SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is dol op honden dus ik zet het hondje van mijn vader op mijn schouderquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strakke leren broek aan, litertje Old Spice achter de oren, bloedrode roos in je mond en een papegaai op je schouder.
Ja dat sowiesoquote:
Nog meer vrouwen met uit een boerengat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Eveline wel maar die kwam uit Maaskantje 5/10.
Ik ben er bang voorquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog meer vrouwen met uit een boerengat?
Wij huurden vroeger wel eens van die motivational speakers in maar die hype is gelukkig al een tijdje voorbij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit nu in een training die wordt gegeven door iemand die zo waanzinnig fake is dat het glazuur van mijn tanden spat
Mja, dit is een collega. Zij is zogenaamd superaardig en positief, maar in werkelijkheid is het een waanzinnige bitchquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij huurden vroeger wel eens van die motivational speakers in maar die hype is gelukkig al een tijdje voorbij.
O jee, als er poeder in zit even de politie bellenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
"Kom jij van de week nog naar kantoor? Er ligt bij de receptie een cadeautje voor je klaar en je krijgt de groeten van je ex"
Nee want weet nog niet wat ik ga betalen. Mijn contract bij Eneco is al ingegaan maar tafieren horen we over aantal dagen pas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
efficiënter is bij jou thuis hem aan te zetten
Zal wel gaan stinken als je het niet snel ophaalt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
"Kom jij van de week nog naar kantoor? Er ligt bij de receptie een cadeautje voor je klaar en je krijgt de groeten van je ex"
max 1 maandje en je kan weer weg, dit keer niet bij een stunterquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want weet nog niet wat ik ga betalen. Mijn contract bij Eneco is al ingegaan maar tafieren horen we over aantal dagen pas.
Ken je de föhn van rembo en rembo?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kerel van de vloer zegt "ik ga even op de zaak de vloer halen, zo terug". Uur later ben ik nog steeds aan het wachten; misschien heeft hij het al precies op maat gemaakt en is het zo gepiept dalijk.
Met poeder zou ik nog opgelucht zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, als er poeder in zit even de politie bellen
Als het tikt even zeggen dat je een uurtje later nog even terugkomt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met poeder zou ik nog opgelucht zijn.
Verwenkoffiequote:Op dinsdag 2 november 2021 10:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb vandaag iets lekkers voor bij de koffie meegenomen
Heb al een berichtje naar de receptioniste verzonden dat je het open mag moet makenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel gaan stinken als je het niet snel ophaalt.
Een wulpse Italiaanse met een immer vochtige onderlip?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:35 schreef Karzai het volgende:
Ik heb vandaag iets lekkers voor bij de koffie meegenomen
Die is vrij vandaag, zit meestal bij de receptiequote:Op dinsdag 2 november 2021 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een wulpse Italiaanse met een immer vochtige onderlip?
Dan nog weet ik niet wat ik de komende dagen betaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
max 1 maandje en je kan weer weg, dit keer niet bij een stunter
Dag hypotheekrenteaftrekquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Weten jullie nog dat Rutte in Brussel zo “goed” aan het onderhandelen was?
Hij was een van de felste voorstanders voor het eisen van strenge hervormingsregels voor landen die meedoen aan het coronasteunpretpakket.
Zoiets boemerangt vanzelf terug.
nou wat ik vooral raar vind is dat je niet direct mag overstappen en dat je direct een maand ergens aan vast zit..quote:
Het alternatief is gewoon een maand geen gas en stroom. Dat had je vast ook raar gevonden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nou wat ik vooral raar vind is dat je niet direct mag overstappen en dat je direct een maand ergens aan vast zit..
Kan niemand op korte termijn wat aan doen hč, het is maar net in welk land er gas in de grond zit en wat die voor hun troep willen, ja goede grensoverschrijdende prijsafspraken met levergaranties voor alle Europeanen of anders toch maar Iran of Qatar aanvallen en hun spul inpikken voordat ze daar allemaal in gouden tanks rondrijden.quote:
@LTVDK, stop maar met die kut poezengifjes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben niet zo heel erg van de katten :p
Hoezo hebben we eigenlijk die EU-coronasteun nodig? Was het dan niet zo dat de Nederlandse economie de minste schade had opgelopen en het hardste weer opkrabbelde na het coronadipje van vorig jaar?quote:
wat? nee fles..quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het alternatief is gewoon een maand geen gas en stroom. Dat had je vast ook raar gevonden.
voor sommige mensen wel fles.. niet iedereen kan maar direct die kosten ophoestenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee, één maandje. Of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt. Zou het veel boeien?
Het is een gunst, niet zo zemelzeiken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? nee fles..
wat ik bedoel is dat het van de zotte is dat je verplicht bent een maand ergens aan vast te zitten terwijl het misschien slechts dagen hoeven zijn.
ik weet exacte tijd frame niet maar stel je krijgt op 20-10 te horen we gaan failliet, je gaat naar partij x ivm levergarantie
als je dan direct kan zeggen, ik wil naar partij Y want tarieven (maar accepteer bv 1 week overgangstijd) is het allemaal niet zon drama.
nu krijg je op de 20ste te horen dat je naar X overgaat maar naar Y overstappen mag pas per 1-12
Geloof dat Nederland zowat het laatste land is met de steunpakketaanvraag indienen, hebben we ook niet echt nodig qua economie dus doeiii Europa.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo hebben we eigenlijk die EU-coronasteun nodig? Was het dan niet zo dat de Nederlandse economie de minste schade had opgelopen en het hardste weer opkrabbelde na het coronadipje van vorig jaar?
een gunst aan eneco ja..quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een gunst, niet zo zemelzeiken.
Nou vertel jij dan eens hoe jij het graag gezien had. Gewoon iedereen tot het eind van het jaar gratis stroom en gas? Ja dat was leuk geweest hequote:
In ieder geval met duidelijkheid over wat de tarieven minimaal zijn zodat mensen zich ergens een beetje op in kunnen stellen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens hoe jij het graag gezien had. Gewoon iedereen tot het eind van het jaar gratis stroom en gas? Ja dat was leuk geweest he
Heel Nederland krijgt toch 400 euro?quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:13 schreef UitStraling het volgende:
Er zal in navolging van Frankrijk wel een compensatiecadeautje komen van zo'n 4-500 euro voor armlastigen tot het voorjaar zodat ze niet meteen in de problemen komen deze winter.
Ik krijg niks hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heel Nederland krijgt toch 400 euro?
Nou je krijgt niks hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Neeeeeequote:Op dinsdag 2 november 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:LTVDK, stop maar met die kut poezengifjes.
Dat is nog niet zeker, dat losse plan kwam overwaaien een paar weken geleden maar Nederland is nog steeds een verzorgingsstaat waar de rijken de armen helpen te overleven dus er zal wel wat geregeld worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet echt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:15 schreef Karzai het volgende:
Meest grote energiebedrijven hebben ook langlopende contracten met een vaste prijs. Dus ze kunnen volgens mij wel de tarieven doorgeven
Ja, zie, ik krijg niks.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ening-400-euro-2021/
Dat is een dagelijks spelletje met mensen aan een draaiknop met een - en een +.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval met duidelijkheid over wat de tarieven minimaal zijn zodat mensen zich ergens een beetje op in kunnen stellen?
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ening-400-euro-2021/
Dus je krijgt niksquote:De rekening wordt gedrukt doordat de korting op de energiebelasting wordt verhoogd met 230 euro. Daarnaast worden ook de elektriciteitstarieven verlaagd, kondigde Yesilgöz aan.
Als je nú een contract af zou sluiten, krijg je toch ook "gewoon" een tarief berekend? Dan kan dat ook bij deze groep.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een dagelijks spelletje met mensen aan een draaiknop met een - en een +.
Vattenfall wist mij te vertellen dat ze groot hadden ingekocht en ik me geen zorgen hoefde te makenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt.
tussen klanten en energieleveranciers bestaan er legio aan verschillende contracten en leverancier kopen hun stroom in bij de producenten op basis van dagprijzen.
Ik bedoel dat het dagprijzen zijn, een leverancier heeft er niets aan om gas te leveren aan je voor 3 euro terwijl het morgen 4 euro kost zeg, daarom vallen die kleintjes nu om, de groteren hebben wat meer bufferruimte.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je nú een contract af zou sluiten, krijg je toch ook "gewoon" een tarief berekend? Dan kan dat ook bij deze groep.
Da's ook niet perse onlogisch, maar niet waar ik het over had.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het dagprijzen zijn, een leverancier heeft er niets aan om gas te leveren aan je voor 3 euro terwijl het morgen 4 euro kost zeg, daarom vallen die kleintjes nu om, de groteren hebben wat meer bufferruimte.
ten dele zal dit ook waar zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vattenfall wist mij te vertellen dat ze groot hadden ingekocht en ik me geen zorgen hoefde te maken
Ja mijn idee maar ik geloof dat het om 90.000 aansluitingen gaat, dat is best een berg werk om die administratief en technisch te verwerken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je nú een contract af zou sluiten, krijg je toch ook "gewoon" een tarief berekend? Dan kan dat ook bij deze groep.
Mwah, dan nog moet het niet onmogelijk zijn om een minimumschatting te kunnen geven voor die ene maand.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn idee maar ik geloof dat het om 90.000 aansluitingen gaat, dat is best een berg werk om die administratief en technisch te verwerken.
4,5 jaar na gebruik nog altijd geen drift in mijn launch edition. Er zijn gewoon wat idioten die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
kut nintendo!
@:notorious_roy
nog een reden om dus geen switch te kopen
Tweede setje Joy-Cons kwam al aan met drift.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4,5 jaar na gebruik nog altijd geen drift in mijn launch edition. Er zijn gewoon wat idioten die er niet mee om kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
iemand heeft je e-mailadres gebruiktquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Waarom krijg ik ineens de nieuwsbrief van het gezondheidscentrum in De Bilt?
Mwah, ook dat is gevaarlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dan nog moet het niet onmogelijk zijn om een minimumschatting te kunnen geven voor die ene maand.
dan ben je 1 van de weinige denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
4,5 jaar na gebruik nog altijd geen drift in mijn launch edition. Er zijn gewoon wat idioten die er niet mee om kunnen gaan.
Daarom specifiek "voor die ene maand".quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwah, ook dat is gevaarlijk.
Een schatting geven waarbij ze veilig (te hoog) zitten zorgt voor extra mensen die naar een andere aanbieder gaan zoeken. een te lage schatting zorgt voor voor commentaar achteraf als het toch duurder blijkt
Ik ben vrij uniek en speciaal ja.quote:
Denk het ook. Lomperds.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
iemand heeft je e-mailadres gebruikt
had ik vorige week ook. 2 keer. 2 verschillende mensen.quote:
En anders zetten we gewoon de pompen weer aan onder de voetjes van de Groningersquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dan nog moet het niet onmogelijk zijn om een minimumschatting te kunnen geven voor die ene maand.
lekker asfalteren dat hoge noordenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders zetten we gewoon de pompen weer aan onder de voetjes van de Groningers
Of we knallen daar een paar kerncentrales neer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders zetten we gewoon de pompen weer aan onder de voetjes van de Groningers
nee tuurlijk niet fles,quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens hoe jij het graag gezien had. Gewoon iedereen tot het eind van het jaar gratis stroom en gas? Ja dat was leuk geweest he
Handjesophoudbedelgedrag, zorg gewoon dat je het leven zelf kunt betalen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet fles,
Partij failliet: je moet direct een nieuwe energieleverancier kiezen, dit moet als spoedaansluiting behandeld worden.
als je binnen, zeg, 3 dagen (dus niet werkdagen) niet iets gekozen hebt zit je minstens een maand aan tarief A vast bij partij Y (die voor die paar dagen wel even de levergarantie levert ten koste van de belastingbetaler, of een rekening naar het adres sturen; al ben ik voor belastingbetaler want wij willen toch zo graag levergarantie in NL)
zoiets
nu wordt gezegd: partij X is failliet partij Y neemt het over.. voor tarief ??? en dat dien je maar op te hoesten, voor minimaal een maand
prima als je het geld kan missen, niet zo prima als je het niet al te breed hebt en opeens een verdubbeling of verdriedubbeling van je kosten hebt. (maarja, dat weet je dan nog niet)
Fout, NL heeft het geld al praktisch uitgegeven (aan heel andere zaken zoals bv digitalisering van de overheid) en dus wel zwaar nodig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof dat Nederland zowat het laatste land is met de steunpakketaanvraag indienen, hebben we ook niet echt nodig qua economie dus doeiii Europa.
Of de hoofdschakelaar uitzet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handjesophoudbedelgedrag, zorg gewoon dat je het leven zelf kunt betalen.
Thorium centrales.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of we knallen daar een paar kerncentrales neer.
ja, maar dat is bij elke aanbieder hetzelfde. Er is niet een aanbieder die het voor de helft kan doen nu. Het maakt. Gewoon. Geen reet. Uit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef mschol het volgende:
nu wordt gezegd: partij X is failliet partij Y neemt het over.. voor tarief ??? en dat dien je maar op te hoesten, voor minimaal een maand
prima als je het geld kan missen, niet zo prima als je het niet al te breed hebt en opeens een verdubbeling of verdriedubbeling van je kosten hebt. (maarja, dat weet je dan nog niet)
In Engeland zitten ze over de twee miljoen huishoudens zonder gasleverancier, die gaan dadelijk weer de mijnen openen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:49 schreef Lospedrosa het volgende:
In België vallen ze helemaal met bosjes om, want die hebben een plafondbedrag voor wat een leverancier maximaal in rekening mag brengen voor energie
Dit stukje van je redenatie vind ik een beetje krom.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet fles,
Partij failliet: je moet direct een nieuwe energieleverancier kiezen, dit moet als spoedaansluiting behandeld worden.
als je binnen, zeg, 3 dagen (dus niet werkdagen) niet iets gekozen hebt zit je minstens een maand aan tarief A vast bij partij Y (die voor die paar dagen wel even de levergarantie levert ten koste van de belastingbetaler, of een rekening naar het adres sturen; al ben ik voor belastingbetaler want wij willen toch zo graag levergarantie in NL)
zoiets
Mja, ik heb best een goede baan, maar merk dat het ook krapjes begint te worden nu.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handjesophoudbedelgedrag, zorg gewoon dat je het leven zelf kunt betalen.
Thatcher draait zich om in haar graf.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Engeland zitten ze over de twee miljoen huishoudens zonder gasleverancier, die gaan dadelijk weer de mijnen openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |