ME mept in pak, romeo heeft als doen mensen oppakken, meestal in burger.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is nou het verschil tussen romeo en ME?
En sinds wanneer is romeo een term?
wie is bulletnews ook al weer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:08 schreef vipergts het volgende:
[..]
Daarom kijk ik graag naar Sven die filmt en geeft commentaar de rest is waardeloos in hun verslaggeving.
Svenquote:
Maar het lijkt er op alsof ze die donkerblauwe busjes als romeo aanwijzen. Maar net werd zo'n figuur in een ander, normaler poltiebusje gepropt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:11 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Romeo is een aanhoudingseenheid dat zich in de menigte mengt en de ergste oproerstokers eruit probeert te halen
https://www.facebook.com/(...)nk&v=869294830447688quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef JohnBercow het volgende:
Wat is nu de beste stream met de meeste actie?
Ik vraag dit voor een vriend
Busjes met R er op, die blauwe zijn Romeo. Bijvoorbeeld R40 staat er op. De rest is gewoon MEquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar het lijkt er op alsof ze die donkerblauwe busjes als romeo aanwijzen. Maar net werd zo'n figuur in een ander, normaler poltiebusje gepropt.
Serieus? HAHAHAHAquote:
[quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:14 schreef gniffie het volgende:
bejaarde depressieve zakenman die door beeld wandelt
Ik meen dat dat kamerlid Olaf René Ephraim van de Groep van Haga isquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:14 schreef gniffie het volgende:
bejaarde depressieve zakenman die door beeld wandelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |