Ik ben wel meeblèr fanquote:
Nee dat nietquote:
Leeftijdquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 22:31 schreef aloa het volgende:
Nog nooit aan Karaoke gedaan hier.
Mis ik nu iets
Ben jij nu wel of geen liefhebber?quote:
In Azië heb je veel van die karaoke tentjes. Zit je gewoon met je eigen groepje in zo'n kamer. Best wel geinigquote:
Ik ben anders nog wel snel hoor !!quote:Op maandag 1 november 2021 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wordt ouder papa, geef het maar toe
Nog nooit gedaan, dus kan geen oordeel vellenquote:Op maandag 1 november 2021 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ben jij nu wel of geen liefhebber?
Maar ook eerder moequote:Op maandag 1 november 2021 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben anders nog wel snel hoor !!
Dat lijkt me juist saai, met je eigen vriendengroepje, kan je net zo goed thuis zitten zingen 🤔quote:Op maandag 1 november 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
In Azië heb je veel van die karaoke tentjes. Zit je gewoon met je eigen groepje in zo'n kamer. Best wel geinig
Ik wil niet naar China, daar is het te drukquote:Op maandag 1 november 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
In Azië heb je veel van die karaoke tentjes. Zit je gewoon met je eigen groepje in zo'n kamer. Best wel geinig
Ik heb thuis een karaokesetquote:Op maandag 1 november 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Meenemen naar Den Haagquote:Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb thuis een karaokeset
Maar eigenlijk al te lang niet gebruikt, zingen werkt ook stressverlagend, binnenkort maar weer eens tevoorschijn halen
Ik heb ook wel karaoke gedaan waar z'n hele zaal meeluistert maar dat vind ik toch wel eng hoorquote:Op maandag 1 november 2021 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist saai, met je eigen vriendengroepje, kan je net zo goed thuis zitten zingen 🤔
Dat is maar net waar in China je bent. Het is redelijk groot ook.quote:Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil niet naar China, daar is het te druk
Veel kijkplezier Marioquote:Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef mario390 het volgende:
de FILM BOMBSHELL
de metoo thema heeft
met MARGOT ROBBIE,CHARLIZE THERON
Ik kan het aanraden hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 22:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan, dus kan geen oordeel vellen
Volgens mij klappen ze daar om allesquote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook wel karaoke gedaan waar z'n hele zaal meeluistert maar dat vind ik toch wel eng hoor
Maar die Chinezen klappen altijd wel als je in het Engels zing. Dat maakt het wel wat makkelijker
Ik heb wel getwijfeld.... over Belgie.quote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is maar net waar in China je bent. Het is redelijk groot ook.
Leukquote:Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb thuis een karaokeset
Maar eigenlijk al te lang niet gebruikt, zingen werkt ook stressverlagend, binnenkort maar weer eens tevoorschijn halen
Ik wil niet naar Chili, daar doen ze zo engquote:Op maandag 1 november 2021 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil niet naar China, daar is het te druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |