quote:Op woensdag 3 november 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Inventum GF250HL. Bazencrematorium
Die van de action, niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb nu een goedkope van de Makro, maar de antiaanbaklaag is na al die jaren aan het vergaan.
De meeste goedkope lijken allemaal op elkaar dus daar zal weinig verschil in zitten.
Maar ik kwam zoiets tegen:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_47.63.ProductTitle
De recenties zijn echter nogal uitlopend en niet duidelijk.
Iemand hier ervaring mee?
zelf rotisserie chicken maken lijkt me wel wat
Klopt, dat werkt ook prima. Maar een airfryer gaat veel sneller (vooral het voorverwarmen, maar ook het bakken).quote:Op woensdag 3 november 2021 12:18 schreef hoechst het volgende:
ehh geen!!
je hebt toch wel gewoon een oven waar je het in kan stoppen?
zo'n soort heb ik nu dus, lijkt er precies op, tot aan het schuifje op de hendel van de mand.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:44 schreef golfer het volgende:
Al een aantal jaren de Inventum GF254HLD
[ afbeelding ]
Zeer tevreden over.
Ziet er bij ons nog prima uit. Wordt na elk gebruik met water gereinigd en gedroogd met keukenpapier.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef junkiesietze het volgende:
check je antiaanbaklaag, goed dichtbij bekijken, het is aan het verpulveren.
ook is de hendel bij mij uit elkaar gevallen, zo een wil ik dus niet meer.
ik ga vanmiddag een foto maken van de stand van mijn mandje. ik @ jullie morgen.quote:
flikker hem altijd gewoon de vaatwasser inquote:Op woensdag 3 november 2021 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik doe die pan vaak gewoon onder heet water maar er blijft altijd wel wat vettigheid in zitten. En na een paar maanden maak ik hem dan met zilversoda GOED schoon. Dan vliegt die zooi eraf
Ik heb geen basket!quote:Op donderdag 4 november 2021 08:20 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:Kopiko
@:Dr_Flash
@:RedFever007
@:hoechst
@:Dries4Ever
@:halfway
@:D_A
@:jameshond7
@:111210
@:tjoent
@:Tja..1986
@:golfer
@:Ynnad_Er
@:PS.
@:Fogel
@:ikweethetookniet
check your basket
denk dat ik er ook zoeen als jou ga kopen, mooi ding, issie ook snel voorverwarmd? krijg je dan een pingeltje ofzo? mijn airfryer nu gok ik maar na 5min dat ie warm genoeg is.quote:
Ik voorverwarm niet…quote:Op donderdag 4 november 2021 11:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
denk dat ik er ook zoeen als jou ga kopen, mooi ding, issie ook snel voorverwarmd? krijg je dan een pingeltje ofzo? mijn airfryer nu gok ik maar na 5min dat ie warm genoeg is.
Deze is inmiddels zo'n 100 keer in de vaatwasser geweest, nog helemaal in nieuwstaatquote:Op donderdag 4 november 2021 08:20 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:Kopiko
@:Dr_Flash
@:RedFever007
@:hoechst
@:Dries4Ever
@:halfway
@:D_A
@:jameshond7
@:111210
@:tjoent
@:Tja..1986
@:golfer
@:Ynnad_Er
@:PS.
@:Fogel
@:ikweethetookniet
check your basket
Hier vind ik dit dus wel echt een verschil. Frituren blijft gewoon beter/krokanter/lekkerderquote:Op donderdag 4 november 2021 16:43 schreef -Sigaartje het volgende:
Montana (gewonnen, ik zou nooit zoiets kopen)
Geweldig ding. Er zijn hier mensen die zeggen dat patat uit de frituur beter smaakt. Maar dat is helemaal niet waar. Laatst nog broodje kroket gegeten. Precies als uit de snackbar.
Ik hoef ook niet voor te verwarmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |