SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Volgende keer lekker met het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 november 2021 00:48 schreef mschol het volgende:
al mijn aansluitingen hebben vertraging
maar goed.. zo de last leg en dan ben ik maar 5 uur onderweg geweest ipv 3-3,5 ofzo
een nog grotere teringzooi wordt het danquote:Op dinsdag 2 november 2021 01:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende keer lekker met het vliegtuig
Ik kan ook alleen lezen als ik een beetje ontspannen ben, anders heb ik er het geduld niet voor.quote:Op maandag 1 november 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe Jo Nesbö uit. Hoop dat ik met kerst eens mezelf kan ontstressen en weer eens een heel boek kan lezen.
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite omquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:01 schreef Emmerdeur het volgende:
Zag gister bericht dat ze met 400 private jets naar glasgow kwamen en diesel aggregaten gebruiken tbv ev autos
Hoezo een dikke middelvinger
Ik heb laatst nog gevlogen. Behoor ik nu tot de elite?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite om
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog gevlogen. Behoor ik nu tot de elite?
nou ja, de prijzen voor vliegreizen zouden ook best wat omhoog mogenquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegen
quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegen
Laat ze eerst maar eens de gewone belastingen betalen zodat de prijzen we realistischer worden inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de prijzen voor vliegreizen zouden ook best wat omhoog mogen
als op vliegtuigbrandstof dezelfde accijns zou komen als op benzine en diesel dan werd het opeens een stuk duurderquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Laat ze eerst maar eens de gewone belastingen betalen zodat de prijzen we realistischer worden inderdaad.
Een vliegvakantie is natuurlijk ook geen recht.
Alles is de schult van de hoge piefen in het pluusje!quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |