote:Op donderdag 4 november 2021 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn wilde gok is de eigenaar/verantwoordelijke van het pand, maar da's puur onderbuik.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is ook nog niet echt duidelijk wie moet gaan controleren of wiens verantwoordelijkheid het is.
BOA's?quote:Op donderdag 4 november 2021 08:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja wie controleert dat dan?
Die is er nooitquote:Op donderdag 4 november 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn wilde gok is de eigenaar/verantwoordelijke van het pand, maar da's puur onderbuik.
Weet ik, dus da's een antwoord op je vraag:quote:Op donderdag 4 november 2021 08:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zie ik niet overal controleren hoor..
quote:Op donderdag 4 november 2021 08:47 schreef Mrsloveable het volgende:
of ze echt iedereen overal gaan controleren..
Lang geleden dat ik die hier überhaupt heb gezienquote:
Vraag me ook af of ze nu wél direct op boetes overgaan bij betrappen op niet controleren.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die hier überhaupt heb gezien![]()
rolluiken openen danquote:
Ik zal ze nu wat vaker tegenkomen, nu ik vrijwel in het stadscentrum woon.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die hier überhaupt heb gezien![]()
Mja de keren dat ik ze hier zie rijden ze alleen in hun busje voorbij, heb ze nog nooit zien uitstappenquote:Op donderdag 4 november 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze nu wél direct op boetes overgaan bij betrappen op niet controleren.
Ik spot ze wel eens in een winkelcentrum, maar dawast.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja de keren dat ik ze hier zie rijden ze alleen in hun busje voorbij, heb ze nog nooit zien uitstappen
Hoe bevalt de nieuwe casa? Je bent toch al verhuisd?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker Lego bouwdagje vandaag
*jaloersquote:Op donderdag 4 november 2021 09:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker Lego bouwdagje vandaag
helemaal geen daglicht hebbenquote:
Bevalt op zich wel. Alleen moet de helft van mijn zooi nog komen..quote:Op donderdag 4 november 2021 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe bevalt de nieuwe casa? Je bent toch al verhuisd?
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
helemaal geen daglicht hebben
Als een vampier leven
maar je moet werken?quote:
Gezelligheidquote:Op donderdag 4 november 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zo naar binnen kijkenRood lampje aan
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
helemaal geen daglicht hebben
Als een vampier leven
wel dubbelglas?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen kan hier zo naar binnen kijkenRood lampje aan
quote:
Niet in je blote CherryLips door het huis lopen danquote:Op donderdag 4 november 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Maar toch best frisjes soms met zoveel raam.
Maar dan verdien ik niksquote:Op donderdag 4 november 2021 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon niet meer komen opdagen
CherryBipsquote:Op donderdag 4 november 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet in je blote CherryLips door het huis lopen dan
vreetbalquote:
Dan moet je helemaal blijven werken.quote:
best duur een paardquote:Op donderdag 4 november 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal blijven werken.
Dat kan nietquote:Op donderdag 4 november 2021 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch je 2de huis nog, dat voor 2x zoveel verhuren
Bitterhard jrquote:Op donderdag 4 november 2021 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt toch je 2de huis nog, dat voor 2x zoveel verhuren
verhuur je eigen huis ookquote:
Zo'n grote oven heb ik niet.quote:
smurfendorpquote:
Terwijl paardenvlees dan weer vrij goedkoop is toch?quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb binnenkort wel een plekje over [ afbeelding ]
geen idee, koop het nooitquote:Op donderdag 4 november 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl paardenvlees dan weer vrij goedkoop is toch?
heb je dat wel eens geprobeerd danquote:Op donderdag 4 november 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat ligt helemaal niet lekker
hoe weet jij dat nou, al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat ligt helemaal niet lekker
nou niet maar iedereen weet dat lego niet heel zacht isquote:Op donderdag 4 november 2021 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je dat wel eens geprobeerd dan
spijkers ook niet en toch hebben mensen spijkerbeddenquote:Op donderdag 4 november 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou niet maar iedereen weet dat lego niet heel zacht is
ja dat zijn van die gekke indiersquote:Op donderdag 4 november 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
spijkers ook niet en toch hebben mensen spijkerbedden
Nee in Nederland wordt het sowieso amper gegeten, daarom dat het denk ik ook zo goedkoop is omdat er geen markt voor is.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zijn van die gekke indiers
volgens mij zit er in Utrecht nog een ekte ekte paardenslagerquote:Op donderdag 4 november 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee in Nederland wordt het sowieso amper gegeten, daarom dat het denk ik ook zo goedkoop is omdat er geen markt voor is.
je denkt dat je doorbloeding daar beter kan?quote:Op donderdag 4 november 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt nu van die matjes die goed zouden zijn voor de doorbloeding en je rug enzo.
Heb al een matje in mijn buik, moet ik er nou ook nog een in mijn rugquote:Op donderdag 4 november 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt nu van die matjes die goed zouden zijn voor de doorbloeding en je rug enzo.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je denkt dat je doorbloeding daar beter kan?
een lappenmensquote:Op donderdag 4 november 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb al een matje in mijn buik, moet ik er nou ook nog een in mijn rug
1999 belde.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:42 schreef Karzai het volgende:
Ik heb een nieuwe rugtas nodig van het weekend maar eens bij v&d kijken
online bestaan ze nogquote:
Is dat niet gewoon een veredelde dropshipper tegenwoordig?quote:
zou me niks verbazenquote:Op donderdag 4 november 2021 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een veredelde dropshipper tegenwoordig?
Nadeel van de decathlon vind ik dat ze elk seizoen nieuwe versies hebben van dezelfde modellen.quote:
Maar die rugtassen van drie euro hebben ze nog steedsquote:Op donderdag 4 november 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou me niks verbazen
[..]
Nadeel van de decathlon vind ik dat ze elk seizoen nieuwe versies hebben van dezelfde modellen.
Heb je een keer lekkere sportschoenen, wil je het jaar daarna dezelfde kopen is het niet meer mogelijk
quote:
Ja dus.quote:Welkom terug bij V&D. Hét Nederlandse warenhuis voor de hele familie is sinds eind 2018 weer online terug in een nieuw jasje! V&D brengt kopers en verkopers samen. V&D is bemiddelaar. Je sluit een overeenkomst met degene die de dienst uitvoert. Daarnaast verkoopt V&D ook eigen producten.
tientje meerquote:Op donderdag 4 november 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
Zoek gewoon een simpele waar ik mijn boterhammetjes in kan doen. Voor twee tientjes ofzo
Zelfs van het zelfde model is het niet consistent, heb je een korte broek die lekker zit en koop je een maand later exact dezelfde en zit die toch weer heel andersquote:Op donderdag 4 november 2021 09:47 schreef dud0r het volgende:
Nadeel van de decathlon vind ik dat ze elk seizoen nieuwe versies hebben van dezelfde modellen.
Heb je een keer lekkere sportschoenen, wil je het jaar daarna dezelfde kopen is het niet meer mogelijk
Dat is wel een hele mooiequote:Op donderdag 4 november 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tientje meer
https://www.thelittlegree(...)3435302e323931303967
https://nl.pepper.com/aan(...)l-black-denim-213256quote:Op donderdag 4 november 2021 09:50 schreef Karzai het volgende:
Zoek gewoon een simpele waar ik mijn boterhammetjes in kan doen. Voor twee tientjes ofzo
3 euroquote:Op donderdag 4 november 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.decathlon.nl/(...)4?mc=8583139&c=GROEN
Deze heb ik /pauper
Ik moet volgende week weer.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:35 schreef Haags het volgende:
Afspraakje kapper gemaakt boys.
@:Wereldgozer @:zipportal
Lekker upskeer
Dank denk dat ik deze neemquote:Op donderdag 4 november 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)l-black-denim-213256
Bikkelquote:Op donderdag 4 november 2021 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
2 dagen mannengriep
nu weer aan t werk
Oh nog beter ik heb er ook eentje besteld, wel 3 euro bezorgkostenquote:Op donderdag 4 november 2021 09:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.decathlon.nl/(...)4?mc=8583139&c=GROEN
Deze heb ik /pauper
Ik had geen zin in die kut mondkap. Dus even snel afspraak gemaakt voor vanavond.quote:
Waar heb jij een kut mondkap voor nodig, je bent toch een ventquote:Op donderdag 4 november 2021 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had geen zin in die kut mondkap. Dus even snel afspraak gemaakt voor vanavond.
huehuehuequote:Op donderdag 4 november 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb jij een kut mondkap voor nodig, je bent toch een vent
WAPPIEDquote:Op donderdag 4 november 2021 10:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had geen zin in die kut mondkap. Dus even snel afspraak gemaakt voor vanavond.
oke..quote:Op donderdag 4 november 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
ik zou wel een wasmachine met timer willen
ja als ik nu eenwas er in doe dan zit die misschien te lang in de wasmachine voordat ik het vanaaf n de droger kan doenquote:
Ik dacht dat elke wasmachine tegenwoordig wel startuitstel en zo zou hebbenquote:Op donderdag 4 november 2021 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb ik de mijne wel op uitgezocht
M'n vorige ging per drie uur, dat was wel irritant. Deze gaat per uur.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat elke wasmachine tegenwoordig wel startuitstel en zo zou hebben
ik zou er wel 1 willen waarbij dat aftelklokje niet liegt tegen mij over hoe lang die nog bezig is.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vorige ging per drie uur, dat was wel irritant. Deze gaat per uur.
Die van mij weegt de was ofzo, dus het is altijd korter dan hij eerst aangaf. Moet ook aangeven hoeveel wasmiddel ik nodig heb maar dat snap ik niet zo. En tegen die tijd heb ik er al wasmiddel in gegooid.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou er wel 1 willen waarbij dat aftelklokje niet liegt tegen mij over hoe lang die nog bezig is.
Dit heb ik, da's wel irritant met timen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vorige ging per drie uur, dat was wel irritant. Deze gaat per uur.
Van de Vegetarische Slager? Ja hoor.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:08 schreef Karzai het volgende:
Is die bofkip lekker @:cherrylips, zijn in de aanbieding deze week zie ik
Jaquote:Op donderdag 4 november 2021 11:08 schreef Karzai het volgende:
Smaak is prima.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:08 schreef Karzai het volgende:
Je denkt 'wat maakt het uit', maar dan sta je van 'ik moet niet vergeten om de wasmachine over een uur op 6 uur te zetten.'quote:Op donderdag 4 november 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit heb ik, da's wel irritant met timen.
Jep. Ik heb die functie al even niet meer gebruikt, maar 's ochtends nadenken hoe laat 'ie mag beginnen doet zeer.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je denkt 'wat maakt het uit', maar dan sta je van 'ik moet niet vergeten om de wasmachine over een uur op 6 uur te zetten.'
quote:Op donderdag 4 november 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Net afscheid genomen van mijn oude functie. Alleen nog even mijn opvolger inwerken.
Hoeveel tijd gaat dat inwerken van de opvolger kosten?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag me nu eindelijk fulltime richten op mijn nieuwe functieDie ik al sinds januari heb
Hangt er vanaf hoe slim hij isquote:Op donderdag 4 november 2021 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel tijd gaat dat inwerken van de opvolger kosten?
Mooie tornado daar rechts.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal, deze komt elke week toch?
Ons Frans doet 't wel goed!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker hypocriet
https://www.telegraaf.nl/(...)cht-van-50-kilometer
quote:De ’Europese klimaatpaus’ Frans Timmermans is per trein het Kanaal overgestoken.
Ah, dat valt mee. Fulltime richten op je nieuwe functie klonk een beetje in tegenspraak met het inwerken van de opvolger.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe slim hij isIk heb morgen een gesprekje met hem om te kijken hoe we dat gaan doen. Ik ga uit van een paar sessies van een uur en dan misschien af en toe wat losse vragen.
Nou ja, ik hoef in elk geval mijn oude werk niet meer te doen. Dat voelt al een beetje als een bevrijdingquote:Op donderdag 4 november 2021 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee. Fulltime richten op je nieuwe functie klonk een beetje in tegenspraak met het inwerken van de opvolger.
Hmm, hij is wel klimaatpaus, dus ik neem aan dat-ie bedacht heeft dat mensen 'm daar op gaan pakken als-ie teveel vliegt.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we even de andere kant opkijken stapt hij ook gewoon op het vliegtuig, vermoed ik
Ben je niet bang dat je oude werk nu slecht uitgevoerd gaat worden? Of boeit dat je niets?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef in elk geval mijn oude werk niet meer te doen. Dat voelt al een beetje als een bevrijding
Oh lol.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag me nu eindelijk fulltime richten op mijn nieuwe functieDie ik al sinds januari heb
Ja, da's precies wat Buda zegt toch?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hij is wel klimaatpaus, dus ik neem aan dat-ie bedacht heeft dat mensen 'm daar op gaan pakken als-ie teveel vliegt.
Ik dacht dat-ie bedoelde dat-ie buiten deze top wel zou vliegen omdat er nu aandacht voor is en normaal minder. Ik denk dat er in het geval van Frans altijd op gelet wordt.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's precies wat Buda zegt toch?
Ja vanaf nu wel. Om 8 aangekomenquote:Op donderdag 4 november 2021 11:29 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal, deze komt elke week toch?
Heb je gezwaaid?quote:Op donderdag 4 november 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vanaf nu wel. Om 8 aangekomen
De aandacht zal er nu wel groter voor zijn, maar ik vermoed dat 'ie wel doorheeft dat er van 'm verwacht wordt dat 'ie ook gewoon het goede voorbeeld geeft.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie bedoelde dat-ie buiten deze top wel zou vliegen omdat er nu aandacht voor is en normaal minder. Ik denk dat er in het geval van Frans altijd op gelet wordt.
Lekkah.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:45 schreef Karzai het volgende:
Weer boodschappen gedaan voor het hele weekend, ik ga stoofpeertjes maken in port, en bofkipburgers eten en een reep truffelchocola
wel je nouri grapjes voor jezelf houden danquote:Op donderdag 4 november 2021 11:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar weer solliciteren
Kan beter helemaal geen grappen meer maken dan. 😅quote:Op donderdag 4 november 2021 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wel je nouri grapjes voor jezelf houden dan
Frontpage mode aan:quote:Op donderdag 4 november 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De aandacht zal er nu wel groter voor zijn, maar ik vermoed dat 'ie wel doorheeft dat er van 'm verwacht wordt dat 'ie ook gewoon het goede voorbeeld geeft.
Jeeeej!quote:Op donderdag 4 november 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is een bofkip?quote:
Ze maken geen grappen?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan beter helemaal geen grappen meer maken dan. 😅
Ik vind die vega 'kip' schnitzels soms lekkerder dan echte gemaakt van kipquote:
Ik mis weer iets.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik begrijp die vader wel, van dat meisje.
Nee, dat laat ik nu met alle plezier los. Ik heb het zes jaar gedaan en een goede standaard neergezet. Nu is een ander aan de beurtquote:Op donderdag 4 november 2021 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je oude werk nu slecht uitgevoerd gaat worden? Of boeit dat je niets?
Nee, volgens mij dat van gisteravond nog.quote:
Waarom mag het dan wel kip heten?quote:
Ben je nog in procedure ?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds op zoek naar een andere baan
Ik heb een tweede sollicitatie gedaan bij de overheid. Maar die vacature sloot een week geleden en ik heb helaas nog niks gehoord. Dus ik vermoed dat dat niks wordt.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nog in procedure ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |