quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Wat ben je laat Lennyquote:
Wat ben je laat tja77quote:
Vlekken, dus zal wel een tatoeage zijn….quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat overhemd dat net te ver openstaat
En is dat een tatoeage of wat zit daaronder?
Het inclusieve hoofdstuk moet nog komenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zijn alle relatief normale mensen op? Wat een debielen joh
De lijn van gister zetten we doorquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zijn alle relatief normale mensen op? Wat een debielen joh
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het inclusieve hoofdstuk moet nog komen
Die ander komt uit Tilburgquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee uit Limburg zijn wel een verademing
Vintage winkeltjequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Is dit een carnavals outfit of is dat een jonge woudloper?
Oh. Een pot nat dan. Het Zuiden.quote:
Ook, ook wel leuk figuurtje, kapstertjes zijn ook wel gezellig doorgaans.quote:
Beetje laat 3rr0rquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Mooie ogen, staan net iets te ver uit elkaar
Joskoprolintent.gifquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volwassenen op scouting. Ook daar heb ik een pittige mening over.
Wat ben je laat Rickiequote:
Of misschien meer mensen die echt de halve week bestellenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Hij vindt thuisbezorgd voor het simpele volk
Jammer van die kleur.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Emma is wel leuk voor zo’n jong meisje
Hij durft niet meteen te vragen wat haar eigen kleur isquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:57 schreef tja77 het volgende:
Je natuurlijke haarkleur?
![]()
Wat denk je zelf?
Gatverdammequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef DKUp het volgende:
LangoustineGOD
Kijkt je lekker aan met de oogjes
En dan je vork erin rammenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:58 schreef DKUp het volgende:
LangoustineGOD
Kijkt je lekker aan met de oogjes
Dit is alleen leuk als je het zelf zou doen.quote:
Oké. Jou roepen we nooit meer om als het programma begintquote:
Ik miste de aanleiding.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Coco kan jou daar beter over informeren
En normaal zijn we altijd zo aardig…quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Ze zal verdorie zitten te kijken.![]()
Wat heftig. @:Rickocum
Vind hem geen baardtypequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die baard heeft wel een knappe kop eigenlijk
Dit niveau tikken we normaliter niet aan nee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En normaal zijn we altijd zo aardig…
@Jinekquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef Fosive het volgende:
Deze man doet mij iets te interessant over de USA
Who cares
Dat ie lekker gaat emigreren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:04 schreef Fosive het volgende:
Deze man doet mij iets te interessant over de USA
Who cares
Ik wel. Maar iets dunner of korterquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Post even een relevante gif zodat tsja weet wat ik bedoel
Ik heb dus ooit een date met iemand gehad die op de terugweg (met de auto) ineens de bom dropte dat ze niks met muziek hadquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Rickocum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien!
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Rickocum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien!
Lekker darmpjes met poep slikken, danke RickyGODquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef Rickocum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien!
dikkebuik.gifquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:07 schreef tja77 het volgende:
Vroeger vrat ik echt elke dag een zak chips leeg.
Nu 5 per jaar ofzo.
Daar moet je dan ook iedere dag thuisbezorgd voor eten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo vadsig ben ik gelukkig nooit geweest.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Meteen toegeëigend. Patrick is de ontvanger.
Twee weken sex en dan is het klaarquote:
Ciaoquote:
Op het strand cocktails drinken, het is november….quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Binnenkort op tweede date? Klinkt als iets in de verre toekomst
al sla je me doodquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland check dit. Weet jij wat dit betekent?
aposematismequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland check dit. Weet jij wat dit betekent?
Wat ben je laat Ninequote:
Ik ben niet helemaal Nederlandsquote:Op woensdag 3 november 2021 19:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
hij wil oud worden met nl meisje, pisces
Matige Maartjequote:
Soepjurk voor Ninequote:
Maartje fucken….quote:Op woensdag 3 november 2021 19:32 schreef DKUp het volgende:
Ik wil een Nederlandse jongen en krijgt een Italiaan.
Ze lopen Maartje te fucken
Of ze spiegelen, of ze geven precies wat je niet hebt gevraagdquote:Op woensdag 3 november 2021 19:32 schreef DKUp het volgende:
Ik wil een Nederlandse jongen en krijgt een Italiaan.
Ze lopen Maartje te fucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |