SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
34 miljoen miljard kcalquote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nog zo'n klein bakje B&J liggen
Ik zat nog in de vorige.quote:
BH-soep&Juin?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik had nog zo'n klein bakje B&J liggen
quote:
Zeker, ik heb dat met Haagen daszquote:
Ben je lactose-intolerant?quote:
cookie doughquote:Op woensdag 3 november 2021 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, ik heb dat met Haagen dasz![]()
Welke smaak?
Hoe weet je dat nou?quote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou nu ook geen moedermelk meer lusten, jullie wel?
quote:sjarel
sjaˇrel
/ʃarəl/
zelfstandig naamwoord • de m • sjarels
BE; spreektaal
1
deugniet (2), kerel
2
penis
•
aan zijn sjarel snokken
masturberen
quote:snokken
snokˇken
snokte, heeft gesnokt
1599 ‘snikken’, nevenvorm van snikken en snakken
WOORDVORMEN
1
overgankelijk en onovergankelijk werkwoord
BE rukken
2
onovergankelijk werkwoord
zich met rukken of schokken bewegen
3
wielersport een extra krachtsinspanning leveren, het tempo vrij abrupt opvoeren
Waarom ben jij op snokken aan het zoeken?quote:
Omdat sjarel snokkenquote:Op woensdag 3 november 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben jij op snokken aan het zoeken?
Aan wie zijn sjarel gaat ze snokken?quote:
Ik weet niet of ik dat wil weten.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan wie zijn sjarel gaat ze snokken?
Nee ik hoef de details ook niet te weten, maar ben gewoon nieuwsgierig waarom ze er opeens over begint.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wil weten.
Begon ze daarom vanochtend over haar lange vingers?quote:
Of een gorgeltje.quote:Op woensdag 3 november 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Niks zo irritant als iemand die praat met een slisje
Echt die Sywertjequote:Sywert van Lienden is terug. Een tijd lang was hij in opspraak vanwege zijn mondkapjesdeal, en nu de mondkapjesplicht terugkeert, maakt hij daar meteen gebruik van. Meerdere mensen hebben namelijk een mail gehad van zijn bedrijf, Stichting Hulptroepen Alliantie, dat ze wederom mondkapjes verkopen. Met korting.
https://www.metronieuws.n(...)apjesplicht-korting/
Denk dat je die engnek beter bij iedereen weg kan houdenquote:Op woensdag 3 november 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CDA hoofd, bij kinderen weghouden.
De vloer ligtquote:Op donderdag 4 november 2021 06:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna, nog 2 dagen werken. Maar wel in de zonHoe staat het met je badkamer?
Ja bij ons ook, masker op bij verplaatsen ookquote:Op donderdag 4 november 2021 06:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag workshop over een nieuw project. Eindelijk weer eens met het hele team op kantoor.
Regels om te reizen tussen kantoren zijn ook weer wat strenger geworden dus vermoed dat het ook meteen de laatste keer is voorlopig.
Ik drink nog steeds moedermelk: koemelk. Het is net wat je interpretatie van 'moeder' is.quote:Op woensdag 3 november 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou nu ook geen moedermelk meer lusten, jullie wel?
Jouw moeder is een koe?quote:Op donderdag 4 november 2021 07:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds moedermelk: koemelk. Het is net wat je interpretatie van 'moeder' is.
Met ooglapje. En dan tegen de date zeggen dat jullie naar de dierentuin gaan om een nieuwe papegaai uit te zoeken.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als eenoog naar je date toe?
quote:Op donderdag 4 november 2021 07:32 schreef datismijnmening het volgende:
Goeiemorgen zonnestraaltjes.![]()
goede samenvattingquote:
Nee.quote:
Zoietsquote:Op donderdag 4 november 2021 07:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als eenoog naar je date toe?
Dan liever een eitje.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
Melk is eigenlijk ook een raar iets, dat is eigenlijk wit moedersap voor minikoeden.
Raarder dan wit vadersap?quote:Op donderdag 4 november 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
Melk is eigenlijk ook een raar iets, dat is eigenlijk wit moedersap voor minikoeden.
Als je zo gaat denken is elk dierlijk product wel raar.quote:
Komt ook lekker uit.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, heel lang weing last van gehad en vannacht ineens weer wel
Ik heb eigenlijk nooit dat ik zit en denk: 'Ja, dit is een fijn moment voor een irritant kutoog.'quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken is elk dierlijk product wel raar.
Lekker een flinke bilspier vn een varken op mn brood
Stel je hebt een akelig opgezwollen teelbal, dan is het fijner als je twee weken alleen thuis zit dan dat je piemel misschien aan het werk moetquote:Op donderdag 4 november 2021 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit dat ik zit en denk: 'Ja, dit is een fijn moment voor een irritant kutoog.'
Zonnebril opzettenquote:Op donderdag 4 november 2021 07:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het trekt gelukkig alweer een beetje weg
Goedemorgen mevrouw,quote:
Gaat z'n gangetje, hoe is t met jou of moet ik u zeggen?quote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen mevrouw,
Alles goed met u ?
Nu sta ik zo bij de Bakker Bart voor een swijzenbrood.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
Keer gezien dat een bejaard mannetje een saucijzenbroodje aan het eten was, die riep steeds swijzenbrood swijzenbrood swijzenbrood maar die kon dat niet goed meer eten dus die kwijlde saucijzenbroodjessap in zijn baard, sindsdien vind ik het wat minder.
Goed, vandaag ben ik 24 uur klachtenvrij dus ik mag straks weer naar buitenquote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, hoe is t met jou of moet ik u zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |