ME mept in pak, romeo heeft als doen mensen oppakken, meestal in burger.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is nou het verschil tussen romeo en ME?
En sinds wanneer is romeo een term?
wie is bulletnews ook al weer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef vipergts het volgende:
[..]
Daarom kijk ik graag naar Sven die filmt en geeft commentaar de rest is waardeloos in hun verslaggeving.
Maar het lijkt er op alsof ze die donkerblauwe busjes als romeo aanwijzen. Maar net werd zo'n figuur in een ander, normaler poltiebusje gepropt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:11 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Romeo is een aanhoudingseenheid dat zich in de menigte mengt en de ergste oproerstokers eruit probeert te halen
https://www.facebook.com/(...)nk&v=869294830447688quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef JohnBercow het volgende:
Wat is nu de beste stream met de meeste actie?
Ik vraag dit voor een vriend
Busjes met R er op, die blauwe zijn Romeo. Bijvoorbeeld R40 staat er op. De rest is gewoon MEquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar het lijkt er op alsof ze die donkerblauwe busjes als romeo aanwijzen. Maar net werd zo'n figuur in een ander, normaler poltiebusje gepropt.
[quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:14 schreef gniffie het volgende:
bejaarde depressieve zakenman die door beeld wandelt
Ik meen dat dat kamerlid Olaf René Ephraim van de Groep van Haga isquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:14 schreef gniffie het volgende:
bejaarde depressieve zakenman die door beeld wandelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |