Oranjequote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef -XOR- het volgende:
Kwam als een debiel in, terecht rood al had donkergeel ook gekund.
Het was ook meer de schrik, zoals @Karina al zag.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef Its_Muppet het volgende:
Maar als iemand zo doorrolt kan hij nooit veel pijn hebben. Dan wil je juist zo min mogelijk beweging.
“Ze had een rokje aan”quote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het was Anthony toch, die als een volslagen gek lag te rollen als ware zijn been er met een botte bijl af gehakt?
Kaart zelf wel prima hoor, de intentie was levensgevaarlijk natuurlijk.
Hij mikt alleen niet op dat been. Die Anthony maakt een heel rare onverwachte knik. Had me redelijke gekeken als de scheids iig de beelden zou bekijken maar goed.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef Doevelaer het volgende:
Als hij Antony raakt breekt ie z'n been
quote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef Its_Muppet het volgende:
Maar als iemand zo doorrolt kan hij nooit veel pijn hebben. Dan wil je juist zo min mogelijk beweging.
Verstandige user.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
Noppen vooruit en een gestrekt been, ja sommigen geven daarvoor
Ajacieden vinden het rood.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:33 schreef Enawh het volgende:
[..]
[..]
Verschillende meningen. Wat is het nou
Ja alsof het uitmaakt waarop hij miktquote:Op woensdag 3 november 2021 21:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij mikt alleen niet op dat been. Die Anthony maakt een heel rare onverwachte knik. Had me redelijke gekeken als de scheids iig de beelden zou bekijken maar goed.
Naja als hij op deze manier inkomt en Anthony heeft zijn voet vast staan. Dat breekt je 'm 100%.quote:Op woensdag 3 november 2021 21:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind dit geen rood. Tegenwoordig wordt dat heel snel gegeven maar het is Antony's voet die op Hummels landt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |