SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Volgende keer lekker met het vliegtuigquote:Op dinsdag 2 november 2021 00:48 schreef mschol het volgende:
al mijn aansluitingen hebben vertraging
maar goed.. zo de last leg en dan ben ik maar 5 uur onderweg geweest ipv 3-3,5 ofzo
een nog grotere teringzooi wordt het danquote:Op dinsdag 2 november 2021 01:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende keer lekker met het vliegtuig
Ik kan ook alleen lezen als ik een beetje ontspannen ben, anders heb ik er het geduld niet voor.quote:Op maandag 1 november 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe Jo Nesbö uit. Hoop dat ik met kerst eens mezelf kan ontstressen en weer eens een heel boek kan lezen.
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite omquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:01 schreef Emmerdeur het volgende:
Zag gister bericht dat ze met 400 private jets naar glasgow kwamen en diesel aggregaten gebruiken tbv ev autos
Hoezo een dikke middelvinger
Ik heb laatst nog gevlogen. Behoor ik nu tot de elite?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite om
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegenquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog gevlogen. Behoor ik nu tot de elite?
nou ja, de prijzen voor vliegreizen zouden ook best wat omhoog mogenquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegen
quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog wel. Maar het wordt langzaam gebracht dat Jan met de pet niet meer mag vliegen
Laat ze eerst maar eens de gewone belastingen betalen zodat de prijzen we realistischer worden inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, de prijzen voor vliegreizen zouden ook best wat omhoog mogen
als op vliegtuigbrandstof dezelfde accijns zou komen als op benzine en diesel dan werd het opeens een stuk duurderquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Laat ze eerst maar eens de gewone belastingen betalen zodat de prijzen we realistischer worden inderdaad.
Een vliegvakantie is natuurlijk ook geen recht.
Alles is de schult van de hoge piefen in het pluusje!quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wij moeten met trein of fiets op vakantie. Als ze uberhaupt nog toestaan dat er vakantie gevoerd wordt buiten de elite om
How you doin'?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog gevlogen. Behoor ik nu tot de elite?
Nee, normaal zou ik op dinsdag boodschappen doen. die worden nu gebracht.quote:
ja 1 nov. misschien volgend jaar jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Centjes verdienen zodat je weer naar Thailand mag. Las dat we weer open gaan.
Dak en spouwmuren zijn gedaan. Al zou het dak waarschijnlijk wel met een hogere rc waarde mogen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil het dak ook nog doen.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kennelijk heb ik een praat -tegen-mij-hoofd in de ochtend
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Change of plans. Krijg vandaag de vloer voor de badkamer.
100 gekochtquote:
Hebben we inmiddels niet genoeg ingeleverd flesquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, nog maar 3:39 inleveren vandaag![]()
Turkmenistan is het eerste land dat sigaretten verboden heeft
Nog zeven weekjes! En dan wordt het langzaam weer langer licht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we inmiddels niet genoeg ingeleverd fles
Nee blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben we inmiddels niet genoeg ingeleverd fles
Aw jammer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk. Kan mijn baard er ook vanaf.
Longyearbyen zeker. Op Spitsbergen is dat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Zag laatst iets over een of ander dorpje helemaal in het noorden van Noorwegen ofzo, daar was het gewoon van eind oktober tot eind maart donker
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat met AShgabad als hoofdstadquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
In de zomer hebben ze dan toch ook nachten waarin het niet donker wordt?quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Zag laatst iets over een of ander dorpje helemaal in het noorden van Noorwegen ofzo, daar was het gewoon van eind oktober tot eind maart donker
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In de zomer hebben ze dan toch ook nachten waarin het niet donker wordt?
Waar iedereen depressief is?quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel, er werd geen plaatsnaam genoemd. Alleen zo van 'oké doei zonlicht, tot volgend jaar'. En dat ze dan lekker gingen cocoonen in zo'n woonkamer met warme kleedjes en dekentjes en een open haard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Longyearbyen zeker. Op Spitsbergen is dat.
Denk dat je de nood voor zonlicht wat onderschatquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel, er werd geen plaatsnaam genoemd. Alleen zo van 'oké doei zonlicht, tot volgend jaar'. En dat ze dan lekker gingen cocoonen in zo'n woonkamer met warme kleedjes en dekentjes en een open haard.
Net zoals die vrouw bij jou in de stad met die banner en steiger..quote:
Volgens mij zijn die mensen eraan gewend ofzo, misschien genetisch bepaald door de eeuwen heen?quote:
Dan zou er niemand wonen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je de nood voor zonlicht wat onderschat
poah, lekker in winterslaapquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan wel, er werd geen plaatsnaam genoemd. Alleen zo van 'oké doei zonlicht, tot volgend jaar'. En dat ze dan lekker gingen cocoonen in zo'n woonkamer met warme kleedjes en dekentjes en een open haard.
Dat kan je hier ook hoor, naar lachtherapie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Zag een keer programma over die scandi. landen. Dat men daar naar lach therapieën gaan omdat ze zo dus depressieve gevoelens ontwikkelen doordat het zoveel donker is.
Aah das las ik gisteren ja. . Echt verschrikkelijk asociaal is ditquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net zoals die vrouw bij jou in de stad met die banner en steiger..
Dat zal vast jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan je hier ook hoor, naar lachtherapie.
Ik ken iemand die dit in Amsterdam hadquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aah das las ik gisteren ja. . Echt verschrikkelijk asociaal is dit
https://www.rijnmond.nl/n(...)elt-je-een-gevangene
Oh, daar ben je lekker mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt hequote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit moest echt verboden worden jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn daar iig niet “for the good of mankind”quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goede kliniekquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan je hier ook hoor, naar lachtherapie.
Bizarquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoi vriendje!quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bizar
Daar ga je toch direct met een stanleymes langs
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dus 5 weken lang allemaal troep gekocht bij de Picnic om in aanmerking te komen voor een kadootje als fijnproever.quote:
ik denk dat ik er gauw klaar mee zou zijn en de boel los zou snijdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je er nog wat aanquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb dus 5 weken lang allemaal troep gekocht bij de Picnic om in aanmerking te komen voor een kadootje als fijnproever.
Een gratis pak hagelslag.
denk dat je daar niet zomaar mee weg komtquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik er gauw klaar mee zou zijn en de boel los zou snijden
Ik regel nog gauw even de kapper voor morgenmiddagquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Altijd komisch hoe alle beroepssectoren vlak voor de persco's gaan zeggen dat het niet aan hun ligt.:P
Hoeveel gasten tegen mij wel niet zeggen dat ze nergens om die corona app worden gevraagd![]()
moeten ze wel kunnen bewijzen dat jij het geweest bentquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je daar niet zomaar mee weg komt
nee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ga je dat ook als ontbijt eten?
ja als het net voor jouw raam is :p En als je al eindeloos heb geklaagd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
moeten ze wel kunnen bewijzen dat jij het geweest bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |