SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Volgende keer lekker met het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 november 2021 00:48 schreef mschol het volgende:
al mijn aansluitingen hebben vertraging
maar goed.. zo de last leg en dan ben ik maar 5 uur onderweg geweest ipv 3-3,5 ofzo
een nog grotere teringzooi wordt het danquote:Op dinsdag 2 november 2021 01:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende keer lekker met het vliegtuig
Ik kan ook alleen lezen als ik een beetje ontspannen ben, anders heb ik er het geduld niet voor.quote:Op maandag 1 november 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe Jo Nesbö uit. Hoop dat ik met kerst eens mezelf kan ontstressen en weer eens een heel boek kan lezen.
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite omquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:01 schreef Emmerdeur het volgende:
Zag gister bericht dat ze met 400 private jets naar glasgow kwamen en diesel aggregaten gebruiken tbv ev autos
Hoezo een dikke middelvinger
Ik heb laatst nog gevlogen. Behoor ik nu tot de elite?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite om
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog gevlogen. Behoor ik nu tot de elite?
nou ja, de prijzen voor vliegreizen zouden ook best wat omhoog mogenquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegen
quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegen
Laat ze eerst maar eens de gewone belastingen betalen zodat de prijzen we realistischer worden inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de prijzen voor vliegreizen zouden ook best wat omhoog mogen
als op vliegtuigbrandstof dezelfde accijns zou komen als op benzine en diesel dan werd het opeens een stuk duurderquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Laat ze eerst maar eens de gewone belastingen betalen zodat de prijzen we realistischer worden inderdaad.
Een vliegvakantie is natuurlijk ook geen recht.
Alles is de schult van de hoge piefen in het pluusje!quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite om
How you doin'?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog gevlogen. Behoor ik nu tot de elite?
Nee, normaal zou ik op dinsdag boodschappen doen. die worden nu gebracht.quote:
ja 1 nov. misschien volgend jaar jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Centjes verdienen zodat je weer naar Thailand mag. Las dat we weer open gaan.
Dak en spouwmuren zijn gedaan. Al zou het dak waarschijnlijk wel met een hogere rc waarde mogen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het dak ook nog doen.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennelijk heb ik een praat -tegen-mij-hoofd in de ochtend
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Change of plans. Krijg vandaag de vloer voor de badkamer.
100 gekochtquote:
Hebben we inmiddels niet genoeg ingeleverd flesquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, nog maar 3:39 inleveren vandaag![]()
Turkmenistan is het eerste land dat sigaretten verboden heeft
Nog zeven weekjes! En dan wordt het langzaam weer langer licht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we inmiddels niet genoeg ingeleverd fles
Nee blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we inmiddels niet genoeg ingeleverd fles
Aw jammer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk. Kan mijn baard er ook vanaf.
Longyearbyen zeker. Op Spitsbergen is dat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Zag laatst iets over een of ander dorpje helemaal in het noorden van Noorwegen ofzo, daar was het gewoon van eind oktober tot eind maart donker
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat met AShgabad als hoofdstadquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
In de zomer hebben ze dan toch ook nachten waarin het niet donker wordt?quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Zag laatst iets over een of ander dorpje helemaal in het noorden van Noorwegen ofzo, daar was het gewoon van eind oktober tot eind maart donker
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In de zomer hebben ze dan toch ook nachten waarin het niet donker wordt?
Waar iedereen depressief is?quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel, er werd geen plaatsnaam genoemd. Alleen zo van 'oké doei zonlicht, tot volgend jaar'. En dat ze dan lekker gingen cocoonen in zo'n woonkamer met warme kleedjes en dekentjes en een open haard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Longyearbyen zeker. Op Spitsbergen is dat.
Denk dat je de nood voor zonlicht wat onderschatquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel, er werd geen plaatsnaam genoemd. Alleen zo van 'oké doei zonlicht, tot volgend jaar'. En dat ze dan lekker gingen cocoonen in zo'n woonkamer met warme kleedjes en dekentjes en een open haard.
Net zoals die vrouw bij jou in de stad met die banner en steiger..quote:
Volgens mij zijn die mensen eraan gewend ofzo, misschien genetisch bepaald door de eeuwen heen?quote:
Dan zou er niemand wonen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je de nood voor zonlicht wat onderschat
poah, lekker in winterslaapquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel, er werd geen plaatsnaam genoemd. Alleen zo van 'oké doei zonlicht, tot volgend jaar'. En dat ze dan lekker gingen cocoonen in zo'n woonkamer met warme kleedjes en dekentjes en een open haard.
Dat kan je hier ook hoor, naar lachtherapie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Zag een keer programma over die scandi. landen. Dat men daar naar lach therapieën gaan omdat ze zo dus depressieve gevoelens ontwikkelen doordat het zoveel donker is.
Aah das las ik gisteren ja. . Echt verschrikkelijk asociaal is ditquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net zoals die vrouw bij jou in de stad met die banner en steiger..
Dat zal vast jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan je hier ook hoor, naar lachtherapie.
Ik ken iemand die dit in Amsterdam hadquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aah das las ik gisteren ja. . Echt verschrikkelijk asociaal is dit
https://www.rijnmond.nl/n(...)elt-je-een-gevangene
Oh, daar ben je lekker mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit moest echt verboden worden jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn daar iig niet “for the good of mankind”quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goede kliniekquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan je hier ook hoor, naar lachtherapie.
Bizarquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoi vriendje!quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bizar
Daar ga je toch direct met een stanleymes langs
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dus 5 weken lang allemaal troep gekocht bij de Picnic om in aanmerking te komen voor een kadootje als fijnproever.quote:
ik denk dat ik er gauw klaar mee zou zijn en de boel los zou snijdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je er nog wat aanquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb dus 5 weken lang allemaal troep gekocht bij de Picnic om in aanmerking te komen voor een kadootje als fijnproever.
Een gratis pak hagelslag.
denk dat je daar niet zomaar mee weg komtquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik er gauw klaar mee zou zijn en de boel los zou snijden
Ik regel nog gauw even de kapper voor morgenmiddagquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Altijd komisch hoe alle beroepssectoren vlak voor de persco's gaan zeggen dat het niet aan hun ligt.:P
Hoeveel gasten tegen mij wel niet zeggen dat ze nergens om die corona app worden gevraagd![]()
moeten ze wel kunnen bewijzen dat jij het geweest bentquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je daar niet zomaar mee weg komt
nee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ga je dat ook als ontbijt eten?
ja als het net voor jouw raam is :p En als je al eindeloos heb geklaagd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
moeten ze wel kunnen bewijzen dat jij het geweest bent
Coronacheck voordat je je eigen huis in mag dusquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
"ruim 60 procent van de besmettingen vindt in een thuissituatie plaats. Ik denk dat de focus misschien ook daarop moet liggen."
Gewoon heel de steigers van de gevel aftikken danquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het net voor jouw raam is :p En als je al eindeloos heb geklaagd.
daarom moet je ook alles weg snijdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het net voor jouw raam is :p En als je al eindeloos heb geklaagd.
Ik eet nooit hagelslag. Wil jij het hebben? Stuur het zo op voor gratiesjquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom moet je ook alles weg snijden
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Coronacheck voordat je je eigen huis in mag dus
oh nee joh.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet nooit hagelslag. Wil jij het hebben? Stuur het zo op voor gratiesj
mwha.. als het niet in overleg is gegaan denk ik dat je wel gelijk krijgt van een rechter hoor, zeker als je buren mee hebtquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je daar niet zomaar mee weg komt
ze hebben die steigers daar neer gezet onder het mom van onderhoud hequote:Op dinsdag 2 november 2021 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha.. als het niet in overleg is gegaan denk ik dat je wel gelijk krijgt van een rechter hoor, zeker als je buren mee hebt
je laat de steigers ook staanquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben die steigers daar neer gezet onder het mom van onderhoud he
Zonder het onderhoud aan te kondigen of uit te voeren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar geen werklui yeah right.. en geen reden voor onderhoudquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsnog denk ik niet dat ze gelijk van rechter krijgen als ze dat ding slopen wat je net zeiquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar geen werklui yeah right.. en geen reden voor onderhoud
zeg toch onder het mom van .....quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar geen werklui yeah right.. en geen reden voor onderhoud
Correct, want andermans meuk slopen mag niet. Kan je beter proberen 'm in z'n geheel weg te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsnog denk ik niet dat ze gelijk van rechter krijgen als ze dat ding slopen wat je net zei
ik sloop niks, doek blijft intact.. de touwjes/tywraps kwam los, geeen idee hoe dat kanquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsnog denk ik niet dat ze gelijk van rechter krijgen als ze dat ding slopen wat je net zei
onder valse voorwendselen dus? dat houdt geen stand bij een rechterquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg toch onder het mom van .....
Zķ snel gaat evolutie ook niet hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:13 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij word je langzaam blind als het altijd donker is
zo wel tof zijn als je night vision op die manier kan ontwikkelenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zķ snel gaat evolutie ook niet hoor.
Eh, volgens mij zijn die 3-maanden-donker-scandi's niet perse blinder dan evenaarbewoners.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo wel tof zijn als je night vision op die manier kan ontwikkelen
Dat je een blikje tonijn openmaakt en er komt een blije kwok uitspringen die vloeiend Japans praat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zķ snel gaat evolutie ook niet hoor.
Zo zag ik gisteren ook kappers; zwembaden; sportscholen voorbij komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Altijd komisch hoe alle beroepssectoren vlak voor de persco's gaan zeggen dat het niet aan hun ligt.:P
Hoeveel gasten tegen mij wel niet zeggen dat ze nergens om die corona app worden gevraagd![]()
30 MINUTEN GELEDEN
Horeca: controle QR kan beter, maar besmettingsprobleem ligt ergens anders
Koninklijke Horeca Nederland vindt dat het controleren van QR-codes in het algemeen goed gaat, maar dat er wel ruimte is voor verbetering. "Maar", zo zegt voorzitter Robčr Willemsen, "ruim 60 procent van de besmettingen vindt in een thuissituatie plaats. Ik denk dat de focus misschien ook daarop moet liggen."
Hij reageert daarmee op uitspraken van demissionair minister Grapperhaus van Justitie. Die zei gisteren dat de controles vooral in de horeca en sportkantines achterblijven. Hij deed een beroep op ondernemers om daar scherp op te zijn om zwaardere maatregelen te voorkomen.
Willemsen zegt in het NOS Radio 1 Journaal dat de "overgrote meerderheid van de horecaondernemers zich aan de regels houdt, maar dat dingen beter kunnen is een feit". Hij stelt dat toen de QR-maatregel inging er weinig draagvlak was onder ondernemers om te controleren, maar dat er nu een werkbare modus is gevonden om dat wel te doen.
"En op plekken waar er niet goed gecontroleerd wordt, moet de handhaving optreden", aldus Willemsen.
Zo blij dat ik geen kinderen heb.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zag ik gisteren ook kappers; zwembaden; sportscholen voorbij komen.
De thuissituatie is meer een verzamelbak omdat we zo ongeveer sinds het begin geen flauw idee hebben. In dat jaar dat ik thuis op m'n zolderkamer gezeten heb ben ik in ieder geval niet besmet geraakt.
Ik vermoed dat tonijn niet meer leeft wanneer 'ie ingeblikt is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je een blikje tonijn openmaakt en er komt een blije kwok uitspringen die vloeiend Japans praat.
Vrienden van mij met kinderen lopen sowieso hele jaar door te snotteren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo blij dat ik geen kinderen heb.
Friettenten nu ook want obesitas maar volgens hun is friet gewoon een zeer noodzakelijke groente.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zag ik gisteren ook kappers; zwembaden; sportscholen voorbij komen.
De thuissituatie is meer een verzamelbak omdat we zo ongeveer sinds het begin geen flauw idee hebben. In dat jaar dat ik thuis op m'n zolderkamer gezeten heb ben ik in ieder geval niet besmet geraakt.
Zodra ze worden aangeklaagd sturen ze er wel een glazenwasser en een klusjesman met een kitspuit op af van 'zie je nou wel dat we het voor onderhoud deden'quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
onder valse voorwendselen dus? dat houdt geen stand bij een rechter
nee dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg dat het tof zou zijn als het zo snel zou kunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, volgens mij zijn die 3-maanden-donker-scandi's niet perse blinder dan evenaarbewoners.
Witte welgestelde wijk zeker met bakfietsen voor de deur?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
in de wijk waar 'mijn' zwembad ligt is de meerderheid niet gevaccineerd dus hoop op lekker rustig zwemmen
Afhaalhoreca, dus gewoon zonder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Friettenten nu ook want obesitas maar volgens hun is friet gewoon een zeer noodzakelijke groente.
Ik zag gister ook weer zoveel wappie-verhalen voorbij komen. Goede herinnering dat ik mijn vorige date niet meer zie, die heeft ergens een verkeerde afslag genomen en komt daar niet meer uit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Friettenten nu ook want obesitas maar volgens hun is friet gewoon een zeer noodzakelijke groente.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte welgestelde wijk zeker met bakfietsen voor de deur?
Allemaal een eigen zwembad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte welgestelde wijk zeker met bakfietsen voor de deur?
Nooit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
Heeft iedereen de kerstmuziek al aan staan
Dit sowieso. met of zonder covid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo blij dat ik geen kinderen heb.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
Ho ho, hij mag gewoon meedoen als 'ie een negatieve test van max x uur oud heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit sowieso. met of zonder covid.
Wel benieuwd wat het gaat inhouden als sportscholen qr codes moeten gaan vragen.
Als dit ook betekent dat sportclubs qr codes moeten controleren dan zou 1 ant vaxxer uit mijn team dus niet meer mogen meedoen en moet ik bij wedstrijden de qr codes van de tegenpartij gaan checken?
die antivaxxer moet dan voor het spelen getest wordenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit sowieso. met of zonder covid.
Wel benieuwd wat het gaat inhouden als sportscholen qr codes moeten gaan vragen.
Als dit ook betekent dat sportclubs qr codes moeten controleren dan zou 1 ant vaxxer uit mijn team dus niet meer mogen meedoen en moet ik bij wedstrijden de qr codes van de tegenpartij gaan checken?
quote:
Dan ga ik snel even bij hem langs om hem aan te stekenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
die antivaxxer moet dan voor het spelen getest wordenof corona krijgen
Daar is het toch gewoon netjes 12 uur per dag licht en 12 uur donker? Die Scandi's hebben in de zomer weer heel veel licht, ben je daar weer van de leg van.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, volgens mij zijn die 3-maanden-donker-scandi's niet perse blinder dan evenaarbewoners.
Doe normaal joh dwaasquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
Da's een ander verhaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is het toch gewoon netjes 12 uur per dag licht en 12 uur donker? Die Scandi's hebben in de zomer weer heel veel licht, ben je daar weer van de leg van.
prima optie. dan kan die het komende half jaar meespelenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ga ik snel even bij hem langs om hem aan te steken
Ellende. Vriendin van me geeft les op de basisschool en had vaak een aparte jas voor op het werk omdat de kinderen steeds hun neus aan haar mouw afveegdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrienden van mij met kinderen lopen sowieso hele jaar door te snotteren.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ellende. Vriendin van me geeft les op de basisschool en had vaak een aparte jas voor op het werk omdat de kinderen steeds hun neus aan haar mouw afveegden
In de winter depressief en in de zomer huidkanker, geen wonder dat ze rotte vis eten en zich amper wassen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is het toch gewoon netjes 12 uur per dag licht en 12 uur donker? Die Scandi's hebben in de zomer weer heel veel licht, ben je daar weer van de leg van.
Heb je 30 days of night wel eens gezien ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag gisteren ook genuil dat het controleren voor extra vertraging zou zorgen bij dierentuinen. Je scant toch ook je toegangskaartje? Je merkt het alleen als mensen hun telefoon eerst uit de krochten van hun tas moeten vissen of als ze gaan klagen en zaniken en zeiken en de kaartjes gerestitueerd moeten worden omdat ze denken alsnog gewoon naar binnen te gaan,quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, of ik nu één code scan (lidmaatschap) of twee, dat maakt ook geen bal meer uit.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ellende. Vriendin van me geeft les op de basisschool en had vaak een aparte jas voor op het werk omdat de kinderen steeds hun neus aan haar mouw afveegden
Nee, vampierfilm toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je 30 days of night wel eens gezien ?
Zo heeft iedereen zijn of haar redenering waarom zij niet het probleem zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag gisteren ook genuil dat het controleren voor extra vertraging zou zorgen bij dierentuinen. Je scant toch ook je toegangskaartje? Je merkt het alleen als mensen hun telefoon eerst uit de krochten van hun tas moeten vissen of als ze gaan klagen en zaniken en zeiken en de kaartjes gerestitueerd moeten worden omdat ze denken alsnog gewoon naar binnen te gaan,
quote:
Meest effectief is iedereen die hoest een nekschot geven maar geloof niet dat de handjes daar snel voor op elkaar gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn of haar redenering waarom zij niet het probleem zijn.
Ik heb ook m'n mening over allerlei maatregelen; ze zijn lang niet allemaal even effectief natuurlijk.
Wat jij allemaal wel of niet gelooft is niet zo boeiend. Feit is dat het best een hoop zou helpen EN dat het nog niet geprobeerd isquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest effectief is iedereen die hoest een nekschot geven maar geloof niet dat de handjes daar snel voor op elkaar gaan.
Ja, ik zie het grote probleem echt niet. Irritante extra stap, soit, maar verder?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag gisteren ook genuil dat het controleren voor extra vertraging zou zorgen bij dierentuinen. Je scant toch ook je toegangskaartje? Je merkt het alleen als mensen hun telefoon eerst uit de krochten van hun tas moeten vissen of als ze gaan klagen en zaniken en zeiken en de kaartjes gerestitueerd moeten worden omdat ze denken alsnog gewoon naar binnen te gaan,
Ik zou wel thuisblijven in dat geval.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest effectief is iedereen die hoest een nekschot geven maar geloof niet dat de handjes daar snel voor op elkaar gaan.
Eerst nog Sinterklaas hoorquote:
Je geeft je grondrechten opquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zie het grote probleem echt niet. Irritante extra stap, soit, maar verder?
Mja, ik heb sowieso over wel meer dingen een mening, maar dat maakt het niet perse een goede keuze om tegen wat men besloten heeft in te gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn of haar redenering waarom zij niet het probleem zijn.
Ik heb ook m'n mening over allerlei maatregelen; ze zijn lang niet allemaal even effectief natuurlijk.
ZE PAKKEN OOK ALLES AFquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je geeft je grondrechten op
Ik heb daar dus echt totaal geen zin in dit jaar.quote:
Als je zwijgt of deelneemt dan sta je toe dat we onderdrukt wordenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik heb sowieso over wel meer dingen een mening, maar dat maakt het niet perse een goede keuze om tegen wat men besloten heeft in te gaan.
wiequote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSS KWAAAAAAAAAAAAAAAAAARTIERTJEquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt totaal geen zin in dit jaar.
Ik ben dan ook geen wakker, alert, persoonlijkheid, pienter, intelligent en evenwichtig natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je zwijgt of deelneemt dan sta je toe dat we onderdrukt worden
Jij bent dan ook een soort Michael Bublé samen met die Mariah Carey hierquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb daar dus echt totaal geen zin in dit jaar.
...maar dan extra rond?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een soort Michael Bublé samen met die Mariah Carey hier
Je bent gewoon een mak schaap dat zich naar de slachtbank laat leidenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen wakker, alert, persoonlijkheid, pienter, intelligent en evenwichtig natuurlijk.
Laatst stond ik op het punt om te reageren op een van de Instagram-stories van mijn ex; dat ze zich eens even moet verdiepen in de geschiedenis waar ze naar refereerde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen wakker, alert, persoonlijkheid, pienter, intelligent en evenwichtig natuurlijk.
En muh kiloknallers pakken ze ook al af.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon een mak schaap dat zich naar de slachtbank laat leiden
Oeh lamsworstjes
Ik kwam er vorige week dus achter dat een complete tak van de familie is afgegleden en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst stond ik op het punt om te reageren op een van de Instagram-stories van mijn ex; dat ze zich eens even moet verdiepen in de geschiedenis waar ze naar refereerde.
Zuh zittuh met me privé te speluhquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En muh kiloknallers pakken ze ook al af.
heb het geprobeerd, maar er is storingquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:32 schreef Ama het volgende:
Kan iemand buiten de verwarming even aanzetten
Huehue?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuh zittuh met me privé te speluh
of gewoon commander gaan spelenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zuh zittuh met me privé te speluh
"Spijt dat ik mijn nobele zaad in je slappe te vlezige wappiekut heb gespoten"quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst stond ik op het punt om te reageren op een van de Instagram-stories van mijn ex; dat ze zich eens even moet verdiepen in de geschiedenis waar ze naar refereerde.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGSS KWAAAAAAAAAAAAAAAAAARTIERTJE
efficiënter is bij jou thuis hem aan te zettenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:32 schreef Ama het volgende:
Kan iemand buiten de verwarming even aanzetten
kinderenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat heb ik nietquote:
af en toe missen we haar wel hequote:
ik gok dat ze buiten was op weg naar werkquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:44 schreef mschol het volgende:
[..]
efficiënter is bij jou thuis hem aan te zetten
moet ik ook een switch kopenquote:
Dit is echt gayquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
ik ben bang dat ik toch zo de verwarming eens moet gaan aanzetten
smurftrui kan het nog uitstellenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
ik ben bang dat ik toch zo de verwarming eens moet gaan aanzetten
quote:
quote:De opnameleider staat bekend als een doorgewinterde professional.
quote:Tegenover de politie heeft Halls inmiddels verklaard dat hij zich niet meer herinnert hoe grondig hij het wapen heeft gecontroleerd voordat hij het aan Baldwin overhandigde.
of je doet gewoon je werk sukkelquote:Volgens hem kan er nog veel gedaan worden met betrekking tot de regelgeving en omgang met wapens op filmsets
Het blijft een raar verhaal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:54 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)incident-op-set.html
[..]
[..]
[..]
of je doet gewoon je werk sukkel![]()
Mag ik bal voorstellen voor de bquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een nieuw spelalfabet.
Het eindresultaat is een nieuw, gendergelijkwaardig spelalfabet met 14 mannen- en 14 vrouwennamen (Bo, Guus en Ali zijn niet specifiek mannelijk of vrouwelijk)
Alle problemen zijn opgelost
heb ik al aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
smurftrui kan het nog uitstellen
oh shit. dat is wel koud gianniquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik al aan
en vanmiddag teams vergadering, dus dan moet ik de smurftrui toch maar even uittrekken
het is momenteel 16.5 graden in huis
niet gewoon het navo spelalfabet gebruikenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat is een nieuw, gendergelijkwaardig spelalfabet met 14 mannen- en 14 vrouwennamen (Bo, Guus en Ali zijn niet specifiek mannelijk of vrouwelijk)
Ik vond het vanmorgen met 18.5 beneden al tegenvallen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik al aan
en vanmiddag teams vergadering, dus dan moet ik de smurftrui toch maar even uittrekken
het is momenteel 16.5 graden in huis
dat is niet genderneutraal i guessquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon het navo spelalfabet gebruiken
hebben we 28 letters dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken er überhaupt al geen uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Ook via Aliexpres?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:59 schreef bitterbal het volgende:
die afzuigkap is kapot geleverdBel net die zaak maar 10 wachtende voor mij.
ik zit nog steeds te wachten om een reden te hebben zo'n ding te kopen en dat de lite rond de 150 verkrijgbaar is.quote:
die speelt af en toe al op de playstation 4.quote:
16 hierquote:
Phew. Dat valt dan nog mee. Kunnen ze vast nog wel later fixen toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bemmel en kroonweet niet of je dat kent.
glasplaatje waar het lampje zit is kapot
komt door al dat vet dodurquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
16 hier
En ik zit gewoon in een overhemd met korte mouwen.
Niks koud
Ali Bal Cassidy ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag ik bal voorstellen voor de b
ja wil eigenlijk vragen of ik hem kan omruilen. Was gelukkig geen dure. 100 euro. Hij is ook nog niet ingebouwdquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Phew. Dat valt dan nog mee. Kunnen ze vast nog wel later fixen toch?
Zou geen lite nemen eerlijk gezegd. Als (eerder wanneer) je dan last krijgt van drift, ben je je complete systeem kwijt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten om een reden te hebben zo'n ding te kopen en dat de lite rond de 150 verkrijgbaar is.
Als ik vaker naar kantoor zou gaan had ik al wel een aanbieding opgepikt. Maar met die 1 keer in de 2 weken in de trein vind ik het niet echt nodig
oh is dat de redenquote:
Ik weet nu al dat ik er geen tijd voor heb.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten om een reden te hebben zo'n ding te kopen en dat de lite rond de 150 verkrijgbaar is.
Als ik vaker naar kantoor zou gaan had ik al wel een aanbieding opgepikt. Maar met die 1 keer in de 2 weken in de trein vind ik het niet echt nodig
dacht dat drift bij de lite niet voor kwamquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou geen lite nemen eerlijk gezegd. Als (eerder wanneer) je dan last krijgt van drift, ben je je complete systeem kwijt.
dat boeit ook niet, moet verstaanbaar zijnquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is niet genderneutraal i guess
Bikkel sowieso niet, want we hadden al een Bo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat spelalfabet van US. Als hij maar niet met Maan, Vlinder, Storm en Bikkel komt aanzetten
Waarom laat je dat grut nog geen GTA spelen, is goede opvoedingquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
die speelt af en toe al op de playstation 4.
Lego ninjago en loco roco.
En heb van de week jurassic world evolution gekocht om samen te spelen
Allemaal exen van US doen gewoonquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat spelalfabet van US. Als hij maar niet met Maan, Vlinder, Storm en Bikkel komt aanzetten
dan moet ik ook nog een een nintendo online nemenquote:
balquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bikkel sowieso niet, want we hadden al een Bo.
Oh ja ook beroerdquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bikkel sowieso niet, want we hadden al een Bo.
Lijkt me sterk, die pookjes zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat drift bij de lite niet voor kwam
omdat de laatste gta die ik gespeeld heb san andreas was en ik er geen kut aan vond en de controls verschrikkelijk warenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom laat je dat grut nog geen GTA spelen, is goede opvoeding
jawel, drift komt uiteindelijk in alle sticks voor van nintendo en ze doen er niks aanquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat drift bij de lite niet voor kwam
En moet je dan voor de L kiezen uit 'lif, lof, laf'?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Het normale online is niet zo duur.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan moet ik ook nog een een nintendo online nemen
kut nintendo!quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, drift komt uiteindelijk in alle sticks voor van nintendo en ze doen er niks aan
Loco Rocoquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
die speelt af en toe al op de playstation 4.
Lego ninjago en loco roco.
En heb van de week jurassic world evolution gekocht om samen te spelen
Aapjequote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk liedje is dat!quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Loco Roco![]()
Liedje in m'n hoofd nu
dan gewoon op pc zetten en gta2 laten spelen, beste gtaquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat de laatste gta die ik gespeeld heb san andreas was en ik er geen kut aan vond en de controls verschrikkelijk waren
San Andreas geen kut aan vinden, wat is er mis met jouquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat de laatste gta die ik gespeeld heb san andreas was en ik er geen kut aan vond en de controls verschrikkelijk waren
quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aapje
Balletje
Christus
Doorduwen
Eveline
Frutten
Gaviaal
Honger
Inverness...
Ik stik werkelijk van de ennen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal exen van US doen gewoon
misschien als de controls beter waren ik er meer tijd in had gestoken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
San Andreas geen kut aan vinden, wat is er mis met jou
ik weet niet eens wat m'n ringtone is. Ding staat altijd op stilquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had hem ooit als ringtone maar hij was te zacht
oh dat heb ik ooit wel eens gespeeldquote:
Ik heb nu de tune van Dead Like Me.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat m'n ringtone is. Ding staat altijd op stil
Ja jammer dat je geen PS meer hebtquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Gta online is wel echt leuk
@:ltvdk [ afbeelding ]
GTA V kun je overal voor een habbekrats oppakken tegenwoordig, zou het gewoon eens een keertje proberenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien als de controls beter waren ik er meer tijd in had gestoken.
in de trein in je broek gerrienquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel zin in zaterdag. Al vind ik het ook doodeng
een keertje opgestart: werd direct van heel ver neergeknald, daarna teleporterende mensen en ander gehack..quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Gta online is wel echt leuk
@:ltvdk [ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 2 november 2021 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA V kun je overal voor een habbekrats oppakken tegenwoordig, zou het gewoon eens een keertje proberen
ja dat gehack is wat vervelendquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
een keertje opgestart: werd direct van heel ver neergeknald, daarna teleporterende mensen en ander gehack..
dat was 50¤ down the drain
tis maar goed dat ik hem zelf niet gekocht heb en hem ongevraagd kreeg
Ga lekker Mariah Curry zingen dan johquote:
GTA kun je ook beter gewoon de singleplayer story spelenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
een keertje opgestart: werd direct van heel ver neergeknald, daarna teleporterende mensen en ander gehack..
dat was 50¤ down the drain
tis maar goed dat ik hem zelf niet gekocht heb en hem ongevraagd kreeg
ik hou het gewoon bij 2, toen het nog echt leuk wasquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GTA kun je ook beter gewoon de singleplayer story spelen
nah, ga geen geld meer in dat bedrijf stoppen, zonde van de centenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
En anders gewoon de GTA remastered trilogy voor de Switch.
ALL I WANT FOR CHRISTMAAAAAAAAAAS IS YOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga lekker Mariah Curry zingen dan joh
Nog 53 dagen tot zaterdag 25 december 2021quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ALL I WANT FOR CHRISTMAAAAAAAAAAS IS YOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Wat voor koekjes zijn dat dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gedachteloos koekjes kruimelsmekken terwijl er langzaam een witte vlek ontstaat.
Vice City veel beterquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
San Andreas geen kut aan vinden, wat is er mis met jou
Strakke leren broek aan, litertje Old Spice achter de oren, bloedrode roos in je mond en een papegaai op je schouder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem een grote rol koekjes mee
Verstop je die in je broek?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem een grote rol koekjes mee
vice city was echt geweldigquote:
Jij hebt nooit iets geneukt dat "Doorduwen" heette.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aapje
Balletje
Christus
Doorduwen
Eveline
Frutten
Gaviaal
Honger
Inverness...
"Ben je zo blij me te zien"quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstop je die in je broek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |