Stoer zegquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik ga geen mondkapje dragen in de supermarkt
Je hebt niet geluisterdquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Er wordt gekeken naar de mogelijkheid, volgende week vrijdag meer nieuws daarover.
Buitenseksquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat bedoelen ze precies met dat het verplicht is bij sportwedstrijden
Loophole: Als iedereen vrijwilliger is dan is het een werkplek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef maan_man het volgende:
[..]
Succes met het vinden van voldoende vrijwilligers
Beetje vaag ja, alleen bij wedstrijden en niet bij trainingen dus?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gewoon QR codes om naar je eigen toilet te mogen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het pakket eerlijk gezegd strenger dan we de afgelopen dagen hebben vernomen, maar alsnog te soft
Vraag ik me ook af..quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Testen voor toegang krijgt zo wel een andere betekenis.quote:
Gezondheid is belangrijk hèquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef DonDruiper het volgende:
QR code om een potje te voetballen.
HELEMAAL GEK GEWORDEN.
Haha toen het nog moest deed bijna niemand serieus dat kreng op, maar ik ben het toneelstukje nog niet verleert hoor. Frommelt t lapje uit de broekzak en plaatst het onder de neus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Elke dag testen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
QR op werk. En wat als je geen vaccin hebt?
Mag je ontslagen worden omdat je niet gevaccineerd bent? Omdat tegen RI&E-beleid in gaat zeker?
En ben je dan verwijtbaar ontslagen?
Want dan is het ook niet echt een vrije keuze meer he, als het onder verwijtbaar is? Wat maakt het dan precies verwijtbaar?
Sja, daar kan ik dan ook geen begrip voor opbrengen. Je hebt er alleen mensen mee die er ook niks aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |