SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is dol op honden dus ik zet het hondje van mijn vader op mijn schouderquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strakke leren broek aan, litertje Old Spice achter de oren, bloedrode roos in je mond en een papegaai op je schouder.
Ja dat sowiesoquote:
Nog meer vrouwen met uit een boerengat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Eveline wel maar die kwam uit Maaskantje 5/10.
Ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog meer vrouwen met uit een boerengat?
Wij huurden vroeger wel eens van die motivational speakers in maar die hype is gelukkig al een tijdje voorbij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu in een training die wordt gegeven door iemand die zo waanzinnig fake is dat het glazuur van mijn tanden spat
Mja, dit is een collega. Zij is zogenaamd superaardig en positief, maar in werkelijkheid is het een waanzinnige bitchquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij huurden vroeger wel eens van die motivational speakers in maar die hype is gelukkig al een tijdje voorbij.
O jee, als er poeder in zit even de politie bellenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
"Kom jij van de week nog naar kantoor? Er ligt bij de receptie een cadeautje voor je klaar en je krijgt de groeten van je ex"
Nee want weet nog niet wat ik ga betalen. Mijn contract bij Eneco is al ingegaan maar tafieren horen we over aantal dagen pas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
efficiënter is bij jou thuis hem aan te zetten
Zal wel gaan stinken als je het niet snel ophaalt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
"Kom jij van de week nog naar kantoor? Er ligt bij de receptie een cadeautje voor je klaar en je krijgt de groeten van je ex"
max 1 maandje en je kan weer weg, dit keer niet bij een stunterquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want weet nog niet wat ik ga betalen. Mijn contract bij Eneco is al ingegaan maar tafieren horen we over aantal dagen pas.
Ken je de föhn van rembo en rembo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerel van de vloer zegt "ik ga even op de zaak de vloer halen, zo terug". Uur later ben ik nog steeds aan het wachten; misschien heeft hij het al precies op maat gemaakt en is het zo gepiept dalijk.
Met poeder zou ik nog opgelucht zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, als er poeder in zit even de politie bellen
Als het tikt even zeggen dat je een uurtje later nog even terugkomt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met poeder zou ik nog opgelucht zijn.
Verwenkoffiequote:Op dinsdag 2 november 2021 10:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb vandaag iets lekkers voor bij de koffie meegenomen
Heb al een berichtje naar de receptioniste verzonden dat je het open mag moet makenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel gaan stinken als je het niet snel ophaalt.
Een wulpse Italiaanse met een immer vochtige onderlip?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb vandaag iets lekkers voor bij de koffie meegenomen
Die is vrij vandaag, zit meestal bij de receptiequote:Op dinsdag 2 november 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een wulpse Italiaanse met een immer vochtige onderlip?
Dan nog weet ik niet wat ik de komende dagen betaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
max 1 maandje en je kan weer weg, dit keer niet bij een stunter
Dag hypotheekrenteaftrekquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Weten jullie nog dat Rutte in Brussel zo “goed” aan het onderhandelen was?
Hij was een van de felste voorstanders voor het eisen van strenge hervormingsregels voor landen die meedoen aan het coronasteunpretpakket.
Zoiets boemerangt vanzelf terug.
nou wat ik vooral raar vind is dat je niet direct mag overstappen en dat je direct een maand ergens aan vast zit..quote:
Het alternatief is gewoon een maand geen gas en stroom. Dat had je vast ook raar gevonden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nou wat ik vooral raar vind is dat je niet direct mag overstappen en dat je direct een maand ergens aan vast zit..
Kan niemand op korte termijn wat aan doen hč, het is maar net in welk land er gas in de grond zit en wat die voor hun troep willen, ja goede grensoverschrijdende prijsafspraken met levergaranties voor alle Europeanen of anders toch maar Iran of Qatar aanvallen en hun spul inpikken voordat ze daar allemaal in gouden tanks rondrijden.quote:
@LTVDK, stop maar met die kut poezengifjes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben niet zo heel erg van de katten :p
Hoezo hebben we eigenlijk die EU-coronasteun nodig? Was het dan niet zo dat de Nederlandse economie de minste schade had opgelopen en het hardste weer opkrabbelde na het coronadipje van vorig jaar?quote:
wat? nee fles..quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het alternatief is gewoon een maand geen gas en stroom. Dat had je vast ook raar gevonden.
voor sommige mensen wel fles.. niet iedereen kan maar direct die kosten ophoestenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee, één maandje. Of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt. Zou het veel boeien?
Het is een gunst, niet zo zemelzeiken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? nee fles..
wat ik bedoel is dat het van de zotte is dat je verplicht bent een maand ergens aan vast te zitten terwijl het misschien slechts dagen hoeven zijn.
ik weet exacte tijd frame niet maar stel je krijgt op 20-10 te horen we gaan failliet, je gaat naar partij x ivm levergarantie
als je dan direct kan zeggen, ik wil naar partij Y want tarieven (maar accepteer bv 1 week overgangstijd) is het allemaal niet zon drama.
nu krijg je op de 20ste te horen dat je naar X overgaat maar naar Y overstappen mag pas per 1-12
Geloof dat Nederland zowat het laatste land is met de steunpakketaanvraag indienen, hebben we ook niet echt nodig qua economie dus doeiii Europa.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo hebben we eigenlijk die EU-coronasteun nodig? Was het dan niet zo dat de Nederlandse economie de minste schade had opgelopen en het hardste weer opkrabbelde na het coronadipje van vorig jaar?
een gunst aan eneco ja..quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een gunst, niet zo zemelzeiken.
Nou vertel jij dan eens hoe jij het graag gezien had. Gewoon iedereen tot het eind van het jaar gratis stroom en gas? Ja dat was leuk geweest hequote:
In ieder geval met duidelijkheid over wat de tarieven minimaal zijn zodat mensen zich ergens een beetje op in kunnen stellen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens hoe jij het graag gezien had. Gewoon iedereen tot het eind van het jaar gratis stroom en gas? Ja dat was leuk geweest he
Heel Nederland krijgt toch 400 euro?quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Er zal in navolging van Frankrijk wel een compensatiecadeautje komen van zo'n 4-500 euro voor armlastigen tot het voorjaar zodat ze niet meteen in de problemen komen deze winter.
Ik krijg niks hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heel Nederland krijgt toch 400 euro?
Nou je krijgt niks hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Neeeeeequote:Op dinsdag 2 november 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:LTVDK, stop maar met die kut poezengifjes.
Dat is nog niet zeker, dat losse plan kwam overwaaien een paar weken geleden maar Nederland is nog steeds een verzorgingsstaat waar de rijken de armen helpen te overleven dus er zal wel wat geregeld worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet echt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:15 schreef Karzai het volgende:
Meest grote energiebedrijven hebben ook langlopende contracten met een vaste prijs. Dus ze kunnen volgens mij wel de tarieven doorgeven
Ja, zie, ik krijg niks.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ening-400-euro-2021/
Dat is een dagelijks spelletje met mensen aan een draaiknop met een - en een +.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval met duidelijkheid over wat de tarieven minimaal zijn zodat mensen zich ergens een beetje op in kunnen stellen?
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ening-400-euro-2021/
Dus je krijgt niksquote:De rekening wordt gedrukt doordat de korting op de energiebelasting wordt verhoogd met 230 euro. Daarnaast worden ook de elektriciteitstarieven verlaagd, kondigde Yesilgöz aan.
Als je nú een contract af zou sluiten, krijg je toch ook "gewoon" een tarief berekend? Dan kan dat ook bij deze groep.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een dagelijks spelletje met mensen aan een draaiknop met een - en een +.
Vattenfall wist mij te vertellen dat ze groot hadden ingekocht en ik me geen zorgen hoefde te makenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt.
tussen klanten en energieleveranciers bestaan er legio aan verschillende contracten en leverancier kopen hun stroom in bij de producenten op basis van dagprijzen.
Ik bedoel dat het dagprijzen zijn, een leverancier heeft er niets aan om gas te leveren aan je voor 3 euro terwijl het morgen 4 euro kost zeg, daarom vallen die kleintjes nu om, de groteren hebben wat meer bufferruimte.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je nú een contract af zou sluiten, krijg je toch ook "gewoon" een tarief berekend? Dan kan dat ook bij deze groep.
Da's ook niet perse onlogisch, maar niet waar ik het over had.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het dagprijzen zijn, een leverancier heeft er niets aan om gas te leveren aan je voor 3 euro terwijl het morgen 4 euro kost zeg, daarom vallen die kleintjes nu om, de groteren hebben wat meer bufferruimte.
ten dele zal dit ook waar zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vattenfall wist mij te vertellen dat ze groot hadden ingekocht en ik me geen zorgen hoefde te maken
Ja mijn idee maar ik geloof dat het om 90.000 aansluitingen gaat, dat is best een berg werk om die administratief en technisch te verwerken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je nú een contract af zou sluiten, krijg je toch ook "gewoon" een tarief berekend? Dan kan dat ook bij deze groep.
Mwah, dan nog moet het niet onmogelijk zijn om een minimumschatting te kunnen geven voor die ene maand.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn idee maar ik geloof dat het om 90.000 aansluitingen gaat, dat is best een berg werk om die administratief en technisch te verwerken.
4,5 jaar na gebruik nog altijd geen drift in mijn launch edition. Er zijn gewoon wat idioten die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
kut nintendo!
@:notorious_roy
nog een reden om dus geen switch te kopen
Tweede setje Joy-Cons kwam al aan met drift.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4,5 jaar na gebruik nog altijd geen drift in mijn launch edition. Er zijn gewoon wat idioten die er niet mee om kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
iemand heeft je e-mailadres gebruiktquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik ineens de nieuwsbrief van het gezondheidscentrum in De Bilt?
Mwah, ook dat is gevaarlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dan nog moet het niet onmogelijk zijn om een minimumschatting te kunnen geven voor die ene maand.
dan ben je 1 van de weinige denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4,5 jaar na gebruik nog altijd geen drift in mijn launch edition. Er zijn gewoon wat idioten die er niet mee om kunnen gaan.
Daarom specifiek "voor die ene maand".quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwah, ook dat is gevaarlijk.
Een schatting geven waarbij ze veilig (te hoog) zitten zorgt voor extra mensen die naar een andere aanbieder gaan zoeken. een te lage schatting zorgt voor voor commentaar achteraf als het toch duurder blijkt
Ik ben vrij uniek en speciaal ja.quote:
Denk het ook. Lomperds.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
iemand heeft je e-mailadres gebruikt
had ik vorige week ook. 2 keer. 2 verschillende mensen.quote:
En anders zetten we gewoon de pompen weer aan onder de voetjes van de Groningersquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dan nog moet het niet onmogelijk zijn om een minimumschatting te kunnen geven voor die ene maand.
lekker asfalteren dat hoge noordenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders zetten we gewoon de pompen weer aan onder de voetjes van de Groningers
Of we knallen daar een paar kerncentrales neer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders zetten we gewoon de pompen weer aan onder de voetjes van de Groningers
nee tuurlijk niet fles,quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens hoe jij het graag gezien had. Gewoon iedereen tot het eind van het jaar gratis stroom en gas? Ja dat was leuk geweest he
Handjesophoudbedelgedrag, zorg gewoon dat je het leven zelf kunt betalen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet fles,
Partij failliet: je moet direct een nieuwe energieleverancier kiezen, dit moet als spoedaansluiting behandeld worden.
als je binnen, zeg, 3 dagen (dus niet werkdagen) niet iets gekozen hebt zit je minstens een maand aan tarief A vast bij partij Y (die voor die paar dagen wel even de levergarantie levert ten koste van de belastingbetaler, of een rekening naar het adres sturen; al ben ik voor belastingbetaler want wij willen toch zo graag levergarantie in NL)
zoiets
nu wordt gezegd: partij X is failliet partij Y neemt het over.. voor tarief ??? en dat dien je maar op te hoesten, voor minimaal een maand
prima als je het geld kan missen, niet zo prima als je het niet al te breed hebt en opeens een verdubbeling of verdriedubbeling van je kosten hebt. (maarja, dat weet je dan nog niet)
Fout, NL heeft het geld al praktisch uitgegeven (aan heel andere zaken zoals bv digitalisering van de overheid) en dus wel zwaar nodig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof dat Nederland zowat het laatste land is met de steunpakketaanvraag indienen, hebben we ook niet echt nodig qua economie dus doeiii Europa.
Of de hoofdschakelaar uitzet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handjesophoudbedelgedrag, zorg gewoon dat je het leven zelf kunt betalen.
Thorium centrales.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of we knallen daar een paar kerncentrales neer.
ja, maar dat is bij elke aanbieder hetzelfde. Er is niet een aanbieder die het voor de helft kan doen nu. Het maakt. Gewoon. Geen reet. Uit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef mschol het volgende:
nu wordt gezegd: partij X is failliet partij Y neemt het over.. voor tarief ??? en dat dien je maar op te hoesten, voor minimaal een maand
prima als je het geld kan missen, niet zo prima als je het niet al te breed hebt en opeens een verdubbeling of verdriedubbeling van je kosten hebt. (maarja, dat weet je dan nog niet)
In Engeland zitten ze over de twee miljoen huishoudens zonder gasleverancier, die gaan dadelijk weer de mijnen openen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
In België vallen ze helemaal met bosjes om, want die hebben een plafondbedrag voor wat een leverancier maximaal in rekening mag brengen voor energie
Dit stukje van je redenatie vind ik een beetje krom.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet fles,
Partij failliet: je moet direct een nieuwe energieleverancier kiezen, dit moet als spoedaansluiting behandeld worden.
als je binnen, zeg, 3 dagen (dus niet werkdagen) niet iets gekozen hebt zit je minstens een maand aan tarief A vast bij partij Y (die voor die paar dagen wel even de levergarantie levert ten koste van de belastingbetaler, of een rekening naar het adres sturen; al ben ik voor belastingbetaler want wij willen toch zo graag levergarantie in NL)
zoiets
Mja, ik heb best een goede baan, maar merk dat het ook krapjes begint te worden nu.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handjesophoudbedelgedrag, zorg gewoon dat je het leven zelf kunt betalen.
Thatcher draait zich om in haar graf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland zitten ze over de twee miljoen huishoudens zonder gasleverancier, die gaan dadelijk weer de mijnen openen.
visquote:
Ja mensen mogen nooit zonder brood komen te zitten dus nooit duurder dan 4 euro maken vileine bakkers.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
In België vallen ze helemaal met bosjes om, want die hebben een plafondbedrag voor wat een leverancier maximaal in rekening mag brengen voor energie
Bonen.quote:
geen idee nogquote:
Ja wou net zeggen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland zitten ze over de twee miljoen huishoudens zonder gasleverancier, die gaan dadelijk weer de mijnen openen.
Het is gewoon kut dat die partij failliet is en al die huishoudens nu even het huidige hogere tarief moeten betalenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit stukje van je redenatie vind ik een beetje krom.
Als je op dit moment een nieuw contract moet afsluiten zal dat altijd duurder zijn dan het gene je betaalde bij de partij die failliet ging. De verschillen tussen eneco en andere leverancier zijn nou niet zo groot dat dit voor 1 maand opeens honderden euro's zijn. Dus of eneco nu levert of een partij die je zelf kiest, betalen moet je toch..
Ja het is ook gewoon kut maar er valt zo weinig aan te doen, ja 15 jaar de mouwen opstropen en kerncentrales bouwen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik heb best een goede baan, maar merk dat het ook krapjes begint te worden nu.
Mja, gelukkig ben ik spaarzaam, dus ik kan altijd nog mijn reserves aansprekenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is ook gewoon kut maar er valt zo weinig aan te doen, ja 15 jaar de mouwen opstropen en kerncentrales bouwen.
dat het kut is moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon kut dat die partij failliet is en al die huishoudens nu even het huidige hogere tarief moeten betalenIk kan me ook voorstellen dat nieuwe partijen denken 'ja haha ik ga die mensen niet overnemen tegen het lage tarief dat ze eerst hadden', want dan gaan ze allemaal belly up zo.
koorts is wel weg, maar wel nog verkouden, beetje koppijn, dus nog niet klachtenvrij.quote:
Je eigen oude sokken koken.quote:
Kon nog best eens voedzaam zijn, qua eiwittenquote:
We moeten de aloude kamerjas opnieuw in de markt gaan zetten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eigen oude sokken koken.
Of een bedrijf starten die betaalbare dikke truien verkoopt en viesrijk worden
Oké, nou ja valt gelukkig allemaal wel mee dan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koorts is wel weg, maar wel nog verkouden, beetje koppijn, dus nog niet klachtenvrij.
ja, het water van mijn loopneus is inmiddels getransformeerd naar solide groene derrie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, nou ja valt gelukkig allemaal wel mee dan.
We komen allemaal bij jou wonen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelukkig zit ik nog op ¤15 per maand
Wollen lange onderbroeken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten de aloude kamerjas opnieuw in de markt gaan zetten.
Jij mag straks wat extra centjes aftikken aan belastingen om werkelozen en zinnelozen warm te houden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Gelukkig zit ik nog op ¤15 per maand
Via FaceTime want straks mag je maar weer 1 gast hebben op twee meter afstand.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:15 schreef Karzai het volgende:
Weer avonden lang spelletjes doen bij kaarslicht
Denk niet dat dat terugkomt hoorquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via FaceTime want straks mag je maar weer 1 gast hebben op twee meter afstand.
Kloptquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij mag straks wat extra centjes aftikken aan belastingen om werkelozen en zinnelozen warm te houden.
Das ook irritant, doe je de deur open staat er telkens iemand achter.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk niet dat dat terugkomt hoorDat "overheid achter de voordeur" is echt zero draagvlak meer voor volgens mij
Ja en dan mag je maar één gast hebben en dan zijn zij er al.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook irritant, doe je de deur open staat er telkens iemand achter.
Boven de rivieren/onder de rivierenquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Is ook totaal niet te handhaven zonder de ene helft van de bevolking tegen de andere helft op te zetten. DDR revisited. Dat gaan we niet doen
omdat deugvolkquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
wtf waarom wordt Zwart als in Zwarte mensen nu ook hier met een hoofdletter geschreven.
Ja ik heb mevrouw Nattepoes uit Luyksgestel-Eind toegewezen gekregen om in de gaten te houden, wie doe jij?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boven de rivieren/onder de rivieren
waar is hier? op fok?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
wtf waarom wordt Zwart als in Zwarte mensen nu ook hier met een hoofdletter geschreven.
Arme mensen boven de rivieren, alle slimme mense wonen hierquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een woord van 6 letters correct spellen is al een hele opgave zo te zien. Maar naar Zuiderse begrippen had dat best slim kunnen zijnquote:
Hopelijk niet eentje met een onverstaanbaar dialect.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee staat in de blurb van een boek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
waar is hier? op fok?
tja de aftakeling begon al met roetveeg piet
Ook een leuk souvenir meegenomen van vakantiequote:Op dinsdag 2 november 2021 12:33 schreef mschol het volgende:
ik zit nog steeds met een niet ophoudend hoestje
en ook niet continue.. zo in vlagen, irritant
Ben je al wezen testen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:33 schreef mschol het volgende:
ik zit nog steeds met een niet ophoudend hoestje
en ook niet continue.. zo in vlagen, irritant
Wa zedde gij kouwig drakske?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk niet eentje met een onverstaanbaar dialect.
Discreet verzenden een optie?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:37 schreef gianni61 het volgende:
Nadeel van thuiswerken: had een pakketje een paar weken geleden besteld dat nu op het werk is aangekomen. Nu weet de magazijnman van mijn diep verborgen slechte muzieksmaak
nee hoestje had ik daarvoor alquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook een leuk souvenir meegenomen van vakantie
gisteravond een zelftest gedaan, die was negatiefquote:
Ik heb meer moeite met deze, als ik eerlijk ben:quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is nog geen test die uitwijst of je aan het neulen bent?
Abba?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:37 schreef gianni61 het volgende:
Nadeel van thuiswerken: had een pakketje een paar weken geleden besteld dat nu op het werk is aangekomen. Nu weet de magazijnman van mijn diep verborgen slechte muzieksmaak
vast wel, maar als de magazijnman niet kan herkennen dat het een prive pakketje is trekt hij het open om te kijken bij welk project het hoortquote:
Zeuren/talmen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met deze, als ik eerlijk ben:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jeetjequote:Op dinsdag 2 november 2021 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel, maar als de magazijnman niet kan herkennen dat het een prive pakketje is trekt hij het open om te kijken bij welk project het hoort
quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, dan snap ik 'm wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ah al gevonden:quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:37 schreef gianni61 het volgende:
Uiteraard, dit soort dingen mogen zich niet rondspreken onder het voetvolk, zij moeten naar mij opkijken als hun onverschrokken leiderquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetjeen het oordeel van de magazijnman is vreselijk belangrijk voor je! Ik snap het
Dan is het vast de horrorgriep.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoestje had ik daarvoor al
[..]
gisteravond een zelftest gedaan, die was negatief
vorige week zaterdag een ggd test gedaan omdat ik toen ook al meh was, die was negatief
Ja dat wordt nu wel een beetje lastig. @bitterbal had je al een magazijnmannenhoofd op staak?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uiteraard, dit soort dingen mogen zich niet rondspreken onder het voetvolk, zij moeten naar mij opkijken als hun onverschrokken leider
Je hebt moeite met ABN?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met deze, als ik eerlijk ben:
[..]
mja horror wil ik het nog niet noemen wel irritantquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het vast de horrorgriep.
hij heeft wel best een dik hoofd, misschien dat ze interesse heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wordt nu wel een beetje lastig. @:Bitterbal had je al een magazijnmannenhoofd op staak?
Nee:quote:
quote:neulen als dialectwoord
• zeuren (Maas en waals) • kletsen (Deventers) • zeuren (Twents)
Ik verzin het niet.quote:
Ok, dialect of archaīsch dan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Staat gewoon in de van Dale (van 1898)
https://www.ensie.nl/vandale1898/neulen
Slechts 1 op 300 dus, valt mee toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
Dat tikt lekker aan.![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)m-coronabesmettingen
Als je het zo bekijkt wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slechts 1 op 300 dus, valt mee toch?
Vooral beter hun best gedaan om 'm als taal erkend te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Blij dat Fries een erkende taal is.
mogen ze best afschaffen, kost alleen maar geldquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
Blij dat Fries een erkende taal is.
Het is geen waardeoordeel verder, het is alleen ook niet echt ABN.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vaak prachtig, zie Effentredje.
Zo te zien was men toen veel drukker dan nu met het verzinnen van allerhande woorden voor "meisje"quote:effentredje (‘meisje dat nuffig en met kleine pasjes loopt’).
Een meisje dat met nuffige en kleine stapjes loopt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen waardeoordeel verder, het is alleen ook niet echt ABN.
Daar kan ik me ook wel een maandje mee vermaken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo te zien was men toen veel drukker dan nu met het verzinnen van allerhande woorden voor "meisje"
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:LTVDK, stop maar met die kut poezengifjes.
Niet alleen de taal van, maar ook de taal over meisjes is in deze eeuw ingrijpend veranderd. Niemand zal het nog in zijn hoofd halen om een jonge vrouw te typeren als een kwikje (‘pronkstertje’), een nufje (‘ingebeeld meisje’) of een aardig bekje. Toch zal in de eerste helft van de 20e eeuw lang niet iedereen vreemd van zulke typeringen hebben opgekeken. In dat stenen tijdperk van de hedendaagse taal moeten zelfs nog exotischer typeringen zijn gebruikt, zoals effentredje (‘meisje dat nuffig en met kleine pasjes loopt’). Bij woorden als nufje en juffertje horen gevoelsmatig ook typeringen als nest (´Wat is het toch een verwend nest!´) en verkleinvormen van het type apartje en brutaaltje, die men nog wel kan gebruiken, maar die ook al sterk herinneren aan een voorgoed verleden tijd. En wie haalt het nog in zijn hoofd om een jonge vrouw een kittig ding te noemen? Alleen wie groot gebracht is met de meisjesboeken van Cissy van Marxveldt doet dat misschien nog. Het effentredje is echter definitief verdwenen. Het woord staat sinds 1992 niet meer in Van Dale.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook wel een maandje mee vermaken.
Da's op zich reactie genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef Ama het volgende:
Ik wacht al een dik maand op reactie van @:yvonne
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, de corona heeft je harder te pakken dan ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ik weet ook wel genoeg.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's op zich reactie genoeg, lijkt me.
Welneequote:Op dinsdag 2 november 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik over tijdje mijn account misschien weg doe.
Dat is wel een beetje rigoureus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
Maar wijquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
Nufje, kwikje, pronkstertje, juffertje, effentredje zijn toch allemaal prachtige woorden, zeker als je het vergelijkt met doekoe, patta, jonko of dampoe, dat is net alsof er een gorilla een TIA heeft gehad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alleen de taal van, maar ook de taal over meisjes is in deze eeuw ingrijpend veranderd. Niemand zal het nog in zijn hoofd halen om een jonge vrouw te typeren als een kwikje (‘pronkstertje’), een nufje (‘ingebeeld meisje’) of een aardig bekje. Toch zal in de eerste helft van de 20e eeuw lang niet iedereen vreemd van zulke typeringen hebben opgekeken. In dat stenen tijdperk van de hedendaagse taal moeten zelfs nog exotischer typeringen zijn gebruikt, zoals effentredje (‘meisje dat nuffig en met kleine pasjes loopt’). Bij woorden als nufje en juffertje horen gevoelsmatig ook typeringen als nest (´Wat is het toch een verwend nest!´) en verkleinvormen van het type apartje en brutaaltje, die men nog wel kan gebruiken, maar die ook al sterk herinneren aan een voorgoed verleden tijd. En wie haalt het nog in zijn hoofd om een jonge vrouw een kittig ding te noemen? Alleen wie groot gebracht is met de meisjesboeken van Cissy van Marxveldt doet dat misschien nog. Het effentredje is echter definitief verdwenen. Het woord staat sinds 1992 niet meer in Van Dale.
En nu op zoek naar waar het laatste effentredje begraven ligt
Hier is het leuk maar daar stopt het ook wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WelneeWij zijn veel te lief voor je
maar dan mogen we nu wel Zwartjoekel zeggen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Je mag ze ook gewoon nog gebruiken hoor, van Dale zegt alleen wat over de frequentie van voorkomen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nufje, kwikje, pronkstertje, juffertje, effentredje zijn toch allemaal prachtige woorden, zeker als je het vergelijkt met doekoe, patta, jonko of dampoe, dat is net alsof er een gorilla een TIA heeft gehad.
Wat op zich ook echt zo is trouwens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nufje, kwikje, pronkstertje, juffertje, effentredje zijn toch allemaal prachtige woorden, zeker als je het vergelijkt met doekoe, patta, jonko of dampoe, dat is net alsof er een gorilla een TIA heeft gehad.
Nou dan neem je ff wat afstand of zoquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier is het leuk maar daar stopt het ook wel.
Nee als ik ga dan blijf ik ook weg. De admins verpesten het.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan neem je ff wat afstand of zoEn dan kom je over een tijdje weer terug
Nee joh, Foque- "you can check out any time you like but you can never leave" -ville.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
Ama toch.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:11 schreef Ama het volgende:
Al een tijdje hoor want meer mensen blijven om die reden weg. Tja haha.
Er rust een schone taak op onze sterke schouders effentredjequote:Op dinsdag 2 november 2021 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag ze ook gewoon nog gebruiken hoor, van Dale zegt alleen wat over de frequentie van voorkomen.
Ik vind nufje ook wel mooi.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er rust een schone taak op onze sterke schouders effentredje
Ik vind IJs meer een kittig ding, jij niet?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er rust een schone taak op onze sterke schouders effentredje
Hittepetitquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind IJs meer een kittig ding, jij niet?
Het is zeker toepasbaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of hittepetit, die zitten er hier ook wel een paar.
I just can't get a nufquote:
Ja sorry hoor maar wacht al anderhalf maand op een gesprek en die komt maar niet. Laten ze dan gewoon eerlijk zeggen fijn dat je bent opgerot.quote:
Ik heb al een effentredje.quote:
Ik weet uit ervaring dat het aan communicatie nogal eens hapert.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar wacht al anderhalf maand op een gesprek en die komt maar niet. Laten ze dan gewoon eerlijk zeggen fijn dat je bent opgerot.
Mag ik van jou ......?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we gaan kwartetten met meisjes
Kwartelen is mooierquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we gaan kwartetten met meisjes
Tsja,en toch wilde je het weer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
Had ook nooit crew moeten worden, wat een ondankbaar werk.
Die Cato en Michelle toch. Geile neukvoegen.quote:
wanneer ga jij een woordenboek uitbrengenquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Cato en Michelle toch. Geile neukvoegen.
Hittepetitten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Cato en Michelle toch. Geile neukvoegen.
Ja, maar nu ben je geen crew, zal jou het verder allemaal lekker in mekaar rottenquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
Had ook nooit crew moeten worden, wat een ondankbaar werk.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je geen crew, zal jou het verder allemaal lekker in mekaar rottenen kun je gewoon hier Ama van de KSC zijn
Nee helaas nog nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wordt nu wel een beetje lastig. @:Bitterbal had je al een magazijnmannenhoofd op staak?
Ik heb binnenkort een ban denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben je geen crew, zal jou het verder allemaal lekker in mekaar rottenen kun je gewoon hier Ama van de KSC zijn
Nee helaas nog nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel meer👀quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft wel best een dik hoofd, misschien dat ze interesse heeft.
Ja maar ook daar komt geen reactie op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,en toch wilde je het weer.
Ook weer in de supermarkt en winkels. Sinterklaas inkopen staan onder druk zeggen de winkeliers.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)len-doen-altijd-pijn
Mondkapjes = pijn
Laat het lekker gaan,en wat DR_Flash zegt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ook daar komt geen reactie op.!
Ja ik wil ook geen gesprek meer. Als je crew bent doen ze alsof ze je beste vrienden zijn maar zodra je stopt kan je in de stront zakken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat het lekker gaan,en wat DR_Flash zegt.
Lekker hoor.Soul maakt zelf pindarotsjes.quote:
Welbekomen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
Burp. Prima lunch weer. Gebakken eitjes op een boterham met pindakaas en sambal met gefrituurde uitjes er op
Maar pindarotsjes vind ik niet lekker hehe.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker hoor.Soul maakt zelf pindarotsjes.
Geen friet en smeltkaas ouwe vetzak?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
Burp. Prima lunch weer. Gebakken eitjes op een boterham met pindakaas en sambal met gefrituurde uitjes er op
Geefquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker hoor.Soul maakt zelf pindarotsjes.
Nep kirbyquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar pindarotsjes vind ik niet lekker hehe.
Maar HOEZO pijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook weer in de supermarkt en winkels. Sinterklaas inkopen staan onder druk zeggen de winkeliers.
Pijn is iets heel persoonlijks en soms lastig met woorden te omschrijvenquote:
Lage pijngrens die lui.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pijn is iets heel persoonlijks en soms lastig met woorden te omschrijven
Geef.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Oeh er zijn nog gevulde koeken over dus ik heb er twee gekregen. ❤️
Nufjes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg zeikerdjes die zeggen last te hebben van een mondkapje.
Blijf daar nog maar even wel crewquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:58 schreef Ama het volgende:
Oeh er zijn nog gevulde koeken over dus ik heb er twee gekregen. ❤️
Last is niet hetzelfde als pijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Emotionele pijn van de onderdrukkingquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Last is niet hetzelfde als pijn.
Ga jij maar met Hugo bekvechten, nufjequote:Op dinsdag 2 november 2021 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Last is niet hetzelfde als pijn.
Echt hoor,wat een hittepetit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij maar met Hugo bekvechten, nufje
ja dat beeld moet toch ergens vandaan komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik niet alles hoor, mensen denken dat wel.
hoi hoiquote:
Wel met mondkapje dan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij maar met Hugo bekvechten, nufje
Hopje.quote:
https://www.hartdelicious.nl/product/ongebakken-gevulde-koeken/quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
zou je trouwens ergens afbak-gevulde koeken voor in de airfryer kunnen kopen? Als niet-bedrijf zijnde zegmaar?
wen je zo aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
En ehhhh, volgende week moet ik er buiten ook een op, dat voelt pas nutteloos.
noicequote:Op dinsdag 2 november 2021 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.hartdelicious.nl/product/ongebakken-gevulde-koeken/
Nee is kut. Was net blij dat ze op het perron niet meer op hoefdenquote:
Is klef en benauwd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar dacht Marco met Maan iets anders over.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:22 schreef datismijnmening het volgende:
Als het moet zet ik een stapje opzij
Als dat beter, als dat beter is
![]()
ja, leuk. Minimale orderwaarde 350 euro anders 30 euro verzendkostenquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.hartdelicious.nl/product/ongebakken-gevulde-koeken/
dat is toch geimpliceerdquote:
het is pas vervelend als je ze 10 uur per dag op moet (dus op zodra je weggaat en af als je weer thuiskomt)quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is kut. Was net blij dat ze op het perron niet meer op hoefden
Ik vind het ook niet echt een probleem verder (ja, dat het van die specifieke moeten zijn, want Duitsland), maar voor die paar meter parkeerplaats.quote:
Bestel je samen met dud0r.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, leuk. Minimale orderwaarde 350 euro anders 30 euro verzendkosten![]()
Ik zoek iets voor consumenten.
een fok inkoopactiequote:Op dinsdag 2 november 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt geen bril zekerquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
het is pas vervelend als je ze 10 uur per dag op moet (dus op zodra je weggaat en af als je weer thuiskomt)
maar zelfs dat went enigsinds
Tadaaa.quote:
Ik ben sowieso al blij dat het gelaserd is en met dit gezeik helemaal.quote:
Je kunt toch ook gelijk voor de hele maand kopen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf maken dan maar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt me op dat mensen die een of tweemaal per week met het OV een mondkapje moet dragen harder klagen dan kapsters, kassičres of tandartsen, gewoon kansloos simpel en zeur- en klaagvolk is dat, hups in een parachute boven Namibië droppen, ga daar maar in je luier pissen en wiewelenquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is klef en benauwd.
Blij dat ik geen tandarts ben geworden.
Ik moet nog tot volgend jaar dus tja.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf daar nog maar even wel crew![]()
Ja omdat ik veel snack maar heb al bijv. al 10.000 keer gezegd dat ik geen taart enz eet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat beeld moet toch ergens vandaan komen.
hmm, dat ben ik vergeten te bestellen bij de boodschappenbezorgerquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, straks nog even iets van gebak halen. Partyparty.
Ik hoop maar dat niet iedereen al perscogebak heeft gehaald, tigjaarsamen is een veel leuk vreetexcuus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat ben ik vergeten te bestellen bij de boodschappenbezorger
perscogebak?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat niet iedereen al perscogebak heeft gehaald, tigjaarsamen is een veel leuk vreetexcuus.
Irma genot.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
Persco is nou niet bepaald een gezellig momentje om even een gebakje bij te eten.
Iedereen leest daar over heenquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik veel snack maar heb al bijv. al 10.000 keer gezegd dat ik geen taart enz eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |