Ja ik heb thuis geen sportende fit girls waar ik naar kan loerenquote:Op woensdag 3 november 2021 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet het kunnen, ik vind juist wel leuk om naar de sportschool te gaan maar ik werk thuis dan ligt het misschien anders
zoek even de piramide figuur op van Jaap van Dissel. 98%. Ik verzin het niet, maar kijk vooral lekker weg.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus het is, als die 98% al klopt (doet het niet), voor 360.000 mensen wel boeiend. Dat zijn wel heel veel uitzonderingen die de tering mogen krijgen dan.
NICE, RIVM, Jaap van Dissel, Corona dashboard. Doet pijn he, die ongemakkelijke waarheid.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet stoppen met je informatie van Facebook/Willem Engel te halen. Dit is de grootst mogelijke onzin.
Ik ken iemand die een paar dagen echt goed ziek is geweest van corona. Hij zal niet in de cijfers voorkomen, want geen bezoek gebracht aan het ziekenhuis.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zoek even de piramide figuur op van Jaap van Dissel. 98%. Ik verzin het niet, maar kijk vooral lekker weg.
Dat was het enige waarvoor ik naar de sportschool ging. Vond het sporten geen reet aan. 🤪quote:Op woensdag 3 november 2021 11:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik heb thuis geen sportende fit girls waar ik naar kan loerenDat is het enige nadeel.
Ik combineer het. Alles om te sporten thuis en af en toe naar de sportschool voor het gemak.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik heb thuis geen sportende fit girls waar ik naar kan loerenDat is het enige nadeel.
Ik hoef nooit te wachten. Geen meurende gasten of die ietwat onnatuurlijke geluiden produceren. Een ruggegraat moet je wel hebben ja.
Je kan met allerlei verhalen aankomen wat je wil, maar de data spreekt gewoon tegen je. Je weet wel, de data waarmee de meeste pro-QR aanhangers zo graag schermen omdat we de wetenschap moeten volgen. Nu diezelfde wetenschap ze niet zo goed uitkomt moeten we ineens met mensen gaan pratenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een paar dagen echt goed ziek is geweest van corona. Hij zal niet in de cijfers voorkomen, want geen bezoek gebracht aan het ziekenhuis.
Ik ken een ander die de hele zomer net geen astma-patient was, terwijl hij toch echt een hele sterke conditie had en inmiddels weer heeft. Ook hij zal niet in de cijfers voor komen.
Staar je niet zo blind op incomplete cijfers. Praat eens met mensen die het gehad hebben, dan merk je wel hoe slopend het eigenlijk is.
Volgens alle feiten, alle cijfers, werken de vaccins gewoon heel goed en beschermen in grote mate tegen erg ziek worden.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
NICE, RIVM, Jaap van Dissel, Corona dashboard. Doet pijn he, die ongemakkelijke waarheid.
Mijn argument: data mist alle gevallen van ernstige klachten waarbij een persoon niet in het ziekenhuis is gekomen.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:56 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je kan met allerlei verhalen aankomen wat je wil, maar de data spreekt gewoon tegen je. Je weet wel, de data waarmee de meeste pro-QR aanhangers zo graag schermen omdat we de wetenschap moeten volgen. Nu diezelfde wetenschap ze niet zo goed uitkomt moeten we ineens met mensen gaan praten
[ afbeelding ]
Ik pak hem er zelf maar even bij dan. 98%.
Omdat ons leven nu ingeperkt wordt op basis van data. Dus laten we vooral de discussie voeren op basis van de data. Alles eromheen is alleen maar ruis en brengt ons nergens.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn argument: data mist alle gevallen van ernstige klachten waarbij een persoon niet in het ziekenhuis is gekomen.
Jouw tegenargument: kijk eens naar de data!!1!1!1
Les 1 in dataverwerking: zorg ervoor dat het allesomvattend is en trek alleen conclusies op basis van wat je hebt aan data.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Omdat ons leven nu ingeperkt wordt op basis van data. Dus laten we vooral de discussie voeren op basis van de data. Alles eromheen is alleen maar ruis en brengt ons nergens.
Aan je gezondheid werken kun je ook prima thuis of buiten.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
Bijna een jaar lang kon iedereen ongevaccineerd sporten en nu ineens is het een probleem. Belachelijk dat ze nu het werken aan je gezondheid gaan belemmeren.
"Je hoeft niet te sporten in een sportschool"quote:Op donderdag 4 november 2021 14:03 schreef Intint het volgende:
[..]
Aan je gezondheid werken kun je ook prima thuis of buiten.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
"Je hoeft niet te sporten in een sportschool"
"Je hoeft geen film te kijken in een bioscoop"
"Je hoeft niet te eten in een restaurant"
Ben jij een Hugo-kloon?
Beetje onzin dit, die sportscholen voldoen aan een behoefte, als die er niet was bestonden ze niet, natuurlijk kan het ook op andere manieren maar dit is er 1 van.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:20 schreef Intint het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Het is gewoon een feit dat als je echt zo bekommerd bent om je gezondheid bent dat je hier geen sportschool voor nodig hebt.
Sportscholen voldoen vooral aan diverse behoeften: er goed uitzien is daar een hele grote van. Als jij alleen naar de sportschool gaat voor je gezondheid maar verrekt om aan je gezondheid te werken op een manier die iets minder comfortabel voor je is, geef je blijkbaar toch niet zo heel veel om je gezondheid.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje onzin dit, die sportscholen voldoen aan een behoefte, als die er niet was bestonden ze niet, natuurlijk kan het ook op andere manieren maar dit is er 1 van.
En het mooie is dat ze niet dicht zijn.
en weer onzin, gaat goed zoquote:Op donderdag 4 november 2021 16:26 schreef Intint het volgende:
[..]
Sportscholen voldoen vooral aan diverse behoeften: er goed uitzien is daar een hele grote van. Als jij alleen naar de sportschool gaat voor je gezondheid maar verrekt om aan je gezondheid te werken op een manier die iets minder comfortabel voor je is, geef je blijkbaar toch niet zo heel veel om je gezondheid.
Mooi dat je weet hoe je ‘onzin’ moet spellen maar zonder verdere uitleg verspil je toch echt mijn tijd met zo een lege post.quote:
Dat is dan wederzijds, jij hebt alleen wat meer woorden nodig, ik heb het je in m'n eerste reactie al uitgelegd, jij komt dan met dezelfde onzin herschreven dus verandert er niks.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:29 schreef Intint het volgende:
[..]
Mooi dat je weet hoe je ‘onzin’ moet spellen maar zonder verdere uitleg verspil je toch echt mijn tijd met zo een lege post.
Je hoeft niet te leven.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:03 schreef Intint het volgende:
[..]
Aan je gezondheid werken kun je ook prima thuis of buiten.
Dat noem jij uitleg geven? Lage standaard heb je. Niet geheel onverwacht natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan wederzijds, jij hebt alleen wat meer woorden nodig, ik heb het je in m'n eerste reactie al uitgelegd, jij komt dan met dezelfde onzin herschreven dus verandert er niks.
2% komt dus in het ziekenhuis. Maar wie er van die 98% nog maanden last heeft zie ik toch echt nergens staan.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:56 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je kan met allerlei verhalen aankomen wat je wil, maar de data spreekt gewoon tegen je. Je weet wel, de data waarmee de meeste pro-QR aanhangers zo graag schermen omdat we de wetenschap moeten volgen. Nu diezelfde wetenschap ze niet zo goed uitkomt moeten we ineens met mensen gaan praten
[ afbeelding ]
Ik pak hem er zelf maar even bij dan. 98%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |