Ik moest googlen waar Reek lag maar blijkbaar ligt het hier maar 20 kilometer vandaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Dan maar in de randstad blijven.
Schültenbrau jonge. BAM!quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Dan maar in de randstad blijven.
Ach ik kende Maaskantje niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest googlen waar Reek lag maar blijkbaar ligt het hier maar 20 kilometer vandaan.
Lichtelijk teleurgesteld (ook in mijn topogragische kennis).
Ter info
Vlakbij Zaltbommel @tong80quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Schültenbrau jonge. BAM!
[..]
Ach ik kende Maaskantje niet.
Zijn account lijkt niet zo heel erg actief!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik liet me even gaan.
Ben nog steeds woest dat hij Twitter heeft en mij dit niet laat weten. Ik had zo'n zin om al zijn tweets hier te posten en belachelijk te maken.
Vraag me af waarom hij dit geheim houdt
Al gevonden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn account lijkt niet zo heel erg actief!
twitter.com/Scrummie
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gevonden.
https://twitter.com/Scrummie_Bella
@Wereldgozer doet graag een bakkie met die schele.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een mongool, net als de immer vervelende Sietske Bergsma.
Je hebt er een flink onderzoek van gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:54 schreef Caland het volgende:
Dit speelt dus blijkbaar al jaren.![]()
Wat een godendorp. HIJ STAAT.
Noem je @Anneloos nou een schele?????quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer doet graag een bakkie met die schele.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Noem je @:Anneloos nou een schele?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |