Zeker. Ik ben al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Avond Sode, is dat pak niets voor jou?
Klein beetje welquote:
Kijk eens aan, 26% korting. https://www.feestwinkelxl(...)gRxw6OgaAuhiEALw_wcBquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben al aan het zoeken.
Van jou kan ik dat nog wel hebbenquote:
Gevonden!quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk eens aan, 26% korting. https://www.feestwinkelxl(...)gRxw6OgaAuhiEALw_wcB
witte danquote:
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gevonden!
Wel apart. Bij shops waar ze die korting niet aanbieden is het net zo duur.![]()
Skechers FTWquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
LIF / Comfortabele schoenen om hele dag in te lopen?
Het regent?quote:
Gelukkig rook je nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar goed, gezien de prijs mag je blij zijn als zoiets een avond overleeft.
Nee,een paar doorgesnoven stonden om de buurman te roepen en toen we ze wegstuurden ging ze naar Soul spugen en moesten de honden branden.quote:
wat voor dingen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,een paar doorgesnoven stonden om de buurman te roepen en toen we ze wegstuurden ging ze naar Soul spugen en moesten de honden branden.
Op zoek naar een slaapplek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
wat voor dingen?
Ik hoop dat je snel een ander huisje vindt nu, wat een gedoe
Had ik al bijna gedaan heer Sode.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Situatie zo ernstig? Dan zou ik de politie inlichten.
voordeur op slot en eventueel is er nog 112quote:
Doorgesnoven dwazen voelen geen pijn. Dan ben je redelijk machteloos in je eentje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik al bijna gedaan heer Sode.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Met een beetje pech nog een keer heel heftig als je zoiets draagt.
Ze zijn nu weg,ik moest later ook wel een beetje lachen hoe stoer Soul kan zijn hoor.NU GA JE LOPEN.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
voordeur op slot en eventueel is er nog 112
Als ze erg vervelend zijn mogen die gasten een nachtje ergens anders slapenquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doorgesnoven dwazen voelen geen pijn. Dan ben je redelijk machteloos in je eentje.
Blijven kijken helpt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Doorgesnoven dwazen voelen geen pijn. Dan ben je redelijk machteloos in je eentje.
Moet de politie wel op de hoogte zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze erg vervelend zijn mogen die gasten een nachtje ergens anders slapen
Menneke had een sterke zaklamp toen Soul de telefoon pakte.quote:
Dat helpt niet echt nee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Menneke had een sterke zaklamp toen Soul de telefoon pakte.
Dan gaat het hier weer een stuk rustiger wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |