Als gevaccineerde kan je verspreiden. Als niet gevaccineerde toon je alleen maar aan dat je op dat moment negatief test.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef Evenstar het volgende:
Eigenlijk heeft QR vooral zin als het 2G wordt, dus als je echt een verschil wil maken pak je dat aan en kom je niet dit soort ongein verzinnen.
En blijven testen. De komende jaren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
2G doe je om de vaccinatiegraad te verbeteren. Als je daadwerkelijk minder verspreiding wil, moet je iedereen testen, net zoals bv bij het Songfestival gebeurde.
Aan elkaar natuurlijk. En als 1 van de 2 rood scant, gelijk met het racket er uit timmeren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in de tennishal een QR code moeten laten zien aan de niet-bestaande medewerker die er rondloopt?
Huur een labrador in net als bij de vaccinatiehallen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in de tennishal een QR code moeten laten zien aan de niet-bestaande medewerker die er rondloopt?
Onvergelijkbare vergelijkingen maken is zo 2020.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Autogordels hebben ook geen zin. Iedereen kan namelijk verongelukken.
Okee, hoe denk je dat corona ooit endemisch kan worden dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meer verspreiding betekent ook meer druk op de zorg. Het is een illusie dat je het virus rond kan laten gaan zonder dat de ziekenhuisbezetting toeneemt.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Vallon het volgende:
Persco: wel grappig hoe men het sfeertje maakt dat men het doet om de ongevaccinneerden te beschermen.
quote:
De gevaccineerde moeten toch door dezelfde hoepels springen??quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Rtl sorteert alvast voor met deze foto...
[ twitter ]
Niet iedereen heeft een auto.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Autogordels hebben ook geen zin. Iedereen kan namelijk verongelukken.
Nee hoor dat kan best, als de vaccinatiegraad/immuniteit maar hoog genoeg is. Dat moment ligt echt niet ver van ons af.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meer verspreiding betekent ook meer druk op de zorg. Het is een illusie dat je het virus rond kan laten gaan zonder dat de ziekenhuisbezetting toeneemt.
De gevaccineerden worden beschermd tegen het overspoelen van de ICs door ongevaccineerden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:45 schreef Vallon het volgende:
Persco: wel grappig hoe men het sfeertje maakt dat men het doet om de ongevaccinneerden te beschermen.
Besmettingen gaan gewoon vrolijk door in de wintermaanden, al moet je je QR scannen voordat je thuis gaat poepen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wil niet minder verspreiding, ik wil minder druk op de zorg. Verspreiding kan mij echt geen kut boeien om eerlijk te zijn dat hou je gewoon niet tegen, 2G 3G 5G .....maakt echt niet uit.
Geen idee. Maar de realiteit op dit moment is dat er een direct verband is tussen het aantal positieve tests en het aantal covidopnames in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Okee, hoe denk je dat corona ooit endemisch kan worden dan?
En over twee jaar janken dat we alles veel te veel op overschot hebben???quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik wil niet minder verspreiding, ik wil minder druk op de zorg. Verspreiding kan mij echt geen kut boeien om eerlijk te zijn dat hou je gewoon niet tegen, 2G 3G 5G .....maakt echt niet uit.
Dit bericht is mede mogelijk gemaakt door de PVV natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef halfway het volgende:
QR op het werk.
Fantastisch ik heb Polen Bulgaren Hongaren Roemenen alle flexwerkers. Met andere woorden wij kunnen de tent wel sluiten.
Ik vind dat heel lelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:52 schreef Evenstar het volgende:
Ze denken echt dat deze maatregelen voldoende gaan zijn. Prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |