abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201991869
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Meenemen naar Den Haag *O* *O*
Als dat gebeurt ga ik deze zingen :D :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201991875
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik wil niet naar Chili, daar doen ze zo eng
Kun je stiekum dansen op de maan?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:40:24 #28
184769 crew  Deisyy
pi_201991885
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Meenemen naar Den Haag *O* *O*
Dan loopt heel die tent van opa leeg _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991903
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201991922
Ik Karaoke het liefst op Berdien Stenberg haar nummers :Y .
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:42:30 #31
184769 crew  Deisyy
pi_201991934
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 22:37 schreef engine het volgende:

[..]
Leuk *O*
Dan kun je alleen de nummers zingen die op dat apparaat zitten of hoe werkt dat?
Ik zet de youtube met lyrics via de tv aan, dat kan gekoppeld worden met het apparaat, en ik lekker mee kan bleren. Toen ik dat ding net had zong ik altijd een paar liedjes als ik thuis kwam van mijn werk, heerlijk :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991943
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik zet de youtube met lyrics via de tv aan, dat kan gekoppeld worden met het apparaat, en ik lekker mee kan bleren. Toen ik dat ding net had zong ik altijd een paar liedjes als ik thuis kwam van mijn werk, heerlijk :D
Hahahahaaaaa _O-

_O_
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991947
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik Karaoke het liefst op Berdien Stenberg haar nummers :Y .
Hou je van op een fluit blazen ja? :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201991949
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik zet de youtube met lyrics via de tv aan, dat kan gekoppeld worden met het apparaat, en ik lekker mee kan bleren. Toen ik dat ding net had zong ik altijd een paar liedjes als ik thuis kwam van mijn werk, heerlijk :D
Leuk :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:43:15 #35
184769 crew  Deisyy
pi_201991953
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Kun je stiekum dansen op de maan?
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:43:46 #36
184769 crew  Deisyy
pi_201991960
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik Karaoke het liefst op Berdien Stenberg haar nummers :Y .
Dat kan natuurlijk niet als ik mijn karaokeset mee neem naar de meet :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991965
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Hou je van op een fluit blazen ja? :P
Ik vind de text vooral erg sterk. :+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201991984
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat kan natuurlijk niet als ik mijn karaokeset mee neem naar de meet :o
-O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:44:40 #39
184769 crew  Deisyy
pi_201991987
quote:
Dat lijkt me best een lastige, omdat ie zo langzaam is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201991998
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik vind de text vooral erg sterk. :+
Variatie op een ander zinnetje :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:45:43 #41
184769 crew  Deisyy
pi_201992012
quote:
Dan gaan we toch wel een duetje doen? :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201992015
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
:Y Ik weet nog een goeie tent op Pluto!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201992027
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat lijkt me best een lastige, omdat ie zo langzaam is.
Als je het nummer kent is het wel te doen vind ik. Niet dat ik goed kan zingen.

Deze vind ik ook leuk om te doen maar dat is wel echt moeilijk :D Al kan ik het redelijk.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 1 november 2021 @ 22:46:51 #44
184769 crew  Deisyy
pi_201992038
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
:Y Ik weet nog een goeie tent op Pluto!
Is daar leven?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201992049
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan gaan we toch wel een duetje doen? :D
Als jij de moeite neemt om dat ding mee te slepen... dan doe ik een duetje met je :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_201992080
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Is daar leven?
Dat Risico wil ik wel nemen.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  maandag 1 november 2021 @ 22:49:00 #47
370431 drakin
vurig typje
pi_201992084
:W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_201992087
Life on Mars
pi_201992093
quote:
2s.gif Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef engine het volgende:

[..]
Als je het nummer kent is het wel te doen vind ik. Niet dat ik goed kan zingen.

Deze vind ik ook leuk om te doen maar dat is wel echt moeilijk :D Al kan ik het redelijk.
Da's wel knap! :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201992095
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef drakin het volgende:
:W
Hey :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')