ik begrijp dat opzeggen ook nooit zo, als je geen zin hebt om te posten of ze te lezen dan doe je het toch gewoon nietquote:Op woensdag 3 november 2021 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik mis hem niet zo eigenlijk. De discussies met hem in het Feyenoord-topic worden wel erg snel grimmig.
Heeft ook iets met je ruggengraat te maken.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp dat opzeggen ook nooit zo, als je geen zin hebt om te posten of ze te lezen dan doe je het toch gewoon niet
Ik vind het vooral wat dramatisch. Alsof je afscheid een heel statement moet zijn. Gewoon uitloggen en een tijdje niet terugkomen kan ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp dat opzeggen ook nooit zo, als je geen zin hebt om te posten of ze te lezen dan doe je het toch gewoon niet
Zoals?quote:Op woensdag 3 november 2021 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. @:scrummie is een lieve jongen.
Misschien kan @:charz iets leuks voor hem doen als welkomscadeau
Je zou bijna denken dat iemand die dat doet zich heel belangrijk acht en om aandacht verlegen zit.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vooral wat dramatisch. Alsof je afscheid een heel statement moet zijn. Gewoon uitloggen en een tijdje niet terugkomen kan ook.
Daarom ben ik blij dat jij je bedacht hebtquote:Op woensdag 3 november 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat iemand die dat doet zich heel belangrijk acht en om aandacht verlegen zit.
uiteindelijk wordt je vooral uitgelachen.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat iemand die dat doet zich heel belangrijk acht en om aandacht verlegen zit.
Ja, vooral door @onlogisch en @GGMMquote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
uiteindelijk wordt je vooral uitgelachen.
Maar goed, negatieve aandacht is ook aandacht.
wordt jequote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje grieperig maar verder gaat het wel okequote:Op woensdag 3 november 2021 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgekomen van gisteren?
wordt jequote:Op woensdag 3 november 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was natuurlijk opzettelijk als een soort voorzetje.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die was natuurlijk opzettelijk als een soort voorzetje.
quote:
Is het een lamp? ( @Scrummie)quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef Tarado het volgende:
nu zit ik op een pakketje te wachten wat gisteren had moeten komen, ziedend
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is nu niemand meer die lacht omINGDINGDINGDING*
We can't take a joke?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is nu niemand meer die lacht omINGDINGDINGDING*
Laat m'n moeder met rust.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Your mother and 5 men from Mozambique
Ik ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:40 schreef GGMM het volgende:
Even een afspraak bij de kapper gemaakt
@:kingroland
Tijd voor een banaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook.
Jeetje, het komt zo wel dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |