Als dat gebeurt ga ik deze zingenquote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meenemen naar Den Haag![]()
Kun je stiekum dansen op de maan?quote:Op maandag 1 november 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil niet naar Chili, daar doen ze zo eng
Dan loopt heel die tent van opa leegquote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Meenemen naar Den Haag![]()
Dit is mijn karaoke favorietquote:Op maandag 1 november 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt ga ik deze zingen![]()
![]()
Ik zet de youtube met lyrics via de tv aan, dat kan gekoppeld worden met het apparaat, en ik lekker mee kan bleren. Toen ik dat ding net had zong ik altijd een paar liedjes als ik thuis kwam van mijn werk, heerlijkquote:Op maandag 1 november 2021 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk![]()
Dan kun je alleen de nummers zingen die op dat apparaat zitten of hoe werkt dat?
Hahahahaaaaaquote:Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zet de youtube met lyrics via de tv aan, dat kan gekoppeld worden met het apparaat, en ik lekker mee kan bleren. Toen ik dat ding net had zong ik altijd een paar liedjes als ik thuis kwam van mijn werk, heerlijk
Hou je van op een fluit blazen ja?quote:Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik Karaoke het liefst op Berdien Stenberg haar nummers.
Leukquote:Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zet de youtube met lyrics via de tv aan, dat kan gekoppeld worden met het apparaat, en ik lekker mee kan bleren. Toen ik dat ding net had zong ik altijd een paar liedjes als ik thuis kwam van mijn werk, heerlijk
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?quote:Op maandag 1 november 2021 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je stiekum dansen op de maan?
Dat kan natuurlijk niet als ik mijn karaokeset mee neem naar de meetquote:Op maandag 1 november 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik Karaoke het liefst op Berdien Stenberg haar nummers.
Ik vind de text vooral erg sterk.quote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hou je van op een fluit blazen ja?
quote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet als ik mijn karaokeset mee neem naar de meet
Dat lijkt me best een lastige, omdat ie zo langzaam is.quote:
Variatie op een ander zinnetjequote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vind de text vooral erg sterk.
quote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
Als je het nummer kent is het wel te doen vind ik. Niet dat ik goed kan zingen.quote:Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een lastige, omdat ie zo langzaam is.
Is daar leven?quote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik weet nog een goeie tent op Pluto!
Als jij de moeite neemt om dat ding mee te slepen... dan doe ik een duetje met jequote:Op maandag 1 november 2021 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan we toch wel een duetje doen?
Dat Risico wil ik wel nemen.quote:
Da's wel knap!quote:Op maandag 1 november 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Als je het nummer kent is het wel te doen vind ik. Niet dat ik goed kan zingen.
Deze vind ik ook leuk om te doen maar dat is wel echt moeilijkAl kan ik het redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |