Amateur, zaterdag nog heerlijk lauw bier uit plasticbekertjes gedronken in het klokgebouw Eindhoven.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Fuck ja zeg.... mijn laatste concert (oude stijl, dus gewoon volle bak mensen op elkaar gepakt) was letterlijk maart 2020
quote:In Den Bosch staan flinke rijen met mensen die met tegenzin en zonder afspraak tóch maar een prik komen halen. "Ik ben wel echt woest en voel me gedwongen."
Goede zaak. Maar gedwongen?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)en-voel-me-gedwongen
[..]
Naja er zijn sowieso beperkt aantal bands die ik echt zo gaaf vind dat ik er voor naar een concert wil gaan. En volgens mij was die shit ook heel vaak geplaceerd enzo en dat hoeft van mij dus niet.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Amateur, zaterdag nog heerlijk lauw bier uit plasticbekertjes gedronken in het klokgebouw Eindhoven.
Lekker besmet raken met z'n allen.
Goed zoquote:Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Prachtig nieuws.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Whoa.... Heel boos in de rij staan met z'n allen!quote:Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
quote:Mijn vriendin heeft het aan haar nieren en kan van het vaccin ernstig ziek worden. Die neemt de prik ook niet en zal vanaf nu alles online moeten gaan doen. Dat wil ik niet. Mijn vriendin is het er niet mee eens dat ik nu het vaccin ga halen.
Ik ook over een paar weken.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hier een technofeestje in de planning eind deze maand, de laatste keer dat ik dat heb gedaan was in december voordat de ellende begon.
Worden er concerten gecancelled? Waarom? Daar is toch niks voor gewijzigd nu. Ik heb er nog diverse staan dit jaar gaan vooralsnog gewoon door.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:31 schreef 4-elements het volgende:
Zou in december eindelijk weer eens naar een concert gaan. Uiteraard alweer gecancelled nu. Dank Mark en Hugo.
De frame is gisteren al gestart. Maar eens, stop met het beperken van die ongein.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik ook over een paar weken.
Laat ze het niet in hun kop halen evenementen weer meer te beperken.
Blijkbaar heb ik net pech dan. Stond 'vanwege de huidige maatregelen'.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Worden er concerten gecancelled? Waarom? Daar is toch niks voor gewijzigd nu. Ik heb er nog diverse staan dit jaar gaan vooralsnog gewoon door.
... dus voor nu lijkt het gewoon door te gaan en komt er geen loting of wat dan ook.quote:Alle tickets zijn gewoon geldig dus je kan van de show genieten. Als je voor mij je ordernummer hebt dan kan ik het nog even nakijken voor je. Wij houden ons aan de regels van de overheid. Zorg ervoor dat je een geldige QR code in de corona check mee neemt met een geldig id.
Meer mensen bij elkaar brengen met meer kans op besmetting.quote:
Ik vraag mij ook af wie op dit geniale idee is uitgekomen. Het OMT was het niet, dus het moet iemand van de regering zijn geweest of een andere pipo dichtijb de regering.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Meer mensen bij elkaar brengen met meer kans op besmetting.
Deze maatregel gaat echt een daverend succes worden.
Dat het geblèr over de ADE besmettingen op een gegeven moment het meest gelezen artikel van nu.nl was baarde mij alweer een beetje zorgen. Maar goed, als er niet heel veel meer munitie is dan kan het nog meevallen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De frame is gisteren al gestart. Maar eens, stop met het beperken van die ongein.
Zoals van Dissel zei, TvT test 1:200 positief, met ADE was dit 1:300, waar hebben we het over.
Niet inzien hoeveel schade dit gaat opleveren op de lange termijn...quote:
Dat is dan een smoes van de artiest, want dat is echt onzin.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik net pech dan. Stond 'vanwege de huidige maatregelen'.
Nu jij nog. Haha, grapje hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:48 schreef tja77 het volgende:
Prachtig ja dat mensen zich gedwongen voelen….
Feestende jongeren staan ook in de top 3 schuldigen van de maatregelen. Samen met anti-vaxxers en gelovigen,quote:Op woensdag 3 november 2021 13:48 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat het geblèr over de ADE besmettingen op een gegeven moment het meest gelezen artikel van nu.nl was baarde mij alweer een beetje zorgen. Maar goed, als er niet heel veel meer munitie is dan kan het nog meevallen.
Kan het hebben hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nu jij nog. Haha, grapje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |