Dit dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef golfer het volgende:
Post hier je ontbijt, lunch, brunch, snack, borrel, avondeten of drinken!
[ afbeelding ]
oeh...quote:Op donderdag 4 november 2021 16:24 schreef golfer het volgende:
Straks: pastamaaltijd van onze visjuwelier met krab, vis, mosselen en garnalen.
Dat is geen geldquote:Op donderdag 4 november 2021 18:13 schreef Ole het volgende:
[..]
oeh...
ik zag trouwens bij de VOMAR 2 kg mosselen voor 4.99. Misschien morgen mosselen
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is geen geld![]()
Mja hoe is de kwaliteit?
Ja tuurlijk is dat een aanbiedingquote:Op donderdag 4 november 2021 18:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.
Dit is trouwens wel een aanbieding hoor!
maar wellicht weet @:golfer hier meer over
zie editquote:Op donderdag 4 november 2021 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat een aanbieding
Normaliter betaal je 7 á 8 euro per kilo .....
Dan alsnog goede voedingswaarden, alleen wat lekkere extra's erbijquote:Op donderdag 4 november 2021 18:47 schreef Ole het volgende:
Best goede voedingswaarde trouwens, maar ja, die bijgerechten en sausjes doen het dan weer vaak teniet
Ik koop ze meestal van Adri en Zoon:quote:Op donderdag 4 november 2021 18:25 schreef Ole het volgende:
Geen idee, zullen we geen grote zijn. Maar volgens mij komen mosselen sowieso van maar een paar kwekerijen. Ervaring met bijvoorbeeld ALDI is gewoon goed. Wel altijd achterin het schap kijken voor de verste mosselen.
Dit is trouwens wel een aanbieding hoor!
maar wellicht weet @:golfer hier meer over
https://www.vomar.nl/prod(...)ssel-m-2000gr/112882
normaal 6.99 trouwens
Of Prins en Dingemansequote:Op donderdag 4 november 2021 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik koop ze meestal van Adri en Zoon:
[ afbeelding ]
6,95 per kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |